Etsin tanssiparia lavatansseihin. Varsinkin näin talvella on kiva lähteä seuralaisen kanssa treenailemaan tanssikuvioita monet tansipaikat on hengettömimiä näin talvella. Hallitsen kohtuu hyvin kaikki tanssilajit ainoastaan polkka on hiaman hakusessa.Tanssitaidollasi ei ole mitään vaatimuksia , ainoastaan iloinen mieli. Voisit olla akselilta pohjois-Satakunta(itse asun),pirkanmaa(Tampere), etelä-pohjanmaa.Itse olen 33v. Ei mitään kuin viestiä kiitos!!
Etsin tanssiparia lavatansseihin
12
3583
Vastaukset
- etsit
miestä vai naista
- tinke
Tarkennan että etsin naispuolista kaveria
- Tuu
Harmin paikka kun mulle on tota ikää kertynyt jo 20 vuotta enemmän kuin sinulla. Asun samalla seudulla ja minulla on ihan sama ongelma, paitsi että olen nainen ja etsin miestä viejäksi.
- maippiina
hei!
harmillista mutta asun 09 alueella. muuten oisin mieluusti lähtenyt. tanssinut olen 17 vuotta ja lavatansseja myös opettanut. kilparyhmässäkin joskus pyörinyt. kaikki tyylit menee, ja aina on kiva oppia uutta..niin joo ikää on 25:)- tinke
Sinun kanssasi olisi ollut ilo pyörähdellä valitettavasti etäisyyttä on liikaa ehkäpä tapaamme kesälavoilla etelä-Suomessa
- Miia
Moi!
Melkein kuukausi kulunut siitä, kun jätit viestin. Joko pari löytyi? Lavoilla on varsinkin talvikautena tosiaan se tilanne, että pitäisi olla seuralainen omasta takaa. Asun Porissa, joten en ihan Pohjois-Satakunnassa.Tanssikuvioita harjoittelisin mielelläni oman parin kanssa. Olen 28 v. ja 178 cm. Minut tavoittaa osoitteesta: [email protected]. - Tanssin harrastaja
Olistitpa kymmen vuotta vanhempi. On nimittäin tanssipari hakusessa. Harrastan Suomalaisia kansantansseja
ja lavasovituksia vakio- ja latinotansseista. Mutta jos vanhempi mies kelpaa niin mikä ettei. Ja ei tässä
olla etsimässä muuta suhdetta kuin tansiparia. Olen naimisissa mutta kun minä vain olen kiinnostunut tanssimisesta. Voit valita noista vaikka kummatkin sillä pari on hakusessa kumpaankin. Tanhut on tiistaisin ja
nuo lavatanssit perjantaina 18.30-20.00- paritanssi
Saattaa silti löytyä muutakin kuin tanssipari vaikkei etsisikään. Usein kyllä tanssiharjoituksissa on naisia enemmän joten luulisi sieltäkin parin löytyvän vain tanssiharrastukseen.
paritanssi kirjoitti:
Saattaa silti löytyä muutakin kuin tanssipari vaikkei etsisikään. Usein kyllä tanssiharjoituksissa on naisia enemmän joten luulisi sieltäkin parin löytyvän vain tanssiharrastukseen.
Neljän viiden kympin välillä oleva nainen pääsee parketille kassani. Kun vuosi alkaa niin alkaa tanssiharrastus
toiminta pyöriä. Voidaan sopia tanssisuunta sen mukaan millainen olet. Vastaa rohkeasti ja sovitaan sitten tarkemmin.
- Painokas
mutta silavaa on päässyt vuosien karttuessa kertymään. Muuten kyllä.
- Paria vailla
Hei, Keski-Uusimaan alueella 57-vuotias nainen vailla tanhuparia.
Olen 164 cm pitkä, iloinen tyttönen. Tykkään kovasti tanssimisesta! - tanssi misu
moi olen 11v tyttö kirkkonummelta ja etsin paria kilpatanssin alkeisiin olen 156cm pitkä
tässä yhteys tietoni [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822