60 Aiheissa.
Hyvin alhainen taso.
62
694
Vastaukset
- KatsopaPeiliinAlottaja
Ja mikä onkaan aloittajan oma panos tason korottamiseksi? Typerä otsikko ilman minkäänlaista keskustelusisältöä KESKUSTELUpalstalle!!!!
- vain-
alhainen taso....,se voi olla mita vaan te arvon ihmiset keksitte. alkaa olko arvottomia,heittakaa arvonne esiin.
- Pulp-fictio
Arvolla on oma kevätketju ja pysyykin mukavasti kurssissa. Ja esiinheittäminen on vaikeaa, koska pitäisi ottaa valokuvia tai viideoita ja liittää todisteluiksi. Arvoesineethän ovat jo lokeroissaan, holveissa, joita vartioi arvon pankkivirkailijat.
Täällä muutoin ei ole arvottomuuden tunteitakaan. 60 tuntevat arvonsa ja kaapeille on löydetty paikat. Jos sitten itseisarvomerkkien sisään laitetaan, niin jotainhan sieltäkin löytyy. Meillä on ikäänkuin aina nimellisarvo.
Arvonlisävero sanana on harhaanjohtava, sillä sehän pitäisi maksaa vain sellaisesta, millä olisi lisäarvoa, mutta lähes kaikesta menee, jopa aineettomastakin.
Ja arvon mekin ansaitsemme, kiitos meidänkin, jos maamme talous on nousussa. Kovasti on yritetty arvonalennusleimaa meihin lyödä, mutta kas emme tahdo. Olemme Ylpön aikaisia lapsia. - no-niin
Pulp-fictio kirjoitti:
Arvolla on oma kevätketju ja pysyykin mukavasti kurssissa. Ja esiinheittäminen on vaikeaa, koska pitäisi ottaa valokuvia tai viideoita ja liittää todisteluiksi. Arvoesineethän ovat jo lokeroissaan, holveissa, joita vartioi arvon pankkivirkailijat.
Täällä muutoin ei ole arvottomuuden tunteitakaan. 60 tuntevat arvonsa ja kaapeille on löydetty paikat. Jos sitten itseisarvomerkkien sisään laitetaan, niin jotainhan sieltäkin löytyy. Meillä on ikäänkuin aina nimellisarvo.
Arvonlisävero sanana on harhaanjohtava, sillä sehän pitäisi maksaa vain sellaisesta, millä olisi lisäarvoa, mutta lähes kaikesta menee, jopa aineettomastakin.
Ja arvon mekin ansaitsemme, kiitos meidänkin, jos maamme talous on nousussa. Kovasti on yritetty arvonalennusleimaa meihin lyödä, mutta kas emme tahdo. Olemme Ylpön aikaisia lapsia.noin se arvo ponkaisi piilostaan eika ole edes pahalla tuulella. hyva niin. jos viela löytyy muita-muuta arvokasta muiltakin,aina vaan palsta paranee. antakaas nyt "sielunne" lentaa,se kun alkaa olla jo lentokykyinen tassa iassa.
- suvenelli1
no-niin kirjoitti:
noin se arvo ponkaisi piilostaan eika ole edes pahalla tuulella. hyva niin. jos viela löytyy muita-muuta arvokasta muiltakin,aina vaan palsta paranee. antakaas nyt "sielunne" lentaa,se kun alkaa olla jo lentokykyinen tassa iassa.
Mulla on ihan oma arvomaailma. Ilman arvokiinteistöjäkin koen olevani arvokas.
- no-mutta
suvenelli1 kirjoitti:
Mulla on ihan oma arvomaailma. Ilman arvokiinteistöjäkin koen olevani arvokas.
kerroppa niista omista arvoista,meita kaikkia kiinnostaa,kun ikaankuin salaat etka kerro. ei nyt kaivata arvokiinteistöja,vaan ihmisten sisaisia arvoja tai sinne pain jotain sanomaa.
anna palaa,nyt sanojen virta voi syttya ilman tultakin.
Kohta vissiin tulee nolla-apinaa.
- Tasoa.ja
Riippuu siitä mihinä vertaat?
- Pohjasakkaaollaan
Ei ole tasoa kirjoittajissakaan.
- Pilkkupirkko
Otsikkoon ei kuulu piste.
- Kaksoishuutomerkki
Hyvään ja iskevään lööppiin pitää olla pilkku, piste, kyssäri tahikka HUUTOMERKKI
Se kertoo h y v ä s t ä, eiku tasokkaasta aloituksesta
On huvittavaa huomata että.
Kun olemme kiukutellen säkenöäineet toistemme kynistä lyijyt.
Alkaneet vetää henkeä.
Tulevat töksäyttelijät ääliöimään keskustelun tasosta.
H.- seontiina
mää jään nyt mielenkiinnolla odottaan
aloittajan korkeatasoista aloitusta
jospa tällainen yksinkertainen ihminen oppis siitä kans jotain
trumppi ja mikäseliikenneministerinytolikaan tympii jo :)- Isänmaanmepuolesta
Niin, nii-in.
Sipilä Soini ja Orpo naureskelevat parrattomiin turpiinsa eli leukoihinsa kun ammukset menee koko ajan ohi muihin kohteisiin.
Ukot saavat häärätä ilman huomiota.
Mitä tulee avaukseen niin tosi hyvä ja iskevä avaus pitkästä aikaa. Lyhyt, ytimekäs, yksiaiheinen, ei mitään rönsyjä. Äidin-kielellisesti-kin isän kieliin päin, vain loppupallit puuttuu.
- 111222333
Kertokaahan minulle onko tämä jotain moderoijjien viestittelyä toisillensa kun ei mitään sanottavaa tule ?
Tästä aamusta nyt ainakin sanoisin, että huikean kaunis näkymä ulos. Sakari Kuosmanen puhui mukavasti Aamutv:ssa. Siivoukset on tehty, joten "lupsakkoo" nyt.- eppu2
Se on kuule niin, että kaikki on jo sanottu ja ylimenevä osa on Hunkszin kopioimista.
Tämä aloitus tuntuu olevan kaikkien aavistaman höpöttäjän juttu.
Ensin hän tekee, sanotaan 10 höpö-aloitusta.
Sitten aloittaa keskustelun eri nimmareittensa välillä.
Kun kukaan, etenkään hänen toivomansa fiksu ihminen ei tule mukaan hän lopettaa.
Ja alkaa haukkua tasosta.
Surullinen hahmo.
H.- OletSyyllinen
Hunksz. Tuo ainainen narina alkaa kyllästyttämään. Olet pahempi kuin putouksen perustyytymätön vanhapiika.
Et jätä yhtään aloitusta rauhaan, ei ihme jos alkavat varoa tekemästä uusia aloituksia ja palsta kuihtuu.
- seontiina
ja mää kun jo luulin että
nää maanis depressiiviset jutut on täällä unohdettu
kaikkien kirjoittajien hoitoon ohjaamiset yms...
mutta ilmeisesti olin väärässä
niihin täällä enemmän hengaillessa kyllästyin
varmaan täytyy pitää taas muutama kuukausi väliä
ja katsoa sit taas
ällöttää letkauttelu ihmisen mielen sairauteen liittyvillä sanoilla
kaikki meistä ei ole varustettu vahvalla mielellä
toiset on heikompia toistaan
eikä aina oma vahvuuskaan auta sitä heikompaa pysymään pinnalla
... en oo sen voimakkaampi kuin oot sinäkään
tiedä en minäkään
kuinka täältä eteenpäin me selvitään
mutta tiedän sen kun heräät aamuun uuteen
huomaat viereltäs en mennyt mihinään
ja se uusi aamunkoi vielä kerran toivon meille tuoda voi...
juha tapion sanoin
kaikki ei vaan jaksa enää herätä aamuun uuteen
hyvää huomenta meille kaikille sosiaalipummeille
ja kaikille niille jotka kamppailevat masennuksen kourissa
myöskin kaikille niille jotka vähättelevät ihmisen mieltä
kaikki mikä ei tapa vahvistaa :)Huomenta Tiina❤ Hyvä aamun avaus.
Nämä tällaiset aloitukset saavuttavat yleensä 100 kommentin ketjun. Hypätä nyt kirjoittajien varpaille 😂
On hyvä itse tietää olevansa vajaavainen, ei luulisi olevan vihamiehiä, mutta kun se ei pidä paikkaansa. Emmehän me sivistyneet ihmiset mene nimittelemään vähä-älyisiä vajaavaisiksi.
No, Korvessa komia aamu. Heräsin kymmenen korvilla. Olin eilen illalla yli kolme tuntia keramiikkaa tekemässä, se jos mikä rentouttaa ja uni maistuu.
Mitähän sitä tänään keksisi☆- seontiina
korppis kirjoitti:
Huomenta Tiina❤ Hyvä aamun avaus.
Nämä tällaiset aloitukset saavuttavat yleensä 100 kommentin ketjun. Hypätä nyt kirjoittajien varpaille 😂
On hyvä itse tietää olevansa vajaavainen, ei luulisi olevan vihamiehiä, mutta kun se ei pidä paikkaansa. Emmehän me sivistyneet ihmiset mene nimittelemään vähä-älyisiä vajaavaisiksi.
No, Korvessa komia aamu. Heräsin kymmenen korvilla. Olin eilen illalla yli kolme tuntia keramiikkaa tekemässä, se jos mikä rentouttaa ja uni maistuu.
Mitähän sitä tänään keksisi☆huomenta
ja hyvin sumuista sellaista
nimittäin ulkona :)
mää olin eilen lauleskelemassa puoltoista tuntia
ja viimeiseksi laulettiin toi kyseinen kappale
soi vielä aamullakin korvissa
koskettavat sanat ja taas vedin tippaa linssiin
mutta varmaan kevättä kohden rupee tipat kuivumaan
mulla on tänään sellanen perus päivä
että en tee sit yhtikäs mitään
huomenna tai sunnuntaina varmaan kahvakuulailemaan
onneks löytyy näiltä kulmilta yksi energinen emäntä
joka jaksaa lihakarjan kasvatuksen ja mökkivuokrauksen lisäksi
pitää tossa vanhalla koululla treenejä
harvinaista herkkua kun ei tartte mennä kun neljän kilsan päähän
niin löytyy liikuttaja :)
sunnuntaina sit kesäteatteriharkat
kätkäläistä ruvettiin työstään
ensilukemalta tuntu että se on ihan typerä juttu
mutta kun saatiin koko porukka paikalle
ja roolit jaettua niin johan rupes ilo irtoomaan :)
- Pulp-fictio
Surkein aloitus puolen vuoden aikana: sisältö 🙈🙉🙊💩👽👣👺😨
Hyvä aloitus mun mielestä.
Aloittaja olisi voinut vielä terästää viestiänsä kirjoittamalla otsikon kaikki sanat isolla alkukirjamella ja piste joka sanan perään.
Se näkyy olevan hänen tyylinsä. Lyhyt ja napakka.
Sisältökin on selkeä ja jokainen lukija ja kirjoittaja, ainakin melkein on sen viestin ymmärtänyt, kommentoinut tavallaan.
Tosin asiasta ainakin minä olen ihan eri mieltä, mutta menköön koska se tason arviointi riippuu niin lukijankin tasosta ja kyvystä löytää omat aarteensa.
Jos haluaa pistettä käyttää niin kyllähän sitä saa käyttää, tokko me nyt niin tiukkapipoisia ollaan yhdestä pisteestä, kulkekoon alvariinsa piste kainalossa, niin minäkin teen.
- 111222333
MIKSI jatkatte tuota surkeuden vatkaamista ? TOISET ovat sosiaalipummeja ja sairaita. Kaikilla meillä jotain vaikeaa on elämässämme, kellään maailmassa elämä ei ole pelkkää lellumista pumpulissa.
Kertokaa JOKIN mukava asia tällä hetkellä!- sairas.oon.minäkin
En ole nähnyt missään muualla niin paljon itseensä ja omiin ympyröihinsä käpertyneitä kuin mitä täälä näkee. Mun sairaus mun lihavuus mun se ja tämä. Ihan kun toisila ei ois mitään vaikeeta.
sairas.oon.minäkin kirjoitti:
En ole nähnyt missään muualla niin paljon itseensä ja omiin ympyröihinsä käpertyneitä kuin mitä täälä näkee. Mun sairaus mun lihavuus mun se ja tämä. Ihan kun toisila ei ois mitään vaikeeta.
Tämä palsta on muuttunut ihan ku yhteiskuntakin ,samaa tahtia ,ei muuta ku oma napa.
Sinulla on pienet ympyrät jos vain täältä olet löytänyt omiin ympyröihinsä käpertyneitä.
Ei kai ole ongelmaa jos vaikeasta tilanteesta on ulospääsy mahdollisuus. (lihavuus).hunksz kirjoitti:
"111222333"
Etsihän minun ilo-aloitukseni.
Siihen on sinun mukava jatkaa.
H.Älä jaksa mukavuurest ,ei mee pitkääkään aikaa ku alat ohjeistamaan ,siit ku malttasit pysyä poissa niin ehkä ketju jatkuiskin entisel mahrilla.
- seontiina
enpä valittanu omaa kurjuuttani
vaan arvostelin toisten kirjoittajien
viittausta maanis debressiiviseen
koska luulin että ne ajat on jo tällä palstalla ohi
kun jokaista haukuttiin sellaiseksi tai sit sosiaalipummiksi
ei nyt oo oikeen mukavaa asiaa kerttottavana
kun en todellakaan oo talvi ihmisiä
mutta muuten menee mulla ihan hyvin
en oo kippee vähän ylipainoinen kyllä mutta ei haitaks asti
ja en voi mitään sille että tulee näistä mielen sairauksiin viittaavista
kirjoituksista aina mieleen rakas ystävä joka
kymmenen vuotta masennusta sairastettuaan
teki itse lopun sairaudestaan vain vähän reilu kuukausi sitten
aika pitkälti pyörii tällä hetkellä tämä asia päässä
ja oon aika herkkä noille vihjailuille
oon kyllä aina ollu ei sen puoleen
mutta muuten mää varmaan harjoittelen tässä eläkkeelle jäämistä
oon jo kohta harjoitellu neljä vuotta
siihen ei oo muuten enää kun neljä päivää
oon tottunu ja sopeutunu erittäin hyvin
vielä siihen lopulliseen hoo hetkeen on noin viis vuotta aikaa
mutta eipähän sit tarvii ihmetellä mitä tekis kun ei oo enää töissä :)
oon oppinu nauttimaan omasta seurastani
ei ahdista ei purita eikä kiristä
univaikeudet on taaksejäänyttä elämää
erittäin onnellista vaihetta elän elämässäni kaikesta huolimatta. - Pulp-fictio
No, juttuhan on niin, että emme ole ajatusten lukijoita. Jos suuntaa kaiken tyytymättömyytensä muihin, kun ne sitä tai tätä, niin mistähän kannattaisi aloittaa. Eihän muut pysty tukemaan esim. jossain pulmassa tai jaksamisessa, jos ei kerro.
Pieniä ihmisiähän tässä ollaan. Onhan sekin navan kaivamista, kun luetellaan muiden viat.
Jotenkin en osaa heitellä tänne kovin henkilökohtaisia asioita, joihin
suureksi osaksi voin itse vaikuttaa. Elämäni vastukset eivät ole, eivät ole olleet kenenkään täällä kirjoittelevan vika!
Kyllä meidän ikäisillä on vaikeuksia, huolia jne. En itse vain katso aiheelliseksi huutaa maailmalle asioita.
Juttelin joulun aikoihin, että miten me suomalaiset keskustelussamme eroamme italialaisista, kun mehän esitämme asiat melkoisen suoraan ja miten tämä henkilö on kokenut tämän eri tilanteissa. Hänen mielestään he lähestyvät asioita positiivisuuden kautta.
Ehkä tuossa on jotain. Meidän ikäryhmässä joillakin on rahahuolia, joillakin vielä työsuhdehuolia, jotkut miettivät asuntoasioita,
joillakin on perhehuolia, joillakin on ihmissuhdehuolia, on pysyviä sairauksia jne. jne. - siis ihan samoja kuin muissakin ikäryhmissä.
Jos keskustelut sitten tuntuvat "ei niin minun elämältä", voisi tehdä
aloituksen jollain aavenimimerkillä.
Kyllä täällä empaattisuuttakin löytyy. Laittaapa minus-lasien asemesta plus-lasit päähän. Pulp-fictio kirjoitti:
No, juttuhan on niin, että emme ole ajatusten lukijoita. Jos suuntaa kaiken tyytymättömyytensä muihin, kun ne sitä tai tätä, niin mistähän kannattaisi aloittaa. Eihän muut pysty tukemaan esim. jossain pulmassa tai jaksamisessa, jos ei kerro.
Pieniä ihmisiähän tässä ollaan. Onhan sekin navan kaivamista, kun luetellaan muiden viat.
Jotenkin en osaa heitellä tänne kovin henkilökohtaisia asioita, joihin
suureksi osaksi voin itse vaikuttaa. Elämäni vastukset eivät ole, eivät ole olleet kenenkään täällä kirjoittelevan vika!
Kyllä meidän ikäisillä on vaikeuksia, huolia jne. En itse vain katso aiheelliseksi huutaa maailmalle asioita.
Juttelin joulun aikoihin, että miten me suomalaiset keskustelussamme eroamme italialaisista, kun mehän esitämme asiat melkoisen suoraan ja miten tämä henkilö on kokenut tämän eri tilanteissa. Hänen mielestään he lähestyvät asioita positiivisuuden kautta.
Ehkä tuossa on jotain. Meidän ikäryhmässä joillakin on rahahuolia, joillakin vielä työsuhdehuolia, jotkut miettivät asuntoasioita,
joillakin on perhehuolia, joillakin on ihmissuhdehuolia, on pysyviä sairauksia jne. jne. - siis ihan samoja kuin muissakin ikäryhmissä.
Jos keskustelut sitten tuntuvat "ei niin minun elämältä", voisi tehdä
aloituksen jollain aavenimimerkillä.
Kyllä täällä empaattisuuttakin löytyy. Laittaapa minus-lasien asemesta plus-lasit päähän.Täällä olisi hyvä olla lista sanoista, joita ei toivota käytettävän.
Esim. maaninen tarkoittaa kiihtynyttä, innostunutta, intohimoista, motivoitunutta, kiireistä.
Kukapa meistä ei jotain noista joskus/usein olisi.
Välillä taas itse kullekin tulee depis, niin ettei viitsisi eikä jaksaisi tehdä mitään.
Ei aina ole kyse sairaudesta, eikä sellaisen pilkkaamisesta.
Sairauksissa yleensäkään en näe pilkan aihetta.
Joku solvaa omaishoitajia vähintään kerran viikossa.
Jos kaikesta ottaisi nokkiinsa, siihen aika hupenisikin.sairas.oon.minäkin kirjoitti:
Toivon, että paranet pian,
mutta noihin kahteen lauseesi voisin jatkaa, että kenenkäs muiden murheista tänne voi kirjoitella kuin omistaan. Miltä mahtaisi kuulostaa jos naapurin isännän kihdistä kertoisin, mitäs meni joulukaloja liikaa syömään mokoma rontti....
Olen ihan yhdeksi tämän palstan kuvioksi tajunnut yhdenlaisen vertaisena olemisen ja elämisen. on aloitukset sitten ihan pieniä arkielämän yksityiskohtia tai sitten mualimanpolitiikkoo, kaiken voi täällä jakaa jos osaa ja haluaa.
Ei jakaminen ole omaan napaan käpertymistä, se todennäköisesti joka potee vaivojansa ja ilojansa yksin siellä neljän seinän sisällä enemmän sitä omaa napaansa tutkailee kuin minä joka lueskelen täällä ja joskus jopa jotain kirjoitan vaivoistani täällä.
Se on kivaa tietää ettei ole yksin ilojensa ja surujensa kanssa.
Useimmat 60 elävät jo monenlaisten vaivojen ja vikojen kanssa, tähän sopisi sananlasku, joka härjillä ajaa...jaa enpäs kirjoitakkaan.
jututin eilen yhtä bensa-asemaparlamentin vakijäsensä ja kysäisin, mistä mahtavat jutella joka aamuisilla istunnoilla, kertoi ekana tietysti kunnallispolitiikka ja toisena hyvänä jokaisen ja kumminkaiman sairaudet, niistä on kiva jutella, ei naisista niinkään enää, vaikka niin luulin. Tosin jokaisella porukalla on tietty omat puheenaiheensa, vaikea yleistää tätäkään asiaa...- staka
No voi herraisä.
Eihän toisista voi eikä saakaan kirjoittaa kun on tuo intimiteettisuojalaki ja kaikki. Paras siis kirjoitella itsestään vaan. Jo senkin vuoksi kun muita ei voi muuttaa kuin itseään. Suositella korkeintaan... ;-) - eppu2
Ei oikein aukea tarkoituksesi.
Voithan Sinäkin kertoa itsestäsi, jos haluat.
Minä en voi kertoa Sinusta, enkä vaivoistasi, en tunne Sinua, eikä ole muutenkaan fiksua kertoa toisten asioista, joista ei kuitenkaan tiedä kenties mitään ja muutenkaan.
Tuntuu, että Sinulla olisi jotain sydämelläsi, muttet oikein tiedä miten ilmaista sen. koti-kiusattu kirjoitti:
Älä jaksa mukavuurest ,ei mee pitkääkään aikaa ku alat ohjeistamaan ,siit ku malttasit pysyä poissa niin ehkä ketju jatkuiskin entisel mahrilla.
"koti-kiusattu"
Ilo-aloitus-kommenttiini komensit minut pihalle omasta aloituksestani.
Minua nauratti kun muistelin kuinka monta kertaa täällä on vaadittu aloittajaa pysymään aloituksessaan ja vastailemaan kaikkeen.
Mahdolliseen ja mahdottomaan.
yst.
H.- ymmärryshoi
hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Ilo-aloitus-kommenttiini komensit minut pihalle omasta aloituksestani.
Minua nauratti kun muistelin kuinka monta kertaa täällä on vaadittu aloittajaa pysymään aloituksessaan ja vastailemaan kaikkeen.
Mahdolliseen ja mahdottomaan.
yst.
H.Hunkki käsitin koti kiusatun tarkottavan aloituksessa ohjeistamista
ymmärryshoi kirjoitti:
Hunkki käsitin koti kiusatun tarkottavan aloituksessa ohjeistamista
"ymmärryshoi"
Ole hyvä vaan.
H.
- seontiina
omantyyppistään tekstiä täällä meistä jokainen syytää vuodesta toiseen
en mää nää näiden hatsansaan ikuisten arvostelijoidenkaan
kirjoituksissa mitään eroavuutta vuosien takaisiin
joillain ehkä havaittavissa sitä iän tuomaa äreyttä
monet ennen niin yltiö ystävälliset kirjoittajat ovat muuttuneet
hatsansaa vaan pitää sen tutun turvallisen tyylinsä
no ehkä hatsansaakin on ruvennu toistamaan kirjoituksiaan
huomannu monessa ketjussa saman tekstin toistuvan moneen kertaan
mutta liekkö sekin sitä iän tuomaa...
ettei se lähimuisti enää pelaa niin hyvin kun joskus nuorena miehenä ;)"seontiina"
Minähän toistan vain toisten toistoihin.
-
Että oot sit inha akka!
Mulle tollee :):)
-
Kaks halia
H.
- Siilimuorikka3
Alhaisen tason alhainen aloitus kuitenkin keikkuu ykkösenä ;).
- Siilimuorikka3
hunksz kirjoitti:
"Siilimuorikka3"
Hyvä yritys.
Itkettääkö harmista?
Jatkumon syy kun ei ole sinussa, vaan...
H.Kuka on Harmista?
Vaan sinussa?
- suvenelli1
Hyvä aloitus. Ymmärsin niin, että tähän saa kirjoittaa vaikkei olisi mitään aihetta.
- ent.siivoojaparka
Minustakin ihailtavaa, kuinkä vähillä aloituksen sanoilla saa aikaan näin pitkän viestiketjun.
Monesti on pitkiä aloituksia, mihin ei kukaan vastaa mitään.
Pitää vain näköjään osata ne oikeat alkusanat. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Minustakin ihailtavaa, kuinkä vähillä aloituksen sanoilla saa aikaan näin pitkän viestiketjun.
Pitää vain näköjään osata ne oikeat alkusanat.Kyllä se sinun lyhyt ja ytimekäs aloituksesikin (Turku vai Helsinki)? veti hyvin, ei yhtään turhaa sanaa siinä.
- eppu2
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Pitää vain näköjään osata ne oikeat alkusanat.Ancelinan kommenttiin viitaten, tees nyt taas joku lyhyt ja ytimekäs aloitus.
- ent.siivoojaparka
Ancelina kirjoitti:
Kyllä se sinun lyhyt ja ytimekäs aloituksesikin (Turku vai Helsinki)? veti hyvin, ei yhtään turhaa sanaa siinä.
Ai nii joo, tosiaan.
Sitähän minä kyllä sanoinkin, että pitää vain osata ne oikeat alkusanat. - suvenelli1
Ai nii joo, tosiaan.
Sitähän minä kyllä sanoinkin, että pitää vain osata ne oikeat alkusanat.epun sanomaan viitaten, tekisit. En muista nähneeni tuota Helsinki vai Turku :(
- huono_aloitus
Haista vittu!
- Ammattinuuskuttelija
Olisiko maustesuosituksia?
Jokainen Joperon Kolo tuoksuu erilaiselta.
Ainakin minusta olisi kiva tietää mihin kohdentaisin nenuni. Toki naiselta etukäteen kysyen, esimerkiksi että "ei sulla sattuisi olemaan pinkinmansikan tuoksuista piparia, saisinko hieman impata tai nuuskia kuin viiniä?"
- 00000004
Keksikää systeemi ettei tarvitse vierittää vaan uusimmat tulevat ylimmiksi.
Ah alhaisuuteen olen juuttunut... oon pien ja alhainen...surkea...- ent.siivoojaparka
Milläs tavalla sinä vierität, jos se niin hankalalle tuntuu?
Mikäs sotku siitä sitten tulisi, jos viimeisin kommentti olisi ylimpänä. Ei siinä sitten näkisi senkään vertaa kuin nyt kenen kommenttiin siinä on vastattu, jos kommentoi vaikka ketjun keskiväliin jollekin ja viesti hyppäisi ylimmäksi.
Jos haluat pika pikaa ketjun alareunaan, niin ainakin minun näppäimistössäni on Page Down, tai sitten alaspäin suuntautuva nuoli. Tai sitten ottaa tuolta oikeasta reunasta otteen ja vetäisee, niin siinä ehtii vielä näkemään, onko siinä keskellä ketjua sellaisia mitä en ole vielä lukenut. - ent.siivoojaparka
Milläs tavalla sinä vierität, jos se niin hankalalle tuntuu?
Mikäs sotku siitä sitten tulisi, jos viimeisin kommentti olisi ylimpänä. Ei siinä sitten näkisi senkään vertaa kuin nyt kenen kommenttiin siinä on vastattu, jos kommentoi vaikka ketjun keskiväliin jollekin ja viesti hyppäisi ylimmäksi.
Jos haluat pika pikaa ketjun alareunaan, niin ainakin minun näppäimistössäni on Page Down, tai sitten alaspäin suuntautuva nuoli. Tai sitten ottaa tuolta oikeasta reunasta otteen ja vetäisee, niin siinä ehtii vielä näkemään, onko siinä keskellä ketjua sellaisia mitä en ole vielä lukenut.Nii, taikka End, niin pääset kaikkein nopeimmin alhaisuuteen.
- eppu2
Nii, taikka End, niin pääset kaikkein nopeimmin alhaisuuteen.
Kiitos vinkistä.
Olen painellut kaikenmailman nappeja yksin ja erikseen, enkä millään löytänyt miten pääsisi hetkessä alas.
Sitten kokeilin tuota end, ei tapahtunut mitään, mutta toisessa reunassa olevan nuolen kanssa, kun painoin yhtäaikaa, sitten pelasi.
Yksin olen sitä ennenkin koittanut, mutta nyt älysin tuon nuolen kanssa vinkkisi ansiosta. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Kiitos vinkistä.
Olen painellut kaikenmailman nappeja yksin ja erikseen, enkä millään löytänyt miten pääsisi hetkessä alas.
Sitten kokeilin tuota end, ei tapahtunut mitään, mutta toisessa reunassa olevan nuolen kanssa, kun painoin yhtäaikaa, sitten pelasi.
Yksin olen sitä ennenkin koittanut, mutta nyt älysin tuon nuolen kanssa vinkkisi ansiosta.Sinulla on sitten erilainen näppäimistö.
Minulla riittää pelkkä End, niin hujahtaa alas ennenkuin ehdin huomatakaan. Ja Home, niin hyppää ketjun alkuun.
- henrjii
läppärissä ainakin on entterin alla nuolet millä pääsee ylös ja alas
- eppu2
On mullakin ne, mutta ne kuljettaa hitaasti.
- henrjii
jokus on hyvä kun tulee hitaaasti, kerkee lukemaan välistäkin
Noh, voiko se aihe tästä juurikaan alhaisemmaksi päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798