Räätäli ja kynsiä

ReissuLeena

Mistä löytyy Khao lakin parhaat räätälit? 4. reissu menossa, mutta ei ole ennen ollut tarvetta. Kauniit kynnet olisi myös hakusessa, onko vinkkejä?

10

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räätäliliikkeet joissa on sisäänheittäjiä ( intialaisia) tekevät surkeaa jälkeä. Jos pitää maksaa ennakkoa, vaihda liikettä. Liikkeet näyttävät hienoilta, mutta ne hikipajat jossa vaatteet ommellaan ovatkin aivan muualla. Itse olen teettänyt pyynnöstä, intialaisilla kerran. Jälki oli todella huonoa, eikä kangas ollut sovittua. Ikkunoissa on hienoja luomuksia, muttei vastaa todellista työn jälkeä.

      Kyllä khao lakissakin on ihan hyviäkin räätäleitä, mut en uskalla suositella, kun ei omaa hyvää kokemusta.

      Jos teettäisin itse khao lakissa, menisin lam kaeniin. vasemmalla puolella tietä jossain keskivaiheilla liikeriviä on räätäliliike joka valmistaa vaatteita myös armeijalle. Siinä myös myytävänä heidänkin tekemiään vaatteita, joskin myös valmisvaatteita. Tekevät myös naisten vaatteita.

      Kynteni *hoidetaan* khao lakissa hieronnan yhteydessä, halusin tai en. Ne ovat jopa mun mielestä liian lyhkäset. Se tuskin on se mitä haettiin :)

    • ReissuLeena

      Kiitos vastauksestasi. Haluaisin kauniit lomakynnet ehkä geeli sellaiset. Intialaisten liikkeisiin en minäkään mene. No jospa jollain olisi vinkki antaa. Pari viikkoa vielä ja sitten lomalle lakkiin😃

      • PuhelinRäätäli

        Asian vierestä hieman mutta ottaa pattiin nuo intialaiset räätäliliikkeiden sisäänheittäjät joka ikisessä käänteessä.
        Ylipattiin ottaa suomalaisten puhelinoperaattoreiden sama toiminta mm. hesassa.


    • Khao_Lak

      http://jaspaltailor.com/

      Siinä laatua, itse käytän kyseisen ketjun tuotteita.

      • Pukumies1234

        Just haettiin miesten puku ( takki, housut, liivi js paita) Jaspal tailorilta. Tuli juuri sellainen kun haluttiin. Tiistaina tilattiin keskiviikkona sovitus ja tänään valmis. Suosittelen. Ei varmaankaan halvin paikka mutta laadukasta jälkeä.


    • Navas

      Heippa! Ollaan täällä juuri paikanpäällä ja just kävin toissapäivänä laittaas geelilakkauksen kynsiin. Kävin viime vuonna samassa paikassa ja kestivät todella hyvin. Hinta 500bahtia joka näyttää olevan aika yleinen hinta. Geeli-tai akryylikynsistä ei ole kokemusta. Paikka sijaitsee bang niang beachin kadulla n. 100-150metriä ennen rantaa oikealla puolen katua. Samassa putiikissa on myös hierontaa ja kampaamopalveluja.
      Hauskaa reissua! Meillä on vielä melkein kolme viikkoa lomaa edessäpäin!!! ;)

    • ReissuLeena

      Kiitos paljon😀vinkeistä.

    • ReissuLeena

      Lam kaen...onko kuinka kaukana Khao lakissa?

      • esimerkkiä

        Aivan Khao Lakin vieressä etelän suunnassa ja matkan määräytyy sen mukaan missä lähtö- ja määräpiste on. Esim. keskustan marketin kohdalta ...

        https://www.google.fi/maps/dir/Lam Kaen, Thai Mueang District, Phang-nga, Thaimaa/8.6449182,98.2515266/@8.6138021,98.226386,13.59z/data=!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x30508fc3e23459fd:0x6eebeeb4df7a8366!2m2!1d98.2541155!2d8.5825819!1m0!3e0


      • ReissuLeena

        Mahtavaa, kiitos tästä😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe