Linuks jälleen toimimaton!

Onpas_toimimaton

10

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo.8v.pelkkää.apulantaa

      Joko taas, eikö tuo tapahtunut jo kuukausia sitten?

      • Linuks_hävinnyt

        Uutinen oli julkaistu 14.3. klo 20:51. Onko lukihäiriö yleistäkin teikäläisten keskuudessa?
        Mitä tulee itse uutiseen, jossa paikallinen IT-pomo Karl-Heinz Schneider on selvästi linukshihhuli ja väittää taas niitä linuks-utopioitaan, joita ei kukaan muu vahvista.

        Linukshihhuleille ei jäänyt taas muuta käteen, kun väittää että munchenissä on väärä kaupunginvaltuusto!


      • jo.8v.pelkkää.puppua
        Linuks_hävinnyt kirjoitti:

        Uutinen oli julkaistu 14.3. klo 20:51. Onko lukihäiriö yleistäkin teikäläisten keskuudessa?
        Mitä tulee itse uutiseen, jossa paikallinen IT-pomo Karl-Heinz Schneider on selvästi linukshihhuli ja väittää taas niitä linuks-utopioitaan, joita ei kukaan muu vahvista.

        Linukshihhuleille ei jäänyt taas muuta käteen, kun väittää että munchenissä on väärä kaupunginvaltuusto!

        http://www.zdnet.com/article/after-a-10-year-linux-migration-munich-considers-switching-back-to-windows-and-office/

        Samaa uutista on ollut jo pari vuotta mutta teikäläisen härökäyttäytyminen senkun jatkuu.

        https://www.theregister.co.uk/2017/02/13/munich_may_dump_linux_for_windows/

        Tuokin on kuukauden vanha.

        JK. Joko sinulla on Windows 10?


      • jo.8v.pelkkää.puppua kirjoitti:

        http://www.zdnet.com/article/after-a-10-year-linux-migration-munich-considers-switching-back-to-windows-and-office/

        Samaa uutista on ollut jo pari vuotta mutta teikäläisen härökäyttäytyminen senkun jatkuu.

        https://www.theregister.co.uk/2017/02/13/munich_may_dump_linux_for_windows/

        Tuokin on kuukauden vanha.

        JK. Joko sinulla on Windows 10?

        Mutta pitäähän sitä nyt ainakin muutama vuosi juhlia, on se sen verran harvinaista herkkua että Microsoft voittaa..........†


    • se-pasianssi

      Kaupunginvaltuuston mummot ja vaarit haluavat ilmeisesti vaan pelata Windowsin pasianssia.

    • zeppoPc

      Pentti hoitoon !!!

    • Muenchenin-mummo

      Ja, der Windows Pazianssi on küllä parasta, ja.

    • makrobitti

      Tyhmät uskoo mitä vaan.

      "Väitteet nyt käytössä olevien avoimen lähdekoodin ohjelmistojen ongelmista perustuvat Microsoftin yhteistyökumppani Accenturen tekemään selvitykseen."

      • pitihän_se_arvata

        Hehehehheeee...


    • Sellaista se on kun käy Windowsin kanssa puljaamaan. Toimimattomuuksia seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe