Pitäiskö luopua lumpusta?
Windows-puhelimien myyntiluvut vuoden 2016 viimeisellä neljänneksellä olivat katastrofaalisen surkeita.
Vuoden 2016 viimeisellä neljänneksellä myytiin tutkimusyhtiö Gartnerin arvion mukaan vain 1,1 miljoonaa Windows-älypuhelinta. Luku on vielä edellisvuottakin heikompi: vuoden 2015 viimeisellä neljänneksellä kaupaksi meni vielä 4,4 miljoonaa Windows-luuria.
Samalla Windows Phonen markkinaosuus on laskenut 0,3 prosenttiin. Täysin ylivoimainen markkinaykkönen on Android, jolla varustettuja puhelimia myytiin vuoden 2016 viimeisellä neljänneksellä 352 miljoonaa kappaletta. Applen iPhone tulee kakkosena 77 miljoonalla myydyllä laitteella, Softpedia kirjoittaa.
Windows Phonen markinaosuus enään 0.3%
28
267
Vastaukset
- sampaakehiin
lumput lähti jo aikaa sitten
- öjlk
Miksi pitäisi luopua toimivasta puhelimesta? Käytetään niin kauan kuin toimii. Sitten kun ei enää toimi, on aika miettiä mikä on seuraavan puhelimen käyttöjärjestelmä ja merkki.
Nimim. 4-vuotias wp8.1 Lumia käytössä, eikä mitään ongelmaa. Edellisen luurin käyttöjärjestelmä oli S30. Mistäs sen tietää, onko seuraavan puhelimen käyttöjärjestelmää vielä julkaistukaan? - zyz1
Jos sillä soittaa voi ja ehkä kuvia ottaa niin pidä niinkauan kuin ilkiät paitsi tietysti jos tarvitset kaikenmaailman pieru-appsit.
Onhan lumiat kuitenkin turvallisempi vaihtoehto kuin androit varsinkin nyt kun siihen ei kukaan kehtaa mitään enää tehdä.- appsejariittää
Ei jaksa selata kuin pienen määrän uusistakaan. Näköjään ruotsalaiset tehneet uusia, mitähän puhelinta ne käyttää.
Parasta laatua nämä http://aijaa.com/0Lcxe3 41 megapikselin kenno noissa 2 kännykässä
Löytyy kyllä Android laite http://aijaa.com/fnOPqiTuo on mielenkiintoinen ominaisuus Microsoft Lumia 950 XL
Ota elävältä näyttäviä valokuvia
Liikkuvat kuvat -toiminto kuvaa lyhyen videon jokaisen ottamasi valokuvan yhteydessä, jolloin kuvat näyttävät eläviltä, kun selaat niitä Valokuvat-sovelluksessa.
Kaikki puhelimet eivät tue Liikkuvat kuvat -toimintoa. Lisätietoja käytettävyydestä saat osoitteesta www.microsoft.com/mobile/support/wpfeatures.
1. Napauta kohtaa Kamera > > Asetukset.2. Ota Liikkuvat kuvat käyttöön
- linux_vie_muut_vikisee
Ei microsoftin tuotteet kelpaa kuin tyhmille. Sama näyttää olevan applen tuotteille. Sen sijaan Android Linux kelpaa kaikille.
- winuser
Tunnustan, olen tyhmä, tyhmä, tyhmä, tyhmä . . .
Minulla on Lumia 550, Lumia 550 joka toimii hienosti!
Olen poikkeava koska en juokse lauman mukana.
Ei mulla muuta . . . - winlosereille
winuser kirjoitti:
Tunnustan, olen tyhmä, tyhmä, tyhmä, tyhmä . . .
Minulla on Lumia 550, Lumia 550 joka toimii hienosti!
Olen poikkeava koska en juokse lauman mukana.
Ei mulla muuta . . .Olet tosiaan tyhmä microsoftin tuotteiden käyttäjä, joka juoksee äärimmäisen tyhmän lauman mukana. Itselläni ei ole edes älypuhelinta, eikä tule.
- mitässinäsillä
Olet siis älytön.
- poistoon-vaan
Ei niitä ilkiä enää julkisilla paikoilla käyttää, kun kenelläkään muullakaan ei ole. Joutuu vielä silmätikuksi.
- winuser
Kyllä minä vaan ilkiän. En ole riippuvainen muotivirtauksista enkä yleisestä mielipiteestä. This is my way
- Kehi-tin
winuser kirjoitti:
Kyllä minä vaan ilkiän. En ole riippuvainen muotivirtauksista enkä yleisestä mielipiteestä. This is my way
Teekkönä itte siihen ohojelemat?
- Muistenlenkanssa
Paskin puhelin mitä mulla oli! päibitys kesti tunteja!
ei se niin paska käyttää ollut, mutta asetukset oli perseestä ja ne kuutiot valtas koko näkymän!
Nyttemmin ilmenneyt että se mainostettu hybetety tietoturvakin oli yhtä valetta!
Se vakoilee ja on täynnä reikiä!- siistimpion
Paremman näköiset ne kuutiot on kuin applen ja muiden rumat ikonit, välissä milli pari taustakuvaa, mitä sillä siellä takana tekee. Saisi kai Lumiaankin, mutta riittää kun on lukitusnäytössä, mistä näkee kellon, sään ja muuta mitä valitsee. Tietokoneella on sitten Seiska parempi kuin mikään kuutioviritelmä.
- WitunKuutiot
Vitut, Ne vitunkuutiot on ihan syvältä!
- makunsakullillakin
Mieluummin katson sään, akun varauksen, kellon, muistutuksen jne suoraan kuvakkeesta kuin ruma ikoni jolla pitäisi vielä avata itse ohjelma. Yhtä hyvin voi pitää vaikka pelkän luurin ja taustakuvan ja avata ohjelmat pyyhkäisemällä ohjelmavalikon esiin, sekin paljon parempi kuin androideissa.
- Android.hyvempi
makunsakullillakin kirjoitti:
Mieluummin katson sään, akun varauksen, kellon, muistutuksen jne suoraan kuvakkeesta kuin ruma ikoni jolla pitäisi vielä avata itse ohjelma. Yhtä hyvin voi pitää vaikka pelkän luurin ja taustakuvan ja avata ohjelmat pyyhkäisemällä ohjelmavalikon esiin, sekin paljon parempi kuin androideissa.
Mulla on meteogrammi widgettinä. Näkee parin päivän sään hyvin visuaalisesti. Vaakatasossa näkyy vielä paremmin. Sovelluskaupasta löytyy ilmaiseksi.
http://www.yr.no/place/Finland/Southern_Finland/Forssa/hour_by_hour.html
Kellon ja akunhan näkee muutenkin ilman mitään spesiaaliohjelmia.
- Hahahahahahahahha
Toivottavsti kohta myös nomaali windows samoissa lukemissa.
- WindowsistaEroon
Jos tietokoneita saisi ilman pakko windowsia, voisi ollakkin että tietokone windows menis samoihin lukemiin!
Koska nyt ne mitä saa ilman windowssia on kuitenkin kalliita, Applet, Ubuntut, Chromebookit, Halvat chrombookit taas, on raudaltaan ihan onnettomia.
Kaupan hyllyllä kun tuputetaan vain windowsia!!!!
Media hehkuttaa windowsia, vaikenee sen vaaroista ja vakoilusta.
Asiakkaille ja kansalle ei haluta antaa vaihtoehtoa!
Microsoft ilmeisesti taas, kuin BeOS:n kanssa, Kiristää laitevalmistajia pitäytymään windowssissa. Lisäksi miksi windows on meillä niin kallis, kun halvimmillaan pro lisenssi on mailmalla 3€ !!! Meillä yli satasen!!!!
Se pieni ÄÄNEKÄS windows Fani porukka saa pysyä windowsissaan, Mutta antakaa muiden päättä itse, ilman trollausta! - Linuxsonpaska
WindowsistaEroon kirjoitti:
Jos tietokoneita saisi ilman pakko windowsia, voisi ollakkin että tietokone windows menis samoihin lukemiin!
Koska nyt ne mitä saa ilman windowssia on kuitenkin kalliita, Applet, Ubuntut, Chromebookit, Halvat chrombookit taas, on raudaltaan ihan onnettomia.
Kaupan hyllyllä kun tuputetaan vain windowsia!!!!
Media hehkuttaa windowsia, vaikenee sen vaaroista ja vakoilusta.
Asiakkaille ja kansalle ei haluta antaa vaihtoehtoa!
Microsoft ilmeisesti taas, kuin BeOS:n kanssa, Kiristää laitevalmistajia pitäytymään windowssissa. Lisäksi miksi windows on meillä niin kallis, kun halvimmillaan pro lisenssi on mailmalla 3€ !!! Meillä yli satasen!!!!
Se pieni ÄÄNEKÄS windows Fani porukka saa pysyä windowsissaan, Mutta antakaa muiden päättä itse, ilman trollausta!Suomi24:lla 2-3% käyttöjärjestelmä edustuksellaan Linux-hihhuli porukka on kyllä pirun äänekäs.
- TahvoWinpalli
Linuxsonpaska kirjoitti:
Suomi24:lla 2-3% käyttöjärjestelmä edustuksellaan Linux-hihhuli porukka on kyllä pirun äänekäs.
Kasvava hihhulien joukko, koska microsoft pilasi windows 7:nkin vakoilulla! kasit ja kympit on ihan kamalia.
Lisäksi kouluissa on yhä enenevässä näärin Ubuntua.
Hihhulien jakelut on paljon moninaisemmat..
Taviksille Ubuntua
http://hintaseuranta.fi/tuote/kannettavat-tietokoneet/dell-xps-13-infinity-15128408-core-i7-7500u-8-gb-256-gb-ssd-133-ubuntu-kannettava-tietokone/5143025?utm_source=huuto&utm_medium=tf-desktop&utm_campaign=tf-hise
http://www.huuto.net/hakutulos/words/ubuntu - Buahahhhahhahhahhhha
Linuxsonpaska kirjoitti:
Suomi24:lla 2-3% käyttöjärjestelmä edustuksellaan Linux-hihhuli porukka on kyllä pirun äänekäs.
Varmaan,, ja 2-3% on Windows faneja, nekin on pirunäänekkäitä ja suvaitsevuus ei kuulu niiden hyveisiin.
Sonera ja Dustin myy Dellin Ubuntukoneita ainakin.
Siittä se lähtee..
- linuxparas
Hahahahahahahahha vaan itelles nomaali
Miksi? Minä ostin ekan Lumiani pari kuukautta sitten - en tosin ykköspuhelimeksi.
- Eiooikävä
Lumppu saastu jo vuosi sitten, meni serriin,,,
- eitiedäkuneitiedä
En ole kuullutkaan lumpusta.
Mikä lumpu on?- kinkuoregano
Lunppu taipuu samalla tavallalla lunpusta kuin lunpukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4943977Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483816Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303049Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902260- 1582068
- 1051760
- 1321624
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541460Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.421308Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71208