Kuinka vanhaks olit pippeli paljaana uimarannalla?

Dffmfgmm

Mihinkä asti olitte ilamn uimahousuja pippeli paljaana uimarannalla kun tyttöjä ja naisia oli paikalla? Ite olin 12-vuotiaaksi asti ja silloinkin jotkut tiukkapipoiset naiset alkoi motkottamaan että ei noin iso poika voi enää olla ilman uimahousuja. Muistelen lämmöllä noita aikoja ja harmittaa kun ei voi enää tehdä sitä. Ei kiinnosta mitkään nudistirannat kun se jännitys oli just siinä että itte oli alasti ja tytöillä ja naisilla oli uimapuvut päällä.

21

3602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulik

      Mä oon 13 ja oon yhäkin alasti

    • Ihuhvhvhvgc

      Mä olin niin kauan kunnes pimut alkoivat ehdotella lähempää tuttavuutta nähdessään jormani seisovan. Silloin mutsi käski pukeutumaan.

      • Jokurandom-

        Silloinhan juuri pitäisi olla ilman


    • LohtajanPäivi

      Olin ilman pippeliä neljätoista vuotiaaksi saakka.

    • skaterdude

      Toissa kesänä, olin 15v ja kävin helteisenä päivänä rauhallisemman rannan luona alasti uimassa. Ei ollu alunperin aikomus mennä uimaan joten mul ei ollu uikkareita. En myöskään viitsiny sillä kertaa mennä farkuissa veteen. Riisuin farkut ja kävin nopeesti munasillaan uimassa. Kukaan ei varmaan sitä huomannu koska lähistöllä ei ollu väkeä. Toisella kertaa samassa paikassa oli lähistöllä muitakin ihmisiä ja sillon uin farkuissa :D Sitä jotku ehkä vähän katteli mut ihan sama mulle, tosiaan ei ollu silläkään kertaa uikkareita :D

    • sfmnf

      Mun mela oli jo lapsena niin pieni, että äiti katsoi parhaaksi peittää sen julkisilla paikoilla vauvaiästä asti :(

    • Ffxcmfög

      Vedin myös nakupellenä todella pitkään. Bravuurinumeroni oli se että olin kaivoin hiekkaa peppu pystyssä niin että tytöillä ja naisilla oli vapaa näkyvyys persesilmääni.

    • homojenhomonhomo

      Oon 15 ja yhä alasti, tytöt ja pojat koskettelee isoo penist, se ei tunnu hyvältä, auttakaa

    • En osaa sanoa

    • NipiHyödytön

      Ei ikinä löytyny mulle tarpeeks isoja uimahousuja oon 35 ja vieläkin vedän nakuna siellä

      • Anonyymi

        Missä siellä?


    • Kumman helposti kaikki myöhäisnakuilijateinit eksyy tähänkin ketjuun... Mutta maailmahan on täynnä kaiken maailman fantasioita.

    • Tälläkin hetkellä makaan alasti rannalla.

      • Voisin kuvitella et oli aika kylmä


      • randomi__ kirjoitti:

        Voisin kuvitella et oli aika kylmä

        Miehet ei tunne kylmää


      • Anonyymi
        CP-setä kirjoitti:

        Miehet ei tunne kylmää

        No entäs sinä?


    • MIESTE.MIES

      18 vuotiaaks

    • 40 vuotiaks kaikki löi mun 20cm pippeliä

    • Anonyymi

      16v oon ja meidän mökki on rantatontilla ja tosiaan oma ranta eli voin huoletta uida muna paljaana. Välillä ohi menee jotai veneit mut oma on asiansa jos katselee. Kyllä mä oon alasti uinut ihan julkisillakin rannoilla ja ei oo mitään sanomista muilta tullut. Välillä oon tytöille näyttäny penistä esim makaamalla rannalla jalat aik levällään ja tullut myös oltua asennoissa joissa perse näkyy hyvin. En oo julkisil ollu enää pariin vuoteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2176
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      159
      1751
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      147
      1644
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1234
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe