Itsensäkehumisketju

Tyhjentykää-törpöt

Tässä on hunkszille, koppikselle ja palomatukselle oma itsensäkehumisketju.

Tehkää omat johtopäätöksenne.

24

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutos reseptiin.
      -
      "Yksin-kertaisesti sitten:

      Apetit pakaste-vihannekset ja kasvikset, sekä Kukka-Kaali.
      300gr. ja 250gr. X 2.SF 300gr. X 1 SF.
      10-12 kpl. Broilerin paisti-leikkeitä 800gr.SF
      Vaihto-ehtona tar-tar leikattua laatu-naudan lihaa 2% 850gr.SF
      Leipinä Täysj. Ruis ja Vehnä 1 X 2vpl.SF
      Juustoportti Luomu-Kirnu-Voi.SF
      Juustoportti Luomu-viili 6kpl.SF
      Maito 3ltr. luomu rasvaton.SF
      Omenaa, Mandariinia tms.Osittain SF
      Viikon eväs.
      Maksaa mitä maksaa"

      H.

      • nonniion

        Mikä resepti noille leikkeille ? Niitä on taas jääkaapissa huomenna kypsennettäviksi. Mitään erikoisaineita en tähän hätään saa.


      • nonniion kirjoitti:

        Mikä resepti noille leikkeille ? Niitä on taas jääkaapissa huomenna kypsennettäviksi. Mitään erikoisaineita en tähän hätään saa.

        Huuhtele
        Valuta ritilällä.
        Alu-folio.
        Vedä kynsillä hellästi poikki-raidat Aluun.
        Ripottele Alulle runsas suola.
        Huomaa että suola asettuu nätisti uomiinsa.
        Lado fileet Alulle.
        Garseesti valko-Sipuli-jauhetta.
        Ripottele Musta-Pippuria.
        Sirottele lisää suolaa.
        Kääri folio kiinni.
        Odottele 30min.
        2cm. viipale Luomu-Voita.
        Kun voi alkaa ruskistua, asettele pannulle fileet.
        Minulla sopii 6kpl.kerralla.
        Varo, etteivät paistu liikaa.
        Sulje Aluun ja anna levätä 15 min.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Huuhtele
        Valuta ritilällä.
        Alu-folio.
        Vedä kynsillä hellästi poikki-raidat Aluun.
        Ripottele Alulle runsas suola.
        Huomaa että suola asettuu nätisti uomiinsa.
        Lado fileet Alulle.
        Garseesti valko-Sipuli-jauhetta.
        Ripottele Musta-Pippuria.
        Sirottele lisää suolaa.
        Kääri folio kiinni.
        Odottele 30min.
        2cm. viipale Luomu-Voita.
        Kun voi alkaa ruskistua, asettele pannulle fileet.
        Minulla sopii 6kpl.kerralla.
        Varo, etteivät paistu liikaa.
        Sulje Aluun ja anna levätä 15 min.

        H.

        Paista molemmin puolin rusketus-raidat.

        H.


    • Teenpä ikioman johtopäätökseni:
      aikas törpösti olet rajannut aloituksesi.

      Minustakin niin mukava olisi tyhjentyä.
      Puskee nääs tämä kevät taas rintoihin...

    • suvenelli1

      Voi. Menikö se itsensäkehumis luomisketju jo tukkoon.

    • Heikunkeikku

      Saako muutkin tulla tähän ketjuun kehuskelemaan?
      Mulla nimittäin olis yks itseni kehuminen.
      Noku tänään, heti aamusta asti, olen ruvennut touhuamaan oikein siis NIIN ahkerasti, että harvoin niin.
      Eilen kun tulin töistä, niin aloin alkuvalmistelemaan hommia. Piti keskeyttää, kun Voice alkoi ja sitähän en väliin jätä.
      Aamutuimaan oli alkuvalmisteluiden takia helppo jatkaa.
      Tahdon kehua itseäni tästä ahkeruudestani, johon harva kykenee. Tai niin ainakin luulen:)
      Pitelen pieniä pausseja aina kun joku homma on tehty.
      Muinoin kun en yksin asunut ja kun olin viimesen päälle touhunnut, niin oli kivaa kun toinen alkoi kehumaan, että kyllä sä OOOOooot ollut ahkera ja kyllä täällä on NIIIIIin siistiä. Tottakai siinä rinta rottinkeili.
      Nyt ei ole ketään kehumassa ja rinta lattanana paikallaan pysyy.
      Paitsi nyt se rinta pikkusen alkoi kohoilemaan näiden kirjoittamieni rivien myötä.
      Olen hyvä organisoimaan siivouksia. Kohta kaikki valmista.
      Ai niin joo joo, meinaan pian tehdä tyrnimarjarahkatäytekakun. Maistuis varmaan teillekin :)

    • Psykoterapeutitar

      Jos ei muuta, niin ainakin tuli aivan ihanaa sienipekonipiirakkaa, jonka vien mukanani, kun menemme vanhimman lapseni kotiin mun synttäreitä viettämään😋

    • Poistukaa aloituksesta välittömästi!
      Te luvattomat näyttelijät.
      Muka-muka-ansaitsijat.
      Tähän kuuluvat vain me, joilla on syytä ja aihetta.
      Sekä säde-kehä.
      :):)

      H.

      • Voi, itku
        mihin mä sen olemattoman, näkymättömän sädekehäni taas hukkasin.
        Se on kuin silmälasit...aina hukassa.


      • Psykoterapeutitar

        Entäs ihana piirakka!?


      • Heikunkeikku

        Ei, ällös komentele poistumaan.
        Tämä on oikein hyvä aloitus.
        Kerrankin onnistunut aloitus, johon mielelläni osallistun.
        Ajoitus oli oikea, muina päivinä aloitus olisi tuntunut huonolta.
        Minulla on tapa ruveta laskemaan, mitä olen kyseisenä päivänä tehnyt.
        En suorita laskutoimenpiteitä normaalina saamattomana tahi peräti laiskana päivänä.
        Ahkerana päivänä saan ynnäysluvun todella suureksi, kun hokaan laskea todella kaikki eväni heilautukset.
        Tässä vaiheessa luku on 26. Illalla ties kuinka paljon.
        Voiko ihiminen enää ahkerammaksi tulla.
        Kukkien lehdistä pölyjen pyyhkiminen on vielä kesken.
        Sädekehäni kiillotan vihoviimeisenä. Nautinnollisesti ja ylpeänä.


      • Heikunkeikku
        Psykoterapeutitar kirjoitti:

        Entäs ihana piirakka!?

        Niin ja entäs mun tyrnimarjarahkatäytekakku, jossa päällä pursotettuja pieniä ruusuja a´la Heikku?


      • hunksz

        Onko tämä sinun tekemäsi aloitus?


      • Täky-ei-oikein-purrut

        Ei ole Hunkszukan aloitus.
        Halusin tehdä "täsmäiskun" ja avata heille tien onneen saada kehua itseään ylt ympäri.


      • Täky-ei-oikein-purrut kirjoitti:

        Ei ole Hunkszukan aloitus.
        Halusin tehdä "täsmäiskun" ja avata heille tien onneen saada kehua itseään ylt ympäri.

        Ahaa, hän sitten vain huitoo rumempia ympäriltään pois.


    • On kieltämättä kivaa olla aloituksen arvoinen. Kehua 🤔 kertoessani tekemisistäni se ei ole kehumista.

      Joo, no, taisin tänä aamuna kehua itseäni 😋 itsetunnoltaan heikko ei pysty itseään kehumaan.

      Kel onni on se onnen kätkeköön 😂

    • :))
      Ei minulle tarvi tehdä erityistä aloitusta siihen.
      Minä kehun silloinkun olen kehumiset ansainnut ja silloin kun niitä jollaintapaa tarvitsen.
      Mutta uskokaa pois, se on vain kulissi. Luonnossa olen hyvin vaatimaton.

      • Heikunkeikku

        "Paloma"
        No mulla on ihan toisinpäin. Mun kulissius palstalla on niin, että yritän olla kauheen vaatimaton. Luonnossa oon kamalan hyvä ylimonissa asioissa.
        Ei mitenkään ilikiä NIIN paljon kehua, ku todellisuudessa pitäisi.:)


    • Eikös täällä jo ole itsensäkehumisketjut jokaisella sellaisella, joita eivät ketkään toiset kehu?

      Minä saan kehumisia muualta niin paljon, ettei minulla ole tarvetta kehua itse itseäni.
      Nyökyttelen vain hyväksyvästi toisten kehumisille ...

    • mennään.pois

      Olisi ollut parempi antaa aloituksen aiheeseen liittyvien nimimerkkien hoitaa ketju.
      Miksi tunkeutua sekaan kun ette aiheeseen liity linssiluteet.

    • eppu2

      Kukas sen kissanhännän nostaa, ellei kissa itse.

      • Ei-ainoastaan-kissa

        Kyllä kiva koirakin nostelee häntäänsä ja heiluttelee huiskasti.


      • eppu2
        Ei-ainoastaan-kissa kirjoitti:

        Kyllä kiva koirakin nostelee häntäänsä ja heiluttelee huiskasti.

        Sain juuri koiran kuvan kännykkään. Leikattu kun oli, niin kaamee vaate päällä, ettei pääse koskemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe