Minulla on sellainen tilanne, että olen muuttanut pohjoisesta pk-seudulle pari vuotta sitten, enkä oikein koskaan ole "sopeutunut" tänne. Nyt on tullut todella vahva ikävä ja halu muuttaa takaisin kotipaikkakunnalle, jossa myös perhe ja sisarukset asuvat ja heitä on ajoittain kova ikävä . Ainoa mikä pitelee minua täällä on mies, hän on todella välittävä ja kiltti, todella harvinainen mieheksi mutta hän ei ole halukas muuttamaan, eli jos päätän muuttaa se olisi siinä. Emme asu yhdessä. Välillä hänen kanssaan on kiva olla, mutta useimmiten ärsyttää pienetkin asiat, ja yhteiselo tuntuu tylsältä. Itse tykkään urheilusta ja mennä, hän taas enemmin makaa sohvalla illat. Lisäksi kommunikointi on todella vaikeaa, ja emme juurikaan puhu kun olemme yhdessä, mikä tuntuu oudolta. En ole nähnyt hänen kavereitaan vaikka olemme kohta vuoden seurustelleet, hän taas minun, mikä sekin tuntuu oudolta. Pelottaa vaan, jos muutan, että teenkö virheen, koska hän kuitenkin näistä ongelmista huolimatta on 100% luotettava ja kiltti mies. Haluaisin kuulla mielipiteitä, onko joku ollut samanlaisessa tilanteessa?
Muuttaako vai ei muuta
4
370
Vastaukset
- Tohtori60
Onko pillus märkä?
Vastaan vähän fiksummin kuin edellinen...
Mies on kiltti ja luotettava
- Ei keskustele
- Ette asu yhdessä
- Ette tapaa toistenne kavereita = ei ole yhteisiä kavereita
- Mies viettää vapaa-aikansa sohvalla
- Sinä haluat kotiin takaisin
= Lähde, kun kerran itse haluat, eikä täällä (oikeasti) mikään pidättele.
Miksi kiusaisit itseäsi.
Ja jos parisuhteessa vuoden yhdessä olon, ilman yhdessä asumista toisessa jo ärsyttää asiat - arvaa kuinka paljon ne ärsyttää 5 vuoden päästä ;-)- poispoispois
Samaa mieltä. Muuta pois vaan, se on ainoa oikea ratkaisu.
Itselläni mies josta eroan juuri samoista syistä.
Onnea meille. - 645895
Kyllä tuosta tekstistä saa käsityksen, että olet jo oikeasti päättänyt asian, mutta haet vielä muilta jotain varmistusta ja hyväksyntää. Luotettava ja kiltti ei taida riittää, jos et ole onnellinen. Loppujen lopuksi on vain tämä yksi elämä (ellei sitten usko jotain muuta) ja pitää miettiä, miten sen haluaa elää. Onko sitä aikaa haahuiluun ja "melkein elämiseen" vai pitäisikö rohkeasti lähteä eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592