Bucket lista kesäksi - Täydentäkää!

Vinggu

Moro ajattelin kirjoittaa tänne kesän suunnitelmat. Saa sitten täydennellä ja ottaa omaan.

-Pyöräile mummolaan
-Käy dyykkaamassa roskiksista
-Juokse puolimaraton (Helsinki city run esim hyvä, ei ole edes K18)
-Mene aamulla kirjastoon ja vietä koko päivä siellä
-Auta jotain random mummoa kauppakassien kannossa
-Tsekkaa lähialueen ilmoitustaulut ja etsi pätkäduuneja niistä
-Liftaa ainakin pari kilsaa
-Käy laneilla
-Tyydytä metsässä =D
-Koita hankkia työ kesken kesää jostain
-Jakele lehtiä ja ota ainakin työtodistus
-Mene mökille ja jätä puhelin kotiin ja "etsi itseäsi"
-Laihduta
-Kasaa tietokone
-Käy skeittaamassa
-Koita hankkia kesän aikana joku uusi frendi ja mene hänen ystäviensä kanssa festareille
-Leiki narkkaria, nuku vaikka puiston penkillä tai koeta punkkaa jonkun random juopon luona
-Paranna leuanvetoennätystä
-Ota ihan random bussi ja mene sinne minne se vie
-Ole pari päivää täysi urbaani ukko, lähde heti aamusta himasta ja enintään käy nukkumassa kotona
-Testaa olla ilman elektroniikkaa hetken aikaa
-Pidä sporttipäivä/viikko. Juokse vaikka 20km/päivässä
-Koeta tienata ainakin tonni
-Kuuntele vanhempia hittikappaleita ja tuo muistoja mieleen
-Käy veneillemässä, tai laittakaa itsenne edes venepaikkajonoon
-Alota joku itsepuolustusharrastus ja kun koulut alkaa hakkaa eka vittuilija
-Mee jollekki kesäleirille
-Vlogaa
-Hanki sixpack
-Hae juoksukaljat =DD
-Opiskele kirjastos kaikkee
-Käy uimas spontaanisti
-Hanki uusia ystäviä
-Herää aamulla aikasin
-Kuuntelee cheekin musiikkia
-Lue Sokratesia
-Yritä sopeutua hengaamaan johonki tuntemattomien kanssa ja tutustu niihin
-Alota futis
-Pelaa beatch volleytä
-Jos on ikää niin käy käyttämässä kuntosalien ilmaiset kokeilut

No siinä ekat jotka tuli mieleen :))
Nää oli siis 14 kesällä täyttävän mieteet eli suhteessa siihen ne ehdotukset.

Hyvvää kesän odotusta kaikille!

10

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sesamma

      Ja sit vielä koeta ostaa ja myydä kirpputorin tuote profiitilla

    • eräs.homo

      Sinulla vielä riittää elämäniloa.

      • Viggulii

        Joo, sellanen fiilis että tää tulee olemaan se "elämän paras kesä"


    • Essssgh

      -Päättää päiväni

      • Sesamma

        Mitäs tarkototat? Ite tykkäsin ideoistani


    • Lisää.noi.kanssa

      - Osta huumeita
      - Matkusta poliisipakun takatilassa
      - Myy persettä homoille
      - Hanki HIV

      • Viggulii

        1. Jos siitä maksetaan viiskybää niikun puhutaan
        2. Jos siitä ei saa rikosilmoitusta?
        3. Ei nappaa..
        4. Naistentauti?


    • AloiTTAJAILMANACCOA

      -Helsinki cupis vois käydä

    • -Istu 3 viikkoa kuuntelemassa Desu Desu Desua, 5 Hour Energyn avulla.
      -kys

    • Äfäägöfl

      Hahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe