Onko se välttämätön palstallamme?
Jos se on, hyvä.
Jos se ei ole, hyvä.
-
Monet kuitenkin viittaavat sen tarpeeseen.
Minä vastasin vaatimukseen.
Vastasin tarkasti.
En kaukaa hakien.
H.
Naama-kirja
43
657
Vastaukset
Päätin avata SEN kännykän.
Vaikka Pääsiäisen aika piti olla.
Kun kerta laitoin kuvankin.
Rehellisyuyden sanovat perivän paljon.
H.Paloma.se.co kirjoitti:
Mutta kannatan aloitettasi. Kaikki vaan kuvallisina mukaan.
Olisikohan minulla vielä tallella yhtä vanhaa (nuorta) kuvaa kuin sinulla?
Paloomaaa?
Ko...rppiiis?
-
Raukkikseeeeet?
H.Kännykkä on auki kunnes HOUSE loppuu.
H.Tunnen surua.
-
Keskustelu kuoli.
Ilo-aloituskin tuli täyteen.
Naamat eivät tunkeudu.
Hiljaisuus on tunkeutunut kiukkujen suoniin.
H.Lievää surua tunnen minäkin, rehellisesti näin.
Fiksuus ei olekaan pysyvä ilmiö.hunksz kirjoitti:
Mites naama?
H.hunksz
Minun naamani on sama kuin ennenkin.
Sinun naamaasi en kommentoi, kaipa se sinulle tuttu on.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Minun naamani on sama kuin ennenkin.
Sinun naamaasi en kommentoi, kaipa se sinulle tuttu on."Ancelina"
Pah!
Ihan varmaan olet jotenkin itkuinen ja rakastunut :)
Minä sulle vielä joskus näytän...
puss
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Pah!
Ihan varmaan olet jotenkin itkuinen ja rakastunut :)
Minä sulle vielä joskus näytän...
puss
H.hunksz
Keskityhän nyt puheluihin vastaamiseen, aikaa on vielä jäljellä.
Saatat rakastua sinäkin.
- eppu2
En soita, enkä selittele, hävyttömyydestä nyt puhumattakaan.
Mulla ei ole mitään naamakirjaa. Naama ja kirja kyllä on. 0469014032
Tee se itse.
H.- bottoms.up
Taas kaljottelupäivä siis. niimpä niin.
- henrjii
Täti näyttää ihan sedältä
Tuttua touhua
Tämä hunkszin yksinpuhelu on kyllä vähän omituista, mutta ei kuitenkaan mahdottoman harvinaista. Essollakin käy aina silloin tällöin yksi kummallinen tyyppi, joka ostaa Einarilta keskarin ja menee sitten omaan pöytäänsä sitä nauttimaan. Yksin pöydässä istuessaan hän höpöttelee koko ajan omiaan, mutta ei koskaan osallistu Esson parlamentin keskusteluihin. Ei hänestä ole Essolla mitään harmia, joten Einari luokittelee hänet hyväksi kanta-asiakkaaksi."Yleismies"
Tee-vee
Miks nuo on sit aina olevinaa niinkuu?
Sanoo ettämää oon ja väärässäki?
Sitku mää laitan kuvan ja numeron niin harvat enää kiinnostuu?
Haukkuu vaa ja irvii sillee...
Tunteeks ne sillee avuttomaks tai jotai?
H.- eikiinostatipan
hunksz kirjoitti:
"Yleismies"
Tee-vee
Miks nuo on sit aina olevinaa niinkuu?
Sanoo ettämää oon ja väärässäki?
Sitku mää laitan kuvan ja numeron niin harvat enää kiinnostuu?
Haukkuu vaa ja irvii sillee...
Tunteeks ne sillee avuttomaks tai jotai?
H.Miks jostain nimimerkki ukkelista pitäs kiinostua?
eikiinostatipan kirjoitti:
Miks jostain nimimerkki ukkelista pitäs kiinostua?
Onks niitä sit montaki?
H.
- Em.ämmärrä
Mitä mitä onko tämä olevinaan aloitus ?
Huomenna alkaa taas tyhjää helinää.
Kohdistetaan oletuksia ihmisiin, joita ei tunne eikä haluakaan tuntea.
Haukkua vain.
-
Paloma tulee, korppis...tiinushka peekele jne.
Mimmimummi ei enää laita mitään kaunista...
Aihetta kun ei enää ole.
Ainoastaan kiusattujen näytelmää enää.
Vaikka olisi voinut soittaa ja ottaa selvää.
H.- sääli.miestä
Sulle on pakko sanoo et hanki oikee elämä tän palstan tilalle.
- Siilimuorikka3
Miksi leikkasit nokan pois? Onko siinä rengas?
- 0nSe
Täällä se on naamakirja-aloitus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
