Onko täällä tuumaus tauko

ontyyntänyt

vaiko mittaus tauko ???

20

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nositä

      joo me mitataan. arvaa mitä?

    • En tiedä, mihin lie menneet, draamaan vai projektioihin, elämyksiin vai simulaatioihin, joku analyysi niillä varmaan on menossa.
      Tuumaus olisi kyllä paikallaan, keksisi vain aiheen mitä alkais tuumaamaan.

    • Tainneet uupua unten maille.

    • Päiväperhoset poissa, yökiitäjät paikalla.
      Ihan tavallista.

      • New-age

        Unihiekat vielä silmissä...
        Mikä olis nukkumatin vastine aamuun...no joku sanois, että herätyskello, mutta joku hahmo, josta vois tehdä laulujakin?


      • New-age kirjoitti:

        Unihiekat vielä silmissä...
        Mikä olis nukkumatin vastine aamuun...no joku sanois, että herätyskello, mutta joku hahmo, josta vois tehdä laulujakin?

        Joku vaikkapa aamuantti, joka herättää lempeästi hyräillen.

        "Heräilepäs pikkuinen
        onhan päivä uusi
        nosta pääsi tyynyltä
        kello on jo kuusi"


    • "Aamu-Auer ja Nukku-Matti
      Halivat aamulla auvoisasti.

      Matti otti Aamun viimeiset unet
      unen ripeet häntä niin hauotti.

      Iloin pirtein tanssi Aamu koittoon
      sängyn alainen mörkökin oli enää haamu"
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=YC3dE_RQ_uw

      H.

      • hunksz

        Parempi, huomattavasti parempi.
        :)


      • Ancelina kirjoitti:

        hunksz

        Parempi, huomattavasti parempi.
        :)

        "Ancelina"

        NIINONKI! :)
        Minä en olekaan mikään päivä-peitto-runoilija. :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        NIINONKI! :)
        Minä en olekaan mikään päivä-peitto-runoilija. :)

        H.

        hunksz

        Ei sinua pitäisi kehua, riehaannut tolleen.

        "Aamu kurkisti verhon takaa
        jessus vieläkö pikku-hunksz makaa
        herätän hänet säteilläni
        kutitan nenäänsä lämmölläni"
        ..


      • New-age

        Oikein mainio. Hyvähauska.
        Tää on laittanut jo hapsuttoman päiväpeiton siististi kuriin.
        Paulig on yrittänyt herättää.
        Tää odottaa lisää aamulaului...varsinkaan, kun ei ole robhotti.
        Pitäisi stailata itsensä ovesta-ulos moodiin.


    • Vanhat papparaiset katsoivat yöllä jalkapallo-ottelua Leicester- Sevilla,
      utelin pelin loputtua kuis kävi, kuka voitti, vastaus tuli napakasti Aston Villa 3-2.
      Aikamoisen jännittävä peli mahtoi olla.

    • mimmimum-..mi

      Pari tuumailua kun menin bussilla...koko matkan ajan "tumma" kuljettaja puhui kännykorvalla....siis koko matkan....poliisilla on tehokampanja meneillään juuri kännykkä ajureille....
      Toinen tuumailu ....mustaan kaapuun pukeutunut nainen tuli vastaani ...katsoin häntä samoin kun katson vastaantulevia ....hän katsoi minua ja sanoi ....moi.....

    • suvenelli1

      Joopa joo. Jotenkin tulee yhä harvemmin tuumailtua, että kurkkaisko palstalle.
      Mielenkiinto on hiipumassa... no paskaaks sillä on väliä ;)

      • Eihän sillä väliä, mutta on kohteliasta käydä ilmoittamassa, kun ei enää täällä käy.


      • suvenelli1
        Ancelina kirjoitti:

        Eihän sillä väliä, mutta on kohteliasta käydä ilmoittamassa, kun ei enää täällä käy.

        Ai niin ja pitäis ensin haukkua palsta :)

        Kevättä se on. Kivempi olla enempi ulkona. Palstalla olen usein pihalla.


      • suvenelli1

        Itse ilkimys :) Jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)


      • suvenelli1 kirjoitti:

        Itse ilkimys :) Jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)

        Mitennii ilkimys, onko sullaki:)?


      • suvenelli1
        Missasinkojotain kirjoitti:

        Mitennii ilkimys, onko sullaki:)?

        No nyt on... ainakin korvamato :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe