Koulussa ja firmassa käyttää aina oikea nimi. Sähköposti on aina etunimi.sukunimi. Joku pyysi käyttää oikean nimeni facebookissa.
Mutta en minä valitsenut ikinä nimeni. Miksi annettu nimi kertoo itsestäni? Minulla on epävirallinen toinen nimi(ei ole 'middle name'). Minusta tuntuu oudolta kun kuulen oikeaa nimeäni.
No voi olla pakollinen virallisessa asiakirjassa. Mutta esim. koulun tai firman kotisivulla ja sähköpostilla, eli julkisessa paikassa(vaikka vain opiskelijoille julkinen), en halua näyttää sen.
En voi vaihtaa oikea nimi, koska mulla ei ole suomalainen kansalaisuus.
Oikea nimi
dsgagewagaewds
1
75
Vastaukset
Ei se mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310063T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332481Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291918- 1361703
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951224Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast111194- 711137
- 92972
- 49920
- 82914