Mikä tänään ottaa pääsät jos ottaa

Mulla keitti tänä aamuna se kun avasin canal digitalin tv:stä ja se ilmoitti punaisella pohjalla valkoisin kirjaimin Ei signaalia. Ja juuri kun minä aattelin at kuuntelen toisella korvalla tv-tä samalla kun teen kotihommia. Myönnän että nyt ärzyynnyin.

Mites teillä?

121

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .eiku -stä.

• Mieti.sitä

Radiota ei tarvitse katsella.

• Ei ole vielä ehtinyt mikään muu päästä ottamaan, paitsi ankara ja pitkäkestoinen yskänpuuska.
      Ohimoita pakotti, mut helpotti jo.

• Hinku-yskä?

• Missasinkojotain kirjoitti:

Hinku-yskä?

Keuhkoputkentulehdus.

• rööki-tunnissa

vähennä tupakointia yhteen askiin päivässä entisen kolmen sijasta ha ha ha.

• rööki-tunnissa kirjoitti:

vähennä tupakointia yhteen askiin päivässä entisen kolmen sijasta ha ha ha.

Eräs ystäväni käski aloittaa tupakoinnin, jos se vaikka jeesaisi.

• yrittäseres

Taas kun ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua nin mä oon kiinnittänyt huomiota näihin urheilujohtajiin ja siihen kuinka he ovat leikkineet ruoalla sillä välin kun nää urheilijat ovat rehkineet kuntosaleilla ja maastossa kuntonsa eteen. Kun katsoo Risto Jylhää, Kalervo Kummolaa, Harri Syväsalmea ja kolleegoitaan niin yhteistä heille on kauhea ylipaino ja he puhuvat meille muka urheilun terveydellisestä vaikutuksesta, - eiks oo ristiriitaista heidän habituksensa kannalta katsottuna. Se mua ärsyttää. Mielestäni näiden urheilujohtajienkin pitäs olla enempi sporttisempia ja fressimmän näköisiä kuin nykyisin ovat.

• Juu. Samaten hoitohenkilökunnassa. Jos hoitaja/lääkäri on ylipainoinen, ei terveyskasvatus ole kovin uskottavaa.

• Psykoterapeutitar

Kaikki maksaa liianpaljon!

• Viimeisen talven aikana olen huomannut mistä voi säästää. Olen nipistellyt kaikesta mahdollisesta ja silti elän :).

Viimeisen talven aikana olen huomannut mistä voi säästää. Olen nipistellyt kaikesta mahdollisesta ja silti elän :).

Oikiastaan tähän ketjuun vois laittaa myös nuukuusvinkkejä.

• Psykoterapeutitar
        Missasinkojotain kirjoitti:

Hyvä idea, kun asumismenot vievät suurimman osan pienestä eläkkeestä!

• Säästöt-kunniaan

Minä olen säästänyt lumen lapioinnissa. Lapiollistakaan lunta en ole luonut / heittänyt / viskannut tänä talvena. Olen antanut huoltomiesten rehkiä, he tarvitsevat peruskuntoa.
        Itse asiassa eivät rehki hekään. Eivät persettään nosta traktorinsa penkeiltä muulloin kun ruoka ja kahvi taukojen ajaksi.
        Olen säästänyt myös telkkarin kuvaruutua kun en katso Lahden kisoja. Samaten säästyy sohvan pääli kangas kun en loju perunana pitkin pituuttani.
        Tietokonetta käytän säälimättömästi. Mutta 90% muuhun kuin keskusteluissa hyppimiseen.

• Säästöt-kunniaan kirjoitti:

Minä olen säästänyt lumen lapioinnissa. Lapiollistakaan lunta en ole luonut / heittänyt / viskannut tänä talvena. Olen antanut huoltomiesten rehkiä, he tarvitsevat peruskuntoa.
        Itse asiassa eivät rehki hekään. Eivät persettään nosta traktorinsa penkeiltä muulloin kun ruoka ja kahvi taukojen ajaksi.
        Olen säästänyt myös telkkarin kuvaruutua kun en katso Lahden kisoja. Samaten säästyy sohvan pääli kangas kun en loju perunana pitkin pituuttani.
        Tietokonetta käytän säälimättömästi. Mutta 90% muuhun kuin keskusteluissa hyppimiseen.

Minäkin muutan kohta varppina kerrostaloon jotta pääsen lumitöistä eroon. Löytyis vaan sopiva talo, hissillinen tulevaisuutta ajatellen. Ja hinta-laatusuhe kohillaan.

• suvenelli1

Huomenta!
      Ei vielä ole ottanut päästä mitään. Punnitsen, että menisinkö vesijuoksemaan vai katselisinko miesten hiihtoa. Toivottavasti ratkaisen asian ennen kuin päätä alkaa särkemään.

• Byääääääää..... Mie en näe edes miesten hiihtoa.

• New-age

Nooo, oma toheltelu het aamutuimaan otteli päästä.
      Tekniikka ei ol ihan hyppysis.
      Silmälääkärille meno ei saa täpinoihins. Tipat silmiin iltapäivällä ja kun on muutenkin sumuista. Taitaa olla maanantai tänään. Hih

• Eikös nyt ole kerskiviikko? :D

• New-age

Eikös nyt ole kerskiviikko? :D

Eikös juu, mut maanantailtapas tuntuu...
        Jotain urheilusta: miks mua hävettää suomalaisten hiihtäjien julkikiukuttalu.
        Jaa eiks Kojonkoski oo hoikkaa poikaa. Miten hällä sujuu johtaminen?

• Oikeestaan pikkasen sylettää suomalaiset suksijat ,kun aina se vika on välineis ja huoltomiehis.
      Sanoisivat reilusti ettei jaksanu muut menee lujempaa .
      Eilen tuli sellanen olo et vaik pjörkenil olis sukset kärjet alaspäin jaloissa niin se hiihtäis
      lujaa .

• Sanopa muuta ja nyt kun oikein funtsin, niin minua ärsyttää suomalaisten urheilijoiden tapa aloittaa jokainen vastaus sanalla no.
        No tai noh, ei ollut hyvä jalka tänään, se on uutta vastauksissa. Mitenköhän se toinen jalka pelasi, kun siitä ei kerrottu.

Kunnon hiihtäjä pärjää kelillä kuin kelillä, turha valittaa.

• New-age
        Ancelina kirjoitti:

Sanopa muuta ja nyt kun oikein funtsin, niin minua ärsyttää suomalaisten urheilijoiden tapa aloittaa jokainen vastaus sanalla no.
        No tai noh, ei ollut hyvä jalka tänään, se on uutta vastauksissa. Mitenköhän se toinen jalka pelasi, kun siitä ei kerrottu.

No, sanopas muuta. Komppaan.

• Ancelina kirjoitti:

Sanopa muuta ja nyt kun oikein funtsin, niin minua ärsyttää suomalaisten urheilijoiden tapa aloittaa jokainen vastaus sanalla no.

Moi ystäväni
        Tsemppiä sulle yskänpuuskien varalta , mul oli nuukuusvinkki mut naapuri pilas sen .
        Koitin ottaa hiekotussepeliä talteen mut naapuri kielsi sen ja käski omalle polulleen harjaamaan ,ikävä ihminen .

• koti-kiusattu kirjoitti:

Moi ystäväni
        Tsemppiä sulle yskänpuuskien varalta , mul oli nuukuusvinkki mut naapuri pilas sen .
        Koitin ottaa hiekotussepeliä talteen mut naapuri kielsi sen ja käski omalle polulleen harjaamaan ,ikävä ihminen .

Voiton puolella luulisin olevani.

Minä kerään sepelit tuosta kylätieltä pihan puolelle lentäneistä roippeista, sievoinen keko niistäkin kertyy.
        Ojista löytyisi lisää jos viitsisi kasailla.

• Turha.saivarrella

Kyllä hyvin voidelluilla suksilla on ilo hiihdellä, sillä on iso merkitys tänäänkin miesten 15 km.

• Turha.saivarrella kirjoitti:

Kyllä hyvin voidelluilla suksilla on ilo hiihdellä, sillä on iso merkitys tänäänkin miesten 15 km.

On toki, mutta jos eivät voimat riitä ja kunto pettää, on hyvä syyttää voitelua.

• norjaan

Samoin ärsyttää kun toimittajat auttaa urheilijaa haastattelun alkuun et mites toi terveys, entä nuha harittiko katse jne. sit alkaa eka se terveyden ruotiminen harjoituskaudella vaikka pitäs olla huippukunnossa juuri nyt. Mä diggaan Björgenin ylivoimaa. Hän on kunnossa kisoissa kuin kisoissa vaikka Norjan piirikunnallisissa. Suomalaisten huippukunnon ajoitus menee aina väh. tunnilla pieleen juuri terveyden takia.

• suvenelli1

Eilen maikkarin uutisten kevyksessä oli 3 v. nassikka lumilautailemassa. Haastattelijalle kertoi, että vauhti kovenee, kun laittaa nokan menosuuntaan ja hiljenee, kun jarruttaa.
        Ja vähän tyhmään kysymykseen, että mikä lumilautailussa on kivointa tuli vastaus snoukkaaminen.

• Näin.se.menee

Iivo Niskanen ottaa tänään vähintään hopeaa, jos voitelu epäonnistuu niin ei ota.

• Ancelina kirjoitti:

"Ancelina"

Kalle! Kalle!...
        -
        Minuakin harmittaa kun hiihtäjä ei tunnusta kuntonsa olevan riittämätön suksilleen.
        Mari Laukkanen Ah!
        Missähän viipyvät Kaisan uskaliaat kuvat Barbadokselta :)

H.

• Turha.saivarrella
        hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Kalle! Kalle!...
        -
        Minuakin harmittaa kun hiihtäjä ei tunnusta kuntonsa olevan riittämätön suksilleen.
        Mari Laukkanen Ah!

H.

Ei auta kunto jos ei ole lahjakkuutta hiihtämiseen.

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Kalle! Kalle!...
        -
        Mari Laukkanen Ah!

H.

hunksz

Kallea lukuunottamatta mielenkiintosi suuntautuu viehättäviin naisurheilijoihin.
        Tyypilliseen vanhan "piip" tapaan.
        Ehkä sun kannattaa keskittyä vähäpukeisiin lajeihin, näet enemmän.
        Beach volley ja yleisurheilu ovat hyviä vaihtoehtoja.

• Ancelina kirjoitti:

hunksz

Kallea lukuunottamatta mielenkiintosi suuntautuu viehättäviin naisurheilijoihin.
        Tyypilliseen vanhan "piip" tapaan.
        Ehkä sun kannattaa keskittyä vähäpukeisiin lajeihin, näet enemmän.
        Beach volley ja yleisurheilu ovat hyviä vaihtoehtoja.

"Ancelina"

Pah!
        Niitten urheilijoita tartte...
        Ihan hyvin voi olla vaikka...noh, vaikka mitä.
        Saa tietenkin hiihtää...

H.

• Näin.se.menee kirjoitti:

Iivo Niskanen ottaa tänään vähintään hopeaa, jos voitelu epäonnistuu niin ei ota.

Vaikea siitä on voitelua syyttää, urheilija valitsee ja testaa suksensa joilla hiihtää, itse sitten valitsee pelit alle ja vastaa numerolappu rinnassa valinnastaan, vaikka siellä rekallinen onkin avustajia, niin silti...vähän sama kun douppingissa, urheilija vastaa mitä suuhunsa laittaa.
        Yksilöurheilua kera valtavan avustajajoukon.

jos hiihtäjä menestyy kaikki kunnia hiihtäjälle, sivulauseessa kiitetään huoltojoukkoja, mutta jos urheilija ei menesty syy on avustajajoukoissa, sivulauseessa sanotaan, että voi hitto kun en vaan jaksanut hiihtää.
        (Heikkinen ja Mäkäräinen poikkeuksia)

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Pah!
        Niitten urheilijoita tartte...
        Ihan hyvin voi olla vaikka...noh, vaikka mitä.
        Saa tietenkin hiihtää...

H.

hunksz

Itsehän sinä urheilijoista kirjoitit, silleen Ah Ah-tyyliin.
        Toki sinua kiinnostavat myös mummit, jotka hallitsevat edes alkeellisen riimittelyn, sovitettuna romanttiseen sävelmään.
        Tosin heitä et näe, tai ehkäpä näetkin.
        Mistä minä sen tietäisin.

Tänään Iivolla on hiihdossa mukana pari hyvää 'kaveria'
        toinen on valtava kannustus Salpausselällä
        toinen sisu, jota vähän kasvatettiin vielä parihiihdon kompuroinnissa.

• Näin.se.menee
        rosaliiin kirjoitti:

Tänään Iivolla on hiihdossa mukana pari hyvää 'kaveria'
        toinen on valtava kannustus Salpausselällä
        toinen sisu, jota vähän kasvatettiin vielä parihiihdon kompuroinnissa.

Miesten hiihtokin voi epäonnistua siinä missä naisten, kun ottaa huomioon että hiihtämässä muitakin kuin suomalaisia, 5 mitalia alunperin veikkasin.

Miesten hiihtokin voi epäonnistua siinä missä naisten, kun ottaa huomioon että hiihtämässä muitakin kuin suomalaisia, 5 mitalia alunperin veikkasin.

Perinteinen on siitä hyvä, että siinä ei lähdetä kimpassa, silti voi sotkeentua naapurin sauvoihin.
        Sanovat hauskast, että hiihtokin on kontaktilaji. Nähtäväksi jää miten tänään kontaktia naapuriin ottavat ja siitä kontaktista selviävät.

Aina ja kaikille suomalaisille pidän peukkuja, että haaveritta onnistuisivat.
        Ahaa, viisi mitalia, ihan hyvät mahikset sinulla onnistua veikkauksessasi.

• Enkeli.aina
        Ancelina kirjoitti:

hunksz

Itsehän sinä urheilijoista kirjoitit, silleen Ah Ah-tyyliin.
        Toki sinua kiinnostavat myös mummit, jotka hallitsevat edes alkeellisen riimittelyn, sovitettuna romanttiseen sävelmään.
        Tosin heitä et näe, tai ehkäpä näetkin.
        Mistä minä sen tietäisin.

Angeliina ei milloinkaan nälvi toisia. Ihan itkettää kun tullaan vasiten haukkumaan.

• Enkeli.aina kirjoitti:

Angeliina ei milloinkaan nälvi toisia. Ihan itkettää kun tullaan vasiten haukkumaan.

Ketäs nyt taas on haukuttu?
        Mummi se olen minäkin ja aika monta kertaa saanut lähdön musaketjusta, kun en osaa oikein edes huonosti kirjoittaa.
        Totta kai silloin tykkää heistä jotka osaavat.

Miks sä taas menit puskaan?

• Enkeli.aina kirjoitti:

Lisään vielä, että olet näköjään nimimerkkisi mukaan muuttunut ilkeästä enkeliksi, parempi niin.

Mutta tänään kaikki meni nappiin.
        Iivolle sen kultaisen mitalin mielellään soinkin.
        Rehdin oloinen supisuomalainen savolainen, osasi ja halusi laulaa kansallislaulunkin kannustavan yleisön kanssa.

Nyt sitä pitää jo Vieremän kunnan miettiä mimmoinen metsäpalstalla Iivolle nyt lohkaistaan.
        Entäs Ponsse isona tukijana, piankos kaikkien foksien ja bearien yms mitä niitä metsäkoneiden nimiä nyt onkaan.
        Iivo olisi metsäkoneelle aikas kelpo nimi, kuvaisi hyvin suomalaista sisuakin.

• rosaliiin kirjoitti:

Mutta tänään kaikki meni nappiin.
        Iivolle sen kultaisen mitalin mielellään soinkin.
        Rehdin oloinen supisuomalainen savolainen, osasi ja halusi laulaa kansallislaulunkin kannustavan yleisön kanssa.

Nyt sitä pitää jo Vieremän kunnan miettiä mimmoinen metsäpalstalla Iivolle nyt lohkaistaan.
        Entäs Ponsse isona tukijana, piankos kaikkien foksien ja bearien yms mitä niitä metsäkoneiden nimiä nyt onkaan.
        Iivo olisi metsäkoneelle aikas kelpo nimi, kuvaisi hyvin suomalaista sisuakin.

Onko Iivo savolainen, Oulussa ainakin on syntynyt.

• Ancelina kirjoitti:

Onko Iivo savolainen, Oulussa ainakin on syntynyt.

En ole Iivo Niskasen syntyjä syviä tutkinut, jotenkin liitän hänet Vieremään ja Vieremä siellä jossain savon suunnalla sijaitsee.

• Tiedän kyllä Niskasten olevan Vieremältä, mutta en tiedä ovatko savolaisia.
        Hyviä hiihtäjiä kumminkin ja Katri osaava muotisuunnittelija.

• Tammikuussa, kun istuin verotoimistossa jonottamassa päätin yllättää verottajan.
      Tänä vuona kaikki ja ajallaan, mutta ei se toimi...
      Eilen oli yhden lanketin palautuspäivä ja en ole edes vielä keksinyt mitä kummaa siihen kirjoittaisin...
      Jospa päivää pitkin keksin montako kertaa kävin siellä , entäs siellä, ja mitä pirua mä siellä oikein tein.

• New-age

Voit kysyä meiltä. K y l l ä me a u t e t a a n.

• reppuriika
        New-age kirjoitti:

Voit kysyä meiltä. K y l l ä me a u t e t a a n.

No New-agelta ei kannata alkaa neuvoja hakemaan. Ei tarkoita nimimerkkiä vaan kaikkea tähän huuhaa-liikkeeseen liittyvää hömppää,

• New-age
        reppuriika kirjoitti:

No New-agelta ei kannata alkaa neuvoja hakemaan. Ei tarkoita nimimerkkiä vaan kaikkea tähän huuhaa-liikkeeseen liittyvää hömppää,

En ihan vakavissani ollutkaan......
        Tuo verotoimistossa asiointi ei aina ole niitä huippuhetkiä....
        Pitäisikö pitää uudet nimiäiset?

• reppuriika
        New-age kirjoitti:

En ihan vakavissani ollutkaan......
        Tuo verotoimistossa asiointi ei aina ole niitä huippuhetkiä....
        Pitäisikö pitää uudet nimiäiset?

Ei toki tarvitse. Saat pitää nimmarisi.

• reppuriika

Tänään on ainakin alkanut kaikki levollisesti ja hyvin. Eilen heräsin huonosti nukutun yön jälkeen. Oli edessä hyvin kiireinen päivä. Aamukahvia juodessa avasin netin, mutta ei se lähtenyt päälle. Tuli taas se jokin ei saa yhteyttä johonkin ja tietokeen jonkin kanssa.
      Sitä on tullut (liekö jokin virusvaurio, kun tulee säännöllisin välein). Sitten päätin palauttaa asetukset alkuperäisen mukaan tuloksella että homma kesti ainakin puolituntia ja sitten huomasin että oli poistunut kokonaan mobiiliasema.
      Piti sulkea kone ja jättää homma sikseen kun kiire oli jo muualle hommiin.

Illalla tuli väsyneenä kotiin ja piti jatkaa siitä syömisen ohessa mihin jäin. No aika nopeasti sain sitten asennettua sen mobiilin päälle ja nettiyhteyden ja pääsin kuin pääsinkin ajoissa kuuntelemaan erästä Patmosradion lähetystä. En osannut selittää varmaan hyvin, sillä tietotekniikka ei ole mitenkään se vaha puoleni.
      Elämässä tapahtuu jatkuvasti pikkuharmeja. Se kärsivällisyys vain ei aina jaksa pysyä tapahtumien hermoilla.

• New-age

No, mun tabletille eilen tuli joku errorori 50x jotakin. Serveriongelma?
        Odottelin aikani. Ja rupesi wörkkimään.
        Liekkö ollut jokin päivitys, tarkistus meneillään?

• Ei suurempia surunaiheita Daalan alajuoksulla. Aurinkokin pilkistelee, vaikka paikallisessa sääennustuksessa luvattiin tihkusadetta. No niin :)
      Eiliset synttärit menivät levollisesti ja tolkun merkeissä. Legolassi (fd. Lutunen) oli fiksannut minulle somat kynnet sormen- ja varpaanpäihin jo edellisellä viikolla, plus värjäyksen, latvojen leikkuun ja raidoituksen tukkaani elikkä Paloman vuotuinen kevätsiivous joka yleensä aina tehdään tähän aikaa vuodesta kun kevätaurinko alkaa paistaan lasien läpi.
      Poika fiksasi kakun, kukat ja dinerin kunhan ensin tuli yliopistolta. Minä fiksasin Täällä Pohjantähden alla-äänikirjan toisen osan loppuun, neljä levyä. Mies tuli pimeää tietä pitkin asemalta päin......
      Tänään on vissiin sitten siivouspäivä.

• Norovirus kiertää tätä sotatannerta kun kissa kuumaa puuroa.
      kaikki ympärillä jo riutuvat sen kynsissä...
      Jokainen pienikin varsanväännös saa tekemään täyskäännöksen.
      Olisinpa jo liian vanha moisen viruksen kaveruuteen...
      Hulluna vaan pesen, pesen ja pesen käsiä

• Noniin.
      Tänään koitti se päivä, jolloin Jessen faija luovutti kirkon pelsepoo:lle.
      Tästä-lähtien seisoo jokaisen homo-vihkimys-papin takana heevetin herran lähetti.
      Voi kunpa rienattava pari tietäisi mikä heitä odottaa.
      Jesse totesi minulle:
      - Sinun kirkkosi on edelleen metsä.
      Attarisi on se, minkä metsässä valiset.
      Haluamasi sanan kuulet metsä äänissä.
      Valitse itse.
      Metsä on faijan luomus.
      Kirkot eivät.
      Kuten huomaat, kirkkojen luoja on se toinen.

H.

• Mikä siinä kommentissani oli sääntöjen vastaista?

Mikä siinä kommentissani oli sääntöjen vastaista?

"Missasinkojotain"

Kommenttisi taka-ajatus.
        Opettele kirjoittamaan, lopeta typerä töksäyttely.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Missasinkojotain"

Kommenttisi taka-ajatus.
        Opettele kirjoittamaan, lopeta typerä töksäyttely.

H.

Wanha koira ei enää opi uusia temppuja. Jos ei kelepaa niin poistakoot. Jos kerran töksäyttelyt on tämän palstan suurin synti.

Wanha koira ei enää opi uusia temppuja. Jos ei kelepaa niin poistakoot. Jos kerran töksäyttelyt on tämän palstan suurin synti.

Niin et haittaaxe :D?

• Kun avasin palstan en kiukustunut, huvituin.

Huomasin uuden palstalaisen tai en minä uutta vaan vanhan uudella nimimerkillä.

Siili sun koirulisi on kasvanut 🐕

• Niin ja no :)

27.2.2017 11:01 Missasinkojotain
        Miltä tuntuu olla tuonne menossa joskus?

Kysyy alias Siilimuorika3

Hox kaikille, vaihdoin nikin ihan vaan taas seuraamista helpottaakseni kun on noita muita hommiaki eikä aina kaikkea ehdi lukemaan.

Juu koiruli on ihan pian korkeudeltaan täydessä mitäassa.

• Heikunkeikku

Nyt olen lempeällä tuulella. Jos joku alkaisi tökkimään ja härnäämään, niin lehmämäisen rauhallisen leppoisasti tökkijää katselisin.
      Paistoin kasan Ahvenfileitä, napostelin poskeen suurella nautinnolla ja ajattelin, että voiko mikään muu ruoka olla NIIIIN mahtavan hyvää.
      Ahvenien myötä se lempeys minuun sisäistyi.
      Söin niin paljon, etten evääni jaksaisi heilahuttaa jos joku alkais tökkimään.

• Tökk. Tökk-tökk... Eikun JAAHA! Pitää tästä lähtien kaikille nälviöille toivoa ahvenateria :)

• "Heikunkeikku"

Sinä olet antanut vaikutelman osaavasi soittaa pienolla romanttista, tunteellista, elämää syleilevää, suurenpaa musiikkia.
        Vaan et surkimus osaa kirjoittaa kuutta riviä vastaavaa tekstiä valitsemaasi musiikkiin.
        Paraskin nivel-reuma ! :)

Laitan sinulle ohjenuoraa:

"Olen istunut penkillä mökkini kauan
        aina paljon ei palttoota päällä.

Miks' niin harvasti istuu toinen pylly
        eihän penkkini ole pelkkä mauste-hylly.

xxx
        xxx

-
        Tosta sitten jatkoa...
        Muista riimiin sopiva musa.
        EI lasten-lauluja, räävä-suisia blondi-bimboja.

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

Sinä olet antanut vaikutelman osaavasi soittaa pienolla romanttista, tunteellista, elämää syleilevää, suurenpaa musiikkia.
        Vaan et surkimus osaa kirjoittaa kuutta riviä vastaavaa tekstiä valitsemaasi musiikkiin.
        Paraskin nivel-reuma ! :)

Laitan sinulle ohjenuoraa:

"Olen istunut penkillä mökkini kauan
        aina paljon ei palttoota päällä.

Miks' niin harvasti istuu toinen pylly
        eihän penkkini ole pelkkä mauste-hylly.

xxx
        xxx

-
        Tosta sitten jatkoa...
        Muista riimiin sopiva musa.
        EI lasten-lauluja, räävä-suisia blondi-bimboja.

H.

Ei pieno VAAN piano.
        Sitä oon soitellut nyt melkeen pari tuntia ja meen jatkamaan, jahka en keksi muuta touhaamista.
        En ole Chopin, enkä Sibelius, enkä Kaski, enkä muukaan taiturisäveltäjä.
        Soitan mielelläni valmiita kauniita kipaleita.
        Säveltäminen ei minua kiinnosta.
        Runoja, loppusoinnullisia ja ei-loppusoinnullisia, luen mielelläni silmämunat tapilla.
        Kirjahyllyssäni seisoo valtava määrä Leinoa, Hiironniemeä, Meriluotoa, Södergrania ja muita tyyppejä.
        Runojen tekeminen ei minua kiinnosta.

Menen/tulen sitten hutsituspäivänä musiikkiketjuusi opastamaan, muistuttamaan, hyväntahtoisesti neuvomaan, ohjastamaan, erinomaista musiikkia tälläämään, suurenmoisia runoja, runoilijoitten helmiä ripottelemaan sinun ja muiden iloksi ja nautinnoksi.

• Saako tähän valittaa? Luvan kanssa? Täältä pesee.
      - Harmittaa tää vesisade, piha on kuin luistelurata, missä talkkari oli kun olisi lumet pitänyt luoda? Häh? Mä vaan kysyn. Ja tiedän kuka ei vastaa.
      - Harmittaa kulmakarvat. Rupee olemaan vaikeat nypittävät kun pitää tiirailla 5x suurentavaan peiliin ja vielä rillit päässä. Ja sorkkia häiveniä rillien reunojen yli.
      - Tähän samaan syssyyn voi harmitella leuassa kasvava yksi häiven. Hitto että se on nopeakasvuinen! Mä nypin, ja *pojong*! Siellä se on taas.
      - Harmittaa että talvilomat on takanapäin. Olisikin sitten kaikki talvilomat takanapäin! Mutta ei, ensi vuonna on lusittava taas.
      - Tyttären autoa pitää katsatsaa, eli kohta harmittaa vielä lisää.
      - Koirakin harmittaa, kohdunpoiston jälkeen se ei tottele millään, se saakelin rotta. Taisin paapoa sitä vähän liikaa.
      - On mulla yksi klassinen naisten harmituskin, kynnet katkeilee. Tämä on varmaan suurin kaikista harmituksistani.

• New-age

Kalkki voi auttaa kynsiin - sisäisesti.
        Muihin harmeihin en voi vaikuttaa.

• Nypitytä kilmakarvat kosmetologilla tai kampaamossa, alle 20 ekee.
        Anna laeukakarvan kasvaa, laita siihen rusetti.
        Autot nyt on, niille ei voi mitään.
        Meidän nartullekin suositeltiin kohdunpoistoa nisäkasvaimien ennaltaehkäisemiseksi mutta en ala alle vuotiaalta mitään poistattelemaan.
        Pidä kynnet lyhyinä.

• Ootte sitten heti ratkomassa mun harmituksia? Rupee pian harmittaa ettei niitä ole.

• New-age

Perun nimiäisen. Nainen saa muuttaa mielipidettä, oikukas päivä tänään. Pastaa ja pestoa ja parmezaania nassukkaan. Ehkäpä siitä.

• Sekin muuten harmittaa, että valitetaan että naiset on niin oikukkaat. EIKÄ OLE! Vain siksi että sana sisältää sanan "kukka", se ei ole mitenkään naisellinen adjektiivi. Naiset ovat hyvin johdonmukaiset. Jos eivät ole, oikukas on väärä sana, joustava on oikea.

Miehet ne vasta oikukkaat ovat.

• suvenelli1

Ihqu Iivo ja ihqu symppis Sami. Onneksi kävin vain lenkillä ja katsoin tuon hiihdon :)
        Eikä päätäkään ehtinyt särkemään.

• Heikunkeikku

Pah! ja Pah!
      Nyt rupes ottaan päähän.
      Rallatellen rillutellen, kepein askelin pimpotin alakerrasta tänne yläkertaan päämääränäni hypähtää koneen äärelle suorittamaan rupatteluita palstalla.
      Nyt kun ei tarvitse töihinkään lähteä, eikä ylipäätään mihinkään kotoa tormata,
      niin ajan kanssa meinasin huidella juttuja teidän kanssa.
      Mutta ei ole vilskettä ei. Tuntuu kuin yksistään olisin.
      Oletteko kenties menneet päiväunille? Tai murkinoimaan?
      Miten olis, jos lähettäis keittämään kunnon kaffeet ja kuppi kourassa alettais jutteleen? Olis kiva jos porukka äityis viimesen päälle tekstiä lykkäämään.
      Niin, siis se ottaa päähän, kun täälä ei ole vilskettä.
      Nyt menen pistämään kahvipannun levylle.
      Pieni hetki!

• Kultamitalikahvit on juotu, Iivo Niskasen kunniaksi.
        Nyt ei moitittu suksia eikä keliä, miehetkin olivat kunnossa.

• suvenelli1

En kaffeja keitä, mutta huitasin puoli pussia salmiakkeja. Sain verenpaineen nousemaan :)

• Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

Kultamitalikahvit on juotu, Iivo Niskasen kunniaksi.
        Nyt ei moitittu suksia eikä keliä, miehetkin olivat kunnossa.

Mahtaa MM-kultamitalistin hymy olla herkässä ja rinta rottingilla.
        Saa ollakin, kun vetäs noin hienon suorituksen.
        Mulla on nyt kans kaffetta kupissa, mutta se on niin pirun kuumaa, että kupin syrjään en rohkene huuliani tällätä. Hetken kun maltan sitä jäähdyttää, niin ekan hörppäyksen nimeän Iivon kunniaksi.

• Heikunkeikku
        suvenelli1 kirjoitti:

En kaffeja keitä, mutta huitasin puoli pussia salmiakkeja. Sain verenpaineen nousemaan :)

Minä en kahvia tapaa keitellä, kuin aamuisin vaan. Tänään tein poikkeuksen hiihtoloman kunniaksi. Pitäähän sitä meikäläisellä jotakin erikoista tapahtua loman kunniaksi:)
        Kävin eilen Lidlissä ja kun olin ostokset maksanut, niin kassa sanoi, että tuolla hyllyssä (osoitti sormella) on erilaisia karkkeja, niitä voi ottaa niin paljon kuin vaan jaksaa kantaa.
        Astelin hyllyn äärelle ja ihmettelin, että mitä-häh-häh-häh täällähän on isoja erilaisia suklaakonvehtirasioita ja pusseja täynnänsä pähkinä-hedelmä-sekoitusta, joitakin isoja puoli ämpärin kokoisia muovipöniköitä, joissa pikkuleipäsekoituksia.
        Vinkkasin kassalle, että näitäkö saa ihan ilmatteeksi ja hän, että joo siitä vaan otat.
        Otinhan minä. Yhen otin. Vähä kotona harmitti, kun en ottanut useampaa rasiaa.
        En ilennyt, ettei luulla ahneeksi. Mut olisin sittenkin voinut kaapasta useamman. Myöhäistä oli sitte kotona mouruta.

• suvenelli1

Höh! Ei täällä vaan ilmaisia karkkeja kaupoissa jaella. Muutenkin vähän takapajula. En muista ahvenia vähään aikaan nähneeni. Mutta siihen on tottunut. Ostin kilon silakoita ja uunissa silakkapihvejä tein. Makustin ne juustolla ja tillillä. Nyt saa sitten tuuletella kämppää monta päivää. Ei se vaan haittaa, kun mäkin nääs tuulettelen Iivoa tänään ja huomenna, saas nähdä ketä.

Hyvää lomaa nyt sulle Heikku, lörpöttelemisiin :)

• New-age
        suvenelli1 kirjoitti:

Höh! Ei täällä vaan ilmaisia karkkeja kaupoissa jaella. Muutenkin vähän takapajula. En muista ahvenia vähään aikaan nähneeni. Mutta siihen on tottunut. Ostin kilon silakoita ja uunissa silakkapihvejä tein. Makustin ne juustolla ja tillillä. Nyt saa sitten tuuletella kämppää monta päivää. Ei se vaan haittaa, kun mäkin nääs tuulettelen Iivoa tänään ja huomenna, saas nähdä ketä.

Hyvää lomaa nyt sulle Heikku, lörpöttelemisiin :)

Meidän Liiterissä tarjottiin ilmaneestä jotain himpskatin strösseleitä.
        Laitoin niitä jäätelön päälle ja koko annos oli mennä piloille. K a r m e a n makuisia.
        Nyt sitten kannattaa laittaa kaikki villapaidat keittiöön, koska ne vie silakan hajun - ei vaiseskaan.
        Silmälääkärin tipoista tuli ihan ykä-olo. Ne todella otti päästä.
        Toinen seikka, mikä harmistutti oli, kun tulin harrasteista, niin satoi
        Sellaisia märkiä wetteksin paloja. Varsin hyvin kastuin.

• New-age kirjoitti:

Meidän Liiterissä tarjottiin ilmaneestä jotain himpskatin strösseleitä.
        Laitoin niitä jäätelön päälle ja koko annos oli mennä piloille. K a r m e a n makuisia.
        Nyt sitten kannattaa laittaa kaikki villapaidat keittiöön, koska ne vie silakan hajun - ei vaiseskaan.
        Silmälääkärin tipoista tuli ihan ykä-olo. Ne todella otti päästä.
        Toinen seikka, mikä harmistutti oli, kun tulin harrasteista, niin satoi
        Sellaisia märkiä wetteksin paloja. Varsin hyvin kastuin.

Heh, onneksi peruit tuon villapuserojen viemisen keittiöön. Ei kannata usuttaa mua, mä saatan tehdäkin kaikkea ajattelematta :)

• eppu2

Ei minkäänlaista harmitusta, päähän ottoa näköpiirissä.
      Letkeää päivänviettoa.
      Pitkän tovin luin lehtiä, kissa kainalossa.
      Harmaata on ulkona, mutta oli ihan hyvä ulkoiluilma, sannoitettukin oli ihan hyvin.
      Joku tuolla sanoi, ettei persuuksiaan penkistä nos traktoriukot.
      Meillä huoltofirman ukot nostaa kyllä pehvansa penkistä. Ottavat lapion käteensä ja hiekottavat sellaiset kulkukohdat mihin ei raktorilla onnistu.

• suvenelli1

Hiton Heikku! Nyt mun alkoi tekee kahvia niin paljon mieli, että pakko on keittää.
        Nooh, ei siinä muuta kuin yöunet menee, mutta menköön :)

• suvenelli1

Täällä on osin hyvin hiekotettu. Traktorit pörräävät kuin kimalaiset konsanaan.
        Tossa lenkillä kauppareissu eräs vastaantulija pysäytti ja varotti jyrkän alamäen liukkautta. Olikin muuten tosi liukas. Selvisin pystyssä.

Ei ole kissaa kainalossa, ei ketunhäntääkään.

• Heikunkeikku
        suvenelli1 kirjoitti:

Hiton Heikku! Nyt mun alkoi tekee kahvia niin paljon mieli, että pakko on keittää.
        Nooh, ei siinä muuta kuin yöunet menee, mutta menköön :)

Tiesitkö muuten sevenelli1, että kahvia voi illalla ottaa "unilääkkeeksi".
        Jep joo, luit oikein "u-ni-lääk-keek-si".
        Se on sillä viisiin, että kun kittaa naamaansa kahvia, niin PUOLI TUNTIA kahvilla on väsyttävä vaikutus. Puolen tunnin kuluttua tapahtuu sim-sala-pim-tapahtuma, jolloin kahvi alkaakin piristämään.
        Jos oot keittänyt kahvinhimossasi nyt kahvia ja juonut sen, niin menehän kiiruusti vaakatasoon ja ota pienet päiväunet. Unien jälkeen ei sitten haittaa, vaikka pikkuusen kauemman aikaa valvoisitkin.

• eppu2
        Heikunkeikku kirjoitti:

Tiesitkö muuten sevenelli1, että kahvia voi illalla ottaa "unilääkkeeksi".
        Jep joo, luit oikein "u-ni-lääk-keek-si".
        Se on sillä viisiin, että kun kittaa naamaansa kahvia, niin PUOLI TUNTIA kahvilla on väsyttävä vaikutus. Puolen tunnin kuluttua tapahtuu sim-sala-pim-tapahtuma, jolloin kahvi alkaakin piristämään.
        Jos oot keittänyt kahvinhimossasi nyt kahvia ja juonut sen, niin menehän kiiruusti vaakatasoon ja ota pienet päiväunet. Unien jälkeen ei sitten haittaa, vaikka pikkuusen kauemman aikaa valvoisitkin.

Tunnistan tuon.
        Joskus jos on ollut huonommin nukuttu yö, niin aamukahvin juonnin jälkeen vähän päästä rupee niin silmiä lupsuttamaan, että menen noin tunnin torkuille.
        Nuo iltapäiväkahvit virkistää, ne keitän aina kävelylenkkini jälkeen.

• Heikunkeikku
        eppu2 kirjoitti:

Tunnistan tuon.
        Joskus jos on ollut huonommin nukuttu yö, niin aamukahvin juonnin jälkeen vähän päästä rupee niin silmiä lupsuttamaan, että menen noin tunnin torkuille.
        Nuo iltapäiväkahvit virkistää, ne keitän aina kävelylenkkini jälkeen.

Jos kahvia haluaa nukahtamiseen käyttää, niin pitäisi melkein heti kahvin juonnin jälkeen kaatua sänkyyn, niin sitten on n. puoli tuntia aikaa saada itsensä nukahtamaan, jos on semmonen tyyppi joka ei tapaa minuutissa-kahdessa nukahtaa.
        Sitten se onkin kurjempi juttu, jos ei ehdi nukahtaa ja kahvi alkaakin piristämään ja sitten saa silmät talterikin kokoosena ähkiä ja puhkia vaikka kuinka kauan aikaa, ennen nukahtamista.
        Minuun ei kahvi vaikuta, etten saisi nukuttua. Lukuvalon kun sammutan ja hengitän muutaman kerran, niin minulla on jo "taju kankaalla".

• suvenelli1

Johan te nyt opetitte ihan uuden tempun. Alkoi kyllä haukotuttamaan mutten mä kemahda sänkyyn. Yleensä mä meen kymppiuutisten jälkeen, niin tänäänkin.
        Siitä hyvä tuo kahvi, kun sen pitäis nostattaa verenpainetta. Mä en tiedä miks' mulla nyt niin kovasti huippasee aina kun nousen ylös.
        Onkos sekin vanhuuden oire? Vai onkos mulla alkamassa epilepsia eli kaatumatauti, kun heitättää.

• suvenelli1 kirjoitti:

Johan te nyt opetitte ihan uuden tempun. Alkoi kyllä haukotuttamaan mutten mä kemahda sänkyyn. Yleensä mä meen kymppiuutisten jälkeen, niin tänäänkin.
        Siitä hyvä tuo kahvi, kun sen pitäis nostattaa verenpainetta. Mä en tiedä miks' mulla nyt niin kovasti huippasee aina kun nousen ylös.
        Onkos sekin vanhuuden oire? Vai onkos mulla alkamassa epilepsia eli kaatumatauti, kun heitättää.

Epilepsia aiheuttaa kouristuksia ja tajunnan menetyksen, jos grand mal-kohtaus tulee
        Ei poissaolokohtauskaan huimaa,
        tuijotuttaa lähinnä, joten ehkä on sisäkorvassa ongelmaa.
        Mites se verenpaine, onko matalalla?

• suvenelli1
        Ancelina kirjoitti:

Epilepsia aiheuttaa kouristuksia ja tajunnan menetyksen, jos grand mal-kohtaus tulee
        Ei poissaolokohtauskaan huimaa,
        tuijotuttaa lähinnä, joten ehkä on sisäkorvassa ongelmaa.
        Mites se verenpaine, onko matalalla?

On mulla aina ollut alhainen verenpaine ja tossa pari viikkoa sitten mitattiin eli kohtuu alhaalla.
        Mä vallan säikkynä olen kun nyt on muutamana päivänä aina ylös noustuani vintti pimennyt. Kerran pyllähdin pyllylleni.

• suvenelli1 kirjoitti:

On mulla aina ollut alhainen verenpaine ja tossa pari viikkoa sitten mitattiin eli kohtuu alhaalla.
        Mä vallan säikkynä olen kun nyt on muutamana päivänä aina ylös noustuani vintti pimennyt. Kerran pyllähdin pyllylleni.

Voi olla asentohuimausta, sakkaa kerääntynyt käytäviin.
        Sen hoitoon löytyy ohjeita.

• Ancelina kirjoitti:

Voi olla asentohuimausta, sakkaa kerääntynyt käytäviin.
        Sen hoitoon löytyy ohjeita.

Mulla putsattiin korvat tossa puolitoista viikkoa sitten, kun oli flunssa. Joskus ollut tätä asentohuimausta, mutta tämä on erilaista. Ehkä se menee ohi, pitää muistaa nousta rauhallisesti ylös.

Kiitos vastauksestasi, Ancelina :)

• suvenelli kirjoitti:

Mulla putsattiin korvat tossa puolitoista viikkoa sitten, kun oli flunssa. Joskus ollut tätä asentohuimausta, mutta tämä on erilaista. Ehkä se menee ohi, pitää muistaa nousta rauhallisesti ylös.

Kiitos vastauksestasi, Ancelina :)

Sama elli. En jaksanut sitä palapeliä.

• suvenelli kirjoitti:

Sama elli. En jaksanut sitä palapeliä.

Elli kumminkin :), jospa se huimauskin asettuisi, voi johtua jopa siitä korvien putsauksesta.

• Ancelina kirjoitti:

Elli kumminkin :), jospa se huimauskin asettuisi, voi johtua jopa siitä korvien putsauksesta.

Toivotaan, että menee ohi. Mä vähän huolissani siksi, kun ehkä saan pikku-vesselin yökylään perjantaina.
        Ei parane pökertyä :)

• eppu2
        suvenelli1 kirjoitti:

Sinun pitää nousta rauhallisesti ylös. ettei mene taju kankaalle.
        Vanhemmiten joillakin verenpaine laskee liian nopeasti (ortostaattinen hypotonia) ylös noustessa.
        Tila yleensä tasaantuu.
        Tietysti kannattaa asiaa seurata ja kuunnella itseään ja jos siltä tuntuu kääntyä lääkärin puoleen, Ancelina mainitsi nuo korvat.
        Tasapainoelinhän on korvassa.

• suvenelli1 kirjoitti:

Ortostaattinen hypotensio. Eli makuulta seisomaan noustessa verenpaine laskee. Muista istua hetki vuoteen reunalla ennen kuin nouset ylös, ainakin helpottaa oireita, Mut oireiden jatkuessa kipaise lääkärissä tai terveydenhoitajalla.

Ortostaattinen hypotensio. Eli makuulta seisomaan noustessa verenpaine laskee. Muista istua hetki vuoteen reunalla ennen kuin nouset ylös, ainakin helpottaa oireita, Mut oireiden jatkuessa kipaise lääkärissä tai terveydenhoitajalla.

Ohos, Eppu ehtikin ensin.

• Lämmin kiitos eppu ja Missasinkojotain (kauheen pitkä, saako kutsua siiliksi?).

Toi on nimenomaan huippaus, kun nousen makuulta ylös. Vähän niin kuin veri nousis päähän ja "säkättäis". Pari päivää sitten heitti pyllylleen vauhdilla, että kannikka on nyt kipiä.

• eppu2

Ohos, Eppu ehtikin ensin.

Näin on käynyt mullekin joskus, jossain asiassa, että samoihin aikoihin joku toinen vastaa samansuuntaisesti tai sitte ei ole lukenut toisen kommenttia.

• eppu2 kirjoitti:

Näin on käynyt mullekin joskus, jossain asiassa, että samoihin aikoihin joku toinen vastaa samansuuntaisesti tai sitte ei ole lukenut toisen kommenttia.

No mutta, kaksi asiantuntijalausuntoa on varmempi. Tuosta Ortostaattinen hypotensiosta näytää olevan aikalailla luettavaakin.

• New-age
        suvenelli kirjoitti:

Lämmin kiitos eppu ja Missasinkojotain (kauheen pitkä, saako kutsua siiliksi?).

Toi on nimenomaan huippaus, kun nousen makuulta ylös. Vähän niin kuin veri nousis päähän ja "säkättäis". Pari päivää sitten heitti pyllylleen vauhdilla, että kannikka on nyt kipiä.

Ei nyt kuullosta hyvältä ollenkaan. Jos huomenna vielä pyörryttää, määrään sinut lääkäriin heti aamusta. Saatat pyllähtää ja satuttaa itsesi. Onko sulla verenpainelääkkeitä tai onko voimasuhteita muutettu hiljan.

P.S. terv. erittäin epäpätevä, mutta huolestunut "lääkärinna"

• New-age kirjoitti:

Ei nyt kuullosta hyvältä ollenkaan. Jos huomenna vielä pyörryttää, määrään sinut lääkäriin heti aamusta. Saatat pyllähtää ja satuttaa itsesi. Onko sulla verenpainelääkkeitä tai onko voimasuhteita muutettu hiljan.

P.S. terv. erittäin epäpätevä, mutta huolestunut "lääkärinna"

Kiitos epäpätevä lääkärinna New-age!

Ei ole verenpainelääkitystä. Mulle tehtiin perusteellinen lääkärintarkastus hiljattain. Kuunneltiin verenkohinat kaulasuonista ja nilkoistakin. Mahdollisen familaarinen hyperkolesterolemian takia.

Jospa vyöttäisin pepun ympärille tyynyn.

• suvenelli kirjoitti:

Lämmin kiitos eppu ja Missasinkojotain (kauheen pitkä, saako kutsua siiliksi?).

Saa sanoa Siiliksikin :)

• Missasinkojotain
        suvenelli kirjoitti:

Kiitos epäpätevä lääkärinna New-age!

Ei ole verenpainelääkitystä. Mulle tehtiin perusteellinen lääkärintarkastus hiljattain. Kuunneltiin verenkohinat kaulasuonista ja nilkoistakin. Mahdollisen familaarinen hyperkolesterolemian takia.

Jospa vyöttäisin pepun ympärille tyynyn.

Lonkkahousutkin ois hyvät :)

• eppu2 kirjoitti:

Mulla on nykyisin sellainen tapa et aloitan alhaaltapäin lueskelut ja sitten joku on jo aiemmin vastannut sitä mitä minä vastasin.

Lonkkahousutkin ois hyvät :)

Jaahas, nyt en tiijä mitkä on lonkkahousut.
        Tuli hiphoppareiden lökäpökät mieleen. Ei voi olla ne. Minähän sotkeutuisin niihin haaroihin :)

• suvenelli kirjoitti:

Jaahas, nyt en tiijä mitkä on lonkkahousut.
        Tuli hiphoppareiden lökäpökät mieleen. Ei voi olla ne. Minähän sotkeutuisin niihin haaroihin :)

Lonkkahousut on tarkoitettu suojaamaan kaatumisen aiheuttamilta lonkkavammoilta ja -murtumilta.

Googleta kuva lonkkahousut.

Lonkkahousut on tarkoitettu suojaamaan kaatumisen aiheuttamilta lonkkavammoilta ja -murtumilta.

Googleta kuva lonkkahousut.

Oi, mä saisin vielä tässä iässä naisellisen lantion noissa housuissa.

• mimmimum-..mi
    • eppu2

Nyt rupes ihan pikkusen ottaan päähän.
      Tuleeko teille näin.
      Peukutin keskellä ketjua aloittajalle vastanneen kommenttiin. Siis ykkönen ja vihreä peukku.
      Alla oli hänelle yksi vastaus, siihen tuli pelkkä vihreä peukku, siis sitä en olisikaan voinut peukuttaa.
      Kun seuraavan kerra katsoin samaa kohtaa, siihen oli tullut toinen vastaus, siis jota en vielä ollut edes lukenut, siinä oli vihreä peukku ja nyt myös ykkönen.???

• "eppu2"

Eipä sillä peukulla ole mitään väliä enää.
        Jokainen on jo oppinut peukuttamaan itseään.
        Useaankin kertaan.
        Minä en tietenkään.

H.

• New-age

Harrasteissa puhkesi akuutti räkätauti. Jälkipolvi on tulossa käymään huomenisna.
      Harmittaa, jos lahjoitan tämän ja pikkuinenkin tulee kipeäksi. Ei kiva.
      Ulkonäkö on kuin Petteri Punakuonon, kärsä on ihan punainen. Ei kiva.
      Pitää kait laittaa Vitalista, ja sitten kärsä on punainen ja kiiltää. Ei kiva.

• eppu2

Voi sentään ja kun tuo tauti on tarttuvaisimmillaan juuri pari-kolme päivää ennen ja jälkeen oireiden puhkeamista.

• New-age

Ajattelin laittaa peukut meil molemmil 👍👍
      En taida saada peukuttaa kethään, kun olen puskissa aivasteleva ja niistävä Jane. Pääst ottaa tapaamisen peruminen.
      Täytynee laittaa varoitukset menemään.
      Voisko homeeseen reagoida näin nopeasti. Muutkin niiskutti yht'äkkiä siis jospa kyseessä onkin homenokka.

• eppu2

Olisiko allerginen reaktio? Jos ei ole flunssa niin allerginen reaktio kait häviää, jos aiheuttaja jäi sinne harrastepaikalle.

• New-age
        eppu2 kirjoitti:

Olisiko allerginen reaktio? Jos ei ole flunssa niin allerginen reaktio kait häviää, jos aiheuttaja jäi sinne harrastepaikalle.

Oli allerginen reaktio. Meni ohi. Ja jälkipolven saatoin tavata.
        Ihan kiva juttu.
        Tämä on ihan nollakommentti, kun voi edes marista.

• Kusevat alkoholistit,kusee housunsa ja mun huonekalut

• Bäää

Päänsärky ottaa päähhän, ei hellitä.

• Otitko jo särkylääkkeen? Auttaisko ulkoilma? Onko tietoa päänsäryn aiheuttajasta (kenties itse aiheutettu?).

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7091
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4874
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4145
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3433
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      712
      2196
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      260
      1611
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1425
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1408
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1246
    Aihe