en oo ottanu piikkiä koskaan ja tämä päivä vielä varmisti että en ota
miehen kahdeksankytvuotias serkku oli ottanut sen piikin
ja sairastui kuitenkin tähän tautiin ja oli sairaalassa lähes viikon
lääkäri oli ihmetellyt mistä hän oli saanut sen yksin asuva mies
ja yllätys yllätys oli sanonut että piikki tehoo
ainoastaan neljäänkymmeneen prosenttiin
mahdollisista epidemioista
ja kuinka paljon ihmiset on sairastunu kun ovat ottaneet sen piikin.
influenssa aika menossa
9
191
Vastaukset
- eppu2
Se virus, kun on ollut kovempi muuntumaan, kuin tavallisesti, niin se rokotus ei kuulemma tehoa enää kuin joka kolmannella.
Itse en ole ottanut rokotetta.
Miniällä oli tavallinen flunssa, kun siellä kävin, juuri pahimmassa tartuntavaiheessa, mutten saanut sitäkään.en oo sairastanu määkään flunssia moneen vuoteen
vaikka ympärillä niistetään ja yskitään
ainoo vitsaus mikä on tullut homeesta
on kurkunpääntulehdus jonka sillon tällön sairastan
kun joudun olemaan sellaisessa tilassa useesti
missä on sisäilma ongelma.- sielki.voi.saaha
saak sää kurkku pöpöi suihinotost osaak sää tekniikkaa yhtää?
- MeHallitsemmeKaikenlaist
En saa kun osaan suojautua tarvittaessa kumipukuun. Uskollisen vakikumppanin kanssa voimme hemmotella toisiamme ihan turvallisesti ja nauttien kaikin tavoin. Ihan niin kuin itse haluamme ja toinen myös.
- aika_hassua
Kun otanta on näin laaja,ei voi väittää vastaan;)
Aina otan ku ilmaseksi saan ,koskaan en oo ollu nain terve .
- KiitollinenRokotettu
Olen ottanut kaikki tarjolla olleet rokotukset, ja olen säästynyt monilta taudeilta. Flunssaakaan en ole sairastanut moniin vuosiin.
Olen säästynyt monilta taudeilta, poliolta, isorokolta, tuberkuloosilta ja ties miltä kaikilta.- New-age
Viruksiahan on liki 300, joten jos rokotevirus ei iske, voi se olla jokin muu mokoma virus.
Ja lääkärit ovat kyllä kertoneet nuo prosenttiluvut, miten eri ikäryhmissä tehoaa, mikä on fiksua.
Sairastamalla kait saa vastustuskykyäkin, kunhan ei ihan heikkoon kuntoon mene. New-age kirjoitti:
Viruksiahan on liki 300, joten jos rokotevirus ei iske, voi se olla jokin muu mokoma virus.
Ja lääkärit ovat kyllä kertoneet nuo prosenttiluvut, miten eri ikäryhmissä tehoaa, mikä on fiksua.
Sairastamalla kait saa vastustuskykyäkin, kunhan ei ihan heikkoon kuntoon mene.tää mun miehen serkku ei tajunnu että se on influenssa
ajatteli että muuten vaan on heikko olo
kun on jo niinkin iäkäs
ja nimenomaan sen takia ei tajunnu koska oli ottanu sen rokotuksen
onneks mun mies pitää siihen yhteyttä lähes päivittäin
olis voinu käydä huonosti jos
hän olis vaan kotona miettiny että mikähän on kun ei
jaksa edes istua saatikka sit syödä
niinkun on monta kertaa todettu
niin nää vanhemmat varsinkin miespuoleiset on melkoisia jääriä
asiassa kun asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514