Otin eka kerran suihin toiselta mieheltä tänään levarilla.
Oli vanhempi herrasmiehen oloinen, aluksi, ja minä nuori kokematon luotin tuohon herrasmiesmäisyyteen, mutta sain tehdä mielestäni kohtuuttoman kovan työn ottaessani suihin tuolta mieheltä.
Imin kyrpää lähes kolme varttia. Kyrpä oli vielä paksu, joskei kovin pitkä. Kertoi nussineensa aamuyöstä vittua, siksi mälli kuulemma lujassa.
Piti niskatukasta kiinni koko ajan ja komenti imemään paremmin.
Tein parhaani, ja sain vielä käskyn niellä spermat, tai muuten...
Ei kait tää kovin tavallista ole, tällainen raakamainen kohtelu, kun tekee toiselle hyvää, olen melko nuori mies vielä, kuitenkin täysi-ikäinen tällaiseen.
Nyt on leukaperät kipeät ja jatkot arveluttaa, jäikö tämä nyt sitten tähän kokeiluun, en tiedä vielä.
suihin tänään
50
5056
Vastaukset
- Esimerkin_erkki
Ihan normaalia.. niin kauan imetään kun mällit lähtee. Ja jos imuri ei meinaa osata meinaa lopettaa niin täytyy opastaa ja koventaa otteita. Totuttele vain tuollaiseen niin susta tulee kunnon spermalutka.
- imettäjäkyrpä
No pitkään kesti, mutta niin kuin edellä mainitaan, kesken ei jätetä, kun on alettu imemään, niin sit loppuu asti, näin se poika menee.
Miesten maailma on vaan joskus aika raakaa, joudut vaan tottumaan, kyllä susta hyvä tulee, koulu on kova.- subvm80
koulu on todellakin kova. mut sit ku alkaa kokemusta karttuu, niin kyllä se vastakkainen osapuoli ymmärtää kehua myös.
palkitsee molempia imo.
- Älä-älä
Älä poika perkele ime kullia,helvetin tuleen joudut ja kadotukseen,muista se ja etsi ittellesi nainen tai nussi naapurin lehmää muuta älä kullia lutkuta !
- BiMan41
Kuukausi sitten imin vanhempaa miestä autossa. Ei siinä mennyt kolmea minuuttia pidempää. Petyin että tuli niin nopeesti.
- bi60v
Pitkä ura takana imijänä ja monen laista saanut. Yleensä miehet ovat niin kiimoissaan, että laukeavat melko nopeaan, minutista kymmeneen suurin osa.
Alkutaipaleet voivat olla kyllä kivisiä, itsekkään en enää kovin myöhään illasta ime, silloin on hankalempia asiakkaita. - mekkorunkkari
Yleensä purkantuu suuhun muutamassa minutissa.
- litoris
Kyllä pilalle menee mies voi vittu sentään.Eti nainen nussi ja ime sitä oot terve vielä kai......
- egjyjjht
Samaa mieltä. Hyi helvetti. En edes omaa spermaani pysty suuhun laittaa, saati jonkun likasen äijän joka paikassa kolunnutta kullia. Hanki hyvä mies nainen. Voi helvetti sentään. Hyi helvetti.
- levarimies
Maistanut kyrpää ja spermaa, eikä sen parempaa voi saada. Runkkailu ja toisen imeminen on vaan parasta.
Koittakaapa miehet tekin kuinka kiihottavaa on ottaa toisen kyrpä suuhun.
- pääkyrpä
Älä nyt alkuunsa säikähdä, kyllä susta kelpo imuri vielä tulee, kun taipumuksia kerta on.
Nuori mies on ihan tervetullut, sattuisipa kohdalle, saisit muitakin hyviä ohjeita ja pitäisin hyvänä. - Bikundipirkanmaa
Miten on moni nielee ilman o reflexiä?
- xzxz
Jos todella nauttii imeä kullia ja antaa toiselle mahdollisimman upea nautinto, niin ei haittaa tilanteen vaatima pidempi aika. Itselläni yksi vakituinen ukkomies imettävänä. Harmi vain ettei hän pääse edes joka kuukausi poikkeamaan. Hänellä on kestävä hieman tavallista kookkaampi isoterskainen kyrpä, ja todella kestävä. Parhaimmillaan olen imenyt häntä parisen tuntia kerrallaan. Ilman turhaa kiirettä ja hän on kyllä nauttinut. Kulli kuulemma hieman arka pitkän käsittelyn jälkeen. Tosin tämä tapahtuu sisätiloissa. Ulkosalla tällainen hankalampaa toteuttaa. Hänellä ei heti kiire poistua laukeamisen jälkeenkään. On mahtavaa pitää suussa hiljalleen pehmenevää kalua. On pitkään turvonnut pehmeänäkin. Nauttikaa kyrvän imemisestä pidempäänkin.
- Viiskymppiset
Mökkikaverini ukkomies myöskin tulee helposti sama mulla pitkitetään hommaa parituntiakin ja sitten suihin. 10min korkeintaan ja spermat suussa. Aamulla kaljojen jälkeen pitempään kyljellään 69 helppoasento hyvin jaksaa. Viikko reissussa ja spermaa tulee nautittua paljon.
- alustaasti
Kokeilkaa joskus.....Kaveri alkaa imemään velttoa kullia,joka sitten suussa kasvaa mittoihinsa !!!! Tuntuu hiton hyvältä loppujen lopuksi laueta,tämän hoidon jälkeen !!!
- Viiskymppiset
On tuokin testattu. Mukava kumminki seisottaa ja päästää kiima huippuun. Speman heittohan vain osa hommasta mukava odottaa suuta kyrpä turvonneena
- kuus-kymppiset
Kaikkeen kun ottaa pallien nuolemisen ja kiveksien suihinoton mukaan imeskellen, niin jo vott.
- Roibi
Isäntä opettanut että kyrpää pitää imeä niinkuin hän käskee!
Työntelet sitä suuhun välillä ja käskee lutkuttaa kunnolla!
Laukaisee noin puolen tunnin imemisen jälkeen spermalastin suuhun ja jos on tyytyväinen niin kehuu että vielä minusta kunnon kyrvänimiän kouluttaa! - Viiskymppiset
Kiveksien alta sievästi kielellä ja samalla rauhallisesti terskaa hieromalla saa nopeasti spermat kasvoille
- Imijäätre
Kuka haluu imeä tnä illalla tre? 26 v kundi kyselee
- Varmaimu
Minkä ikäisenä otit ekakerran suihin toiselta pojalta/mieheltä?
Itse olin 15v.ja kaverini 16v.Oli ihana kun kaverini laukesi suuhuni melko pian.
Hän imi myös minua,TEKI TOSI HYVÄÄ......- haluan60
24-vuotiaana ukkomiehenä minulta otti vanhempi ukm suihin!
Myöhemmin otin eka kerran itsekin! NYTkin tekee mieli!
- Viiskymppiset
20v ja sitä jatkunut saman kaverin kanssa kohta 30v. Elikkä tuttu kyrpä ja tuttu sperman maku
- käymässä_turussa
tulen tänään turkuun, löytyykö imijää
- Dactyl-25
25w muutaman kerran kokeillu jo ja voisin hoitaa
- tumputtajam
Lpr-pappilanniemeen.
Lutkuttaan tänään iltapäivällä- suippomuna
Haluaa kans lutkuttaa tuppikullia, ja lopuksi mennä omalla vieraan tuppeen, ihanaa.
- voistehdägutaa
olisi kiva kokeilla kun mies ottaisi kullini esiin ja alkaisi imeä.Ja laskisin lastin syvälle suuhun.nam.Olisi eka kerta mutta jo ajatus saa kullin seisomaan.Löytyisiköhän Tampereelta imijää reilulle 50v miehelle?Voisi toteuttaa vaikka autossa.
- voistehdägutaa
Imuuuu kirjoitti:
Voisin ottaa täs päivällä mällit suuhun vast [email protected]
käviskö kokeilu sunnuntaina?laitan vielä viestiä tulemaan
- kiinnostunut-bi
Joko olet toipunut eka kerrasta ja jatkanut (toivon niin) harrastusta, nuori olet ehkä, kyllä se siitä, annat vaan kiiman nousta ja takasi baanalle👍
- bimies34
Joo, ei kyllä kauan yleensä kestä jos toinen mies ottaa suihin, yleensä niin kova kiima että ei mene kuin minuutti tai kaksi niin saan orkun jos toinen ei pidä välillä taukoa.
Kesällä luonnossa kaikkein paras kun saa olla aivan alasti, paras kokemus kun vanhempi mies halusi nuolla peppureikääni ja samalla runkkasi kaluani, aivan uskomaton orkku. - Imuri50hml
Olis kyllä mukava saada suuhun kunnon kalua.
- paljonkokemusta
Minulle kelpaa aina kalun kuin kalu, ei tartte olla iso mutta plussaa aina jos on posliini niin karvoitus ei esteenä ja posliinia on siistimpi ja kiihottavampi nuolla ja imeä, tosin pieni ja siisti karvoitus ei haittaa, itse pidän karvat hyvin lyhyenä ja kivekset on ajettu melkein posliiniksi kuten myös peppuvako.
- kymmeniäsuihinottoja
Miehen kalu tuntuu ihmeelliselle suussa, ihanalle, terska varsinkin ja aah sitä sykkimistä kun spermalasti tulee.
- condjeng
Mikähän on se porukka joka kiertelee p-paikkoja ja hakee näitä munanlutkuttajia?Toivottavasti ei satu kohdalle.
- perhematkailija
ilpparilla perseeseen niin saa olla rauhassa
- kokematonnäissä
Joskus haluaisin koittaa kunnon suunaintia saavana osapuolena.mies nussisi suutani ilman sääliä.painaisi kurkkuun vaikka kakoisin.fantasiani tekisi täydelliseksi jos olisi myös toinen mies antamassa pepulleni yhtä säälimätöntä kyytiä
tosin haluaisin molemmat kumilla.ja voisivat vaihtaa paikkoja halutessaan. - Kerrankokenut
Mitään niin ihanan tuntuista en ole pitänyt suussani kuin terska on, sen silkin pehmeä pinta ja kimmoisuus on uskomatonta tuntea. Tuota ei voi tietää ellei ole kokenut.
- kauhalöylyyn
Pyytäkää ees naisia jos vaikka joku innostuis kuin MIEHET ...Sairasta touhuu.
- nuubii
Tänään ekaa kertaa pääsin miehen kanssa runkkaamaan, vuorotellen toinen toistaan ja yhtaikaa lopuksi. Oli kyllä hurjaa, eihän siinä toki kauaa mennyt.
- cembalo
Se oli niitä ensimmäisiä seksikokemuksia nuorena. Tuskin olisi vahinkoa nyt aikuisenakaan, olisin suorastaan valmis sellaiseen :)
- nuubii
Itsellä tuli ikää lähes kolmekymmentä ennekuin pääsin moista kokemaan, harmittaa ajatella mitä olen menettänyt. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ja ei todellakaan jää viimeiseksi kerraksi tämä. Ehkä joskus uskaltaisi jopa itse imemään, ajatus houkuttaa!
- M30vuotta
Itseäni myös kiinostaisi kovasti kokeilla imeä toisen miehen kullia, mutta ukkomiehenä kovasti pelottaa taudit. Käytättekö koskaan kortsua imuhommissa? Lastiahan siinä ei suuhun saa, muttei tautiakaan
- mikäon11
varmaan joku robotti pukka näit viestejä eri nikil. ei suomalainen mies voi olla noin hullu!
- miestäkin69
Haluaisin antaa miehelle suuhun, akkani ei sitä taitoa osaa......
Olen toki ottanut ja antanut muutaman kerran ukkomiesten kesken!
Se on mahtavaa!!!!- transtäti
Toiveissa olisi vakiokaveri jonka kanssa saisi 69 asennossa kyljellään kalua suuhun,pari kertaa viikossa.Onhan se paljon parempaa kuin yksin runkkaus.
- Laivastoinen
Kerran, vuosia sitten, mikä jo ikuisuudelta tuntuu. Olin laivastossa ja siihen aikaan ei arusmiehillä monellakaan ollut autoja, joten liftasin kotiin keskisuomeen joka toinen viikonloppu. Kerran sain kyydin heti Helsingin hämeent ien päästä ja sillä pääsisin melkein kotiovelle asti. Minua tuplasti vanhempi mies oli menossa mökilleen. Lahden ja Hinolan välissä, siellä vanhalla tielä oli sellainen hirsinen baari, missä hän tarjosi minulle kahvit. Hän kumartui takakonttiin kaivamaan autostaan jotain ja huomasi housunkauluksen alta pilkottavan naisten alusasun, sekä pikkarit, että liivien vyötärönauhat. MInulla sykähti! Katsen sen jälkeen häntä ihan eri silmällä ja kun sitten autossa huomasin, että hänen housujensa alta, reiden ylöreunassa oleva kokouma oli selvästi sukkanauha ja tarkistellessani hänen nilkkaansa vähän salaa, huomasin myös nailonit hänen jalassaan.
Matkaa oli vielä jäljellä jonkun matkaa ja ihan kurillani sanoin että täälaisen matkan jälkeen varmaan saunakin tekee hyvää?? Johon mies hymyilen sanoi, että voisin hyvin jäädä hänen kanssaan saunomaan ja hän veisi minut kotiin myöhemmin. Vähän arkaillen myönnyin ja sen jälkeen hän alkoi utelemaan kaikenlaista. Mm naisasioista yms. Kerroin etten oikein ole vielä sellaisia harrastellut, johon hän tokaisi, että itsekkö kaiken sitten hoitelin, vai kaverinko kanssa? No minä myönsin, että erään koulukaverin kanssa on tullut joskus runkkailtua ja loppumatkalla hän jo puristeli reisiäni ja pihaan päästyämme puristeli myös nivusianikin.
Sauna laitettiin lämpiämään ja siellä sain ottaa häneltä suihin. Saunan jälkeen sain häneltä vielä minäkin ihanat naisten asut. On kai turhaa sanoa, että kotimatkalle en sillä kertää ehtinyt. Iltalpmilla myöhemmin kävin usein hänen luonaan imemässä ja imettämässä. Meistä tuli pitkäaikaiset ystävät sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814