Ei ole parempaa ammattia kuin ammattiupseeri. Siihen pääsevät vain harvat ja valitut. Vain 1 promille on Upseeri. Ammattiin valinta alkaa jo syntymästä, geeneistä. Pääsy aliupseerikouluun, reserviupseerikouluun, selviytyminen 3:n päivän testeistä Kadettikouluun, selviytyminen haastavista fyysisistä, henkisistä yms testeistä vaatii rautaisen kunnon. Upseeri on kovakuntoinen, tanssitaitoinen, sosiaalinen ja vahvaluonteinen. Vain 1 sadastatuhannesta/ikäluokka täyttää mainitut kriteerit.
Kadettiupseerin loistokkuus
11
318
Vastaukset
Sekä umpihullu ja oikeaa työtä vieroksuva pojista kiinostunut pervo.
- TOSItahavo
Ei tarvi ihmetellä ettei Tahavosta ollut kuin kapiaiseksi! Pohjasakkaa!
- isäntäperhosta
Työmiehet meni 1970-luvulla Ruotsiin ja vahvin peri maatilan Perhossa. Heikkolahjaisimmista tuli poliiseja ja kaikista onnettomimmat päätyivät puolustusvoimiin.
- iteversti
Puolustusvoimissa lukutaidottomat työskentelivät värvättyinä ja lukutaitoisista tehtiin upseereita. Tämä keskustan kansanedustaja Markku Rossi on hyvä esimerkki yliluutnantti ja vastahan hän avioitui poikaystävänsä kanssa.
- RytimäenRouva
ripulistilla melkoisen kehnot matikan taidot eikä mitään suhteellisuuden tajua. Umpimähkäisillä luvuilla et huijaa ketään.
- perhosta-kajahtaa
Eipä ole helpompaa hommaa kuin amattiupseeri.
Kyselyjen mukaan TOSItollo oli oikeesti TOSItollo. - TosirealistiKokkolan
"Ihanaa elämää, upseerin elämää..."
Hah hah haaa!!!... - LohtajanPäivikki
Tosiressu on nerokas, rakas.
- TOSIbörje
Kiitos Börje!
- KustinkadunSanna
Vääjäämättä suuri osuus TOSIhomoseksualisteja näistä tanssi-/rottakoulun käyneistä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848