Ihan vaan pikku perheen perustaisin. Ei enempää kun kaksi lasta vaan, jos mitenkään sopisi jollekulle alle 33v naiselle lähteä mukaan tämmöiseen perheen perustamis puuhaan. Saa nuorempikin olla aina tonne 25 ikävuoteen asti.
Nuorempaa naista?
4
1230
Vastaukset
- yh-35
Olen kovaluontoinen akka ja puoleni osaan pitää asiassa ku asiassa määräilen myös mielelläni asiassa ku asiassa. kaupan mukana saisit 4 mukulaa vanhimmat jo murkku iässä ja hyvin kasvatettuja ja koulussa hyvin menestyviä, ei tarttis tehdä yhteisiä ku viides on tulos laskettu aika kesällä.lisäksi olen erit hyvän näköinen miesten silmä kuulema lepää mua kattellessa.Lisäksi olen hyvin toimeen tuleva, omista mm, omarin (130 nelöö) uuden auton( tila) ja muutaman osakkeen ja kesämökin. Niin et ihan itte mukulani kyl elättäisin.
kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Kaveri haluaa perheen ja pari lasta, sinä tarjoat 4 lasta itsesi ja omakotitalon mukana! Luulisi että ei tuollaisesta tarjouksesta enään voisi kieltäytyä! ;-)
- Enercon
Valitettavasti ilmoitan, että minulle riittää pelkkä raaka nainen. Ei tartte olla mikään isokaan, mut ei ihan pikkuruinenkaan. Pituutta vaan 165 - 175 cm.
Lapsiakaan ei tarvitse olla valmiina. Niitä rakastamme itse.
Vaurauttakaan ei tartte olla valmiiksi, sitä on mulla ja yhdessä pärjäämme hyvin.
- Mie vaan
Kas kun sinä et kertonut omaa ikääsi, etkä ole sitä profiiliisikaan laittanut!!?? Haet nuorempaa naista. Oletko sitten itse VANHEMPI mies?
Niin..tai voithan sinä olla nuorempi mies? Jotain sellaista 20v. ikäluokkaa? Kurjaa arvuutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483