vaiko mittaus tauko ???
Onko täällä tuumaus tauko
20
340
Vastaukset
- nositä
joo me mitataan. arvaa mitä?
En tiedä, mihin lie menneet, draamaan vai projektioihin, elämyksiin vai simulaatioihin, joku analyysi niillä varmaan on menossa.
Tuumaus olisi kyllä paikallaan, keksisi vain aiheen mitä alkais tuumaamaan.Tainneet uupua unten maille.
Päiväperhoset poissa, yökiitäjät paikalla.
Ihan tavallista.- New-age
Unihiekat vielä silmissä...
Mikä olis nukkumatin vastine aamuun...no joku sanois, että herätyskello, mutta joku hahmo, josta vois tehdä laulujakin? New-age kirjoitti:
Unihiekat vielä silmissä...
Mikä olis nukkumatin vastine aamuun...no joku sanois, että herätyskello, mutta joku hahmo, josta vois tehdä laulujakin?Joku vaikkapa aamuantti, joka herättää lempeästi hyräillen.
"Heräilepäs pikkuinen
onhan päivä uusi
nosta pääsi tyynyltä
kello on jo kuusi"
"Aamu-Auer ja Nukku-Matti
Halivat aamulla auvoisasti.
Matti otti Aamun viimeiset unet
unen ripeet häntä niin hauotti.
Iloin pirtein tanssi Aamu koittoon
sängyn alainen mörkökin oli enää haamu"
-
https://www.youtube.com/watch?v=YC3dE_RQ_uw
H.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Parempi, huomattavasti parempi.
:)"Ancelina"
NIINONKI! :)
Minä en olekaan mikään päivä-peitto-runoilija. :)
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
NIINONKI! :)
Minä en olekaan mikään päivä-peitto-runoilija. :)
H.hunksz
Ei sinua pitäisi kehua, riehaannut tolleen.
"Aamu kurkisti verhon takaa
jessus vieläkö pikku-hunksz makaa
herätän hänet säteilläni
kutitan nenäänsä lämmölläni"
..- New-age
Oikein mainio. Hyvähauska.
Tää on laittanut jo hapsuttoman päiväpeiton siististi kuriin.
Paulig on yrittänyt herättää.
Tää odottaa lisää aamulaului...varsinkaan, kun ei ole robhotti.
Pitäisi stailata itsensä ovesta-ulos moodiin.
Vanhat papparaiset katsoivat yöllä jalkapallo-ottelua Leicester- Sevilla,
utelin pelin loputtua kuis kävi, kuka voitti, vastaus tuli napakasti Aston Villa 3-2.
Aikamoisen jännittävä peli mahtoi olla.- mimmimum-..mi
Pari tuumailua kun menin bussilla...koko matkan ajan "tumma" kuljettaja puhui kännykorvalla....siis koko matkan....poliisilla on tehokampanja meneillään juuri kännykkä ajureille....
Toinen tuumailu ....mustaan kaapuun pukeutunut nainen tuli vastaani ...katsoin häntä samoin kun katson vastaantulevia ....hän katsoi minua ja sanoi ....moi..... - suvenelli1
Joopa joo. Jotenkin tulee yhä harvemmin tuumailtua, että kurkkaisko palstalle.
Mielenkiinto on hiipumassa... no paskaaks sillä on väliä ;)- suvenelli1
Ancelina kirjoitti:
Eihän sillä väliä, mutta on kohteliasta käydä ilmoittamassa, kun ei enää täällä käy.
Ai niin ja pitäis ensin haukkua palsta :)
Kevättä se on. Kivempi olla enempi ulkona. Palstalla olen usein pihalla.
No mäpä tulin:
Paaljon Onneva :)
https://www.youtube.com/watch?v=Q-GLuydiMe4- suvenelli1
Itse ilkimys :) Jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)
suvenelli1 kirjoitti:
Itse ilkimys :) Jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)
Mitennii ilkimys, onko sullaki:)?
- suvenelli1
Missasinkojotain kirjoitti:
Mitennii ilkimys, onko sullaki:)?
No nyt on... ainakin korvamato :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453