Mikä tökkii..?

KittieChi-chi

Pääsee kirjautumaan palstalle, mutta en voi vastata palstakamujen ketjuihin??😐 Peukutus ei myöskään aina toimi...

26

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOSItahavo

      Tahavo on tahavo!

    • eikaikkiavoihyväksyä

      Eikö me voida porukalla laittää tuon vähäälysen turpaa kiinni!onko sukulaiset yhtä toopeja ,kun eivät tee MITÄÄN???vai pitääkö laittaa poliisit asialle!

      • Kaikki porukalla pommittamaan ylläpitoa! Ja jos joku tuntee ukon perheen, niin heille palautetta ukon käyttäytymisestä, häiriköinnistä ja että tekisivät jotain.. Tietsikka pois ehdottomasti ja ukko hoitoon.

        Kai poliisillekin voi asiasta ilmoittaa, mutta en tiedä kannattaako?


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Kaikki porukalla pommittamaan ylläpitoa! Ja jos joku tuntee ukon perheen, niin heille palautetta ukon käyttäytymisestä, häiriköinnistä ja että tekisivät jotain.. Tietsikka pois ehdottomasti ja ukko hoitoon.

        Kai poliisillekin voi asiasta ilmoittaa, mutta en tiedä kannattaako?

        Ei kantsi virkavaltaa sotkea mokomaan mitättömyyteen.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Ei kantsi virkavaltaa sotkea mokomaan mitättömyyteen.. ;-D

        Taidat olla oikeassa! Ei poliisit palsta häiriköstä välitä.. Mutta ylläpidon pitäisi bannata ukko, sekä perheen tehdä jotain..


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Taidat olla oikeassa! Ei poliisit palsta häiriköstä välitä.. Mutta ylläpidon pitäisi bannata ukko, sekä perheen tehdä jotain..

        Kylliksi hullun aisoihin saaminen voi kylläkin olla työn ja tuskan takana.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kylliksi hullun aisoihin saaminen voi kylläkin olla työn ja tuskan takana.. :-/

        Pakkohoito olisi ukolle tarpeen.


    • No meitsi on hiukkasen ihmetellytki jo että minnekä Chihunen on kadonnut? :-( Kyllähän tää sivusto tökkii elikkä viesti ei lähde jne. Toisinaan näyttää auttavan kun avaa uuden välilehden mutta voihan toki yhteydetkin reistata. Tuota bad gateway 502-ilmoitusta on myös viime aikoina näkynyt jälleen..

      • Minun mies sanoi että palstalla/sivulla jotain ongelmia ehkä..? Laitoin ylläpidolle ongelmasta kysymystä syystä ja palautetta..


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Minun mies sanoi että palstalla/sivulla jotain ongelmia ehkä..? Laitoin ylläpidolle ongelmasta kysymystä syystä ja palautetta..

        No todennäköisesti tismalleen näin onkin asian laita.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No todennäköisesti tismalleen näin onkin asian laita.. :-)

        No täytyy olla nämä ongelmat sivustossa, ku mulle rävähtää välillä kesken viestin lähettämisen parannamme palvelua-teksti..Taitaa Suomi24:lla..olla eri käsitys parantamisesta ku mulla..


    • Joko meitsi voi onnitella salarakastaan ylihuomisen johdosta vai onko liian aikaista vielä? ;-) 🎂🌹🍾

      • No voi kiitos kaunis!😘 Kuinkas muistitkaan? Joo, maanantaina täytän vuosia.. Olen pari viikkoa hoitanut hermoa koiraa kotona putkirempan ajan. Koira ei tykännyt kun vieraat miehet pyöri kotona remppaamassa.. Joten minun pakko olla seurana...


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No voi kiitos kaunis!😘 Kuinkas muistitkaan? Joo, maanantaina täytän vuosia.. Olen pari viikkoa hoitanut hermoa koiraa kotona putkirempan ajan. Koira ei tykännyt kun vieraat miehet pyöri kotona remppaamassa.. Joten minun pakko olla seurana...

        No kyllähän jokainen sälli nyt salarakkaansa synttärit muistaa kun tärkeä päivä on kuitenkin kyseessä.. ;-) 💞


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kyllähän jokainen sälli nyt salarakkaansa synttärit muistaa kun tärkeä päivä on kuitenkin kyseessä.. ;-) 💞

        Puudelillekkin tsemppaavia rapsutuksia.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kyllähän jokainen sälli nyt salarakkaansa synttärit muistaa kun tärkeä päivä on kuitenkin kyseessä.. ;-) 💞

        Kiitos kaunis!😘 Olen aikas väsynyt, koira ollut levoton ja hakenut kokoajan turvaa minusta.. Ensi viikolla alkaa kylppäri remppa.. Minä, mies ja koiru ollaan evakossa ainakin viikko, hotellissa.

        Mies tarjosi minulle tänään synttärilounaan ravintolassa..😝


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Kiitos kaunis!😘 Olen aikas väsynyt, koira ollut levoton ja hakenut kokoajan turvaa minusta.. Ensi viikolla alkaa kylppäri remppa.. Minä, mies ja koiru ollaan evakossa ainakin viikko, hotellissa.

        Mies tarjosi minulle tänään synttärilounaan ravintolassa..😝

        No sepäs oli mukavaa :-) Toivotaan että on viiden tähden hotelli kyseessä elikkä aamiainen tarjoillaan kaikilla lisukkeilla suoraan vuoteeseen.. ;-)


    • Viikon verran mulla tökkiny. Oon laittanu kaks kertaa palautetta, mutta eipä auta. Tätä kirjoitan nyt toisen kerran, ku eka ei lähteny..:/ Alkaa palaa käämit tähän..kumma ku eivät saa toimimaan sujuvasti. Aina jotain häikkää jossakin!

    • RessuNro5

      Täälläkin tökkii. Viestien lähettäminen on ollut erittäin työlästä rekkaamattomalle, kuvat jumittaa ja niitä ilmestyy jopa kahdeksan sarjoissa. 'Tehtäväksi' annetaan etsiä palmu tai silta liikennemerkkien seasta, no eihän sitä löydy. Oma lukunsa on että reCAPTCHAan ei muodostu yhteyttä. Kuvasysteemi oli täydellinen fiasko:(

      • On tää rekattunaki ollu hankalaa. Täytyy koko ajan odottaa millon systeemi toimii.


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        On tää rekattunaki ollu hankalaa. Täytyy koko ajan odottaa millon systeemi toimii.

        Uskallan väittää että jumittaminen johtuu pluslaskuista bottiin siirtymisestä. Taisi olla ns. viimeinen naula arkkuun, ja näkyy varmasti myös käyttäjäkatona.


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Uskallan väittää että jumittaminen johtuu pluslaskuista bottiin siirtymisestä. Taisi olla ns. viimeinen naula arkkuun, ja näkyy varmasti myös käyttäjäkatona.

        On se ihme, että kun ammattilaisia on varmasti olemassa, niin ei saada yhtä sivustoa toimimaan. Kyllä kaikki muut toimii moitteettomasti. Ja kun palautetta laittaa, niin tuntuu että on yhtä tyhjän kanssa :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On se ihme, että kun ammattilaisia on varmasti olemassa, niin ei saada yhtä sivustoa toimimaan. Kyllä kaikki muut toimii moitteettomasti. Ja kun palautetta laittaa, niin tuntuu että on yhtä tyhjän kanssa :/

        Laitoin sulle ressu5 peukun, mut ei toiminu. Kiva muutes ku säkin olet ehtiny tänne :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe