Joo, eli pitäis pyytää yhtä tyttyä vaikka elokuviin ystävänpäivänä. Miten kantsis hoitaa tämä? Viestillä vai kasvotusten, kasvotusten saattaa olla hiukan hankala päästä sen kanssa kaksin. Kertokaa vinkkejä myös, jos tiedätte, miten saada paras onnistumisen mahdollisuus.
Pitäis pyytää yhtä tyttöä treffeille.
10
177
Vastaukset
Onneksi ystävänpäivästä ei tarvitse välittää jos on aina yksin! :)
- 14vpoijka
Jep, ei oo kovin paha jos sit meneekin mönkään
Laita viesti, niin tytön ei tarvitse nähdä pettymystäsi jos hän kieltäytyy.
- 14vpoijka
No, testataan sit kai tota.
Elä loppuelämäsi selibaatissa
- justAsking
Suosittelisin kasvokkain kysymään, on tietenkin vähän hankalaa mutta muuten tyttö voi saada sellaisen kuvan sinusta että ei oo pokkaa tulla puhumaan...
- olle02
Tässä sulle vinkkinä toimiva keino pyytää tyttöä treffeille: Piere ensin tytön edessä niin, että pepustasi kuuluu kovaa rutinaa ja tosi paha haju leviää ympäristöön.
Sen jälkeen lausu tämä runo: Pepustani pääsi paha haju, eikö sulta lähde ees taju. Lähde mun kanssa leffaan, saat tutustua mun peffaan.
Tää juttu toimii oikeesti. Jokainen tyttö on lähteny mun kanssa treffeille, ku oon tätä keinoa käyttäny.
Kokeile ihmeessä ja kerro sit täl palstalla et miten onnistuit.- Bfbal
Aika surullista katseltavaa, kun näinkin yksinkertaisia ja lapsellisia vitsejä kertova jonne ei osaa edes ilmaista asiaansa useammalla kuin yhdellä tavalla. Vanhempasi epäonnistuivat kasvattamisesi suhteen totaalisesti.
- waesxrdctfvygb
oot läski homo lol äks dee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1845131Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813666Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers83413SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt613127SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun363101SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042275Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302142Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059