Kuinkas sinun allit jaksaa? Onko treenatut, bodatut vai muuten vain omillaan?
Tänään on Allien nimipäivä
9
139
Vastaukset
- suvenelli1
Kyllä allit suht' koht' hyvin jaksaa. Kiitos sauvakävelyn, mustekalapainit lapsenlasten kanssa ja ohimennen tuolidipit.
Hyvinhän ne piiloutuu harmaan villatakin alle :)- palliaivo
Alleista en niinkään tiedä mutta pallit ovat aivan timmissä kunnossa.
- suvenelli1
palliaivo kirjoitti:
Alleista en niinkään tiedä mutta pallit ovat aivan timmissä kunnossa.
Taidat olla Pallivahasta kotoisin ;)
- reppuriika
Minulla on niin laihat kädet, ettei ole alleja.
- suvenelli1
Kun ojennan käteni suoraan eteen ja pidän rentona, niin kyllä mä saan allit tutisemaan :))
Mitkäs ne sitten on käsivarsien yläpinnalla, ne kyllä jaksaa ihan hyvin, allien puutteessa.
Aikoinaan palkkasin Alli-nimisen reippaan eläkeikäisen ihanaisen kotiimme lapsenhoitajaksi. Ihana, reipas neiti-ihminen, joka vaikutti paljon ikäänsä nuoremmalta. - Olen kiitollinen hänelle, joka toimi tunnollisesti ja noudatti erittäin hyvin kaikkia ohjeitani. Alli nautti vajaan kuuden tunnin päivittäisestä työajastaan ja uudenlaisista (työ)kokemuksistaan. - Iloitsi päästessään kokemaan elämää myös pienten lasten kanssa.
Reilun vuoden päästä hän päätti lähteä takaisin kirjanpitohommiin, kun entiseltä työpaikalta alettiin houkutella häntä. - Jonkinlainen tuttavuus, lähes ystävyys säilyi pitkään. Ihan viimeisinä vuosina ilmeisesti perintöä kärkkyvä nuori sukulaismies muutti Allin luo asumaan ja hankaloitti kykyjensä mukaan Allin tapaamiskuvioita muiden ihmisten kanssa.
Kiitoksia Allille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413132
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582492Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291979- 1301647
- 751464
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761415Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641408- 891105
- 901059
- 1351037