Iivo Niskasen suloinen kosto norjalaisille !

Hyvä-Iivo

Kommentti:

Niskasen suloinen kosto norjalaisille
Norjalaiset pilasivat Suomen kultajuhlat parisprintissä, mutta eivät enää 15 kilometrin kisassa,

kirjoittaa Yle Urheilun Anu Karttunen.




http://yle.fi/uutiset

24

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyrtti

      Vastenmielistä tämä "kosto"-puhe. Jos Iivo on mies eikä lörtsy, hän ottaa yhteyttä Iverseniin ja pyytää anteeksi. Kolari ei ollut Iversenin virhe, siinä tilanteessa ei kumpikaan ehtinyt harkita.
      Norjalaiset ovat käyttäyneet reilusti nytkin 15 km voiton jälkeen.

      • Oliko.reiluu

        Northuk oli sanonut Iversenille; hyvä kun kaadoit suomalaisen.


      • Oliko.reiluu kirjoitti:

        Northuk oli sanonut Iversenille; hyvä kun kaadoit suomalaisen.

        Northukin pissareissu kestaa aina kaikkein kauemmin.


      • Turha.saivarrella

        Norjalaisten käytös on ollut rehtiä.


      • turskahaisee
        Turha.saivarrella kirjoitti:

        Norjalaisten käytös on ollut rehtiä.

        Ootko ollu paikalla seuraamassa??


      • Turha.saivarrella
        turskahaisee kirjoitti:

        Ootko ollu paikalla seuraamassa??

        1978 mm-lahden hiihdoissa viimeiksi, Norja on ollut vuosia maailman paras hiihtomaa, jos rehtiydestä puhutaan niin muistellaan v. 2001 mm-hiihtoja lahdessa.


      • turskahaisee
        Turha.saivarrella kirjoitti:

        1978 mm-lahden hiihdoissa viimeiksi, Norja on ollut vuosia maailman paras hiihtomaa, jos rehtiydestä puhutaan niin muistellaan v. 2001 mm-hiihtoja lahdessa.

        Norjalaiset ovat käyttäneet epoa jo paljon ennen suomalaisia, nyt käryt käyneet valtavista määristä astmalääkettä ja anabolisista sterodeista.


      • Vääryyttä

        Todellakin, paljon on mennyt läpi menneisyydessä!


      • Turha.saivarrella

        Norja tulee olemaan jatkossakin maailman paras hiihtomaa ilman teidän vähättelyä.


      • Norjassahan

        Huulirasvaa riittää ja muuta mömmöä, jota ei heti tunnisteta.


      • Usko.pois

        Joo Norja ottaa vielä monta kultamitallia ilman huulirasvaa,


      • Himmelsauge

        Norjalaiset on hyviä hiihtäjiä ja kivan iloista porukkaa. Kisoissa olen huomannut, yhteishenki näyttää hyvältä. Kivat systeemit niillä, Ruotsi ja Suomi näyttää niin valjulta, ei ole voittajan elkeitä.
        Mitähän se Iivo oli siellä saunassa norjalaisten kanssa jutellut, olivat saunoneet "sen" pahanpäivän päälle, kumma tunne vaan hiipii mieleen, ei voi mitään vaikka kuinka työntää pois. Spekuloonpahan....🙄😊😏


      • huoks
        Usko.pois kirjoitti:

        Joo Norja ottaa vielä monta kultamitallia ilman huulirasvaa,

        Norjassa on jo uudet mömmöt joita ei heti tunnisteta.


    • Pösilötovaterikseen

      Toivotaan todellakin että maailmanmestarihiihtäjä on niin kehittynyt yksilö asenteiltaan ja ajatuksiltaan ettei ajattele mitään juttuja kostohengessä.

      • Taklauksesta

        Jos aletaan taklata jo hiihtokilpailuissakin, niin silloin kosto on aivan paikallaan.


      • Revisiitä

        Niissä urheilupiireissä joissa juttu on käsitelty, sitä ei ole pantu tahallisuuden piikkiin koska mitään jatkoja ei tullut. Siis sanktioita. Miksi huonolla itsetunnolla ja vielä huonommalla kunnolla siunatut suomalaiset tekevät siitä tahallisen taklauksen? Vastaus: huono henki, tyhjä taju ja olematon käsitys kilpailemisesta tekevät tehtäviään.


      • Millaiset_vanhemmat_sell

        Tuo on se suomalaisia vihaava. Raskasta on varmaan hänellä.


      • Tääonnähty

        Norja hiihtää muuta maailmaa vastaan voittamattomana katsoo miltä kantilta tahansa, suomestakin löytyisi jos hiihdettäisi enemmän.


    • Joku.suomi-vihaaja

      kirjoitti, että siinä ei ehditty harkita.

      Totuus on, että Iivo ei ehtinytkään, koska taklaus tuli salamannopeasti,

      mutta edellä hiihtänyt norjalainen kyllä sen oli harkinnut ..... toisen lähestyessä.

      • New-age

        Minulla penkkiurheilijana ei ole varaa arvostella suomalaisia hiihtäjiä. Varastossa sukset odottamassa, että olisi tarpeeksi lunta, ettei kompastu multaan ja korsiin.
        Aika monet ovat varmaan jo vuosia ihmetelleet, meneekö urheilubyrokratian huipulle eli johtajistoon kuluineen suurin osa rahoista. Jos meillä sääolot ovat kuin ovat, pitäisi taata samanvertaiset harjoitteluolosuhteet kuin esim. norjalaisilla.
        Inhottanut minua iltapäivälehtien otsakkeet, ihan kytätään sensaatiota tai skandaalia. Voisi olla lauhkeampi ja lempeämpi ote.
        Ja mentaalivalmennukseen pitäisi panostaa myös vahvasti, ei niin, että olisi turhaa pullistelua tai pöyhkeilyä.
        Voisko julistaa "urheilurauhan", myös niin, että urheilijaa ei häiritä. Jos on epäonnea vähääkään kilpaillessa, ketä se loppuviimeksi harmittaa eniten.
        Ja kyllä joillekin voisi olla rentouttavampaa nauraa, nauraa mukana.
        Kukapa ei omalla sarallaan olisi joskus kämmännyt.


      • k-kotton
        New-age kirjoitti:

        Minulla penkkiurheilijana ei ole varaa arvostella suomalaisia hiihtäjiä. Varastossa sukset odottamassa, että olisi tarpeeksi lunta, ettei kompastu multaan ja korsiin.
        Aika monet ovat varmaan jo vuosia ihmetelleet, meneekö urheilubyrokratian huipulle eli johtajistoon kuluineen suurin osa rahoista. Jos meillä sääolot ovat kuin ovat, pitäisi taata samanvertaiset harjoitteluolosuhteet kuin esim. norjalaisilla.
        Inhottanut minua iltapäivälehtien otsakkeet, ihan kytätään sensaatiota tai skandaalia. Voisi olla lauhkeampi ja lempeämpi ote.
        Ja mentaalivalmennukseen pitäisi panostaa myös vahvasti, ei niin, että olisi turhaa pullistelua tai pöyhkeilyä.
        Voisko julistaa "urheilurauhan", myös niin, että urheilijaa ei häiritä. Jos on epäonnea vähääkään kilpaillessa, ketä se loppuviimeksi harmittaa eniten.
        Ja kyllä joillekin voisi olla rentouttavampaa nauraa, nauraa mukana.
        Kukapa ei omalla sarallaan olisi joskus kämmännyt.

        Juuri noin minäkin ajattelen, varsinkin iltapäivälehtien suhteen.
        Kyttäävät "skandaadia", jos ei ole, niin itse tekevät. Pitäisi ulkopuolisella olla ymmätämystä, jos urheilija on kovin pettynyt, niin vähän miettiä, mitä koko kansalle painaa.
        Kilpailussa joku voittaa ja joku on viimeinen. Suomalaisille se on kansallishäpeä, jos suomalainen on viimenen.
        Tuolla ne epäonnistumiset tulee koko kansan näkyviin, omat töpingit näkee vain itse, ja unohtuvat parissa päivässä.
        Minun mielestä kisat on menny hyvin, ja pitkästä aikaa hiihtourheilu kiinnostaa.


    • onniinniii

      Iltapäivälehdessä oli juttu siitä, että kisapaikan roskikset ovat täynnä viina-astioita, erilaisia.
      Tätäkö kannattaa kunnioittaa ? Kilpailijat käyttäytyvät ikävästi toisiaan ja huoltoa kohtaan, katsojat ovat sikana.

      • Kerttu Niskanen on ollut nainen syntymästään saakka.
        Paljastellut varmaan sääriäänkin paljon.
        Nyt Kerttu kuulema kertoi että ei tunne sääriään enää.
        Olisi halunut vaihtaa suksensa pulkkaan.
        -
        "Liisa inhosi tanssi-partneriaan
        oli Liisalta irronnut polvesta rupi.

        Jalko-väliinsä partneri tunkenut oli
        hyvät prässit eivät enää olleetkaan hupi."
        -
        https://www.youtube.com/watch?v=eY1EyJxIsZI

        H.


      • savvookii
        hunksz kirjoitti:

        Kerttu Niskanen on ollut nainen syntymästään saakka.
        Paljastellut varmaan sääriäänkin paljon.
        Nyt Kerttu kuulema kertoi että ei tunne sääriään enää.
        Olisi halunut vaihtaa suksensa pulkkaan.
        -
        "Liisa inhosi tanssi-partneriaan
        oli Liisalta irronnut polvesta rupi.

        Jalko-väliinsä partneri tunkenut oli
        hyvät prässit eivät enää olleetkaan hupi."
        -
        https://www.youtube.com/watch?v=eY1EyJxIsZI

        H.

        Mittee sinä nyt höpötät ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe