14.3. klo 20:51
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/kaupunki-hylkasi-linuxin-palaa-windowsiin-ei-ollut-ongelmia-ei-perustu-faktoihin-6632861
Uutinen ei liene enää edes uutinen - tubutin on osoittanut toimimattomuutensa jo aikaa sitten, mutta kaikkien näköjään pitää sekin testata erikseen.......†
Linuks jälleen toimimaton!
10
211
Vastaukset
- jo.8v.pelkkää.apulantaa
Joko taas, eikö tuo tapahtunut jo kuukausia sitten?
- Linuks_hävinnyt
Uutinen oli julkaistu 14.3. klo 20:51. Onko lukihäiriö yleistäkin teikäläisten keskuudessa?
Mitä tulee itse uutiseen, jossa paikallinen IT-pomo Karl-Heinz Schneider on selvästi linukshihhuli ja väittää taas niitä linuks-utopioitaan, joita ei kukaan muu vahvista.
Linukshihhuleille ei jäänyt taas muuta käteen, kun väittää että munchenissä on väärä kaupunginvaltuusto! - jo.8v.pelkkää.puppua
Linuks_hävinnyt kirjoitti:
Uutinen oli julkaistu 14.3. klo 20:51. Onko lukihäiriö yleistäkin teikäläisten keskuudessa?
Mitä tulee itse uutiseen, jossa paikallinen IT-pomo Karl-Heinz Schneider on selvästi linukshihhuli ja väittää taas niitä linuks-utopioitaan, joita ei kukaan muu vahvista.
Linukshihhuleille ei jäänyt taas muuta käteen, kun väittää että munchenissä on väärä kaupunginvaltuusto!http://www.zdnet.com/article/after-a-10-year-linux-migration-munich-considers-switching-back-to-windows-and-office/
Samaa uutista on ollut jo pari vuotta mutta teikäläisen härökäyttäytyminen senkun jatkuu.
https://www.theregister.co.uk/2017/02/13/munich_may_dump_linux_for_windows/
Tuokin on kuukauden vanha.
JK. Joko sinulla on Windows 10? jo.8v.pelkkää.puppua kirjoitti:
http://www.zdnet.com/article/after-a-10-year-linux-migration-munich-considers-switching-back-to-windows-and-office/
Samaa uutista on ollut jo pari vuotta mutta teikäläisen härökäyttäytyminen senkun jatkuu.
https://www.theregister.co.uk/2017/02/13/munich_may_dump_linux_for_windows/
Tuokin on kuukauden vanha.
JK. Joko sinulla on Windows 10?Mutta pitäähän sitä nyt ainakin muutama vuosi juhlia, on se sen verran harvinaista herkkua että Microsoft voittaa..........†
- se-pasianssi
Kaupunginvaltuuston mummot ja vaarit haluavat ilmeisesti vaan pelata Windowsin pasianssia.
- zeppoPc
Pentti hoitoon !!!
- Muenchenin-mummo
Ja, der Windows Pazianssi on küllä parasta, ja.
- makrobitti
Tyhmät uskoo mitä vaan.
"Väitteet nyt käytössä olevien avoimen lähdekoodin ohjelmistojen ongelmista perustuvat Microsoftin yhteistyökumppani Accenturen tekemään selvitykseen."- pitihän_se_arvata
Hehehehheeee...
Sellaista se on kun käy Windowsin kanssa puljaamaan. Toimimattomuuksia seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483