Eli myisin tommosen itte kasatun kemmun. Löytyy mm. Yamahan, Hondan ja KTM:n osia kyseisestä vehkeestä. Kemmu on enduro ja kyykky yhdistelmä. Ei välttämättä kedon kaunein kukka, mutta hoitaa asiansa ihan sujuvasti. Kone on 180cc yamaha WR:n kone. Ei kilvissä, mutta mitäpä tuo haittaa. Hintapyynti 1600e, on tinkivaraa.
myyn kevarin
kemmupoju
4
359
Vastaukset
- ammattialainenn
kilvetön ja eipä tuo haittaa....kasattu eri vehkeistä....kuulostaa just siltä että pöllityistä vehkeistä kasattu koko härveli.
- Kemmupäräm
180cc kevari ei kuulosta oikeelta...
- Pitkämuisti
Kevari onkin kevätmopo.
Saat 20€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356131
- 574366
- 592831
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282738Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241381- 291218
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151