Miksi on noin monta donluisia?

Lundoisko

Kuka noista on se aito donluis?

67

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enootietoinen

      Mistä noista tietää. Ihme selittäjä tuo on joka tapauksessa. Veikkaan ettei ole etelässä käynytkään vaan kirjottelee jostain asumispalveluyksiköstä. Haaveilu antaa siivet ja vie arjen harmaidesta.

      • Oulu.yksikkö

        Se on Oulun asumispalvelu yksikkö. Nyt täytyy pyytää uusi lääkeresepti. Ottaa päähän. Olen se aito alkuperäinen vale donluis. Minun vale nimimerkkiä vääristellään törkeästi. Alkuperäistä valedonluista voi olla vain kerrallaan yksi. Ei siitä mitään tule jos kaikki kopioivat valekirjoittajaa. Nyt on taas päivä pilalla. Onneksi ruoka tuodaan pian, on hernekeittoa tänään.


      • Niin meilläkin.hernekeittoa.


    • Vanhoista jutuista ,joita on nostettu esiin,käy ilmi alkuperäinen,olen tällä nimimerkillä kirjoittanut kymmenisen vuotta,nimimerkkivarkauksista huolimatta.Tästä syystä jouduin kirjautumaankin.Kanarian matkoja n. 35 niistä n.30-32 suntautuneena inglesiin(maspalomas mukaan laskettuna) muutama Las Palmasiin sekä reissut Lanzarotelle, Fuerteventuralle Ja käynti Teneriffallekin.Tämän lisäksi n.40 reissua muualle Espanjaan ,lähinnä Mallorcalle ja Aurinkorannikolle.Muut välimeren pohjoisrannan maatkin ovat tuttuja,Albaniaa myöten.Sanoisin ,että osui nimimerkin valinta (kantabaarin nimi) hyvin koska se tuntuu kelpaavan "varkaille".Monet vakkarikirjoittajat ovat kyllästyneet tähän palstaan ,jota en ihmettele.Päätin,että täällä pysyn ja tuo päätös on pitänyt.

      • inglesfan

        Niinpä,pysy vaan täällä ja kirjoittele meille kuulumisia.Kiva niitä on lukea ja muistella samalla omia inglesin reissuja joita on vasta 6 . Kevään matka on sitten numero7. donluisin tunnistaa tietysti tuosta sinisestä väristä .


      • Kusettaja-Kale

        Hyvin me ollaan tosiaan saatu savustettua vakikirjoittajat pois palstalta. blues_brother, basura, lanzan akka ja monet muut....kaikki ovat poissa. Tässä tuntee jo pientä ylpeyttä omaa trollin ammattia kohtaan.
        Myös sinua dun luis ainakin minä yritin savustaa pois, mutta sinä perhana et suostunut lähtemään. Sitten päätin jättää sinut rauhaan ja keskittyä mm. keksittyjen hotellikokemusten kirjoittamiseen. Kyllä mahtaa ihmisiä riepoa jos vaikka hotellista ei olekaan maksutonta bussikuljetusta rannalle, tai lämmitettyä uima-allasta vaikka Kanariansaaret palstalla joku niin omakohtaisina kokemuksina niin sanoi. Hahahaaa!!


      • Hotelli missä 5 viime reissua on asuttu, järjestää kyllä ilmaisen kuljetuksen rannalle,ero taksikyytiin on niin mitätön ,että ei tule käytettyä.Lämmitettyä allasta ei ole ,vain vesi on lämmintä ,sekin auringon avulla ,joka riittää hyvin kun matkaamme syksymyöhällä ,jolloin ilmat ovat läpi vuorokauden varsin mukavat. Vanhempia kirjoittajia olivat myös Sotavento, Ookke kara, Leif, Marinero, Maimun, Vilperi ,Pavi ,Arkihenkseli ja monet muut.Tässä kuussa taas Espanjaan,syksyllä Inglesiin.


      • Kantabaari(kuten monet muutkin) on entistä aikaa.Pitänee ? muuttaa nimimerkki Pergolaksi ,no enpä taida...


      • Kusettaja-Kale kirjoitti:

        Hyvin me ollaan tosiaan saatu savustettua vakikirjoittajat pois palstalta. blues_brother, basura, lanzan akka ja monet muut....kaikki ovat poissa. Tässä tuntee jo pientä ylpeyttä omaa trollin ammattia kohtaan.
        Myös sinua dun luis ainakin minä yritin savustaa pois, mutta sinä perhana et suostunut lähtemään. Sitten päätin jättää sinut rauhaan ja keskittyä mm. keksittyjen hotellikokemusten kirjoittamiseen. Kyllä mahtaa ihmisiä riepoa jos vaikka hotellista ei olekaan maksutonta bussikuljetusta rannalle, tai lämmitettyä uima-allasta vaikka Kanariansaaret palstalla joku niin omakohtaisina kokemuksina niin sanoi. Hahahaaa!!

        Oon voimissain...


      • Anonyymi
        donluis kirjoitti:

        Kantabaari(kuten monet muutkin) on entistä aikaa.Pitänee ? muuttaa nimimerkki Pergolaksi ,no enpä taida...

        Pergolan kohtalokin on "herrassa"...


    • Viidestikäynyt

      Ingles on ihan ok lomanviettopaikka. Sieltä löytyy kaikenlaista joka lähtöön. Itse kuitenkin suosin Melonerasta siinä dyynien toisella reunalla. Taksillahan siitä pääsee käymään alle 10 minuutin.

      Ingles on aika värikäs paikka. Kaikenlaisia elämänilmiöitä näkee.

    • donIuis

      Onhan meitä jo ties monennessako polvessa täällä häärännyt. Isäni isoisän isä oli
      ehkä toinen tai kolmas. Ja kaikilla samanimi.

      • DonIuis

        Minä olen se alkuperäinen vale-donIuis, sinä olet kopio-vale-donluis.


    • Aidon tuntee tosikkomaisuudesta,ehkä muustakin...

      • DonIuis

        Olet ihan oikeassa. Vaikutat kirjoituksiesi perusteella ihan asialliselta kaverilta. Uskon että sulla on oikeasti tietoa noista Kanarian kuvioista. Käyn itsekin Kanarialla säännöllisesti, siksi aikoinaan tällekin palstalle löysin. Tykkään myös aikani kuluksi ja omaksi huvikseni trollailla keskusteluihin. Nimimerkkisi lainaamiseen päädyin aktiivisuutesi palstalla ja helposti muistettavuuden vuoksi.


    • donluis.junior

      No täällähän on liuta donluisia. Minä ja varsinkin isoisäni Donluis oli se alkuperäinen henkilö, joka kirjoitteli paljon lehdissä ennen internet aikakautta. Sen jälkeen täällä nettisivuilla on näkynyt omituinen joukko donluisia jotka väittävät olevansa "oikeita". Väri on viimeinen huijjaus jolla todistellaan muka-donluis. Isoisäni Donluis oli todellinen herrasmies. Hän tiesi maailman kaikki asiat ja oli matkustellut aikoinaan ainakin sadassa maassa. Hän oli hyvin kielitaitoinen ja eleli pitkiä aikoja Inglesissä. Outoa hänessä oli ainoastaan se ettei hän käynyt koskaan suomi-ravintoloissa.

    • Bongaripake

      Meissä kaikissa asustelee oma donluis joka pilkahtelee esille sillointällöin palstan puitteissa. Ikinä en ole bongannut aitoa donluisia kanarialla vaikka hänestä on tehty havaintoja jo usean vuosikymmenen aikana. Olisi kiva kuulla onko joku nähnyt tätä mystistä cabarelloa livenä.

      • Käykää useammin Don Luis nimisessä baariravintolassa Citan ostarilla niin kyllä näkyy.Suomikorttelissa oleskelevat eivät minua juurkaan näe.Vilperin tapasin aikoinaan.


      • CruzCampo

        Niin oletkos yksikään tuossa linkkaamassani keskustelussa esiintyvä donluis, donluis?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12090877/varokaa-rikkinaisia-kaivonkansia
        Väittävät nimittäin että sininen donluis on pöllinyt nimimerkkinsä aidolta donluisilta joka kyllästyi nimellään esiintymiseen. Sininen donluis asuu kuulemma Suomessa, musta donluis Inglesissä.

        Löytyikö muuten niitä kansia koskaan, itse kävin katsomassa niitä paikan päällä kevättalvella 14.


      • Täällä "sininen".Jo 10 vuotta tällä nimimerkillä kijoittaneena,olen tuossa linkissä se sininen.Asun Suomessa ja käyn seuramatkoilla ,paljolti Inglesissä, mutta myös muualla.Minua ennen ei näillä palstoilla ole käytetty nimimerkkiäni,joten jos joku on ollut aikaisemmin samalla nimellä liikkeellä,niin kysyn, missä .En tiennyt tietenkään ,että joku tällaista nimimerkkiä olisi käyttänyt.Mielikuvitukseni olisi venynyt kyllä johonkin toiseen nimeen.Kannet olivat kirjoittajan (näppärähkö )keksintö,vaikkakin roskaa.


      • CruzCampo kirjoitti:

        Niin oletkos yksikään tuossa linkkaamassani keskustelussa esiintyvä donluis, donluis?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12090877/varokaa-rikkinaisia-kaivonkansia
        Väittävät nimittäin että sininen donluis on pöllinyt nimimerkkinsä aidolta donluisilta joka kyllästyi nimellään esiintymiseen. Sininen donluis asuu kuulemma Suomessa, musta donluis Inglesissä.

        Löytyikö muuten niitä kansia koskaan, itse kävin katsomassa niitä paikan päällä kevättalvella 14.

        Menin tähän"retkuun" ,joten ole kyllä..


    • Gjfethjjhh

      Nythän kävi niin että suuntaan tänä keväänä Teneriffalle joten jää näkemättä tämä kuuluisa Donluis. Mutta vuoden päästä varmaan tullaan Maspalomasiin niin eiköhän sieltä Don Luisista joku Donluisia muistuttava havaita.

      Oletko Donluis se joka puhui niistä Citan ostoskeskuksen vieressä olleista puhkiruostuneista kaivonkansista? Joku kuulemma oli astunut jalallaan sellaisen kanne läpi. Kävin katsomassa ne enkä löytänyt yhtään puhkiruostunutta kantta.

    • konstaappeli

      Legenda kertoo että uniikki donluis oltaisiin nähty joskus ruokailemassa La Gumbres nimisessä ravintolassa nauttien siellä uunissa hauduttettua karitsaa. Juomana nauttien joko kanarialaista viiniä tai mahdollisesti rijojan rinteillä kypsynyttä juomaa.Tästä ei kuitenkaan ole varmaa tietoa.

      • Las Cumbres,kyllä.


      • karitsoo

        Erinomainen miljöö, useita kertoja on siellä karitsaa nautittu. Voi olla että joskus donluisin paikalla ollessakin , vaan kun en häntä tunne niin en tiedä. Rijojaa susittevat juomaksi...


      • donIuis

        Karitsaa ei pitäisi nauttia seksuaalisuutensa tai halujensa orjana edes Inglesissä, missä tuomitsevia katseita ei ole. Eläimeen sekaantuminen on rikos kanariallakin.


    • ihmeBantu

      Hieman esimerkkiä aiemmista trollauskäytännöistä. Perustrollin käytännöt eivät ole juuri muuttuneet.

      • ihmeBantu

        Ei blogin kirjoittaminen ole mitään keskustelua.


    • donIuis

      Ällöttää tosiaan lukea noiden kahden puerto trollauksia. Eivät vaan tyhminä ymmärrä että tämä on Kran Kanarian palsta.

    • Niitähän on vain yksi.

      • donIuis

        Kyllä vaan. Minä se olen. Aito ja oikea donIuis.


    • Nerokas yritys,nostan hattua. Aito on silti aito.

    • monenako

      joko ymmärrän mitä se opettaa
      osasin alkaa
      osaanko lopettaa

    • feikkinicci

      Palstalla on systeemivirhe. Rekisteröidyn nimimerkin mukailu, siis feikkaaminen, sallitaan, vaikka se on suoraan säännöissä kielletty.

    • multinicciko

      donluis keskustelee todella monena

      • AivanLiikaa

        Yksikin donluis on liikaa.


    • On vain yksi oikea .Jäljittelijät nostavat hieman ylpeyttä,toivottavasti se ei näy. Kaikkia ei voi ,eikä ole tarkoituskaan,miellyttää.

    • huisluis

      Se on se kuparipannudonluis.

    • Sininen on aito !!

    • Minä.

      • Anonyymi

        Kuka näitä vanhoja nostelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä vanhoja nostelee?

        Minä, donluis tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä, donluis tietenkin.

        Mitäs kerttusetä. Mitä kuuluu js miten poikarakkaus sujuu inglesissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kerttusetä. Mitä kuuluu js miten poikarakkaus sujuu inglesissä.

        Muuten minulle kuuluu hyvää, mutta välillä "wiklund" vaivaa.


    • Anonyymi

      Onko se sama kirjoittaja toi eläke pappa ja don luisi?

      • Anonyymi

        Pannunystävä ja eläkepappa on sama kirjoittaja. Don Luis on ihan eri henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannunystävä ja eläkepappa on sama kirjoittaja. Don Luis on ihan eri henkilö.

        Kyllä me olemme kaikki samoja.
        Pannunystäv/eläkepappa/donluis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me olemme kaikki samoja.
        Pannunystäv/eläkepappa/donluis

        Okei. Olen aina kuvitellut don Luisin olevan ihan eri henkilö. Miksi ylipäätään esiinnyt useana eri henkilönä? Eikö olisi reilua olla vaan yhden kirjoittajan taktiikalla liikkeellä.


    • Anonyymi

      Muistaako joku sen kiinalaisen ruokaravintolan nimeä joka avasi pari vuotta sitten lopettaneen Kuparipannun tiloihin? En muista enää sen nimeä.

      • Anonyymi

        Slow Boat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Slow Boat

        No sehän se oli. Täytyypä poiketa. Kuuleman mukaan he rakensivat sinne keittiön.
        Pannussahan ei ollut muuta kuin makkaraperunakäristin siinä baaritiskin takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se oli. Täytyypä poiketa. Kuuleman mukaan he rakensivat sinne keittiön.
        Pannussahan ei ollut muuta kuin makkaraperunakäristin siinä baaritiskin takana.

        Kiva kuulla pannun uudesta keittiöstä. Mahtaakohan enää päästä syömään ilman pöytävarausta kun tähänkin asti on ollut melkein aina täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se oli. Täytyypä poiketa. Kuuleman mukaan he rakensivat sinne keittiön.
        Pannussahan ei ollut muuta kuin makkaraperunakäristin siinä baaritiskin takana.

        Ne tosiaan rakensi sinne kiinalaiseen ravintolaan keittiön. Laajensivat sinne ruokakaupalta ostamiinsa tiloihin. Kuparipannubaarin aikaan se tila oli sellainen putkibaari. Ei sinne olisi mihinkään mahtunut keittiötä ilman laajennusta. Se oli sellainen katugrillin ja karaokebaarin yhdistelmä se Kuparipannubaari.


    • Anonyymi

      Kyllä pihviravintola Karhu on paras kun on kyse ruokaravintoloista. Ei ole mitään pannubaarin makkaraperunoita Karhussa. Eilen viimeksi olin Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.

      • Anonyymi

        Mukavat muistikuvat sinulle onkin jäänyt jo yli kolme vuotta sitten lopetetusta karhubaarista. Vanhat muistot ovat valitettavasti aivan vääriä monellakin meistä. Sinun kannattaisi hakea jostain apua muistisairauteesi!
        Onneksi me kaikki tiedämme Pannun olevan Inglesin ravintoloitten ehdotonta eliittiä, vai kuinka?


      • Anonyymi

        No parashan se Karhu on ilman muuta. Me Inglesin vakiasukkaat kokoonnumme viikkomiitingissä pihviravintola Karhussa. Ennen kokoonnuimme Kuparipannubaarissa mutta pannun lopetettua toimintansa pari vuotta sitten aloimme kokoontua pihviravintola Karhun lihapatojen äärellä

        T: Vakiasukas eli canario


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavat muistikuvat sinulle onkin jäänyt jo yli kolme vuotta sitten lopetetusta karhubaarista. Vanhat muistot ovat valitettavasti aivan vääriä monellakin meistä. Sinun kannattaisi hakea jostain apua muistisairauteesi!
        Onneksi me kaikki tiedämme Pannun olevan Inglesin ravintoloitten ehdotonta eliittiä, vai kuinka?

        Pannu oli kyllä ihan hyvä ravintola. Valitettavasti se joutui koronan takia lopettamaan toimintansa pari vuotta sitten. Oikeastaan koronan sekä kalliiden hintojen takia vähentyneiden asiakkaiden takia pannu laittoi lapun luukulle. Karhu on toiminnassa. On ollut koko ajan. Laajentavat toimintaansa avaamalla uuden ravintolan ensi kaudelle.


    • Anonyymi

      Kävimme eilen pihviravintola Karhussa illallisella. Voimme vahvistaa Karhun olevan normaalisti avoinna. Se on tuo "Pannunystävä" joka väittää Karhua suljetuksi. Hän saa kuulemma pannusta alennuksia vastineeksi mainostamisesta.

    • Anonyymi

      Nimimerkki Pannunystävä sanoi jo monta vuotta sitten, että hänellä on -50% alennuskortti Kuparipannuun kiitoksena "pannun" mainostamisesta.
      Saattaa olla, että hän saa myös pannusta jotain lisäbonuksia vastineeksi kilpailija Karhun lopettamisen valheellisesti uutisoinnista. Kymmenet käy päivittäin Karhussa ja on täälläkin todenneet Karhun olevan avoinna normaalisti.

      • Anonyymi

        Ei se saa sieltä enää mitään alennuksia. Kuparipannu lopetti toimintansa 2v ja 2kk sitten. Pannun paikalla on ollut kiinalainen ravintola jo kohta pari vuotta.


    • Anonyymi

      Kylläpä monella jo yli kolme vuotta sitten edesmenneen karhubaarin asiakkaalla on ruusuisia unia nähtynä siitä. Ihan tässä vanha eläkeläinen liikuttuu Suomen suvessa johon juuri palasin uudesta kodistani Espanjasta.
      Kaikkihan me tietysti tiedämme Pannun olevan se ykkösruokapaikka Inglesissä.
      Olisi mukava kuulla uusia kertomuksia pimeästä toisen kerroksen putkibaarista jossa makkaraperunakäristin lemusi baaritiskin takna. Keittiötähän edesmenneessä karhubaarissa ei ollutkaan.

      • Anonyymi

        Makuasioista ei parane kiistellä. Käy sinä Kuparipannubaarissa. Me muut käymme pihviravintola Karhussa. Jokainen löytää kyllä Inglesin tarjonnasta mieluisensa paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioista ei parane kiistellä. Käy sinä Kuparipannubaarissa. Me muut käymme pihviravintola Karhussa. Jokainen löytää kyllä Inglesin tarjonnasta mieluisensa paikan.

        Näinhän se on. Itse tykkään molemmista. Kuparipannubaarissa tykkään käydä karaokessa ja Karhussa käyn kun haluan nauttia kunnon pihvistä ja laadukkaista viineistä. Turha sitä on omaa suosikkia alkaa ylistämään ja muiden suosimia paikkoja halveeraamaan. Jokaisella on kuitenkin erilainen maku ja valinnanvaraahan Inglesin vehreässä paratiisissa riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Itse tykkään molemmista. Kuparipannubaarissa tykkään käydä karaokessa ja Karhussa käyn kun haluan nauttia kunnon pihvistä ja laadukkaista viineistä. Turha sitä on omaa suosikkia alkaa ylistämään ja muiden suosimia paikkoja halveeraamaan. Jokaisella on kuitenkin erilainen maku ja valinnanvaraahan Inglesin vehreässä paratiisissa riittää.

        Niinpä niin, hän keskustelee itsensä kanssa koska hänen höpinänsä eivät kiinnosta muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioista ei parane kiistellä. Käy sinä Kuparipannubaarissa. Me muut käymme pihviravintola Karhussa. Jokainen löytää kyllä Inglesin tarjonnasta mieluisensa paikan.

        Sehän tässä ihmetyttää kun jotkut tulevat kylläisiksi pelkästään kuvittelevansa syömistä ja nautiskelevat olemattomista viineistä.
        Minulle ei ole vielä auennut miten voi syödä yli kolme vuotta sitten lopetetussa ravintolassa.
        Mielelläni kuulisin uusia muistoja kuopatusta karhubaarista.


    • Anonyymi

      Juu eihän Kupari Pannu Baarin suosimisessa ole mitään pahaa. Sieltä saa oikein loistavat makkaraperunat nuudeleilla ja perunamuussilla. Karaoke raikaa ja äijän köriläät tanssivat pöydillä. Ilta huipentuu aina johonkin Elton Johnin tai toisten mestarien hitaisiin kappaleihin.

      Karhu-Ravintolasta sen sijaan saa loistokkaita pihvejä lukemattoman laajaa riista-menua unohtamatta. Viinilista on auvan uskomattoman monipuolinen ja viinejä on lähes jokaissta maasta jossa viiniä ylipäätään valmistetaan, tärkeimmistä maista jopa satoja eri viinejä puhumattakaan vuosikerroista.

      Lista onkin yhtä paksu kuin edesmenneen helsingin seudun puhelinluettelon (vuodelta 1998) valkoiset ja keltaiset sivut yhteensä.

      Ja mikä parasta, hinnat eivät alun perinkään päätä huimaa. Kela-kortilla saa vielä mukavan -25% alennuksen ja kanta-asiakaskortilla joka kolmas juoma ilmaiseksi koko loppusesongin ajan.

      Nähdään Karhussa. Siellä me aidot Canariot eli saarten vakiasukkaat pidämme viikko-miittimme nykyjään.

      • Anonyymi

        Hoh hoijaa, etsitten viittinyt kirjoittaa pidempää sepustusta, ois nimittäin tuntunut vieläkin uskottavammalta.......


    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe