Naama-kirja

hunksz

Onko se välttämätön palstallamme?
Jos se on, hyvä.
Jos se ei ole, hyvä.
-
Monet kuitenkin viittaavat sen tarpeeseen.
Minä vastasin vaatimukseen.
Vastasin tarkasti.
En kaukaa hakien.


H.

43

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päätin avata SEN kännykän.
      Vaikka Pääsiäisen aika piti olla.
      Kun kerta laitoin kuvankin.
      Rehellisyuyden sanovat perivän paljon.

      H.

      • Rehellisyyden...
        Valheellisuus perii vain rupia huuleen.
        H.


      • Mutta kannatan aloitettasi. Kaikki vaan kuvallisina mukaan.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Mutta kannatan aloitettasi. Kaikki vaan kuvallisina mukaan.

        Olisikohan minulla vielä tallella yhtä vanhaa (nuorta) kuvaa kuin sinulla?


    • Paloomaaa?
      Ko...rppiiis?
      -
      Raukkikseeeeet?

      H.

      • Älä turhaan minun nimeäni mainitse. Minulla on puhelinfobia :)


    • Kännykkä on auki kunnes HOUSE loppuu.

      H.

    • Tunnen surua.
      -
      Keskustelu kuoli.
      Ilo-aloituskin tuli täyteen.
      Naamat eivät tunkeudu.
      Hiljaisuus on tunkeutunut kiukkujen suoniin.

      H.

    • Lievää surua tunnen minäkin, rehellisesti näin.
      Fiksuus ei olekaan pysyvä ilmiö.

      • "Ancelina"

        SIe se et sit soittele...

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        SIe se et sit soittele...

        H.

        hunksz

        Sitä sinun ei tarvitse pelätä.


      • Ancelina kirjoitti:

        hunksz

        Sitä sinun ei tarvitse pelätä.

        Hali

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Hali

        H.

        Mites naama?

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Mites naama?

        H.

        hunksz

        Minun naamani on sama kuin ennenkin.
        Sinun naamaasi en kommentoi, kaipa se sinulle tuttu on.


      • Ancelina kirjoitti:

        hunksz

        Minun naamani on sama kuin ennenkin.
        Sinun naamaasi en kommentoi, kaipa se sinulle tuttu on.

        "Ancelina"

        Pah!
        Ihan varmaan olet jotenkin itkuinen ja rakastunut :)
        Minä sulle vielä joskus näytän...
        puss

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Pah!
        Ihan varmaan olet jotenkin itkuinen ja rakastunut :)
        Minä sulle vielä joskus näytän...
        puss

        H.

        hunksz

        Keskityhän nyt puheluihin vastaamiseen, aikaa on vielä jäljellä.
        Saatat rakastua sinäkin.


    • eppu2

      En soita, enkä selittele, hävyttömyydestä nyt puhumattakaan.
      Mulla ei ole mitään naamakirjaa. Naama ja kirja kyllä on.

      • "eppu2"

        Miksi haluat vaipua.
        Haluat olla vain olevinasi.


        H.


    • 0469014032

      Tee se itse.


      H.

      • Älä näyttele.
        Höpisten turhuukia selittele.

        H.


    • bottoms.up

      Taas kaljottelupäivä siis. niimpä niin.

      • Yrittäisit edes ottaa selvää soittamalla.
        Noh, eivät nuo fiksummatkaan yritä.

        H.


    • henrjii

      Täti näyttää ihan sedältä

      • henrjii

    • Tuttua touhua

      Tämä hunkszin yksinpuhelu on kyllä vähän omituista, mutta ei kuitenkaan mahdottoman harvinaista. Essollakin käy aina silloin tällöin yksi kummallinen tyyppi, joka ostaa Einarilta keskarin ja menee sitten omaan pöytäänsä sitä nauttimaan. Yksin pöydässä istuessaan hän höpöttelee koko ajan omiaan, mutta ei koskaan osallistu Esson parlamentin keskusteluihin. Ei hänestä ole Essolla mitään harmia, joten Einari luokittelee hänet hyväksi kanta-asiakkaaksi.

      • "Yleismies"

        Tee-vee

        Miks nuo on sit aina olevinaa niinkuu?
        Sanoo ettämää oon ja väärässäki?
        Sitku mää laitan kuvan ja numeron niin harvat enää kiinnostuu?
        Haukkuu vaa ja irvii sillee...
        Tunteeks ne sillee avuttomaks tai jotai?

        H.


      • eikiinostatipan
        hunksz kirjoitti:

        "Yleismies"

        Tee-vee

        Miks nuo on sit aina olevinaa niinkuu?
        Sanoo ettämää oon ja väärässäki?
        Sitku mää laitan kuvan ja numeron niin harvat enää kiinnostuu?
        Haukkuu vaa ja irvii sillee...
        Tunteeks ne sillee avuttomaks tai jotai?

        H.

        Miks jostain nimimerkki ukkelista pitäs kiinostua?


      • eikiinostatipan kirjoitti:

        Miks jostain nimimerkki ukkelista pitäs kiinostua?

        Onks niitä sit montaki?

        H.


    • Em.ämmärrä

      Mitä mitä onko tämä olevinaan aloitus ?

    • Huomenna alkaa taas tyhjää helinää.
      Kohdistetaan oletuksia ihmisiin, joita ei tunne eikä haluakaan tuntea.
      Haukkua vain.
      -
      Paloma tulee, korppis...tiinushka peekele jne.
      Mimmimummi ei enää laita mitään kaunista...
      Aihetta kun ei enää ole.
      Ainoastaan kiusattujen näytelmää enää.
      Vaikka olisi voinut soittaa ja ottaa selvää.

      H.

      • sääli.miestä

        Sulle on pakko sanoo et hanki oikee elämä tän palstan tilalle.


    • Siilimuorikka3

      Miksi leikkasit nokan pois? Onko siinä rengas?

    • 0nSe

      Täällä se on naamakirja-aloitus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe