Muuttaako vai ei muuta

Sniff

Minulla on sellainen tilanne, että olen muuttanut pohjoisesta pk-seudulle pari vuotta sitten, enkä oikein koskaan ole "sopeutunut" tänne. Nyt on tullut todella vahva ikävä ja halu muuttaa takaisin kotipaikkakunnalle, jossa myös perhe ja sisarukset asuvat ja heitä on ajoittain kova ikävä . Ainoa mikä pitelee minua täällä on mies, hän on todella välittävä ja kiltti, todella harvinainen mieheksi mutta hän ei ole halukas muuttamaan, eli jos päätän muuttaa se olisi siinä. Emme asu yhdessä. Välillä hänen kanssaan on kiva olla, mutta useimmiten ärsyttää pienetkin asiat, ja yhteiselo tuntuu tylsältä. Itse tykkään urheilusta ja mennä, hän taas enemmin makaa sohvalla illat. Lisäksi kommunikointi on todella vaikeaa, ja emme juurikaan puhu kun olemme yhdessä, mikä tuntuu oudolta. En ole nähnyt hänen kavereitaan vaikka olemme kohta vuoden seurustelleet, hän taas minun, mikä sekin tuntuu oudolta. Pelottaa vaan, jos muutan, että teenkö virheen, koska hän kuitenkin näistä ongelmista huolimatta on 100% luotettava ja kiltti mies. Haluaisin kuulla mielipiteitä, onko joku ollut samanlaisessa tilanteessa?

4

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori60

      Onko pillus märkä?

    • Vastaan vähän fiksummin kuin edellinen...

      Mies on kiltti ja luotettava
      - Ei keskustele
      - Ette asu yhdessä
      - Ette tapaa toistenne kavereita = ei ole yhteisiä kavereita
      - Mies viettää vapaa-aikansa sohvalla
      - Sinä haluat kotiin takaisin
      = Lähde, kun kerran itse haluat, eikä täällä (oikeasti) mikään pidättele.
      Miksi kiusaisit itseäsi.

      Ja jos parisuhteessa vuoden yhdessä olon, ilman yhdessä asumista toisessa jo ärsyttää asiat - arvaa kuinka paljon ne ärsyttää 5 vuoden päästä ;-)

    • poispoispois

      Samaa mieltä. Muuta pois vaan, se on ainoa oikea ratkaisu.
      Itselläni mies josta eroan juuri samoista syistä.
      Onnea meille.

    • 645895

      Kyllä tuosta tekstistä saa käsityksen, että olet jo oikeasti päättänyt asian, mutta haet vielä muilta jotain varmistusta ja hyväksyntää. Luotettava ja kiltti ei taida riittää, jos et ole onnellinen. Loppujen lopuksi on vain tämä yksi elämä (ellei sitten usko jotain muuta) ja pitää miettiä, miten sen haluaa elää. Onko sitä aikaa haahuiluun ja "melkein elämiseen" vai pitäisikö rohkeasti lähteä eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe