Naisilla on omansa,äitienpäivä,naisten päivä,missä miesten päivä??
Missä miestenpäivä ?
10
173
Vastaukset
Hirveen moni mies itkee tuota samaa...Mun puolesta vaikka vaihtavat tuon naistenpäivän miestenpäiväks, niin loppuu tuo itkumarina. Ei tuo naistenpäivä mitään anna naisille että sitä tarvii kadehtia. Tuolla päivällä oli silloin aikoinaan oma tarkoituksensa.
- tenttu-taija
Kuinkoa monta on hirveen moni? Tasa-arvon nimissä naiset ovat vaatineet vaikka mitä ajan saatossa, vaikka asia ei sovi naiselliselle naiselle. Papit, armeija yms. Sukupuoli vaikuttaa paljon, vaikkakin poikkeuksia on olemassa ja niiden perusteella vaaditaan samoja asemia. Jos joku mies tahtoo, ei vaadi, myös miestenpäivää kun naisillakin sellainen on, niin lienee oikeutettua siihen verrattuna, mitä naiset ovat vaatineet. Oikea mies ei itke asian kanssa, sen verran "aivansama" juttu. Toki miehet itkee silloin kun on aihetta, kuka mistäkin syystä.
tenttu-taija kirjoitti:
Kuinkoa monta on hirveen moni? Tasa-arvon nimissä naiset ovat vaatineet vaikka mitä ajan saatossa, vaikka asia ei sovi naiselliselle naiselle. Papit, armeija yms. Sukupuoli vaikuttaa paljon, vaikkakin poikkeuksia on olemassa ja niiden perusteella vaaditaan samoja asemia. Jos joku mies tahtoo, ei vaadi, myös miestenpäivää kun naisillakin sellainen on, niin lienee oikeutettua siihen verrattuna, mitä naiset ovat vaatineet. Oikea mies ei itke asian kanssa, sen verran "aivansama" juttu. Toki miehet itkee silloin kun on aihetta, kuka mistäkin syystä.
No kuules..oon neljältä mieheltä esim. eilen kuullut, että kyllä se tuntuu joitain kalvavan tuo päivä. Mua ärsytti juuri siksi tämä asia, kun tuntu että meikäläinen melkein syyllistettiin ku naisilla on tämmönen päivä. Miksei sitä miestenpäivää vaadita, niin ehkä se myös tulee.
- Uskollinen_alamaisesi
tinttu-liina kirjoitti:
No kuules..oon neljältä mieheltä esim. eilen kuullut, että kyllä se tuntuu joitain kalvavan tuo päivä. Mua ärsytti juuri siksi tämä asia, kun tuntu että meikäläinen melkein syyllistettiin ku naisilla on tämmönen päivä. Miksei sitä miestenpäivää vaadita, niin ehkä se myös tulee.
Emme me miehet sillä mitään tee. Naisia kuuluu kylläkin hemmotella, helliä, antaa kukkia.. Kohdella kuin kuningatarta. Millaisia tomppeleita Tinttu-Liina, oikein tunnet?;)
Uskollinen_alamaisesi kirjoitti:
Emme me miehet sillä mitään tee. Naisia kuuluu kylläkin hemmotella, helliä, antaa kukkia.. Kohdella kuin kuningatarta. Millaisia tomppeleita Tinttu-Liina, oikein tunnet?;)
Voih..ajatteleeko joku mies oikeasti noin..<3 Eihän tuota meinaa uskoa, ku on kohdannu niin monta tomppelia :))
tinttu-liina kirjoitti:
Voih..ajatteleeko joku mies oikeasti noin..<3 Eihän tuota meinaa uskoa, ku on kohdannu niin monta tomppelia :))
Hittolainen Lananen kun hengailet väärässä seurassa :-O Meitsiki muisti sentään rakastaan ruusukimpulla ja sydämmenmuotoisella Geisharasialla.. <3
- naiset_kunniaan
tinttu-liina kirjoitti:
Voih..ajatteleeko joku mies oikeasti noin..<3 Eihän tuota meinaa uskoa, ku on kohdannu niin monta tomppelia :))
Nuori väki on näissä asioissa vanhempiaan valveutuneempaa.
butch-cassidy kirjoitti:
Hittolainen Lananen kun hengailet väärässä seurassa :-O Meitsiki muisti sentään rakastaan ruusukimpulla ja sydämmenmuotoisella Geisharasialla.. <3
Noo..pitäähän niitäki jonkun kestää...Sä Butsi osaat kyllä kohdella naisia..hieno juttu :)
naiset_kunniaan kirjoitti:
Nuori väki on näissä asioissa vanhempiaan valveutuneempaa.
on upea asia, että nuorissa on paljon huomaavaisia, mutta kyllä mä uskon että myös vanhemmissa ihmisissä löytyy näitä jalokiviä :)
- Sui-hin
No miestenpäivähän on 14.3. Jesss!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464