Onko reilua tehdä älykkyysosamäärätesti aivotoimintaa ja keskittymistä vahvistavien huumeiden/lääkkeiden/piristeiden vaikutuksen alaisena?
Toisaalta se ei konkreettisesti lisää mitään aivoihin, mutta toisaalta jotenkin vapauttaa aivojen täyden potentiaalin. Keskittymiskyky myös kasvaa. Yksinkertaisesti keho vain toimii fyysisesti ja henkisesti paremmin.
Näin käy kun ei nuku.
Illan eettinen ongelma
10
120
Vastaukset
Toisaalta käytössä on silti omat aivot. Unohdin lisätä.
Kyllä.
Ei varsinaisesti.
Päihteiden vaikutus aivoihin antaa varsinaisesti ylivoimaisen kyvyn, nimeltään autismi. Autismi kehittää aivojesi toimintaa, ja kehittää aivojesi kasvua. Nykyään E-urheilu pelaajat käyttävät autismia aiheuttavia lääkkeitä vahventaakseen pelitaitoja, ja näin epäreilut hahmot joutuvat pick/ban tilanteeseen.
Itse en menisi kyseisten päihteiden alaisena tekemään mitään, yliälykkyys voi vauriottaa sosiaalikykyjäsi (tämän takia minulla ei ole kavereita)Sinänsä hyvin sanottu. Yleensä erityisen lahjakkaat ihmiset ovat autisteja. Yleisin perustelu yksinäisyydelle ja erilaisuudelle on liika älykkyys. Syytän tästä netin harhaanjohtavia testejä. 👍🏿 (Mitä? Hymiö koneella?)
Mikäs siinä jos kestät kyseisten aineiden sivuvaikutukset.
Sumor kirjoitti:
Teoriassa saattaiskin ehkä toimia
Toimii kyllä, olen kokeillut. Ajattelin vain onko se reilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499