löytyyn pikkuhiljaa jotain tuttua edellisestä
ensin tuli mieleen tartu mikkiin ohjelma
mutta kyllä se niin jotenkin erillainen on
että olis voitu sille joku uus nimi keksiä.
rupeehan siitä bumtsibumista
9
162
Vastaukset
miks kaikkien pitää aina muuttuaaaaaaaaaa
- 50plus
Niinpäniin. En katso sitä 1. jakson jälkeen. En kuulu kohderyhmään. Se riekkuminen ärsyttää, enkä ole enää mikään teini.
enpähän oo teini määkään
mutta siitä huolimatta sanni
veeittuineen ja kakstuhattakahdekseankymmentäluvulla
iskee kyllä mun musiikkimakuun :D
Yhä enevämmässä määrin olen todennut nykyiset tv-ohjelmat huonoiksi.
Koti-maiset ohjelmat.
VEK-ajasta Peter Nymaniin asti tuntui minusta että YLE:ssa oli paljon, paljon enemmän älyä.
Tämä nykyinen ohjelma-päällystö pitäisi siirtää pää-johtajineen takaisin perus-koulun penkille.
Uskoisin tuon muutoksen ravistelevan maino-telkkarienkin osastoja.
H.mua taas eniten televisiossa ärsyttää se
kun on niin helskutin paljon kanavia
ja kaikki ohjelmat uusitaan moneen kertaan
eilen mm katsoin mitähän kattois
niin ei löytyny kun tää bumbtsibum uutena
kaikki muut oli uusintojen uusintoja.
Henkilökohtanen mielipiteeni.
Aivan aivotonta riekkumista ,sanoja ei erottanu vaan rummut jyskytti sairaan kovaa.
Ohjelma esitetään parhaana vanhusten ketseluaikana ja kappaleet purkkapirkkojen valikoimasta.
En ymmärrä ja kaksi jaksoa riitti mielipiteen saamiseksi . ei oo mun juttu .- kylmätotuus
Ehkäpä ohjelma on tarkoitettu meitä paljon nuoremmille katsojille. Eiliset kappalevalinnat ainakin viittasivat siihen suuntaan.
Minun suosikkeihini Bumtsibum ei kuulu. En yhtään innostu "pätkälauluista", olipa solistina kuka tahansa.
Katsojamäärä oli romahtanut edellisestä lauantaista ja se kertoo kyllä kaiken ohjelman kiinnostavuudesta.
Onneksi ei ole pakko katsoa ohjelmaa, joka ei kiinnosta. Kone vaan pyörryksiin ja sillä siisti.
Näin minä tein ja siirryin "Tuubiin" kuuntelemaan musiikkia, josta pidän.
Vanhukset ovat jo nukkumassa kl.20 ja katselevat unikuvia. ekaa jaksoo en kattonu mutta eikös siellä ollu
koohelena ja paula koivuniemi
oliko niilläkin laulatettavat kappaleet renkutuksia :o
- åänwijfujdf
Nuorisotähdet kun ehtyy ja tulee kansan suosikit tulevat tilalle niin äkkiä taas ohjelma pakettiin kun "väärät" katsojat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504