Nainen, mikä saa hässäkkäsi kostumaan?

Myös.lesboille

Tasapuolisuuden nimissä ja näin tasa-arvon aikana kysymys myös naisille, kun miehille on oma kysymysketjunsa.

16

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtimolo

      Treenattu ja rasvattu molo tieteskin! Kun se on otettu sepaluksesta ulos tuulettumaan.

      • SopivaKokoVAU

        Liian iso ei kiihota eikä houkuta, koska muisto sen satuttamisesta piukassa paikassani ei ilahduta.


    • LemmenLeikitNe

      Hellyys, ihokosketus, suukottelu, älykäs kumppani, aikuisten leikit, hyvä olo ja lempi

      • YökEnTaidaKatsoaElokuva

        Yök! Onpa kamalia kuvia!
        Ehkä ovat sitten miesten mielestä mukavia.


      • Taikuritässä
        YökEnTaidaKatsoaElokuva kirjoitti:

        Yök! Onpa kamalia kuvia!
        Ehkä ovat sitten miesten mielestä mukavia.

        Mua nauratti...Lokomossa kävin katsomassa näyttelyn.
        Piiskallako jöpöttimestä tulisi tuollainen hirmulisko, mikä pistäisi naisen kahtia...eieisentään.


      • Mahtimolo

        No siinähän on just sellaisia treenattuja ja rasvattuja moloja jöpöttämässä sepaluksesta ulkona kuin mitä tarkoitinkin;DD
        Sääli että tarjoavat niitä vain miehille. Eikö nainen sais ottaa homolta edes suikkiin jos tekis mieli jos eivät pimpsasta välitä?


    • Hei beibi, camoon! Mun satiininuppuni ei ole mikään hässäkkä! Käyttäydy!

      Valitettavasti pitää sanoa että yhä vähemmät jutut saa minkäänlaista reaktiota aikaiseksi. Jos pää joskus kääntyykin, se kääntyy kuten olisi nähnyt taideteoksen, suu ei vetistele enää silleen, henki ei salpaannu, perhoset nukkuvat päiväunia.

      Muistaakseni pidän miehisistä hellistä otteista. Mutta saatan muistaa väärinkin. Siitä on sen verran pitkä aika, enkä ole ihan varma kannattaako sitä osiota elämästä avatakaan. Vanhat luurangot pysyköön kaapeissaan.

      • Lihaakin-ympärillä

        Mutta muista tämäkin. Vaikka luurangat kovia ovatkin, ja tulisivat kaapeista, ne itsenään eivät saa aikaan hässäkkää, että satiinisimppelisi ottaisi edes ilmankosteutta. Täytyy käyttää myös mielin kielin panoksia.


    • eijaksaismillään

      Peräkammarin runkkari,vaihda palstaa.

      • Himmelsauge

        Eikö pornosivut riitä, pitääkö tänne tulla vielä mässäilemään 😁


    • sdfgfdghdf
    • Jormaos.jortikka

      Kyllä se minä olen joka hässäkän hoitaa. Olen Jorma - isolla J:llä.

    • Nyt aloittaja kyllä kyselee niin yksinkertaista asiaa, jonka jokainen normaalilla älyllä varustettu ihminen pystyy itsekin päättelemään. Essolaisten mielestä naisen hässäkkä saattaa kostua silloin, kun pienempää tarvetta tehdessä virtsaa pääsee roiskumaan reunuksille. Kostuminen ei jää pysyväksi, sillä ylimääräiset roiskeet on helppoa kuivata hässäkästä tavallisella vessapaperilla, jota on saatavilla jokaisessa vessassa (Essollakin).

    • SiittäVaanPesulle

      Käsisuihku pesee, puhdistaa ja kostuttaa hetkeksi. Tekee hyvää ja pitää huolta. Ihanaa, että käsisuihkuja on nykyään käytettavissä myös julkisissa vessakomeroissa. - Pisulle, pesulle ja...

      • vai-niin-vai-niin

        Vai sellaista toimintaa...

        Olen huoltomies. Täten ilmoitan!

        Käsisuihkujen toimintahäiriöt ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti.
        Kaiken lisäksi suihkun suutin rei-issä on alkanut ilmetä karvan kasvua...

        Auwink Auwink


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe