Mustat kiiltävät legginsit

Legginsit

Tällaisia pidän päällyshousujen housujen alla, koska tykkään ja näen tällaiset naisen jaloissa seksikkäänä. Aivan sama mitä muuta asiasta sanovat, tämä on oma tyyli. Lisäksi 15 den sukkahousuja ja vanhan ajan nylonsukkia joskus.

15

658

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • coolyou

Tästä tuli hyvä fiilis :)

• WouWouts

Minullekin kelpaisi mitä sinulle aloittaja. :D

• miraela

Mustat kiiltävät legginsit - miks housujen alla??? Ite laitaisin noi legginsit mekon tai hameen kera ja korkkarit jalkaan ja menoks!!! :)

• Sukkikset_olla_pitää

Leggingsit ja mekko on tyylittömyyden huippu.

• Oilipoika

Sama täällä ,kiiltvöt leggarit ja minihame korkkarit tai korkkarisaappaat sitten ulos kävelylle.
      Ihan sama onko tyyllikästä eli ei mutta jos itsestä tuntuu kivalta niin niillä mennään...

• kluhgkjlbjkvgfdsrtd

Saappaat peittää sopivasti paljaat nilkat, joten se ei ole tyylitöntä.

• legginsit ja korkkarit!!! Mahtava yhdistelmä - Hame tai pitkä toppi käy myös. :)

• Anonyymi00016

Kiiltävät erittäintiukat legginsit niinn että munat pullottaa kunnolla , mustat rintsikat ja valkoinen paita, korkkarit ja menox

• Anonyymi00017

Mahtavaa! On hienoa, että nautit naiseudestasi! Sinulla on täysi oikeus olla itsesi eli aito nainen!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mahtavaa! On hienoa, että nautit naiseudestasi! Sinulla on täysi oikeus olla itsesi eli aito nainen!

...ja me kaikki kyllä ymmärrämme, että LHB-pelle vastaa omaan provoonsa. Ketään ei kiinnosta, kenenkään elämä ei muutu mihinkään suuntaan. Lähinnä vaan säälittävä, kun toisella ei ole mitään elämää.

• Anonyymi00019

Itsellä myös ihonmyötäiset wetlook ja pvc legginsit. Läpinäkyvä sifonki paita ja huivit vyöt ja tiukka nahkatakki. Ajelen usein levareille ja kävelyllä siellä. Kyllä pitää näkyä housuissa pullotus.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Itsellä myös ihonmyötäiset wetlook ja pvc legginsit. Läpinäkyvä sifonki paita ja huivit vyöt ja tiukka nahkatakki. Ajelen usein levareille ja kävelyllä siellä. Kyllä pitää näkyä housuissa pullotus.

Oh, kyllä nykyään voi naisellakin pullottaa. Miksi suotta piilotat itsesi jollekin syrjäiselle levarille? Me hyvä tyttö keskustaan ja anna luontaisen kauneutesi näkyä!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oh, kyllä nykyään voi naisellakin pullottaa. Miksi suotta piilotat itsesi jollekin syrjäiselle levarille? Me hyvä tyttö keskustaan ja anna luontaisen kauneutesi näkyä!

Levareilla haetaan panoseuraa pusikkoon. Että kuule ihan sen takia levareilla.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Käyn kyllä kirpputoreilla ja jopa kaupoissa erittäin tiukoissa farkuissa ja Ihonmyötäisissä legginseissä. Löytyy latex pvc ja lycratrikoita sekä naisten stretch farkut. Levarit ei kaikki ole niinkään syrjässä. Kiva siellä on kävellä kiihottavaa huomata että monet ovat kiinnostuneita. Mitäpä sitä kiertelemään että nautin hyväilyistä ja katselen sopivaa mies seuraa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kauniisti sanottu. Sehän tässä on että itse nauttii asuistaan johon pukeutuu. Olen huomannut että ainakin herättää voimakkaasti huomiota jos kuljet tuolla seksikkäissä legginseissä ja kiihotut siinä itse samalla. Tämä johtaa joskus tilanteeseen että löydät itsesi vieraan miehen autosta ja lopun tiedättekin kun alistun himoilleni ja annan itseni vieraan miehen käsittelyyn.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1068
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      700
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      676
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      190
      534
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      470
    8. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    9. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      169
      434
    10. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    Aihe