Nuorta naista?

Thomas

Olen 52 ja haluaisin nuorta naista. Sellaista, 20-25 vanhaa. En ennen ole tallaista "himoa" kokenyt sitten 30-ian aikoihin.
- Onko tama yleista? Mulla ei ole mitaan 50-villitysta, en usko ainakaan.

39

2614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olennainen

tuo on, miehillä tuppaa aivotoiminta siirtyä alapäähän ja aiheuttaa siellä paineen tunteen.
      Koita kestää painetta papparainen, ettet joudu ihan naurunalaiseksi.

• on.

Saman ikäisiä naisia on niin paljon,että kyllä niitä riittää joka pojalle, joten harvinaista,
      että tällainen mieliteko. Etkös muista minkälaista hoitoa 25 v. vaatii. Siinä voi munata
      itsensä, että häipyy koko 50-villitys...

• plunger

Yleistä tuo himo on, monet monet miehet tahtovat nuorta naista - maistaa, eivät rinnalla koruna pitää, eivät ainakaan vakavasti ottaa. Se vain himottaa se leikki nuoren (tai nuoremman) kanssa. Pitäisi ajatella, miten himottava 52 vuotias on 20-25 vuotiaksen silmissä. Onko mitään värinää. Osataanko puhua samoista asioista, kun eletään aivan eri elämää.
      Jotkut haluavat kokemusta eläimen kanssa, jotkut monen kanssa yhtäaikaa, mitä kaikkia himoja voi mielessä syntyä! Haluaisitko itse antaa naisesi nuorelle miehelle? Tyttäresi vanhalle miehelle?

Jos et ole parisuhteessa, sublimoi himosi vaikka juoksemalla lenkkiä. Nuoret naiset kuuluvat nuorille miehille, emme elä sellaisessa maassa jossa valtiaat ottavat leluksi kenet haluavat! Sinun ikäisiä naisia on vapaana, joku voi haluta vielä seksiä. Arvaa haluavatko nuorten kanssa!

Jos sinulla on ollut suhde, muistele sitä ihanuutta! Sille oli aika, nyt on toinen aika. Silloin olivat monet muutkin asiat toisin. Vai kaipaatko vielä nuoruutta takaisin?

• Trölli

JUST NIIN!!

• Pirre*

tietysti - "Arvaa haluavatko nuorten kanssa!" - tottamooses!

• Juniperus
        Pirre* kirjoitti:

tietysti - "Arvaa haluavatko nuorten kanssa!" - tottamooses!

Harva se päivä täällä nuoret miehet huhuilevat viiskymppisten naisten perään. Anna palaa!

• Pirre*
        Juniperus kirjoitti:

Harva se päivä täällä nuoret miehet huhuilevat viiskymppisten naisten perään. Anna palaa!

se, siitä voisi palaa..

• Vanha parta
        Pirre* kirjoitti:

se, siitä voisi palaa..

Sinä uskallat sanoa sen, mitä täällä paheksutaan. Eli hymistään hyväksyntää kun joku kertoo suhteestaan tai mieluummin liitostaan nuoren miehen kanssa. Toisaalta paheksutaan lyhyitä tai kertasuhteita, varsinkin omalle kohdalle.

• Pirre*
        Vanha parta kirjoitti:

Sinä uskallat sanoa sen, mitä täällä paheksutaan. Eli hymistään hyväksyntää kun joku kertoo suhteestaan tai mieluummin liitostaan nuoren miehen kanssa. Toisaalta paheksutaan lyhyitä tai kertasuhteita, varsinkin omalle kohdalle.

kyllä sanoa, että se oli minun puoleltani enempi semmoista - huulenheittoa ja minulle tyypillistä irvailua..

Mitä mie nuorella - voi voi tokkiisa, hetihän ne jättäsi minut, ku nallin kalliolle ja ehtis ikäsijjään. Miulla kun ei ou ehkkiis yljmiärästä rahhookkaa, millä voitelis.

Tämä virtuaalinen viestintä ei oikein tee täyttä oikeutta minulle :)) - hymiö ei ehkä ihan paljasta täysin minun luonnonväärää savolaisleukaani.

• Ilmainen

Jos sinua himottaa niin mikä estää yrittämästä.
      Epäilen että se maksaa sinulle.
      Minulla on 21v nuorempi mies, Olen katsonut että tämä on sen arvoista, vaikka rehellisessti puhuen tuntuu välillä rankalta.
      Pitää vain ottaa päivä kerrallaan.

• 50 nen nainen

mene hakeen vain, ehkä joku lähtee följyys
      ja katso sitten kuinka sujuu ja jatkuu tai jatkuuko ollenkaan .
      Unelmat,ne on erikseen, ne ei kaikki tarvitse edes toteutua, mutta pitää virkeänän kuitenkin .
      Sellaista on elämä Thomas

• Jörö

Sehän oli selvää pohdintaa, mihin hän halusi muidenkin näkemyksiä ja tuntoja. En nähnyt siinä pikahdustakaan seuran hausta.

• Kaltsu

Mummot vaietkoon seurakunnassa,jatkakaa pihtausta!

• Jörö

Yleisesti:
      Noin käy ihmisille. Sekä naisille että miehille. Eikä tuo nuoruus ole ainoa "fetissi". Kukakin, mitäkin ja milloinkin kokee eroottisesti kiihottavaksi ajatukseksi. Ajatus ei kuitenkaan ole vielä todellisuutta, eikä ne välttämättä toimikaan todellisuudessa.

Yksi yleistys ja tilastomerkintä:
      Vanhat miehet saattaa ihastua nuoriin naisiin ja nuoret naiset vanhoihin miehiin. Ei tästä ole kauaakaan kun näin kävi ja molemminpuolisesti. Pääasia ettei satuteta.

Jörö

• vaille54

Minusta oman "lapsen" ikäiseen sekaantuminen on maailman ällöttävimpiä asioita, mutta täytyy tunnustaa kun seurailee menopaikkoja kyllä nuori tyttö on ihan otettu vanhan äijän kainalossa. Siispä mielihalujaan julki tuova "KÖRILÄS"(hyi) onhan sinulla tanssitaito ja muutama kultainen ketju ja sormuksia kyllä sulle seuraa löytyy...

• Rudi

...että itelle käy joskus samanlailla. Vois veikata, että ku ilmat tässä taas lämpenee ja vaatteet porukoilta vähenee, tulee tommonenkin halu joskus mieleen. Vaikka ny vaan parisataa kertaa päivässä.
      Tosin sama pätee näihin leideihinkin. Saman lailla ku nekin osaa seisottaa. Tana. =)

• Coiffeur

Jos mies on pitänyt kunnostaan huolta, niin van-
        ha sanonta: mitä vanhempi pukki, sitä kovempi
        sarvi pitää täysin paikkansa.
        Tunteko maailmanhistoria yhtään tapausta, missä
        nuori nainen olisi mennyt köyhän vanhan miehen
        kanssa naimisiin. Rikkaan vanhan miehen kanssa
        kyllä miljoonittain.

• plunger
        Coiffeur kirjoitti:

Jos mies on pitänyt kunnostaan huolta, niin van-
        ha sanonta: mitä vanhempi pukki, sitä kovempi
        sarvi pitää täysin paikkansa.
        Tunteko maailmanhistoria yhtään tapausta, missä
        nuori nainen olisi mennyt köyhän vanhan miehen
        kanssa naimisiin. Rikkaan vanhan miehen kanssa
        kyllä miljoonittain.

että saa kokea kovan sarven?
        että saa ison omaisuuden, kun vanha pian kuolee?
        että saa arvon nousun muiden silmissä?
        että saa suuremman nautinnon vanhan kanssa?
        että saa isän/isoisän korvikkeen?

• amado.mio

ristinsä kullakin!

• nainen55
        plunger kirjoitti:

että saa kokea kovan sarven?
        että saa ison omaisuuden, kun vanha pian kuolee?
        että saa arvon nousun muiden silmissä?
        että saa suuremman nautinnon vanhan kanssa?
        että saa isän/isoisän korvikkeen?

että saa perillisten vihat niskoilleen.
        Luovuin 32 vuotta sitten miehestä joka himoitsi mua, 24 vuotiasta.

• Vanas
        nainen55 kirjoitti:

että saa perillisten vihat niskoilleen.
        Luovuin 32 vuotta sitten miehestä joka himoitsi mua, 24 vuotiasta.

nyt kaduttaa, :) vai oliko päätös oikea?

• nainen55
        Vanas kirjoitti:

nyt kaduttaa, :) vai oliko päätös oikea?

oikea, joskus kun pennejä joutuu venyttämään tulee mieleen minkälaista olis elää ilman rahahuolia.

• Vanas
        nainen55 kirjoitti:

oikea, joskus kun pennejä joutuu venyttämään tulee mieleen minkälaista olis elää ilman rahahuolia.

rahahuolia, voiko sitä olla edes elämää? Sitänän hyytyy ihan paikoilleen, jos täysin rahatta elää nyky-yhteiskunnassa. Mutta konstit on monet sano ...

• T.R.maalari.N
        amado.mio kirjoitti:

ristinsä kullakin!

miten pyhäkoulussa jo laulettiin;))

*Olen mielummin pieni ja pystyssä, kuin suuri ja syrjällään. Olen mielummin pieni ja kiipeän kuin suuri ja putoan. Olen mielummin pieni ja ristini kannan kuin suuri ja kruunutta jään.... *
        *Laulelee*

Rudikin varmaan ristinsä kantaa, kunniakkaasti;))

• Rudi
        amado.mio kirjoitti:

ristinsä kullakin!

Jos en jo näin erinomaisesti tuntisi sua rakas amadoni, voisin jopa luulla kommenttiasi hiukka vahingoniloiSeks....=)

• Vanha parta
        T.R.maalari.N kirjoitti:

*Olen mielummin pieni ja pystyssä, kuin suuri ja syrjällään. Olen mielummin pieni ja kiipeän kuin suuri ja putoan. Olen mielummin pieni ja ristini kannan kuin suuri ja kruunutta jään.... *
        *Laulelee*

Arveletko, että Rudikin on sitä mieltä, että "mielummin pieni ja pystyssä, kuin suuri ja syrjällään"?

• Rudi
        T.R.maalari.N kirjoitti:

*Laulelee*

..että: Kyllä se parhaansa tekee...
        Lämmin kiitos kannustuksesta =)

• amado.mio
        Rudi kirjoitti:

Jos en jo näin erinomaisesti tuntisi sua rakas amadoni, voisin jopa luulla kommenttiasi hiukka vahingoniloiSeks....=)

en toki!
        Muuten, minusta TRM:n pyhäkoululaulu oli hyvin osuva, en tietenkään tarkoita että sinulle, mutta liittyi tiukasti avauksen aiheeseen. Ettäkö täällä ei osattaisi keskustella! (lisää hihitystä) :D

• Rudi
        amado.mio kirjoitti:

en toki!
        Muuten, minusta TRM:n pyhäkoululaulu oli hyvin osuva, en tietenkään tarkoita että sinulle, mutta liittyi tiukasti avauksen aiheeseen. Ettäkö täällä ei osattaisi keskustella! (lisää hihitystä) :D

..en niin kyllä luullutkaan...
        Mut oon kyllä ollu taas muuten vähän tuhmakin. Toivottavasti et oo huomannu, meni kornin puolelle.
        Ai niin, ihan vuokses niin kävi. Sähän pidät korneista.Sun syy. =))

• Rudi
        T.R.maalari.N kirjoitti:

*Laulelee*

Joo, näihin sitä on saanu tottua...=)
        www.xtremehumor.com/zu klein..mpe

• T.R.maalari.N
        Vanha parta kirjoitti:

Arveletko, että Rudikin on sitä mieltä, että "mielummin pieni ja pystyssä, kuin suuri ja syrjällään"?

olla mitään mieltä.
        Luulen nimittäin, että R on mies joka haluaa puhua omasta puolestaan ...ja seisoo sanojensa takana;)))

• T.R.maalari.N
        Rudi kirjoitti:

Joo, näihin sitä on saanu tottua...=)
        www.xtremehumor.com/zu klein..mpe

minut tuolla linkilläsi;))

näkynyt ruudulla kuin tähtiä, hetken aikaa...
        Niin että kun utelias olen...niin etkö millään voisi kertoa ...mitä kuvassa tapahtuu, omin sanoin;)

*istahtaa lattialle lootusasentoo, kallistaa päätään somasti ja keskittyy kuunetelemaan Rudin tuhmia(?) juttuja*

• tanssien

Oli mies minkä ikäinen tahansa, niin hän haluaa
      aina 20:sta. Ihan toinen asia on se, onko se
      mahdollista.

• molottaja

saan nuortanaista päivittäin, tiukka peppua ei mitään ikäloppua korppua.

• Taisit vähän torkahtaa.

• Vanas

varmaan sairas, jos niin ei olisi. Tai sitten alkaisin jo epäillä näitä Svetogorskin laskeumia.

• Werneri

No on tuo sun halus jotenkin ymmärrettävämpää, kuin eräiden nyhvöjen, jotka käyvät tällä palstalla vonkaamassa vanhempaa. Itse en osaa oikein asennoitua näin nuoriin, kun itsellä on tuon ikäinen tytär.

• Luonnon luoma

Ei siinä mitään. Puolin ja toisin nauttikaatte jos hommat hoituvat. Luulisin, että luonto ei ole aivan oikeudenmukainen näissä kysymyksissä. Luonto kuitenkin tietämättämme ohjaa tarpeitamme aika pitkälti. Joten on luonnollista, että kaipaamme välillä pieniä nautinnollisia seikkailuja. Puolin ja toisin.

• thomas......

....heitti näköjään hyvän jutun alkuun, kuin sai näin paljon kommentteja. Saattaapi olla vielä ihan piruuttaan heitetty ja kokeilumielessä, miten me naiset reagoimme!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      135
      2976
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2322
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      37
      2164
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1863
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1753
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1519
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe