Joo, eli pitäis pyytää yhtä tyttyä vaikka elokuviin ystävänpäivänä. Miten kantsis hoitaa tämä? Viestillä vai kasvotusten, kasvotusten saattaa olla hiukan hankala päästä sen kanssa kaksin. Kertokaa vinkkejä myös, jos tiedätte, miten saada paras onnistumisen mahdollisuus.
Pitäis pyytää yhtä tyttöä treffeille.
10
160
Vastaukset
Onneksi ystävänpäivästä ei tarvitse välittää jos on aina yksin! :)
- 14vpoijka
Jep, ei oo kovin paha jos sit meneekin mönkään
Laita viesti, niin tytön ei tarvitse nähdä pettymystäsi jos hän kieltäytyy.
- 14vpoijka
No, testataan sit kai tota.
Elä loppuelämäsi selibaatissa
- justAsking
Suosittelisin kasvokkain kysymään, on tietenkin vähän hankalaa mutta muuten tyttö voi saada sellaisen kuvan sinusta että ei oo pokkaa tulla puhumaan...
- olle02
Tässä sulle vinkkinä toimiva keino pyytää tyttöä treffeille: Piere ensin tytön edessä niin, että pepustasi kuuluu kovaa rutinaa ja tosi paha haju leviää ympäristöön.
Sen jälkeen lausu tämä runo: Pepustani pääsi paha haju, eikö sulta lähde ees taju. Lähde mun kanssa leffaan, saat tutustua mun peffaan.
Tää juttu toimii oikeesti. Jokainen tyttö on lähteny mun kanssa treffeille, ku oon tätä keinoa käyttäny.
Kokeile ihmeessä ja kerro sit täl palstalla et miten onnistuit.- Bfbal
Aika surullista katseltavaa, kun näinkin yksinkertaisia ja lapsellisia vitsejä kertova jonne ei osaa edes ilmaista asiaansa useammalla kuin yhdellä tavalla. Vanhempasi epäonnistuivat kasvattamisesi suhteen totaalisesti.
- waesxrdctfvygb
oot läski homo lol äks dee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916