Firefox käynnistyy tuskallisen hitaast ja kaatuu useasti. Välillä tulee ilmoitus, että profiili puuttuu, tai sitä ei voi käyttää. Mitä olisi tehtävissä, järjestelmä on Win.. on 10?
Firefox kaatuu usein
13
180
Vastaukset
- poistoon__moinen
Poista koko windows.
- minuakinärsyttää
Tää on tätä nykyään. Pelkkää pelleilyä koko tietokone. Nämä uudet päivitykset tekevät kaiken entistä hitaammaksi ja epävarmemmaksi.
Ärsyttävää.
Mä olen huomannut nyt saman firefoxin selaimessa. En ole kokeillut, mutta ehkä muutan sen yahoo selaimeksi / hakukoneeksi.
Kyllä joku toimii.. jossain vaiheessa. Mitkä ovat tietokoneesi specksit? Voi olla ettei tietokoneesi enään yksinkertaisesti pysty käsittelemään Firefoxia tai käyttöjärjestelmää.
Painamalla Windows- ja pause-näppäintä yhtäaikaa saat auki ikkunan, josta näkee nopeasti prosessorisi ja muistin määrän.
Vaihtoehtoisesti: Windows ja X, sitten valitse "Järjestelmä".- win_lin_puoli_mieli
Windows 10:ssä käytetään maailmankuulua Edge-selainta eikä valiteta täällä jos Microsoft haittahoitelee muita selaimia.
- 4selainta
Perusohjeena pitäisi olla vähintään 2 selain vaihtoehtoa saatavilla.
Firefox päivittyi juuri äsken ja hakupalkki ylhäällä googlen osalta täysin vainaa? Muut hakukoneet kyllä pelaa. Yhteensopivuuksia rupee näköjään olemaan. - Paha_addonsi
sulla on joku #PAHA# lisäosa
ota bookmarksit talteen ja asenna tyhjältä pöydältä- haittaohjelma
Kymppihän se.
- tiedät-kyllä-mihin
Firefox toimii aivan mainiosti kun vain vaihdat käyttöjärjestelmän asialliseen.
- Ubuntun_selain
Jos Firefoxia haluaa niin käyttää vaan sitä Ubuntua. Firefox on Ubuntun selain.
- Puolittain-tyytyväinen
Mulla on kaks läppäriä, ja molemmissa Firefox, Win..8.1 toimii kuin junanvessa. Win..10 toimii juuri noin kuin jutun aloittaja kuvaa. Mistähän moinen johtuu??
- 4selainta
Microsoft tilillä ei pelaa firefox, mutta paikallisella tilillä erinomaisesti.
Microsoft tekee sen tarkoituksella, että käytettäis edgeä. Edge vain hidastu adblockin asentamisen jälkeen. Firefox 51.0.1 päivityksen jälkeen ei haku palkissa saa enään googlea avattua. Ei muuttunut, vaikka poistin firefoxin ja latasin uusiksi.
- aika_raskaaksi_menee
Mulla w10 ja FF toimii hyvin. Kone vanha Duo 3 GHz, 6 Gt RAM, Gt 730 näyttis. Viimeisin firefox. Tosiaan siihen ei tahdo vanhat esim. 1,6 GHz yksiytimiset riittää enää.
- rajoituneet
Yks ytimiset riittää jos muistii 512MB (Mut on tää firefox näin linux puolellakin paskaks menny) kevyempii selaimii (tomivampii) tarvitaan (.)
Midori varteenotettava
Mut toimii ton hiivatin webkitin päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809