Rinnakkaisluokallani on tyttö ja olen ihastunut siihen. me molemmat ollaan ujo ja näen sen parikertaa koulun ulkopuolella, mutta ollaan usein porukassa. asumme myös lähekkäin. Olen 16-v ja avuton.
miten voin tutustua häneen ja mite siit jatketaan?
avuton iskijä apua!!
9
189
Vastaukset
Olen 16 ja avuton myös. Olen myös hyödytön.
- apu_tarpeessa
Minä olen kyllä avuttomampi kuin sinä.
- apu_tarpeessa
En. Olen avuton, mutta hyödyllinen.
- kohta19v
itse ainakin arvostaisin jos uskaltautuisit vaan ehdottamaan jospa viettäisitte aikaa yhessä. voit toki eka viestitellä jotain neutraalia jos on vaikka snäppi
asutte lähellä? käy koputtamassa oveen ja kysymässä ulos hengaa
- kysy_jos_se_panis
Elikkäs jos se rinnakkaisluokan tyttö vetäis sua turpaan nin että sun silmät turpois kiinni, niin sä et näkis mitää ja sit sua helpottas niinq?
- Hirtä_ittes
Elikkästen mitenkästen siitä sitten jatketaansten.
No sit vaa hyvää jatkoo, ku omas ei kuitenkaa riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun234127- 613094
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813071Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3012477- 412202
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211351Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431229
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241141