Paha

paikka

kopli,eilen löytyi suomen kilvissä auto, omistaja kuolleena sisällä. - 50v mies. ????????? onks tutui. tietää 2km päässä asuva.

15

3230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Käy valokuvaamassa, niin tiedetään onko Tutui.

      • varastettu

        .......


      • turizti

    • porotar

      Kai tuollekin murhalle jokin muu syy löytyy kuin OSOITE!

    • en mene

      Muistatteko vielä vihreän myrkkyrommin, no sehän oli ostettu Koplista sekin. Mitä ihmettä siellä oikein tapahtuukaan.

      • Pupuli

        Kylläpäs kuulostaa mukavalta, varsinkin kun nyt opiskelen tämän kevään Tallinnassa ja kauppatieteiden tiedekunta sattuu juuri mukavasti sijaitsemaan Koplissa. Onneksi pysäkki on n. 30 metrin päässä sisäänkäynnistä. Joten luulen ettei mitään kovin pahaa kerkii tapahtua sillä matkalla. Ei kai! miten nopeita nämä pahantekijät sitten on pitääkö juosta kovaakin sisälle? :)


      • vaan
        Pupuli kirjoitti:

        Kylläpäs kuulostaa mukavalta, varsinkin kun nyt opiskelen tämän kevään Tallinnassa ja kauppatieteiden tiedekunta sattuu juuri mukavasti sijaitsemaan Koplissa. Onneksi pysäkki on n. 30 metrin päässä sisäänkäynnistä. Joten luulen ettei mitään kovin pahaa kerkii tapahtua sillä matkalla. Ei kai! miten nopeita nämä pahantekijät sitten on pitääkö juosta kovaakin sisälle? :)

        Jos se sijaitsee Koplissa, ovat kaikki siellä opiskelevat pahoja. Jos noudattaa näiden keskustelijoiden logiikkaa. Olen liikkunut Koplissa, mutten hämäräbisneksissä, enkä ole pelännyt.

        Onnea opinnoille!


      • Ei sinne
        vaan kirjoitti:

        Jos se sijaitsee Koplissa, ovat kaikki siellä opiskelevat pahoja. Jos noudattaa näiden keskustelijoiden logiikkaa. Olen liikkunut Koplissa, mutten hämäräbisneksissä, enkä ole pelännyt.

        Onnea opinnoille!

        Juu, hienoa kun opiskelet siellä. Siinä trammiradan vieressä on sellainen mukava isohko puisto... Sinne tapettiin viime syksynä yksi nuori mies, joka ei ollut missään tekemisissä minkään rikollisuuden kanssa. Ne venäläiset köyhät voi joskus tappaa ihan jonkun kännykänkin vuoksi.

        Politseikroonikassa (Eestin poliisi-tv) melkein joka viikko joku juttu liittyy Kopliin.


      • Ei sinne kirjoitti:

        Juu, hienoa kun opiskelet siellä. Siinä trammiradan vieressä on sellainen mukava isohko puisto... Sinne tapettiin viime syksynä yksi nuori mies, joka ei ollut missään tekemisissä minkään rikollisuuden kanssa. Ne venäläiset köyhät voi joskus tappaa ihan jonkun kännykänkin vuoksi.

        Politseikroonikassa (Eestin poliisi-tv) melkein joka viikko joku juttu liittyy Kopliin.

        joo,kyllä murheet ovat aika pieniä, ei siihen hemgenlähtöön aina niin suuria juttuja tarvita.Onhan sivistyneessä suomessakin tapauksia et kaveri ottaa liian pitkän huikan, tai mukamas varastaa sätkäpaperin tai sitten vaan kävelee vappuna kadulla ja joku antaa moraa tms.


      • Pupuli
        Ei sinne kirjoitti:

        Juu, hienoa kun opiskelet siellä. Siinä trammiradan vieressä on sellainen mukava isohko puisto... Sinne tapettiin viime syksynä yksi nuori mies, joka ei ollut missään tekemisissä minkään rikollisuuden kanssa. Ne venäläiset köyhät voi joskus tappaa ihan jonkun kännykänkin vuoksi.

        Politseikroonikassa (Eestin poliisi-tv) melkein joka viikko joku juttu liittyy Kopliin.

        Mitenkä isolla porukalla pitää olla liikenteessä, et ne ei hyöki päälle? Yksinään ei varmaan uskalla siellä pysäkillä töröttää. Ei saatana että osaa olla mielenvikaisia ihmisiä siellä päin. Pitää varmaan hommata kättä pidempää? Mikä pelottas ne parhaiten pois? Joku pesismaila ja sit viel varmuuden vuoksi pippurisumutetta, ne ainakin sais jotenkin hommattua... Rauhallisin mielinpä täst edes sinne menen.... :(


      • Pupuli kirjoitti:

        Mitenkä isolla porukalla pitää olla liikenteessä, et ne ei hyöki päälle? Yksinään ei varmaan uskalla siellä pysäkillä töröttää. Ei saatana että osaa olla mielenvikaisia ihmisiä siellä päin. Pitää varmaan hommata kättä pidempää? Mikä pelottas ne parhaiten pois? Joku pesismaila ja sit viel varmuuden vuoksi pippurisumutetta, ne ainakin sais jotenkin hommattua... Rauhallisin mielinpä täst edes sinne menen.... :(

        ei se nyt niin kamala paikka ole, kopli liinid ja hylätyt parakit voi öiseen aikaan olla ehkä epärerveellistä aluetta, mut eihän sun sinne tarvi ängetä.


    • kerttuli

      ja miten ihmeessä tämä liittyi matkailu palstalle, mielummin poliisin tietoon.

      • tämä liittyy nimen omaan Koplin matkailuun:D


      • FFoo
        drinksuminksu kirjoitti:

        tämä liittyy nimen omaan Koplin matkailuun:D

        Oliko raato vielä koplissa autossa, vai mitä tarkoitat?


      • ymmärrätkö ?
        drinksuminksu kirjoitti:

        tämä liittyy nimen omaan Koplin matkailuun:D

        Tänne voi vastata ajallaan viesteihin ..ei tarvitse odotta neljää vuotta..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe