Moro ajattelin kirjoittaa tänne kesän suunnitelmat. Saa sitten täydennellä ja ottaa omaan.
-Pyöräile mummolaan
-Käy dyykkaamassa roskiksista
-Juokse puolimaraton (Helsinki city run esim hyvä, ei ole edes K18)
-Mene aamulla kirjastoon ja vietä koko päivä siellä
-Auta jotain random mummoa kauppakassien kannossa
-Tsekkaa lähialueen ilmoitustaulut ja etsi pätkäduuneja niistä
-Liftaa ainakin pari kilsaa
-Käy laneilla
-Tyydytä metsässä =D
-Koita hankkia työ kesken kesää jostain
-Jakele lehtiä ja ota ainakin työtodistus
-Mene mökille ja jätä puhelin kotiin ja "etsi itseäsi"
-Laihduta
-Kasaa tietokone
-Käy skeittaamassa
-Koita hankkia kesän aikana joku uusi frendi ja mene hänen ystäviensä kanssa festareille
-Leiki narkkaria, nuku vaikka puiston penkillä tai koeta punkkaa jonkun random juopon luona
-Paranna leuanvetoennätystä
-Ota ihan random bussi ja mene sinne minne se vie
-Ole pari päivää täysi urbaani ukko, lähde heti aamusta himasta ja enintään käy nukkumassa kotona
-Testaa olla ilman elektroniikkaa hetken aikaa
-Pidä sporttipäivä/viikko. Juokse vaikka 20km/päivässä
-Koeta tienata ainakin tonni
-Kuuntele vanhempia hittikappaleita ja tuo muistoja mieleen
-Käy veneillemässä, tai laittakaa itsenne edes venepaikkajonoon
-Alota joku itsepuolustusharrastus ja kun koulut alkaa hakkaa eka vittuilija
-Mee jollekki kesäleirille
-Vlogaa
-Hanki sixpack
-Hae juoksukaljat =DD
-Opiskele kirjastos kaikkee
-Käy uimas spontaanisti
-Hanki uusia ystäviä
-Herää aamulla aikasin
-Kuuntelee cheekin musiikkia
-Lue Sokratesia
-Yritä sopeutua hengaamaan johonki tuntemattomien kanssa ja tutustu niihin
-Alota futis
-Pelaa beatch volleytä
-Jos on ikää niin käy käyttämässä kuntosalien ilmaiset kokeilut
No siinä ekat jotka tuli mieleen :))
Nää oli siis 14 kesällä täyttävän mieteet eli suhteessa siihen ne ehdotukset.
Hyvvää kesän odotusta kaikille!
Bucket lista kesäksi - Täydentäkää!
Vinggu
10
156
Vastaukset
- Sesamma
Ja sit vielä koeta ostaa ja myydä kirpputorin tuote profiitilla
- eräs.homo
Sinulla vielä riittää elämäniloa.
- Viggulii
Joo, sellanen fiilis että tää tulee olemaan se "elämän paras kesä"
- Essssgh
-Päättää päiväni
- Sesamma
Mitäs tarkototat? Ite tykkäsin ideoistani
- Lisää.noi.kanssa
- Osta huumeita
- Matkusta poliisipakun takatilassa
- Myy persettä homoille
- Hanki HIV- Viggulii
1. Jos siitä maksetaan viiskybää niikun puhutaan
2. Jos siitä ei saa rikosilmoitusta?
3. Ei nappaa..
4. Naistentauti?
- AloiTTAJAILMANACCOA
-Helsinki cupis vois käydä
-Istu 3 viikkoa kuuntelemassa Desu Desu Desua, 5 Hour Energyn avulla.
-kys- Äfäägöfl
Hahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439