emot/scenet/muut samantapaset!

emogurllll

onko enää ketään emo/scene tyylisiä ja muutenkin sen henkisiä? ite oon ehkä enemmän emo tyylinen tyttö.
kuuntelen tosi paljon bvb, green day, bring me the horizon ja sit semmosta twentyonepilotsia.
olis jees jos olis muita saman henkisiä poikia tai tyttöjä, olis kiva jutella sun muuta :)
jos oot niin laitappa tänne kommenttia ja tutustutaan enemmä :)

16

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oonkoemo

      Juu siis...ite 16 v tyttö joka pukeutuu aika emosti. niiku mustat farkut bändipaidat. nykyään kyl hameetki. Hiukset ei oo kyl emot mut nii. Kuuntelen bmth, bvb,svs ja muuta. Haluisin kyl septumin mutta se on nykyään niin muodissa että meni maku koko koruun.

    • Oon vähän vajakki, joten kysyn internetistä oonko emo? Kuuntelen John Williamsia ja sit mul on musta paita?

      • eräs.vajakki

        Sinun pitäisi myös viillellä


      • eräs.vajakki kirjoitti:

        Sinun pitäisi myös viillellä

        Selvä! Kiitos neuvoista, aloitanpa heti.


    • Trggg

      Minäkin olen älyllisesti jälkeenjäänyt.

    • Green_day_on_paras

      Oon 13v poika Oulusta, en nyt tiiä kuinka emo oon ainakaan pukeutumistuyyliltä, on mulla toki Nirvana paita ja Green dayn paita mutta ei muuta. Musiikkimaku on kyllä sama et jos halut jutella nii laita kik ta ig tai joku muu.
      Oon muuten Oulusta.

      • Mistä päin sä siis oot?


    • vittuemoeikäemu

      luulin et me emot ollaa kuoltu suomest. mut ei täs musiikkimaku on kyllä ihan samallainen paitsi et pitää lisää mcr ja p!atd.

    • Mievaasuatana

      Juu itekki oon yrittäny vähä jotai sinnepöin mut ei taho löytyä hyvii vaatteit musiikkimaku on se metalli laiasta laitaan
      Ketään haluu jutel ni kerron vaika ig myöhemmi

      • JokuPunkkari

        Laita vaan ig, mä voin ainaki tulla jutteleen.


    • 2009 emo ja scene oli suosittua ja oli kyl hot. Nykyään kaikki on toisinpäin.

    • yksiemotäällä

      Kyllähän täällä yks emojätkä ilmottautuu :D Turust päin, kuuntelen paramoree, panic at the disco, dead april jne, vaatteet mustaa, mustaa ja mustaa ja tottakai hiukset mustaa :D

      Also joo tiiän oon vitun myöhäs :P

    • Emoboeeh

      Emous ❤❤❤

    • EmoFuck

      Elvytetään emo-kulttuuri
      ja joo oon 16v jätkä ja saa tulla juttelee (kommentoi tähä nii päätetää millä tavalla)

    • Tääl emo! Pukeutumis värini ovat: musta, valkoinen, harmaa, punainen ja sininen. Converset ja vanssit löytyy. Muös muita emohtavia tennareita ja yhdet maiharit. Acdc:n ja metallican pändi ja kiertue paita. Bvb koru ja metallican lätsä/lippis. Korvassa 5mm venytys vaan toisessa! :) Pääkallo ja pokemon paitoja, ruutu ja raita kuoseja, pääkallo reppu täynnä pinssejä. Koruja paljon. Kuuntelen Metallicaa ja Bvb:tä. Soitan kitaraa. Masennus ja ahdistus. Huosuina käytän mustia ja mustavalkoisia housuja. Miltein aina päälläni on printti paita. Kolmiokaulahuiveja ja pipoja.

    • Nimimerkkimerikki

      Ite oon emo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe