moi!olen 6 luokkalainen tyttö.menen ensi keväänä 7 luokalle ja muo jännittää ja stressaa se et mitä tuleman pitää...olisko kenelläkään vinkkejä mitä tehä/muistaa/tietää,esim.et ei nolaa itteensä kokonaan...
6 luokalta7 luokalle...
5
157
Vastaukset
Ole oma itsesi.
Olen samaa mieltä. Roolin vetäminen käy ajan kuluessa rasittavaksi ja et pysty keskittymään mihinkään muuhun. Ole avoin kaikille äläkä vedä omia johtopäätöksiäsi liian nopeasti. Heittäydy kaikkeen mukaan!
- Moiiiiioiiii
Olen menossa ensivuonna kasille ja voin sanoa että koulu jossa olen on iso mutta luokat muistaa ensimmäisen viikon aikana🙂 Kyllä siinä saa katseita yseiltä ja kaseilta mutta eivät heitä sitten enää kiinnosta. Kunhan oot vaan oma itsesi ja annat hyvän vaikutuksen opettajille niin kyllä kaikki sujuu.
Ps kannattaa ottaa iisisisti koulua on vielä 3 kk plus loma eli melkein puolivuotta😂 - 9._luokan_lopettava
No siis nyt ysiluokan lopettavana voin sanoo, että kusipäitä löytyy kaikkialta. Mutta en nyt siis yritä pelotella vaan jos esim kuulee muitten puhuvan että kuinka pienii ootte nii se on iha normaalii ja hoksaatte sit ysillä että sitä olikin iha oikeesti tosi pieni. Ja yks mitä hoksasin että kaikki ns. Pelotteli ala-asteella että silloin teidät erotetaan eri luokkiin ja menettätte kaikki kaverinne ja että numerot laskee mutta eipä ne oo totta. Toki luokat menee uusiks mutta oon ite vielä ala-aste kavereitten kanssa päivittäin. Toki osalle ei puhu enää mutta silti tulee moikattua. Todellisuudessa se ei oo niin suuri asia mutta tietenki ymmärrän että se jännittää ja ei se oo väärin. Ja niinku ylempänä mainittii nii oo oma ittes nii sillä pärjää.
- psykoosipotilas
iellä aiskataan ja äutetaan uumeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883