Oon 15- vuotias tyttö ja oon tässä jonkin aikaa jutellut netissä 20 vuotiaan kanssa. Aluks vaan juttelin, kun kaipasin keneltä vaan seuraa mut nyt tuntuu et oon ihan riippuvainen ja tulee ikävä tosi nopeesti. Haluisin koko ajan puhua sille vaikka ei edes oo ulkonäöltä täysin mun silmiä miellyttävä.
Eikä siinä vielä kaikki, väitin olevani 17, koska muuten ei hän ois varmaan edes koskaan puhunut mulle tai ainakin kohtelis mua eri tavalla. Hän on pääsääntöisesti aikas ihana mun mielestä mut semmonen ihminen et on varmaan aika lailla kaikille samanlainen, joten ei kyl kiinnostusta oo havaittavissa. Tietty onhan se periaatteessa hyvä juttu, koska sit en ainakaan satuta sitä.
En vaan tiiä yhtään mitä pitäis tehä en todellakaan haluu välejä katkasta mut ei oo hyvä juttu jos mun tunteet vaan kasvaa ja kasvaa koko ajan tai ei sitä tiiä jos ne pikku hiljaa alkaa haihtumaan... ähh. Onko jotain muita ketkä on samanlaisessa tilanteessa nyt tai ollu tai muuten vaan neuvojia?
Kiinnostunut 20 vuotiaasta
35
528
Vastaukset
Sinuna kertoisin hänelle oikeasti kuinka vanha olet. Jos hänen käytöksensä siitä muuttuu, niin suosittelisin lopettamaan koko touhun, muuten sinulle saattaa jäädä siitä vielä pahempi olo ja tulet entistäkin riippuvaisemmaksi. On kiva, että hän on sinulle tärkeä, ja uskoisin, ettei hänen käytöksensä muutu. mutta poikkeuksiakin on. Kaksi vuotta ei kuitenkaan ole mikään hirveän suuri luku.
Onnea ja toivon että pääset yhteisymmärrykseen itsesi kanssa!- dctfvygbhunjimko
jutteliks animehomon kans
- enolehomo
Mahdotonta, hänen ulkonäkönsä miellyttää kaikkia.
enolehomo kirjoitti:
Mahdotonta, hänen ulkonäkönsä miellyttää kaikkia.
Oho! Kiitos kehuista!
- Eitodellakaan
15 v ja 20 v!! Oma lapseni on 14 ja jos saisin kuulla hänen seurustelevan 19 vuotiaan kanssa kieltäisin suhteen heti. Jos aijot kertoa oikean ikäsi hänelle ja jos se on hänelle okei hän on todennäköisesti hyväksikäyttäjä. Uskompa vain että tuon ikäiset pitävät ikäisiäsi ihan kakarina vielä, joten sinuna vain unohtaisin koko ihmisen etkä nolaisi itseäsi kertomalla kuinka nuori todellisuudessa olet.
Eihän tuossa mistään seurustelusta ole kyse. Viattomasta ystävyydestä vain (toistaiseksi). Itsellänikin on viisi vuotta vanhempia ja nuorempia ystäviä. Tietynlaisia ihmisiä se vain ei häiritse.
Aloittaja: kannattaa kertoa oikea ikäsi, ja samalla selittää syy valehteluusi, sekä luultavasti pyytää anteeksi. Toivottavasti hän ymmärtää. :)
- myätähäpeä
heräää :DDD mee leikkii oma ikäste kaa
- Kiinnostunut99
Voisiks kertoo vähä lisää siit ni osais arvioida vähän tätä tilannet jos siis tiiät jotain siit -Sen aikasemmat suhteet -Millanen luonteeltaa -Ulkonäölt -Asuuks minkä matkan pääs sust -Tuleeks koskaan ite puhuu sulle et sun ei tarvii alottaa.
- alottaja
Voin yrittää mut en osaa hirveen hyvin sanoo ku ei kummiskaa kauheesti olla juteltu. En tiiä hänen aikasemmista suhteista enkä viitti kyselläkkään. Luonteeltaan vaikuttaa huumorintajuselta ja hauskalta mut myös pikkuriikkisen syvällinenki. Ulkonäöltä no täl hetkellä ainaki siilit ku on armeijassa ja urheilullinen on. Asuu noin 1,5 tunnin päässä. Nosiis molemmat yleens laittaa snäpin kaikille ni sit toinen vastaa (jos vastaa) ni en tiiä :D Laitto mulleäsken yhen random snäpin mut ignoorasin ja ootan et jos se viel tulis laittaa illemmal jos sil on aikaa et laittais vaan mulle eikä kaikille sitä samaa. Rip jos en tänää ollenkaa saa puhuu sil. ;<
- Mohammed.Mursi.sormensa
Munkin sisko taisi neitissä tawata jonkin izeää 10 v vanhemman jädgän, joku pelialan yrittäjä Helsinkistä. Seurustelikin joitai kyykausia mutta sitten lopsahti meininki kuin kissa kuumaan puuroon
- sgfrd
Ehkä en vaan ymmärrä tätä snäppi- ja nettisuhdeaikaa, mutta musta teidän suhde ei kuulosta kovin vakavalta, joten voit periaatteessa tehdä ihan mitä vaan.
Kaveruuteen 5 vuotta ei ole liikaa, seurusteluun se ainakin normin mukaan on, joten ei ehkä kannata ehdoin tahdoin yrittää ajaa suhteeseen mitään seksuaalista.
En tosiaan tiedä miten nettituttavuudelle kerrotaan oikea ikä, kun en sellaista itse ole tehnyt. Varmaan ihan vaan "Mun pitäis oikeestaan tunnustaa sulle yks juttu. Mä oon 15"- alottaja
Niih, mut oon miettinyt et sit taas monesti mulle on käyny niin et ensin riittäny paljon juttua jonkun kans mut yhtäkkiä jompaa kumpaa ei enää kiinnosta tai ei vaan enää riitä puhuttavaa tms. Eli veikkaan et tässäki käy nii, joten ei mun välttämättä tarvitsis kertoo mun oikeeta ikää jos me kerta vaan jutellaan mut jos hän joskus sattumalta haluis nähdä tai jotain niin tietty sit kertoisin. Pitäis yrittää vähentää tätä ns riippuvaisuutta siihen. Nytkin se on yhteen saakka yöllä kiinni intissä niin mun on pakko valvoo siihen asti vaikka juteltiin tossa tunti sit joku puol tuntia. Mun pitää herätä puol kuudelta D:
- Naimisiin-78
Määkin tapasin 20v. tytön joka oli 15v.Nyt oltu naimisissa 39 vuotta.
- enkexinimee
kerro et tykkäät siit ja sun oikee ikä (: kerra me vaa eletää hei
- alottaja
Voi oiskin noin helppoo :-D
- Faktattiskiin
Vähän surettaakin jopa puolestasi, kun tiedän ettei teistä koskaan tulis mitään. Jos hän voi löytää kauniin ja hyvä luonteisen oman ikäisensä, miksi hän silloin haluaisi sinut? Saattaa ollakin, että hänellä on tällä hetkellä jonkun toisen _omanikäisensä_ kanssa juttua. Sinun täytyisi olla jotenkin todella erityinen. Jos olisit sellainen, jonka kauneutta ei vain voisi vastustaa, saattaisi olla edes pieni mahdollisuus. Tsemppiä tulevaisuuteen ja varmasti löydät vielä omanikäisesi poikaystävän.
En mensi sanomaan, että mitään toivoa ei ole. Itsekin olen jo kaksi vuotta seurustellut itseäni neljä vuotta nuoremman kanssa, joten poikkeustapauksia löytyy aina.
- faktattiskiin
Mutta minkä ikäinen olet? Ei sillä nyt myöhemmällä iällä enää ole merkitystä.
- faktattiskiin
Molemmat täysi-ikäisiä - ei ongelmaa.
- alottaja
Enää ei olla puhuttu niin paljoo. Se ignooraa aika paljon mun snäppejä eikä enää ite laita mulle mitään, välillä vastaa mulle. Välit vaan koko ajan huononee, enkä edes tiiä syytä.
- alottaja
Niimpä, kiitos toivotaan tosiaan. :) Tekis mieli vaan poistaa se kavereista ja unohtaa koko ihminen. Mut tiedän et katuisin sitä.
alottaja kirjoitti:
Niimpä, kiitos toivotaan tosiaan. :) Tekis mieli vaan poistaa se kavereista ja unohtaa koko ihminen. Mut tiedän et katuisin sitä.
Odottaa kannattaa aina, mutta eteenpäin on mentävä!
- Jussile
Suosittelen, ettet itse laita viestiä ollenkaan ja jos hän ei laita myöskään, ei häntä kiinnosta. Jos on kiinnostunut, tietysti vastaisi viesteihin ja itsekin laittaisi. Enkä usko, että kysymys on siitä, että hän ei keksi mitä voisi laittaa. Jos välittää, laittaa vaikka " Miten menee? " tai " Mitä teet? " tai " Moi, voitko pitää seuraa? " Harmittelut puolestasi.
Jussile kirjoitti:
Suosittelen, ettet itse laita viestiä ollenkaan ja jos hän ei laita myöskään, ei häntä kiinnosta. Jos on kiinnostunut, tietysti vastaisi viesteihin ja itsekin laittaisi. Enkä usko, että kysymys on siitä, että hän ei keksi mitä voisi laittaa. Jos välittää, laittaa vaikka " Miten menee? " tai " Mitä teet? " tai " Moi, voitko pitää seuraa? " Harmittelut puolestasi.
Niin todellakin harmi aloittajalle, on aika ikävä kun loppuu kuin seinään ilman varsinaista syytä.
- Nainen26w
Mielestäni kukaan tällä palstalla ei voi sanoa, että hän haluaisi vain päästä alakertaan käymään tms, me kaikki olemme niin _erilaisia_. Olihan nämä Kielletty rakkaus ohjelman Jarkkis ja Mirannakin hirveässä tilanteessa, kun molemmat rakastivat toisiaan, mutta ikäeroa oli aivan järkyttävästi. He silti olivat melko samalla aaltopituudella ja en päälle päin edes tietäisi ikäeron olevan niin suuri. Jos oikeasti pidät tästä pojasta, kannattaa kertoa oikea ikäsi _jos_ joskus haluaisit hänen kanssaan jotain. Onko hän jo vastannut viesteihisi?
- alottaja
Laitoin ensin hänelle eilen illalla et moi, mitäs teet ja vastasi, kysyin sen jälkeen suoraan miks se on ollu koko päivän ihan erilainen. Perjantai illalla olin siis juomassa ja olin sanonu etten voi enää puhua sille et kiitos kaikesta ja sanonu myös et mulla on jätkä niin oli hämmentynyt niistä. En muistanut ite edes laittaneeni nii. Selitin sille sit et en mä nyt tarkottanu mitään mitä sille sinä iltana sanoin. Puhuttiinkin sit yhteensä joku 3h putkeen. Tänäänkin aamulla puhuttiin pari tuntia mut mua lähinnä ahdistaa tää tilanne, kun ei meistä kuitenkaan koskaan vois mitään tulla. Enkä voi edelleenkään kertoo totuutta, koska sit menettäisin sen ja en kestä koko ajan vaan menettää kaikkia.
alottaja kirjoitti:
Laitoin ensin hänelle eilen illalla et moi, mitäs teet ja vastasi, kysyin sen jälkeen suoraan miks se on ollu koko päivän ihan erilainen. Perjantai illalla olin siis juomassa ja olin sanonu etten voi enää puhua sille et kiitos kaikesta ja sanonu myös et mulla on jätkä niin oli hämmentynyt niistä. En muistanut ite edes laittaneeni nii. Selitin sille sit et en mä nyt tarkottanu mitään mitä sille sinä iltana sanoin. Puhuttiinkin sit yhteensä joku 3h putkeen. Tänäänkin aamulla puhuttiin pari tuntia mut mua lähinnä ahdistaa tää tilanne, kun ei meistä kuitenkaan koskaan vois mitään tulla. Enkä voi edelleenkään kertoo totuutta, koska sit menettäisin sen ja en kestä koko ajan vaan menettää kaikkia.
Hyvä, että saitte puhuttua!
- okokokk
jos joka päivä puhutte nii kyl sä ny ihmine hyvä huomaat jos toine pitää sust ja osaat varmaa lukee vähä rivie välist. en osaa sanoo ite ku en tiiä mitä kaikkee puhutte ja näi mut tarkkaile et a) alottaaks se keskusteluu b) kehuu sua c) flirttailee sillee puoliks ees d) on kiinnostunu sun asioist et kyselee ja näi
- Alottaja
Kaikkiin varmaan ei nykyään. Viikko varmaan niin ei enää puhuta sen kans yhtään, koska vaikuttaa ettei sitä enää kiinnosta puhua mun kanssa en tiedä johtuuko mun luonteesta ulkonäöstä löytänyt parempaa seuraa vai mistä.
Alottaja kirjoitti:
Kaikkiin varmaan ei nykyään. Viikko varmaan niin ei enää puhuta sen kans yhtään, koska vaikuttaa ettei sitä enää kiinnosta puhua mun kanssa en tiedä johtuuko mun luonteesta ulkonäöstä löytänyt parempaa seuraa vai mistä.
Olen todella pahoillani puolestasi!
- alottaja
Ollaan puhuttu enemmän taas, joinain päivinä vaikuttaa ettei sitä kiinnosta ollenkaan ja joinain et hän jopa ois vähän kiinnostunu. Puoliks sovittiin, että tavataan kesällä. Siihen päivään on toki vielä parisen kuukautta aikaa, joten vielä voi tapahtua vaikka mitä. Mulla itelläni valitettavasti toi kiinnostus kasvanu ja näin. Häiritsee vaan tietty edelleen et en oo kertonu totuutta vaikka tietty mun mielestä oon aina ollu kehittyneempi. Pitäiskö kertoo sit jos sen tapaamisen jälkeen se ehdottaa vielä uutta tapaamista, koska sit voisin näyttää livenä et millanen oon ja etten oo mikään lapsellinen vaikka oon 99,9% varma ettei se ymmärrä ja katkasee suoraan välit mut elämä on.
Hienoa, että menee paremmin. :)
Itse suosittelisin edelleen, että kerrot totuuden mahdollisimman nopeasti. Toisaalta ei kai sekään haittaa, jos kerrot vasta tapaamisen jälkeen, koska sitten hän ainakin tosiaan tietää, että et ole lapsellinen tmv.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun439863T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo281894- 1361683
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951204Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast101183- 711127
- 92962
- 82904
- 50896