Mikä tökkii..?

Pääsee kirjautumaan palstalle, mutta en voi vastata palstakamujen ketjuihin??😐 Peukutus ei myöskään aina toimi...

26

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOSItahavo

Tahavo on tahavo!

• eikaikkiavoihyväksyä

Eikö me voida porukalla laittää tuon vähäälysen turpaa kiinni!onko sukulaiset yhtä toopeja ,kun eivät tee MITÄÄN???vai pitääkö laittaa poliisit asialle!

• Kaikki porukalla pommittamaan ylläpitoa! Ja jos joku tuntee ukon perheen, niin heille palautetta ukon käyttäytymisestä, häiriköinnistä ja että tekisivät jotain.. Tietsikka pois ehdottomasti ja ukko hoitoon.

Kai poliisillekin voi asiasta ilmoittaa, mutta en tiedä kannattaako?

• KittieChi-chi kirjoitti:

Kaikki porukalla pommittamaan ylläpitoa! Ja jos joku tuntee ukon perheen, niin heille palautetta ukon käyttäytymisestä, häiriköinnistä ja että tekisivät jotain.. Tietsikka pois ehdottomasti ja ukko hoitoon.

Kai poliisillekin voi asiasta ilmoittaa, mutta en tiedä kannattaako?

Ei kantsi virkavaltaa sotkea mokomaan mitättömyyteen.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Ei kantsi virkavaltaa sotkea mokomaan mitättömyyteen.. ;-D

Taidat olla oikeassa! Ei poliisit palsta häiriköstä välitä.. Mutta ylläpidon pitäisi bannata ukko, sekä perheen tehdä jotain..

Taidat olla oikeassa! Ei poliisit palsta häiriköstä välitä.. Mutta ylläpidon pitäisi bannata ukko, sekä perheen tehdä jotain..

Kylliksi hullun aisoihin saaminen voi kylläkin olla työn ja tuskan takana.. :-/

Kylliksi hullun aisoihin saaminen voi kylläkin olla työn ja tuskan takana.. :-/

Pakkohoito olisi ukolle tarpeen.

• No meitsi on hiukkasen ihmetellytki jo että minnekä Chihunen on kadonnut? :-( Kyllähän tää sivusto tökkii elikkä viesti ei lähde jne. Toisinaan näyttää auttavan kun avaa uuden välilehden mutta voihan toki yhteydetkin reistata. Tuota bad gateway 502-ilmoitusta on myös viime aikoina näkynyt jälleen..

• Minun mies sanoi että palstalla/sivulla jotain ongelmia ehkä..? Laitoin ylläpidolle ongelmasta kysymystä syystä ja palautetta..

Minun mies sanoi että palstalla/sivulla jotain ongelmia ehkä..? Laitoin ylläpidolle ongelmasta kysymystä syystä ja palautetta..

No todennäköisesti tismalleen näin onkin asian laita.. :-)

No todennäköisesti tismalleen näin onkin asian laita.. :-)

No täytyy olla nämä ongelmat sivustossa, ku mulle rävähtää välillä kesken viestin lähettämisen parannamme palvelua-teksti..Taitaa Suomi24:lla..olla eri käsitys parantamisesta ku mulla..

• Joko meitsi voi onnitella salarakastaan ylihuomisen johdosta vai onko liian aikaista vielä? ;-) 🎂🌹🍾

• No voi kiitos kaunis!😘 Kuinkas muistitkaan? Joo, maanantaina täytän vuosia.. Olen pari viikkoa hoitanut hermoa koiraa kotona putkirempan ajan. Koira ei tykännyt kun vieraat miehet pyöri kotona remppaamassa.. Joten minun pakko olla seurana...

No voi kiitos kaunis!😘 Kuinkas muistitkaan? Joo, maanantaina täytän vuosia.. Olen pari viikkoa hoitanut hermoa koiraa kotona putkirempan ajan. Koira ei tykännyt kun vieraat miehet pyöri kotona remppaamassa.. Joten minun pakko olla seurana...

No kyllähän jokainen sälli nyt salarakkaansa synttärit muistaa kun tärkeä päivä on kuitenkin kyseessä.. ;-) 💞

No kyllähän jokainen sälli nyt salarakkaansa synttärit muistaa kun tärkeä päivä on kuitenkin kyseessä.. ;-) 💞

Puudelillekkin tsemppaavia rapsutuksia.. :-)

Kiitos kaunis!😘 Olen aikas väsynyt, koira ollut levoton ja hakenut kokoajan turvaa minusta.. Ensi viikolla alkaa kylppäri remppa.. Minä, mies ja koiru ollaan evakossa ainakin viikko, hotellissa.

Mies tarjosi minulle tänään synttärilounaan ravintolassa..😝

Kiitos kaunis!😘 Olen aikas väsynyt, koira ollut levoton ja hakenut kokoajan turvaa minusta.. Ensi viikolla alkaa kylppäri remppa.. Minä, mies ja koiru ollaan evakossa ainakin viikko, hotellissa.

Mies tarjosi minulle tänään synttärilounaan ravintolassa..😝

No sepäs oli mukavaa :-) Toivotaan että on viiden tähden hotelli kyseessä elikkä aamiainen tarjoillaan kaikilla lisukkeilla suoraan vuoteeseen.. ;-)

• Viikon verran mulla tökkiny. Oon laittanu kaks kertaa palautetta, mutta eipä auta. Tätä kirjoitan nyt toisen kerran, ku eka ei lähteny..:/ Alkaa palaa käämit tähän..kumma ku eivät saa toimimaan sujuvasti. Aina jotain häikkää jossakin!

• RessuNro5

Täälläkin tökkii. Viestien lähettäminen on ollut erittäin työlästä rekkaamattomalle, kuvat jumittaa ja niitä ilmestyy jopa kahdeksan sarjoissa. 'Tehtäväksi' annetaan etsiä palmu tai silta liikennemerkkien seasta, no eihän sitä löydy. Oma lukunsa on että reCAPTCHAan ei muodostu yhteyttä. Kuvasysteemi oli täydellinen fiasko:(

• On tää rekattunaki ollu hankalaa. Täytyy koko ajan odottaa millon systeemi toimii.

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

On tää rekattunaki ollu hankalaa. Täytyy koko ajan odottaa millon systeemi toimii.

Uskallan väittää että jumittaminen johtuu pluslaskuista bottiin siirtymisestä. Taisi olla ns. viimeinen naula arkkuun, ja näkyy varmasti myös käyttäjäkatona.

• RessuNro5 kirjoitti:

Uskallan väittää että jumittaminen johtuu pluslaskuista bottiin siirtymisestä. Taisi olla ns. viimeinen naula arkkuun, ja näkyy varmasti myös käyttäjäkatona.

On se ihme, että kun ammattilaisia on varmasti olemassa, niin ei saada yhtä sivustoa toimimaan. Kyllä kaikki muut toimii moitteettomasti. Ja kun palautetta laittaa, niin tuntuu että on yhtä tyhjän kanssa :/

• tinttu-liina kirjoitti:

On se ihme, että kun ammattilaisia on varmasti olemassa, niin ei saada yhtä sivustoa toimimaan. Kyllä kaikki muut toimii moitteettomasti. Ja kun palautetta laittaa, niin tuntuu että on yhtä tyhjän kanssa :/

Laitoin sulle ressu5 peukun, mut ei toiminu. Kiva muutes ku säkin olet ehtiny tänne :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      202
      4035
    2. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      35
      3782
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      83
      3101
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      66
      2571
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2519
    6. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      121
      2351
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      101
      1869
    8. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      101
      1823
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      50
      1777
    10. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1753
    Aihe