Olkaa ihmisiksi

Bilman__

Tervehdys!
Toisille palstalaisille olen punainen vaate, toisille taas, ei jaksa vois menna maate.
Miksi sitten vuosia palstalle aivoituksiani tulostan, vaik useimmist tuntuu et ulostan.

Toisille olen pilkku ja virhe, nyt olis aika poistaa tuokin erhe..
Taa ei maksa senkin tahden, voin siis olla avoin, vaik lahden.

Halut on yhdessa ajatuksia jakaa ollu, oon rannalla ja auringossa maakan oonk hullu .
Lahden siis siita, et joskun tekstini , jollekin natsannut mut nyt laarini pistan hakaan.

Tama on tassa ja nyt, en kiusaa teita, en kehoita.
Olen onnessa omassa se riittaa mulle, siks mieltanne enaa pahoita, en paha sulle.

Siks pyyntoni on aito ja vilpiton, loukkaukseni on ollut tahaton.
Anteeksi ma pyytaa haluan, jos kirjoittamani ollut paha on.

Tama oli tassa, 15 vuotta, matkaa yhdessa, onko se ollut suotta?
Jatkakaa sovussa, antakaa ilon ja valon olla elamassa monta vuotta.

Matkaa kun taittaa ystavat yhdessa, aikaakin hujahtaa monta vuotta.
Siis taa oli tassa, yks jakso on jaanyt taa, vaik viel oon hengissa olemassa,
Luojani antaa viela minun jaksaa tata maallista matkaa.

Ystavyydella
jaakaa hyvasti

Bilman

6

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se-entinen-Kukkahame

      Olet näillä palstoilla ollut mukana vuosia,mikä nyt vieteristä katkesi?
      Kannattaako noin vain katkaista siteet ja jättää seuraamatta näitä **keskusteluja**, siksi tähtöset kun ei nämä keskusteluiksi monessakaan mielessä taivu.
      Taisteluja oman olemassaolon puolesta vuosia samat kiusankappaleet hettäneet hiekkaa rattaisiin, jos olisi ollutt asiallisia, mutta alapään kautta on monikin rankka arvostelu palstalle ilmestynyt. Täysin ala-arvoisesti ja aina samat kirjoittajat saaneet kuraa.
      Sinua arvosteltiin silloin, nythän täällä on ollut erittäin suopeaa suurimmaksi osin!

      Elämä toki maistuu itsekellekin!

      • aina-ilonen

        Mene, mene pois bilman ja älä tule takaisin milloinkaan.


      • iloinen.minäkin

        Pitäiskö sitä kuraa jakaa sitten tasaisemmin ?
        Vai ihan taistelua olemassaolon puolesta olet palstalla käynyt ? Oliskohan tarpeen hankkia elämä ?


    • Kauniisti kirjoitettu mielestäni, mutta eihän tänne mikään kelpaa. Jollain on mielestään aina oikeus häätää toisia pois, tai arvostella kirjoitustaitoa. Sellaiset saisi pitää omaa blogia/päiväkirjaa, niin kukaan ei tulisi häiritsemään töherryksillään.

      Olisi tämä palsta aika veikeä, jos täällä vain yksi kirjoittelisi mietteitään.

      ps. onneksi meillä on tuo ä-ö kirjain käytössä!D

    • miinaorvokki

      Samat 'paimenet' täällä häärää ja kun ei keksi mitään keskusteluihin lisättävää niin mollataan, minusta se tuo esille mollaajan luonteen.
      Ei lueta lehtiä ei kuunnella uutisia, ei seurata maailman menoa, ainoa luukku on suomi24 kirjoitukset ja sitä sälää täältä kyllä löytyy, ja oppii talon tavat.
      Ei ne mollaajat ota mihinkään asiakeskusteluun osaa kun ei ole mitään mitä kirjoittais, eikä se tieto lisäänny kaljapullolla kiikaroinnilla.

    • onnea.miinalle

      Kuka täällä kaljaa juo ? En näe ketään vaikka kuinka oikealla kiikarilla kiikaroisin !
      Miinaorvokki onkin oikein ylipaimen, ihan on yliluonnollisia kykyjä. Tietää senkin, kuka lukee lehtiä kuka ei ja talon tavat on hyvin hallussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      223
      1797
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      954
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      20
      611
    Aihe