moi, eli siis kun kerran jostain syystä eksyin tänne, nii kysyisin tässä yhtä juttua. Tosin aika vaikeeta tähän on vastata. Eli olen huomannu että minulla ja yhdellä tytöllä tuntuu kohtaavan katseet ja jos ne kohtaa nii tää tyttö saattaa vaa kattoo siinä mua (tai ainakin näyttää siltä) siihen asti että minä käännän katseen pois. Mutta minua mietityttä se miksi se katselis minua ?kun on finnejäkin paljon tai no enimmäksee vaa tummia finnien tulehduksia. Eli siis mistä syystä voisitte tuijottella jotain poikii tälleen ? Koska eihän kukaa aknenaamoista kinnostu, nii olisi kiva tietää että mikä saa sitten aikaan sen että pitää katsella.
Mitä tytöt tämä tarkoitta ???
8
197
Vastaukset
Kenties hän kuitenkin on kiinnostunut. Ei mitenkään mahdotonta, vaikka finnejä olisikin.
Tai sitten hän luulee, että sinä tuijotat häntä....Mene kysymään, miksi hän tuijottaa.
- Mnnbi
Varmaan pitää sinua rumana. Ihmisen luonnolle on ominaista, että vastenmielisiä asioita on kiinnostava tuijottaa. Englanninkielinen sanonta kuuluukin: "It's like a car crash, it's painful to watch, but you can't turn away."
- Minävaaa
Ihan hyvin se tyttö voi olla kiinnostunut! Äläkä sano itestäs noin, murrosiässä tulee finnejä joillekkin enemmän kuin toisille, ei se oo mikään syy miks ei vois olla ihastunut. Persoona vaikuttaa myös, millainen luonne on. Ootko huomannu hymyileekö tää tyttö sulle koskaan? Hakeutuuko sun seuraan mielellään? Tuleeko koskaan juttelemaan? Seuraa tilannetta. Jääkö se tavallaan siitä kiinni, että katselee sua? Tsemppiä sulle, tytöt osaa olla monimutkasia!
- Elämänhukannu
Kyllähän se on välillä hymyilly. No eipä se nyt tunnu hakeutuvan lähelle. On tässä nyt jokunen yksittäinen sellanen hassun tapainen "lähelle hakeutuminen" ollut, mutta HUOM ! yksittäisiä, eli ei hakeudu. No kyllä välillä on sillee kai käyny, kun esimerkiksi puhun kaverille, ja kun käännän katseen tauluun päin jossa päin tää tyttö on, nii se näyttää siinä kattovan sit minua. Toki aika todennäköisesti se kattoo jotain muuta lähellä olevaani, mutta sen katse vaan näyttää aika paljon siltä että kattois mua. Olen toki mahdollisesti ihastunut tähän tyttöön, nii saatan nähdä asiat eri tavalla kuin ne ovat.(siis siinä mielessä että se muka kattois mua. Eipä tule juttelemaa, sen kummemmin kuin kukaan muukaan.
- Minävaaaa
Noh, aika hankalahan tuo tilanne on. Voisiko olla, ettö tää tyttö on vaan ujo? Että ei siksi uskalla jutella? Seuraisisin itse tilannetta ja yrittäisin ehkä ottaa katsekontaktia ja hymyillä ja mennä juttelemaan ja katsoa miten hän siihen reagoi. Ei peli ole vielä välttämättä menetetty!
Kävele tytön eteen, laita housut kinttuihin ja pistä helikopteri pyörimään niin eiköhän se siitä lämpene paitsi jos sulla on finnei munassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028