Jenkkiautot

Plymoutti

Kuka ajelee Kajaanissa jenkkiautolla? Vai ajaako enää kukaan? Kiinnostaa!!

25

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valtatienvalteeeee

      Ei kajaanissa oo enää kun manneautoja.

    • lrldp

      Onhan noita vaikka kuinka paljon...tunnistatko edes jenkkiautoa? Vaneja, pickuppeja jne ajelee kesät/talvet.

    • Makkoska

      Enpä kovin montaa oo nähnynnä tuolla kaapunnilla.

      • q235235we35qwqee

        Joka päivä näen useita. Vanhempia, alle 80-lukuisia, henkilöauto jenkkejä ei talvella ole kuin joitain liikenteessä. Vaneja, pickuppeja ja SUVeja kymmeniä.


    • Sevy

      Rupusia vaneja, matolaatikoita. Jotain lavahököjä pöristelee

    • kaarakainennn

      Onhan täällä se Pistons jenkkiautotallikin, muutamia kymmeniä jäseniä.

      • Jompikumpa

        Piilokapakka vai jenkkiautotalli?


    • Wiskilä

      Onks siä kapakka? Täytyypä liittyä kerhoon

      • Markkakkonen

        Pääsisikkö vanhalla corollalla kerhoon?


      • kffkfk

        ehkä pääsee jos siinä on v8, käy kysymässä


    • Maarilyn

      Onkos siellä paljon könsikkäitä...?????

    • Nuoruus80luvulla

      Täs käpykylässä ei oo könsikkäitä .. vaan lihavia lökäpöksyjä ikään katsomatta

    • Janoinenjätkä

      Moneltako lie aukeaa salakapakka perjantaina jos menis katsomaan onko halvempaa kuin pv baarissa?

      • Kepukommari

        Liekkö ihan laillista toimintaa siellä pitää sellaista? Ilmoitusta kehiin.


    • Jenkkiromu

      Eihän jenkkiromuja enää liiku koska kaikki ovat teiden varsilla pelti pystyssä... milloin moottori paskana tms...

      • oflf

        Voivoi aika huono


    • Underbox

      Könsikkäitä jenkkiautolla pelti auki vai...?

      • Tuhkatonmuna

        Jotakin tuhkaluukku miehiä selkeesti!


      • Kainuunsonni

        Pitännöö ottaa tuubi akselirasvoa mukkaa kun männöö piilokuppilloon rypejämmään.


    • tuossa omalla pihalla seisoo kaksi , toinen liikennepoistossa toinen ajossa.

    • NMC

      Ajellaan jos saan A. kärryn kuntoon, B. katsastuksesta läpi, C. rahan riittämään.

    • abcgdfrew

      Toyota on jenkkien suosituin auto ja onhan noita melkonen määrä Kajaanissakin.

    • eikaikumminkaan

      Kairaako ne toisiaan pakoputkeen siellä tallilla niinkuin huhu kertoo?

    • hullupentivaimo

      lada parempi sit kotii txt tv lukemaa

    • Jennnkkki

      Mul on avojenkki ja ajan rätti alhaalla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2366
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      835
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      733
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      537
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      65
      522
    Aihe