Muiden parisuhteet raivostuttavat

Turpaskii

En vain tiedä miksi mutta aina kun muut alkavat puhua parisuhteista niin esitän että ei kiinnosta muttq oikeasti kuuntelen kuulo tarkkana ja lopulta olen ihan hiilenä ja päädyn hajoitamaan jotakin. Olisihan se siistii mut pelkään et oon liian kylmä ja se muija vaa hylkäis mut ja siit tulis vaa enemmä haittaa ku iloo. Hitto mul ei varmaa ees oo enää tunteit ku mikää ei vaikuta kiinnlstavalt.

4

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla ongelmansa.

• Onhan se ikävää, kun muut hehkuttaa suhteitansa ja itse saa vain tyytyä kuuntelijan rooliin, tuttua. Kaikki tytöt eivät kuitenkaan kuitenkaan hylkää heti, jos on tunteeton, vaikka en kyllä usko sinun olevan tunteeton.

Onnea elämääsi, kyllä uskon sinun löytävän sen "oikean" kun aika koittaa!

• Turpaskii

Raivostuttaa niin että meinaa tulla kakka housuun.

• Tunteetonetole

Kerta se herättää tuollaista raivoa niin tunteeton et ainakaan ole! Joskus kun on pitkiä aikoja ollut sinkkuna ja kaivannut läheisyyttä ja henkilöä kenelle jakaa ajatuksia niin oon ollut tuollaisia tuntemuksia... Pää pystyyn, nopeemmin kun huomaatkaan niin oot ittekin jonkun mukavan muijan löytänyt kenestä ite höliset kokoajan kavereille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      50
      11790
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3283
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      33
      2126
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      147
      1955
    5. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      21
      1323
    6. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      199
      1322
    7. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      265
      1321
    8. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      83
      1294
    9. Olisit ottanut yhteyttä jos olisit halunnut

Ei kö niin mies?
      Ikävä
      102
      1114
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62