Tytöt kysykää 03 pojalta iha mitä vaan mä vastaan kaikkeen.
Tytöt kysykää 03 pojalt
18
301
Vastaukset
- Moipss
Mitä harrastat?
- 03futarii
Jalkapalloo
Kys?
- Kylmät__kädet__
Mitä sä teet vapaa-aikana niinku harrastuksena,?
- Kylmät__kädet__
Eiku tossa se kyssäri olikin. Sori oon vähän tällanen hajamielinen jäbä.
- Jjuuh
Millane ois sun unelma gf:)
- 03futarii
Tyttö joka ois tietenkin kaunis . Olis urheilullinen, aito, puhelias, positiivinen, antais olla sellainen niinku on ja vähän pervo.
- dfgdghdh
https://youtu.be/egOM1dt2cGU?t=17 Kopiodaanko susta tossa vähän Ice Mc:n kippaleen It's a rainy dayn https://youtu.be/0Wv97Jsqkxk?t=21 sävelkulkuja? Tarkootan syntikkasaattoripimputuksia
- Kelpaisinko
Kelpaisinkohan sulle?
02
Tyttö
Blondit hiukset
Tooosi sosiaalinen
Luotettava ja ystävällinen(omast mielest ainaki😂)
Neljä harrastust(kolme urheiluharrastust ja neljäs on pianonsoitto) salil käynti ja lenkkeily
Hoikka
Hyvä peppu
Vatsalihakset näkyy
Vaatetyyli sellane perus ja tykkään merkkivaatteist
:)- 02booi
Vittu mikä horo... kuka sanoo itestää "hyvä peppu" ootpas itserakas
- Samakunäsken
Itseasiassa listasin vaan mielestäni hyviä puolia itsessäni,ja ei,en ole täydellisen tyytyväinen kroppaani niinku kukaa ei varmaa oo:) joten selvennän siis asiaa; MUUT ovat sanoneet hyväpeppuiseksi. Ja eikai kukaa nyt huonoja puoliansa tuu tänne listailemaa😂
02booi kirjoitti:
Vittu mikä horo... kuka sanoo itestää "hyvä peppu" ootpas itserakas
Kyllä nyt itseään voi kehua. Onko itsetuntosi matala?
- 02booi
Ei oo? Kai ny jätkä saa sanoo millo tyttö o nii epätoivone kiimapillu et rupee huoraamaa.
02booi kirjoitti:
Ei oo? Kai ny jätkä saa sanoo millo tyttö o nii epätoivone kiimapillu et rupee huoraamaa.
Huoraaminen on seksiä maksua vastaan.
- Samakunäsken
Täysin samaa mieltä:)
- itseään.ei.voi.loukata
Testailija- kirjoitti:
Kyllä nyt itseään voi kehua. Onko itsetuntosi matala?
Mitä hyötyä omakehusta. Ei kukaan sillä lämpiä. Vain toisilta tuleva kehu lämmittää ja toisten haukut kylmäävät.
itseään.ei.voi.loukata kirjoitti:
Mitä hyötyä omakehusta. Ei kukaan sillä lämpiä. Vain toisilta tuleva kehu lämmittää ja toisten haukut kylmäävät.
Faktat ovat faktoja. Hyvä peppu on fakta.
- habdxhsdxthxthtsrhsrth
mp Habbo hotelli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437