rupeehan siitä bumtsibumista

aina.i.ankeinen

löytyyn pikkuhiljaa jotain tuttua edellisestä
ensin tuli mieleen tartu mikkiin ohjelma
mutta kyllä se niin jotenkin erillainen on
että olis voitu sille joku uus nimi keksiä.

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miks kaikkien pitää aina muuttuaaaaaaaaaa

• 50plus

Niinpäniin. En katso sitä 1. jakson jälkeen. En kuulu kohderyhmään. Se riekkuminen ärsyttää, enkä ole enää mikään teini.

• enpähän oo teini määkään
        mutta siitä huolimatta sanni
        veeittuineen ja kakstuhattakahdekseankymmentäluvulla
        iskee kyllä mun musiikkimakuun :D

• Yhä enevämmässä määrin olen todennut nykyiset tv-ohjelmat huonoiksi.
      Koti-maiset ohjelmat.
      VEK-ajasta Peter Nymaniin asti tuntui minusta että YLE:ssa oli paljon, paljon enemmän älyä.
      Tämä nykyinen ohjelma-päällystö pitäisi siirtää pää-johtajineen takaisin perus-koulun penkille.
      Uskoisin tuon muutoksen ravistelevan maino-telkkarienkin osastoja.

H.

• mua taas eniten televisiossa ärsyttää se
        kun on niin helskutin paljon kanavia
        ja kaikki ohjelmat uusitaan moneen kertaan
        eilen mm katsoin mitähän kattois
        niin ei löytyny kun tää bumbtsibum uutena
        kaikki muut oli uusintojen uusintoja.

• Henkilökohtanen mielipiteeni.
      Aivan aivotonta riekkumista ,sanoja ei erottanu vaan rummut jyskytti sairaan kovaa.
      Ohjelma esitetään parhaana vanhusten ketseluaikana ja kappaleet purkkapirkkojen valikoimasta.
      En ymmärrä ja kaksi jaksoa riitti mielipiteen saamiseksi . ei oo mun juttu .

• kylmätotuus

Ehkäpä ohjelma on tarkoitettu meitä paljon nuoremmille katsojille. Eiliset kappalevalinnat ainakin viittasivat siihen suuntaan.

Minun suosikkeihini Bumtsibum ei kuulu. En yhtään innostu "pätkälauluista", olipa solistina kuka tahansa.

Katsojamäärä oli romahtanut edellisestä lauantaista ja se kertoo kyllä kaiken ohjelman kiinnostavuudesta.

Onneksi ei ole pakko katsoa ohjelmaa, joka ei kiinnosta. Kone vaan pyörryksiin ja sillä siisti.
        Näin minä tein ja siirryin "Tuubiin" kuuntelemaan musiikkia, josta pidän.

Vanhukset ovat jo nukkumassa kl.20 ja katselevat unikuvia.

• ekaa jaksoo en kattonu mutta eikös siellä ollu
        koohelena ja paula koivuniemi
        oliko niilläkin laulatettavat kappaleet renkutuksia :o

• åänwijfujdf

Nuorisotähdet kun ehtyy ja tulee kansan suosikit tulevat tilalle niin äkkiä taas ohjelma pakettiin kun "väärät" katsojat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      88
      6464
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      447
      4518
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      68
      3689
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      121
      2441
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2319
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      25
      1063
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1000
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      52
      956
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      93
      862
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59