Moi! Eli olen 14v tyttö ja olen seurustellut n.puolenvuoden ajan nykyisen poikaystäväni kanssa (hän on saman ikäne) Olemme jo harrastaneet seksiä pari kertaa ja poikaystäväni ehdotti jos voisimme kokeilla anaaliseksiä,kysynkin nyt kokemuksia eli miltä se tuntuu ekaa kertaa,sattuuko?kiitos vastauksista!!!
Onko ok jos 14v harrastaa anaaliseksiä?
15
705
Vastaukset
- mwifmjdsfsf23
Se on luonnotonta ja kivuliasta.
- dede33
jatka normiseksiä koska tuskin sulle mitään iloa persepanoista. sano että nai isääsi perseeseen jos ei pillu riitä.
Miksi kaikki pitää aloittaa niin varhaisin?
En vain ymmärrä mitä hyötyä siitä olisi, olette kuitenkin melko nuoria, melkein lapsia. (Anteeksi jos tuo loukkasi, mutta silti)Kuulema jotkut sanoo et kivaa
Yleensä ekakerta sattuu. Ole hellä kaverille niin menee hyvin.
Kokeilitteko?- Rrrreeeegkekd
Kipu riippuu ihan siitä ett jänitäkkö lihaksias kuinka paljo. Mutt mäki oon sitä mieltä ett ei kannata.
- fsdgdc
Ei siinä varmaan 14-vuotiaanakaan mitään estettä ole, mutta vaivaudu selvittämään esim netistä miten liukkaria käytetään ym.
Ja ei nyt oikeesti parin emätinyhdynnän jälkeen. Sitten kun seksi alkaa olla normijuttu kymmenien kertojen jälkeen, niin voi ehkä alkaa harkitsemaan haluaisiko oikeasti jotain ekstriimimpää. - asdxd
Kannattaa kokeilla VitaeProta. VitaePro lievittää kaikenlaiset kivut.
- Maajussi123
Joo on se ok mut liukkarii kantsii käyttää
Suosittelen kokeilemaan. Nautit varmasti! Kun käytätte liukuvoidetta niin ei satu yhtään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634