Joo, eli pitäis pyytää yhtä tyttyä vaikka elokuviin ystävänpäivänä. Miten kantsis hoitaa tämä? Viestillä vai kasvotusten, kasvotusten saattaa olla hiukan hankala päästä sen kanssa kaksin. Kertokaa vinkkejä myös, jos tiedätte, miten saada paras onnistumisen mahdollisuus.
Pitäis pyytää yhtä tyttöä treffeille.
10
186
Vastaukset
Onneksi ystävänpäivästä ei tarvitse välittää jos on aina yksin! :)
- 14vpoijka
Jep, ei oo kovin paha jos sit meneekin mönkään
Laita viesti, niin tytön ei tarvitse nähdä pettymystäsi jos hän kieltäytyy.
- 14vpoijka
No, testataan sit kai tota.
Elä loppuelämäsi selibaatissa
- justAsking
Suosittelisin kasvokkain kysymään, on tietenkin vähän hankalaa mutta muuten tyttö voi saada sellaisen kuvan sinusta että ei oo pokkaa tulla puhumaan...
- olle02
Tässä sulle vinkkinä toimiva keino pyytää tyttöä treffeille: Piere ensin tytön edessä niin, että pepustasi kuuluu kovaa rutinaa ja tosi paha haju leviää ympäristöön.
Sen jälkeen lausu tämä runo: Pepustani pääsi paha haju, eikö sulta lähde ees taju. Lähde mun kanssa leffaan, saat tutustua mun peffaan.
Tää juttu toimii oikeesti. Jokainen tyttö on lähteny mun kanssa treffeille, ku oon tätä keinoa käyttäny.
Kokeile ihmeessä ja kerro sit täl palstalla et miten onnistuit.- Bfbal
Aika surullista katseltavaa, kun näinkin yksinkertaisia ja lapsellisia vitsejä kertova jonne ei osaa edes ilmaista asiaansa useammalla kuin yhdellä tavalla. Vanhempasi epäonnistuivat kasvattamisesi suhteen totaalisesti.
- waesxrdctfvygb
oot läski homo lol äks dee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419