Alkakaas treenata. Muistianne.

Pätkii-kuin-piuha

Tutkimus (totta helkutissa, taas kerran) lupaa, että kun treenaat muistiasi puoli tuntia päivässä, niin....
Ai niin, mitäs sitten tapahtuu? Luin vain otsikon. Täytyypä etsiä.....

(Supermuistajaksi kuukaudessa! Muistin voi tuplata treenaamalla puoli tuntia päivässä).

Juu. Sinusta tulee supermuistaja!
Kuukauden kuluttua muistat kaikki avaukset, mitä tänään on ollut esillä. Muistat kuka vastasi ja mitä. Ja sillai tollai.

9

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OhjeitaTahtosin

      No, miten sitä muistia pitäisi treenata?
      Ohjeita, pls!

      • lasken.laamapaitoja

        Noh, vaikkapa laskemalla lampaita. Aamulla kiva kokeillamonta lammasta illasta muistaa?
        Voihan sitä laskea nukku mattejakin, sama kaava.


    • MUISTA
      nauttia elämästä
      auttaa kaveria
      opiskella kieliä
      kuunnella musiikkia
      käydä maalla
      tavata ystäviä
      käydä töissä
      siivota kotona
      käydä kaupassa
      liikkua ulkona
      OLLA LÄSNÄ
      pukeutua lämpimästi
      käydä kylvyssä
      nukkua hyvin
      juoda
      syödä
      hengittää

      Näin lukee muistiyhdistykseltä saamassani paidassa,
      Luotan heidän neuvoihinsa. Varmaan tietävät.

      • Takaisin-muistamaan

        Onko tuo litania yksi yhteen?
        Onpa muistiyhdistyksen äidinkieli pahasti unohtunut.
        Missä pisteet pilkut isot alkukirjaimet.................?Jöt Nins Etelleen


      • Takaisin-muistamaan kirjoitti:

        Onko tuo litania yksi yhteen?
        Onpa muistiyhdistyksen äidinkieli pahasti unohtunut.
        Missä pisteet pilkut isot alkukirjaimet.................?Jöt Nins Etelleen

        Ei se yksi lause ole, vaan palkki tärkeitä sanoja alekkain juuri noin , paitsi että kaikki ovat isoilla pölkkykirjaimilla kirjoitetut. Siitä vähän luistelin, olisi näyttänyt niin hurjalta huudolta jos kaiken olisi pölkyillä kirjoittanut.

        Mielestäni siitä puuttuu monta tärkeää sanaa esim
        Muista iloita, tanssia, nauraa, laulaa ja rakastaa...


    • automaattisesti-

      Ette te tarvitse muistia ainakaan tällä palstalla, sillä hunzks huomauttaa aina automaattisesti, jos hän on jo aiheesta joskus jotakin kirjoittanut.

      • Vikalainen-Memory

        Sama rahina vikalaisella.


    • hirveetä-muistaa

      Niin, se ostoslunttilappu kauppaan?
      Jäiköhän sinne ostoskärryyn?

      Aikastippa moni tarvitsee lunttilappuja, tai
      vaivihkaa kuin salaa puhelimensa näytöltä vilkaisee, tai
      soittaa vaimolleen, miehelleen..."mitä me syömme tänään".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe