kopli,eilen löytyi suomen kilvissä auto, omistaja kuolleena sisällä. - 50v mies. ????????? onks tutui. tietää 2km päässä asuva.
Paha
15
3093
Vastaukset
- !!!
Käy valokuvaamassa, niin tiedetään onko Tutui.
- varastettu
.......
- turizti
varastettu kirjoitti:
.......
Tässä enemmän tietoa
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=169001&r=1
Pelottava paikka se Kopli. Pari kertaa ollaan ajeltu se ympäri, ei viitti enää ajella.
- porotar
Kai tuollekin murhalle jokin muu syy löytyy kuin OSOITE!
- en mene
Muistatteko vielä vihreän myrkkyrommin, no sehän oli ostettu Koplista sekin. Mitä ihmettä siellä oikein tapahtuukaan.
- Pupuli
Kylläpäs kuulostaa mukavalta, varsinkin kun nyt opiskelen tämän kevään Tallinnassa ja kauppatieteiden tiedekunta sattuu juuri mukavasti sijaitsemaan Koplissa. Onneksi pysäkki on n. 30 metrin päässä sisäänkäynnistä. Joten luulen ettei mitään kovin pahaa kerkii tapahtua sillä matkalla. Ei kai! miten nopeita nämä pahantekijät sitten on pitääkö juosta kovaakin sisälle? :)
- vaan
Pupuli kirjoitti:
Kylläpäs kuulostaa mukavalta, varsinkin kun nyt opiskelen tämän kevään Tallinnassa ja kauppatieteiden tiedekunta sattuu juuri mukavasti sijaitsemaan Koplissa. Onneksi pysäkki on n. 30 metrin päässä sisäänkäynnistä. Joten luulen ettei mitään kovin pahaa kerkii tapahtua sillä matkalla. Ei kai! miten nopeita nämä pahantekijät sitten on pitääkö juosta kovaakin sisälle? :)
Jos se sijaitsee Koplissa, ovat kaikki siellä opiskelevat pahoja. Jos noudattaa näiden keskustelijoiden logiikkaa. Olen liikkunut Koplissa, mutten hämäräbisneksissä, enkä ole pelännyt.
Onnea opinnoille! - Ei sinne
vaan kirjoitti:
Jos se sijaitsee Koplissa, ovat kaikki siellä opiskelevat pahoja. Jos noudattaa näiden keskustelijoiden logiikkaa. Olen liikkunut Koplissa, mutten hämäräbisneksissä, enkä ole pelännyt.
Onnea opinnoille!Juu, hienoa kun opiskelet siellä. Siinä trammiradan vieressä on sellainen mukava isohko puisto... Sinne tapettiin viime syksynä yksi nuori mies, joka ei ollut missään tekemisissä minkään rikollisuuden kanssa. Ne venäläiset köyhät voi joskus tappaa ihan jonkun kännykänkin vuoksi.
Politseikroonikassa (Eestin poliisi-tv) melkein joka viikko joku juttu liittyy Kopliin. Ei sinne kirjoitti:
Juu, hienoa kun opiskelet siellä. Siinä trammiradan vieressä on sellainen mukava isohko puisto... Sinne tapettiin viime syksynä yksi nuori mies, joka ei ollut missään tekemisissä minkään rikollisuuden kanssa. Ne venäläiset köyhät voi joskus tappaa ihan jonkun kännykänkin vuoksi.
Politseikroonikassa (Eestin poliisi-tv) melkein joka viikko joku juttu liittyy Kopliin.joo,kyllä murheet ovat aika pieniä, ei siihen hemgenlähtöön aina niin suuria juttuja tarvita.Onhan sivistyneessä suomessakin tapauksia et kaveri ottaa liian pitkän huikan, tai mukamas varastaa sätkäpaperin tai sitten vaan kävelee vappuna kadulla ja joku antaa moraa tms.
- Pupuli
Ei sinne kirjoitti:
Juu, hienoa kun opiskelet siellä. Siinä trammiradan vieressä on sellainen mukava isohko puisto... Sinne tapettiin viime syksynä yksi nuori mies, joka ei ollut missään tekemisissä minkään rikollisuuden kanssa. Ne venäläiset köyhät voi joskus tappaa ihan jonkun kännykänkin vuoksi.
Politseikroonikassa (Eestin poliisi-tv) melkein joka viikko joku juttu liittyy Kopliin.Mitenkä isolla porukalla pitää olla liikenteessä, et ne ei hyöki päälle? Yksinään ei varmaan uskalla siellä pysäkillä töröttää. Ei saatana että osaa olla mielenvikaisia ihmisiä siellä päin. Pitää varmaan hommata kättä pidempää? Mikä pelottas ne parhaiten pois? Joku pesismaila ja sit viel varmuuden vuoksi pippurisumutetta, ne ainakin sais jotenkin hommattua... Rauhallisin mielinpä täst edes sinne menen.... :(
Pupuli kirjoitti:
Mitenkä isolla porukalla pitää olla liikenteessä, et ne ei hyöki päälle? Yksinään ei varmaan uskalla siellä pysäkillä töröttää. Ei saatana että osaa olla mielenvikaisia ihmisiä siellä päin. Pitää varmaan hommata kättä pidempää? Mikä pelottas ne parhaiten pois? Joku pesismaila ja sit viel varmuuden vuoksi pippurisumutetta, ne ainakin sais jotenkin hommattua... Rauhallisin mielinpä täst edes sinne menen.... :(
ei se nyt niin kamala paikka ole, kopli liinid ja hylätyt parakit voi öiseen aikaan olla ehkä epärerveellistä aluetta, mut eihän sun sinne tarvi ängetä.
- kerttuli
ja miten ihmeessä tämä liittyi matkailu palstalle, mielummin poliisin tietoon.
- FFoo
drinksuminksu kirjoitti:
tämä liittyy nimen omaan Koplin matkailuun:D
Oliko raato vielä koplissa autossa, vai mitä tarkoitat?
- ymmärrätkö ?
drinksuminksu kirjoitti:
tämä liittyy nimen omaan Koplin matkailuun:D
Tänne voi vastata ajallaan viesteihin ..ei tarvitse odotta neljää vuotta..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752