Mihin täältä on kadonnut kaikkien täyspäisten joukko?
Nyt tämä näyttää olevan täynnä mielenterveys kuntoutujien terapiaistuntoja.
Onko täällä tartunnan vaara?
Mikä hiivatin sisäpiiri? Huh, sellaiseen ei ole mitään tarvetta ainakaan minun kuulua, kunhan joskus keskustelen vapaahetkinäni. Eikö täällä voi enää keskustella mistään järkevistä ajankohtaisista teemoista? Täällä näytetään menevän henkilökohtaisuuksiin. Eikö palstalla ole enää mitään valvojaa, joka poistaisi täysin asiattomuuksiin menevän kirjoittelun?
Voisiko Suomi24 perustaa ikioman keskustelufoorumin niille, joiden päässä fiiraa?
Voi Pyhä Pietari..
17
322
Vastaukset
- Niiku.olisikaan
Tämä ei ole asiapalsta.
Samanlaista kuin lasten leikkipaikalla kuultua jutustelua. - seonminä
juuri noin ajattelin minäkin kun tulin katsastamaan mikä täällä on meininki,
jotkut kuvittelevat itsestään liikoja ja loput ovat kuin lakeija joka kumartelee joka suuntaan. Ei kannata ihmetellä niinhän se lantakasakin alkaa kuhista kun sinne sohaisee.
Sinänsä ikävä kun tällaisen keskustelupalstan tason annetaan laskea ja laskea tasolle jossa vain riidellään ja huudellaan asiattomuuksia.
Eikös ylläpitpo voisi panostaa vähän enemmän näihin palstoihin ja perata asiattomuudet pois.
Iltasanomat ylläpiti aikoinaan tällaista keskustelupalstaa siellä oli asiallisia ja hyviä keskusteluja joiden parissa olikin kiva piipahtaa, kaipailen vieläkin sitä palstaa ja niiden fiksujen kypsien ihmisten kanssa käytyjä keskusteluja.- ArvostelijaEIauta
Ja tuo oli sitten Sinun Oma panoksesi tason kohentamiseksi?
Kuvitteletko, että mikään asia kohenisi vain sitä negatiivisesti arvostelemalla?
Osaisitko sinä itse tehdä kiinnostavan aloituksen, johon me muut innostuisimme kirjoittelemaan mielenkiintoisia kommentteja - rakentavia, ilahduttavia, hauskoja, vakavia yms ?
Kuinka monta älykästä, kiinnostavaa aloitusta sinä itse olet kirjoittanut tälle palstalle? - Mieti.sitä
Minkä takia yleensä arvostellaan ?
- Täydellisestinäin
Täysipää, sä suurin olet öisen taivahan
Täysipää, se avaruuteen kaljun heijastat
Saat nähdä vain sä tyhmyyden sen hetket riemukkaat
mut kiertää kylmää tietäsi niin yksin sinä saat.
Täysipää, kun hänet löydät, jota kaikki kaipaa niin
Täysipää, sä hänet loisteellasi peitä nerouksiin.
Ja kerro hälle kuinka paljon häntä pakastan
Täysipää, se kerro hälle, tyhjäpää. - OletkoVaiLuuletko
Vain salaaviisas????
Ja tuoko on sitten Sinun Oma panoksesi tason kohentamiseksi?
Kuvitteletko, että mikään asia kohenisi vain sitä negatiivisesti arvostelemalla?
Oletko sinä viisas? - Todista se itsellesi ja meille muillekin!! - Tiedätkö, miten voisit sen tehdä?
Osaisitko sinä itse tehdä kiinnostavan aloituksen, johon me muut innostuisimme kirjoittelemaan mielenkiintoisia kommentteja - rakentavia, ilahduttavia, hauskoja, vakavia yms ?
Kuinka monta älykästä, kiinnostavaa aloitusta sinä itse olet kirjoittanut tälle palstalle?
Kommentoi - 167-176
Hain juuri postista paketin jossa oli mm. 10 uutta päätä. En tiedä onko ne tyhjiä vai täysiä. Paketti, tai oikeestaan maxikirje, tuli Irlannista ja siinä oli toisaan päitä (head) ja sen lisäksi 2 desin purkkia ainakin mausta päätellen nikotiinilla terästettyä lampaan kusta. Valitettavasti noita päitä ei voi vaihtaa itselle vaan ne on sähkötupakin höyrystimen päitä joka pitää vaihtaa sitten kun sähkötupakin höyry alkaa maistua kissan paskalle.
Olisi se kätevää jos olisi varapäitä hattuhyllyssä ja sieltä sitten ottaisi aina selvän pään mukaan ulos lähtiessä tai muutenkin jos entinen on vaikka täynnä tai tuntuu tyhjältä. Ehkä jo vuonna 2517 tuo on mahdollista tai jopa aikaisemmin tai sitten myöhemmin.- Pulp-fictio
Mä olen ehdottanut sitä aivokuoren rapsuttamista jossain ketjussa, jos kalkki pukkaa plakkiuttamaan ne. Joku siihen vastasikin ihan mielenkiintoisesti.
Joku sellainen sateenvarjon tapainen kampa vaan, mikä pistetään pienestä reiästä sisään ja se toisi kaiken p:n pois.
- seonminä
Mitäs minä sanoin, ei täältä löydy yhtään selkeästi ja omilla aivoillaan ajattelevaa, turhaa on odottaakaan, perustetaanko omat keskustelupalstat joissa keskustellaan asiasta eikäasian vierestä.
Voisikos Suomi 24 perustaa palstan jonne on ilmoittauduttava oikealla nimellä ja osoitteella ja jossa voi keskustella asiallisesti mimmarin takaa ja jossa olisi valvonta joka poistaisi henkilöt jotka eivät pysty keskusteleemaan sääntöjen puitteissa. Nykyisillä palstoilla eräät häärivät kuin olisivat jotain valvojia ja jälki on sen mukaista.- Siilimuorikka3
Tee aloite moisesta palstasta.
- Pulp-fictio
Nooo. Olisithan voinut tyrkätä omat tietosi. Aloita tuosta ajattelusta ensin.
Ajatuksia vaihdetaan, ei henkilötietoja, joille on muita kanavia yllins kyllins.
- yleensänukunyöllä
Aloituskin on jo itsessään kaikkia muita kirjoittajia arvosteleva ja loukkaava. "Nyt tämä näyttää olevan täynnä mielenterveys kuntoutujien terapia istuntoja". Näilläkö sanoilla ajattelit saavasi älykkään keskustelun aikaan, ja mistä asiasta ?
Kaikille osa-alueille on oma keskusteluryhmäsä kannattaa mennä niihin keskustelemaan, saa valita mieleisensä aiheen.
Oliko perimmäinen asiasi "Voisiko Suomi24 perustaa oman keskustelu foorumin niille, joiden päässä fiiraa"? Erittäin omaperäistä ja mielenkiintoista keskustelun avausta. Varmaan kuitenkin väärä paikka ehdottaa heille tätä asiaa. Kannattaa ottaa suoraa ylläpitoon yhetyttä, sieltä antavat sinulle vastauksen varmasti tähän asiaan. Jos täällä on ollut joukko, millä on ollut pää täynnä, niin luultavasti makaavat nyt siellä kravun kotona.
- suvenelli1
En osaa tehdä aloituksia, vielä vähemmän pitää ne kasassa. Silti harmittaa, että täällä on nyt vain erittäin raskassoutuisia ketjuja, joita ei jaksa lukea. Sitten vielä viitataan joissain ketjuissa toiseen ketjuun... no plääh, onneksi on perjantai.
Tiesin, että sohaisen muurahaispesään. Kun olen viime aikoina avannut jonkin keskustelun, olen huomannut miten siellä heitellään rumia herjoja päin naamaa, eli sanallinen tappelu käynnissä. Ei sellainen kuulu sivistyneitten aikuisten käytökseen. Joissain keskusteluissa puretaan omaa pahaa oloa nimittelemällä ja syyllistämällä muita.
Olen antanut kertoa itselleni, että somen myötä ihmisten käytöstavat ovat kadonneet, ja siellä voidaan kasvottomana syyllistyä vihapuheeseen ja jopa kunnianloikkaukseen.
En puutu aloituksiin, vaan tapaan, jolla niihin vastataan. Jokainen menköön itseensä, ja tutkitaan sisintänsä
Pyydän anteeksi aloitukseni sanamuotoa, mutta hyvä jos se herätti edes jotain ajatuksia siitä, miten kohdella kanssakulkijoitaan.- salavissas
Nikkiä vaihtamalla varmaan vissastuu.
Tällä palstallahan ei ole mitenkään ehtona, että pitäisi olla sivistynyt saadakseen keskustella täällä.
Riittää kun on 60 täytänyt. Ja meihinhän mahtuu sivistymättömiäkin mukaan ja meidät on vain hyväksyttävä valitettavasti sivistyneitten sekaan.
Voisiko olla mahdollista, jos nätisti pyytäisit ylläpidolta, että järjestäisivät kaksi eri 60 palstaa; sivistyneet 60 ja sivistymättömät 60 ?
Saisi meikäkin olla rauhassa teiltä sivistyneiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842