Moi! Eli olen 14v tyttö ja olen seurustellut n.puolenvuoden ajan nykyisen poikaystäväni kanssa (hän on saman ikäne) Olemme jo harrastaneet seksiä pari kertaa ja poikaystäväni ehdotti jos voisimme kokeilla anaaliseksiä,kysynkin nyt kokemuksia eli miltä se tuntuu ekaa kertaa,sattuuko?kiitos vastauksista!!!
Onko ok jos 14v harrastaa anaaliseksiä?
15
661
Vastaukset
- mwifmjdsfsf23
Se on luonnotonta ja kivuliasta.
- dede33
jatka normiseksiä koska tuskin sulle mitään iloa persepanoista. sano että nai isääsi perseeseen jos ei pillu riitä.
Miksi kaikki pitää aloittaa niin varhaisin?
En vain ymmärrä mitä hyötyä siitä olisi, olette kuitenkin melko nuoria, melkein lapsia. (Anteeksi jos tuo loukkasi, mutta silti)Kuulema jotkut sanoo et kivaa
Yleensä ekakerta sattuu. Ole hellä kaverille niin menee hyvin.
Kokeilitteko?- Rrrreeeegkekd
Kipu riippuu ihan siitä ett jänitäkkö lihaksias kuinka paljo. Mutt mäki oon sitä mieltä ett ei kannata.
- fsdgdc
Ei siinä varmaan 14-vuotiaanakaan mitään estettä ole, mutta vaivaudu selvittämään esim netistä miten liukkaria käytetään ym.
Ja ei nyt oikeesti parin emätinyhdynnän jälkeen. Sitten kun seksi alkaa olla normijuttu kymmenien kertojen jälkeen, niin voi ehkä alkaa harkitsemaan haluaisiko oikeasti jotain ekstriimimpää. - asdxd
Kannattaa kokeilla VitaeProta. VitaePro lievittää kaikenlaiset kivut.
- Maajussi123
Joo on se ok mut liukkarii kantsii käyttää
Suosittelen kokeilemaan. Nautit varmasti! Kun käytätte liukuvoidetta niin ei satu yhtään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944