Yleisövessa ja känny

1lesken

Yleisövessassa minulla paloi hihat. Joku mummu oli lukittautunut vessaan kailottamaan kännyyn. Jono odotti ulkopuolella. Sanoin pari valittua sanaa oven läpi mummulle. Mummu vain totesi, että pakko vastata missä vain kun mies soittaa. Voi jiisus noita parisuhteita ja eläkeläisiä. Kun mummu maastotui vessasta, koko jonollinen loi häneen murhaavia katseita. Mummu luikki ukkonsa helmoihin. Lesken

28

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulipahan toikin asia selväksi

      • 1lesken

        piik....
        Onks varma kans? Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        piik....
        Onks varma kans? Lesken

        Selvä ku pläkki ,ihmisten erilaiset tavat korostuu,ittellä on luuri korvassa ja siin etukenos ku jäpittää niin oven alareunast pitelen jämäkästi ,säppiin en laita.


      • Anonyymi
        1lesken kirjoitti:

        piik....
        Onks varma kans? Lesken

        Kun huomaan että mamu siivoo vessaa niin jätän paskaa jälkeeni mamuille kuuluu paskahommat. Hihhh. Ei työ lopu


    • Mitä ihmettä!
      Siis joku lukittautunut yleisövessaan?
      Mitä salaista hänellä oli, että piti laittaa ovi lukkoon ...

      • 1lesken

        Tel.....
        Jaaa, että mitä salaista? Jotkut ihmiset vaan laittavat assan vessassa istuessaan oven säppiin, sisäpuolelta. Ehkäpä eivät halua tulla yllätetyiksi kesken istunnon. Ja puhuvat luuriin. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        Tel.....
        Jaaa, että mitä salaista? Jotkut ihmiset vaan laittavat assan vessassa istuessaan oven säppiin, sisäpuolelta. Ehkäpä eivät halua tulla yllätetyiksi kesken istunnon. Ja puhuvat luuriin. Lesken

        Niin?
        Niinhän minäkin teen ja jono saa kiltisti odottaa siellä ulkopuolella tunkematta samaan koppiin minun kanssani, kun ovi on lukossa.
        Mutta mikä sitten on aloituksesi pointti?


      • Vaarallinen-maailma

        Hänellä on huolehtivainen ukko. Varmistaa ettei akka ole kuukahtanut yleiseen vessaan tai onko nitrot mukana, tai ettei joku mamu ole kohdistanut esiaviollista seksuaalista häirintää mummo parkaan.


      • 1lesken
        Tellukka kirjoitti:

        Niin?
        Niinhän minäkin teen ja jono saa kiltisti odottaa siellä ulkopuolella tunkematta samaan koppiin minun kanssani, kun ovi on lukossa.
        Mutta mikä sitten on aloituksesi pointti?

        Tell.....
        Se että olin Sokoksen-tavaratalossa, missä on tasan kaksi vessakoppia käytössä. Porukkaa oli paljon ja toisessa niistä vessakopeista mummu oli täysistunnossa ja puhui kännyyn. Ei ollut kiiruun kierää pois. Kun oven läpi huudettiin, että lopeta se kännyyn puhuminen siellä vessassa, mummu ei tainnut edes tajuta olevansa Sokoksen vessassa. Luuli vissiin olevansa kotona. Minkkiturkin helmat liehuen tuli vessasta ja katseli meidän vessajonottajien murhaavia katseita, ylimielisen näköisenä. Sanoin, että nyt voitte jatkaa luuriin puhumista näin vessan oven ulkopuolella vaikka maailman tappii asti. Voi zsiisus. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        Tell.....
        Se että olin Sokoksen-tavaratalossa, missä on tasan kaksi vessakoppia käytössä. Porukkaa oli paljon ja toisessa niistä vessakopeista mummu oli täysistunnossa ja puhui kännyyn. Ei ollut kiiruun kierää pois. Kun oven läpi huudettiin, että lopeta se kännyyn puhuminen siellä vessassa, mummu ei tainnut edes tajuta olevansa Sokoksen vessassa. Luuli vissiin olevansa kotona. Minkkiturkin helmat liehuen tuli vessasta ja katseli meidän vessajonottajien murhaavia katseita, ylimielisen näköisenä. Sanoin, että nyt voitte jatkaa luuriin puhumista näin vessan oven ulkopuolella vaikka maailman tappii asti. Voi zsiisus. Lesken

        Pystyikö hän olemaan nauramatta, kun näki sinun ilmeesi?


      • 1lesken
        Vaarallinen-maailma kirjoitti:

        Hänellä on huolehtivainen ukko. Varmistaa ettei akka ole kuukahtanut yleiseen vessaan tai onko nitrot mukana, tai ettei joku mamu ole kohdistanut esiaviollista seksuaalista häirintää mummo parkaan.

        vaaralline........
        Noo tämä huolehtivainen ukko oli vessan välittömässä läheisyydessä odottamassa kännymummuaan. Todellisuudessa ukko ei edes puhunut kännyyn lainkaan, vaan keskusteli nätin kempparimyyjän kanssa. Mummun selittelyt, ukon soitosta hämärtyivät. Ei ainakaan siippansa kanssa puhunut. Lesken


      • 1lesken
        Tellukka kirjoitti:

        Pystyikö hän olemaan nauramatta, kun näki sinun ilmeesi?

        Tell.....
        Meitä oli ylikymmenen jonossa, että kun mummu tuli veskistä, tuskinpa hän pystyi päättelemään nanosekunnissa,kuka meistä häntä ojensi oven takana. Lesken


      • Manta-

        Voi pyhä yksinkertaisuus, ei sitä noin vain kesken lähdetä "istunnolta", ja vielä se jälkipuhdistus. Siinähän sitä jutellessa kännyyn loputkin kikkarat putoaa veteen.
        Istunto hetkeä pitää kunnioittaa, se kuuluu jokaiselle.
        Kuinka moni odottaja oven takana seisoi jalat ristissä?


      • 1lesken
        Manta- kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus, ei sitä noin vain kesken lähdetä "istunnolta", ja vielä se jälkipuhdistus. Siinähän sitä jutellessa kännyyn loputkin kikkarat putoaa veteen.
        Istunto hetkeä pitää kunnioittaa, se kuuluu jokaiselle.
        Kuinka moni odottaja oven takana seisoi jalat ristissä?

        Man......
        Kaikki. Lesken


    • Savu-päivässä

      Onko sinulla edes hihoja mitä polttaa?
      Etkö ole polttanut sillatkin takanasi?
      Muuten, poltatko?

      • 1lesken

        Savu..........
        Makoilen soffalla hihattomassa kahvipaidasssa. Asun maalla jossa koiran kanssa teen päivittäin kolmen sillan lenkkiä. Ainaskin ne on jäljellä. Poltanko, siis mitä. Lesken


    • Monen on vaikea kahta tehtävää samaan aikaan suorittaa.
      Jos puhut, et pissaa ja päinvastoin.
      Aikaa siinä menee, eläkeläisillä varsinkin.

    • Liekö edes puhunut puhelimeen?
      Huomasi vain, että hänen takanaan jonossa oli sen näköinen kyylä, joka tulee seisomaan korva ovessa kiinni ja kuuntelemaan jokaisen pieraisun. Peräpään ääniä peittääkseen hölötti yksinään.

      • 1lesken

        Tell.....
        Detaljeja sinulle, kun ymmärryksesi on jäänyt jonnekin. Mitenkä mummu joka jo istui paskahuussissa jauhamassa sitä itteään, kun menin vessaan, voi olla minun kanssani samassa jonossa. Mieti. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        Tell.....
        Detaljeja sinulle, kun ymmärryksesi on jäänyt jonnekin. Mitenkä mummu joka jo istui paskahuussissa jauhamassa sitä itteään, kun menin vessaan, voi olla minun kanssani samassa jonossa. Mieti. Lesken

        Kyllä se yleensä on jonon ensimmäisenä, joka sinne vessaan menee.

        Ehkä hän on ollut yhtä hyvä tekemään huomioita kuin sinäkin, joka ehdit laskemaan kuinka monta jonottajaa takanasi seisoo, kenen kanssa joku mies juttelee, kauanko joku istuu vessassa ...

        Aina yhtä hauskoja nämä tilannetiedoitukset, kun lesken on käynyt ihmisten ilmoilla.
        Jatka vain samaan tyyliin.


      • 1lesken
        Tellukka kirjoitti:

        Kyllä se yleensä on jonon ensimmäisenä, joka sinne vessaan menee.

        Ehkä hän on ollut yhtä hyvä tekemään huomioita kuin sinäkin, joka ehdit laskemaan kuinka monta jonottajaa takanasi seisoo, kenen kanssa joku mies juttelee, kauanko joku istuu vessassa ...

        Aina yhtä hauskoja nämä tilannetiedoitukset, kun lesken on käynyt ihmisten ilmoilla.
        Jatka vain samaan tyyliin.

        Sm3/tallukka tai jotain.........
        Hyvää päivän jatkoa vaan sullekin. Lesken


      • 1lesken
        Tellukka kirjoitti:

        Kyllä se yleensä on jonon ensimmäisenä, joka sinne vessaan menee.

        Ehkä hän on ollut yhtä hyvä tekemään huomioita kuin sinäkin, joka ehdit laskemaan kuinka monta jonottajaa takanasi seisoo, kenen kanssa joku mies juttelee, kauanko joku istuu vessassa ...

        Aina yhtä hauskoja nämä tilannetiedoitukset, kun lesken on käynyt ihmisten ilmoilla.
        Jatka vain samaan tyyliin.

        Tellukka/sm3 tai jotain muuta nimmaria.
        Jokos sinä olet päässyt pois sieltä vessankopista, kun ei tuntunut olevan mitään kiirettä. Aku Ankkojako siellä lueskelet. Vai entisenä siivoojana alat hinkkamaan pyttyä puhtaaksi roiskeiltasi. Olet niin vallan mukava kun jaksat aina ottaa kantaa ketjuuni. Mieltä ylentävää. Saadaan aikaan sivisytynyt,vuorovaikutteinen ketju. Seuraavan kerran kun menen yleisövessaan,raportoin välittömästi mitä siellä oikein tapahtuu. Minulla kun on silmät selässäkin. Yritä jaksaa odottaa. Lesken. Ps. Miksi vaihdat usein nimimerkkiäsi mutta et tyyliäsi. Sama


    • Laitanpa tyylikkään Ammatti-lyhenteen.


      Tuo tulee perä-suolen syöpä-leikkauksen jälkeen.
      "Scheisse Öffnen"
      -
      Miten lienee käy, jos muovi-pussit todella kielletään?

      H.

    • Paskojatkyrsii

      Ne jotka käyvät haisevalla paskalla niin voisivat pitää tulitikkuja taskussa kun seuraavalla meinaa tulla oksennus mennä sinne tuoreeseen karmeaan löyhkään. Jollain krapulapaskalla voi olla ruikittu koko pönttö eikä viitsitä edes paperilla pyyhkiä sitä tuoreeltaan pois.

      • Psykoterapeutitar

        Sytytä vaan stidi yleisessä veskissä, niin voi tulla kallis lasku, kun koko tonttujoukko saapuu paikalle🕯🚽🚒😬


      • 1lesken
        Psykoterapeutitar kirjoitti:

        Sytytä vaan stidi yleisessä veskissä, niin voi tulla kallis lasku, kun koko tonttujoukko saapuu paikalle🕯🚽🚒😬

        psykot..........
        Jos kännymummu olisi pistänyt stidin palamaan veskissä ja minkkiturkki olisi alkanut kärtsätä, en ehkä olisi, vanhana kettutyttönä, ihka ensimmäisenä mennyt mummun pelastusoperaatioon mukaan. Minkkiturkki roskiin ja känny huussissa kiinni. Se on siinä. Lesken


      • Psykoterapeutitar
        1lesken kirjoitti:

        psykot..........
        Jos kännymummu olisi pistänyt stidin palamaan veskissä ja minkkiturkki olisi alkanut kärtsätä, en ehkä olisi, vanhana kettutyttönä, ihka ensimmäisenä mennyt mummun pelastusoperaatioon mukaan. Minkkiturkki roskiin ja känny huussissa kiinni. Se on siinä. Lesken

        Toisilla vaan on pakonomainen tarve vastata mukana kulkevaan puhelimeen, kun se soi! Systerikin on tosi koomisen näköinen, kun tajuaa, että ääni tulee hänen veskastaan. Alkaa kaivelu kassista ja puhelimen kuoriminen jostain säilytyspussukasta. Puhelin kiljuu, kuten aika usein ikääntyvillä ihmisillä ja sitten sitä pitää vielä tuijotta, että kuka soittaa. Onhan se ahdistava tilanne, jos täytyy koko systeemi pöntöllä hoitaa ja aikaa kuluuuuuuuu.......😬


    • Anna.anteeks

      No voi mummu minkä teki! Ukon vika kun soitti ja mummu ei tullut ajatelleeksi että jonottajilla vois mennä pissat housuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe