Onko reilua tehdä älykkyysosamäärätesti aivotoimintaa ja keskittymistä vahvistavien huumeiden/lääkkeiden/piristeiden vaikutuksen alaisena?
Toisaalta se ei konkreettisesti lisää mitään aivoihin, mutta toisaalta jotenkin vapauttaa aivojen täyden potentiaalin. Keskittymiskyky myös kasvaa. Yksinkertaisesti keho vain toimii fyysisesti ja henkisesti paremmin.
Näin käy kun ei nuku.
Illan eettinen ongelma
10
130
Vastaukset
Toisaalta käytössä on silti omat aivot. Unohdin lisätä.
Kyllä.
Ei varsinaisesti.
Päihteiden vaikutus aivoihin antaa varsinaisesti ylivoimaisen kyvyn, nimeltään autismi. Autismi kehittää aivojesi toimintaa, ja kehittää aivojesi kasvua. Nykyään E-urheilu pelaajat käyttävät autismia aiheuttavia lääkkeitä vahventaakseen pelitaitoja, ja näin epäreilut hahmot joutuvat pick/ban tilanteeseen.
Itse en menisi kyseisten päihteiden alaisena tekemään mitään, yliälykkyys voi vauriottaa sosiaalikykyjäsi (tämän takia minulla ei ole kavereita)Sinänsä hyvin sanottu. Yleensä erityisen lahjakkaat ihmiset ovat autisteja. Yleisin perustelu yksinäisyydelle ja erilaisuudelle on liika älykkyys. Syytän tästä netin harhaanjohtavia testejä. 👍🏿 (Mitä? Hymiö koneella?)
Mikäs siinä jos kestät kyseisten aineiden sivuvaikutukset.
Sumor kirjoitti:
Teoriassa saattaiskin ehkä toimia
Toimii kyllä, olen kokeillut. Ajattelin vain onko se reilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200