Jäin kiinni vapesta koulussa

Vapelord69

Huuhaa elikkäs jäin kiinni vapesta tänään koulussa... Rehtori otti ja vei ja lupas kasvatuskeskustelua ja olen vähän fucked... Onko jollain muulla käynyt samanlaista paskaa?

8

1845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, jätkä on kusessa.

• Jjjjjjjjjjjjkkk

Animehomo
      Oot ärsyttävä

• Trggg

Nyt koko koulu tietää homoseksuaalisuudestasi.

• Vapelord69

Kerros lerssi poju kaksi asiaa minä siinä on homoa

• Trgg
        Vapelord69 kirjoitti:

Kerros lerssi poju kaksi asiaa minä siinä on homoa

1. Vape
        2. Vape

• vitureksi

Saitko takaisin? Rehtorillahan ei ole oikeutta ottaa sitä omaan haltuunsa, toisinkuin poliisilla.

• "Kouluun ei saa tuoda eikä työpäivän aikana pitää hallussa sellaista esinettä tai ainetta, jonka hallussapito on muussa laissa kielletty tai jolla voidaan vaarantaa omaa tai toisen turvallisuutta taikka joka erityisesti soveltuu omaisuuden vahingoittamiseen ja jonka hallussapidolle ei ole hyväksyttävää syytä."

Tuollainen esine tai aine saadaan ottaa pois (opettaja tai rehtori) ja se luovutetaan ainoastaan oppilaan huoltajalle, jos oppilaalla itsellään ei ole oikeutta esineen tai aineen hallussapitoon. Vape taitaa olla tupakkatuote, joten alaikäiselle sitä ei anneta takaisin.

• Anonyymi

Mäkin jäin tnää kii vapen poltosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      216
      1536
    2. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      65
      1374
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      82
      1061
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      280
      912
    5. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      863
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      851
    7. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      849
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      185
      827
    9. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      46
      824
    10. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      745
    Aihe