influenssa aika menossa

aina.i.ankeinen

en oo ottanu piikkiä koskaan ja tämä päivä vielä varmisti että en ota
miehen kahdeksankytvuotias serkku oli ottanut sen piikin
ja sairastui kuitenkin tähän tautiin ja oli sairaalassa lähes viikon
lääkäri oli ihmetellyt mistä hän oli saanut sen yksin asuva mies
ja yllätys yllätys oli sanonut että piikki tehoo
ainoastaan neljäänkymmeneen prosenttiin
mahdollisista epidemioista
ja kuinka paljon ihmiset on sairastunu kun ovat ottaneet sen piikin.

9

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppu2

      Se virus, kun on ollut kovempi muuntumaan, kuin tavallisesti, niin se rokotus ei kuulemma tehoa enää kuin joka kolmannella.
      Itse en ole ottanut rokotetta.
      Miniällä oli tavallinen flunssa, kun siellä kävin, juuri pahimmassa tartuntavaiheessa, mutten saanut sitäkään.

      • en oo sairastanu määkään flunssia moneen vuoteen
        vaikka ympärillä niistetään ja yskitään
        ainoo vitsaus mikä on tullut homeesta
        on kurkunpääntulehdus jonka sillon tällön sairastan
        kun joudun olemaan sellaisessa tilassa useesti
        missä on sisäilma ongelma.


      • sielki.voi.saaha

        saak sää kurkku pöpöi suihinotost osaak sää tekniikkaa yhtää?


      • MeHallitsemmeKaikenlaist

        En saa kun osaan suojautua tarvittaessa kumipukuun. Uskollisen vakikumppanin kanssa voimme hemmotella toisiamme ihan turvallisesti ja nauttien kaikin tavoin. Ihan niin kuin itse haluamme ja toinen myös.


    • aika_hassua

      Kun otanta on näin laaja,ei voi väittää vastaan;)

    • Aina otan ku ilmaseksi saan ,koskaan en oo ollu nain terve .

    • KiitollinenRokotettu

      Olen ottanut kaikki tarjolla olleet rokotukset, ja olen säästynyt monilta taudeilta. Flunssaakaan en ole sairastanut moniin vuosiin.

      Olen säästynyt monilta taudeilta, poliolta, isorokolta, tuberkuloosilta ja ties miltä kaikilta.

      • New-age

        Viruksiahan on liki 300, joten jos rokotevirus ei iske, voi se olla jokin muu mokoma virus.
        Ja lääkärit ovat kyllä kertoneet nuo prosenttiluvut, miten eri ikäryhmissä tehoaa, mikä on fiksua.
        Sairastamalla kait saa vastustuskykyäkin, kunhan ei ihan heikkoon kuntoon mene.


      • New-age kirjoitti:

        Viruksiahan on liki 300, joten jos rokotevirus ei iske, voi se olla jokin muu mokoma virus.
        Ja lääkärit ovat kyllä kertoneet nuo prosenttiluvut, miten eri ikäryhmissä tehoaa, mikä on fiksua.
        Sairastamalla kait saa vastustuskykyäkin, kunhan ei ihan heikkoon kuntoon mene.

        tää mun miehen serkku ei tajunnu että se on influenssa
        ajatteli että muuten vaan on heikko olo
        kun on jo niinkin iäkäs
        ja nimenomaan sen takia ei tajunnu koska oli ottanu sen rokotuksen

        onneks mun mies pitää siihen yhteyttä lähes päivittäin
        olis voinu käydä huonosti jos
        hän olis vaan kotona miettiny että mikähän on kun ei
        jaksa edes istua saatikka sit syödä
        niinkun on monta kertaa todettu
        niin nää vanhemmat varsinkin miespuoleiset on melkoisia jääriä
        asiassa kun asiassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe