Tytöt kysykää 03 pojalt

03futari

Tytöt kysykää 03 pojalta iha mitä vaan mä vastaan kaikkeen.

18

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moipss

      Mitä harrastat?

    • 03futarii

      Jalkapalloo

    • Kys?

    • Kylmät__kädet__

      Mitä sä teet vapaa-aikana niinku harrastuksena,?

      • Kylmät__kädet__

        Eiku tossa se kyssäri olikin. Sori oon vähän tällanen hajamielinen jäbä.


    • Jjuuh

      Millane ois sun unelma gf:)

    • 03futarii

      Tyttö joka ois tietenkin kaunis . Olis urheilullinen, aito, puhelias, positiivinen, antais olla sellainen niinku on ja vähän pervo.

    • dfgdghdh
    • Kelpaisinko

      Kelpaisinkohan sulle?
      02
      Tyttö
      Blondit hiukset
      Tooosi sosiaalinen
      Luotettava ja ystävällinen(omast mielest ainaki😂)
      Neljä harrastust(kolme urheiluharrastust ja neljäs on pianonsoitto) salil käynti ja lenkkeily
      Hoikka
      Hyvä peppu
      Vatsalihakset näkyy
      Vaatetyyli sellane perus ja tykkään merkkivaatteist
      :)

      • 02booi

        Vittu mikä horo... kuka sanoo itestää "hyvä peppu" ootpas itserakas


      • Samakunäsken

        Itseasiassa listasin vaan mielestäni hyviä puolia itsessäni,ja ei,en ole täydellisen tyytyväinen kroppaani niinku kukaa ei varmaa oo:) joten selvennän siis asiaa; MUUT ovat sanoneet hyväpeppuiseksi. Ja eikai kukaa nyt huonoja puoliansa tuu tänne listailemaa😂


      • 02booi kirjoitti:

        Vittu mikä horo... kuka sanoo itestää "hyvä peppu" ootpas itserakas

        Kyllä nyt itseään voi kehua. Onko itsetuntosi matala?


      • 02booi

        Ei oo? Kai ny jätkä saa sanoo millo tyttö o nii epätoivone kiimapillu et rupee huoraamaa.


      • 02booi kirjoitti:

        Ei oo? Kai ny jätkä saa sanoo millo tyttö o nii epätoivone kiimapillu et rupee huoraamaa.

        Huoraaminen on seksiä maksua vastaan.


      • Samakunäsken

        Täysin samaa mieltä:)


      • itseään.ei.voi.loukata
        Testailija- kirjoitti:

        Kyllä nyt itseään voi kehua. Onko itsetuntosi matala?

        Mitä hyötyä omakehusta. Ei kukaan sillä lämpiä. Vain toisilta tuleva kehu lämmittää ja toisten haukut kylmäävät.


      • itseään.ei.voi.loukata kirjoitti:

        Mitä hyötyä omakehusta. Ei kukaan sillä lämpiä. Vain toisilta tuleva kehu lämmittää ja toisten haukut kylmäävät.

        Faktat ovat faktoja. Hyvä peppu on fakta.


    • habdxhsdxthxthtsrhsrth

      mp Habbo hotelli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe