Etsin tanssiparia lavatansseihin

tinke

Etsin tanssiparia lavatansseihin. Varsinkin näin talvella on kiva lähteä seuralaisen kanssa treenailemaan tanssikuvioita monet tansipaikat on hengettömimiä näin talvella. Hallitsen kohtuu hyvin kaikki tanssilajit ainoastaan polkka on hiaman hakusessa.Tanssitaidollasi ei ole mitään vaatimuksia , ainoastaan iloinen mieli. Voisit olla akselilta pohjois-Satakunta(itse asun),pirkanmaa(Tampere), etelä-pohjanmaa.Itse olen 33v. Ei mitään kuin viestiä kiitos!!

12

3500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsit

      miestä vai naista

      • tinke

        Tarkennan että etsin naispuolista kaveria


    • Tuu

      Harmin paikka kun mulle on tota ikää kertynyt jo 20 vuotta enemmän kuin sinulla. Asun samalla seudulla ja minulla on ihan sama ongelma, paitsi että olen nainen ja etsin miestä viejäksi.

    • maippiina

      hei!
      harmillista mutta asun 09 alueella. muuten oisin mieluusti lähtenyt. tanssinut olen 17 vuotta ja lavatansseja myös opettanut. kilparyhmässäkin joskus pyörinyt. kaikki tyylit menee, ja aina on kiva oppia uutta..niin joo ikää on 25:)

      • tinke

        Sinun kanssasi olisi ollut ilo pyörähdellä valitettavasti etäisyyttä on liikaa ehkäpä tapaamme kesälavoilla etelä-Suomessa


    • Miia

      Moi!

      Melkein kuukausi kulunut siitä, kun jätit viestin. Joko pari löytyi? Lavoilla on varsinkin talvikautena tosiaan se tilanne, että pitäisi olla seuralainen omasta takaa. Asun Porissa, joten en ihan Pohjois-Satakunnassa.Tanssikuvioita harjoittelisin mielelläni oman parin kanssa. Olen 28 v. ja 178 cm. Minut tavoittaa osoitteesta: [email protected].

    • Tanssin harrastaja

      Olistitpa kymmen vuotta vanhempi. On nimittäin tanssipari hakusessa. Harrastan Suomalaisia kansantansseja
      ja lavasovituksia vakio- ja latinotansseista. Mutta jos vanhempi mies kelpaa niin mikä ettei. Ja ei tässä
      olla etsimässä muuta suhdetta kuin tansiparia. Olen naimisissa mutta kun minä vain olen kiinnostunut tanssimisesta. Voit valita noista vaikka kummatkin sillä pari on hakusessa kumpaankin. Tanhut on tiistaisin ja
      nuo lavatanssit perjantaina 18.30-20.00

      • paritanssi

        Saattaa silti löytyä muutakin kuin tanssipari vaikkei etsisikään. Usein kyllä tanssiharjoituksissa on naisia enemmän joten luulisi sieltäkin parin löytyvän vain tanssiharrastukseen.


      • paritanssi kirjoitti:

        Saattaa silti löytyä muutakin kuin tanssipari vaikkei etsisikään. Usein kyllä tanssiharjoituksissa on naisia enemmän joten luulisi sieltäkin parin löytyvän vain tanssiharrastukseen.

        Neljän viiden kympin välillä oleva nainen pääsee parketille kassani. Kun vuosi alkaa niin alkaa tanssiharrastus
        toiminta pyöriä. Voidaan sopia tanssisuunta sen mukaan millainen olet. Vastaa rohkeasti ja sovitaan sitten tarkemmin.


    • Painokas

      mutta silavaa on päässyt vuosien karttuessa kertymään. Muuten kyllä.

    • Paria vailla

      Hei, Keski-Uusimaan alueella 57-vuotias nainen vailla tanhuparia.
      Olen 164 cm pitkä, iloinen tyttönen. Tykkään kovasti tanssimisesta!

    • tanssi misu

      moi olen 11v tyttö kirkkonummelta ja etsin paria kilpatanssin alkeisiin olen 156cm pitkä

      tässä yhteys tietoni [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1770
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      77
      1388
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      193
      1356
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1308
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1081
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      912
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe