Oletko iso vahva nainen vai pieni hento nainen?

PienPippurinen

Isot kädet vai pienet. Isot jalat vai pienet?
Entä äänesi, miten luonnehdit sitä?
Mitä vaikutusta elämiseesi olet huomannut ominaisuuksillasi olevan?
Oletko tyytyväinen kortteihisi, jotka sait? Miten muut ihmiset ja miten miehet suhtautuvat?

Itse olen 167 cm pitkä, pienet näppärät kädet ja kengät kokoa 37. Ääneni on pehmeä ja sen verran erikoinen, että se jää ihmisten mieleen. Saan ihailua äänestäni oudoilta puhelimessa keskustellessa. Väsyn nopeammin kuin isompi nainen mutta älyllä, sitkeydellä ja sisulla hoidan hommani siinä missä isommatkin dominat. Jopa paremmin. Lisääntyminen onnistunut erinomaisest.

163

1533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on-kokoa-ja-näköä

Isohan se iita on
      ja ison iitan rinnalla
      elo ompi huoleton,

• eppu2

Sus siunakkoon, kuinka nyt uskallat tuolla tavalla itseäsi kehua.
      Kohta varmaan tulee lunta tupaan.
      Minussa taas ei ole mitään isoa, eikä mitään pientä, noh tukka on pitkä.
      Korteissa ei mitään vikaa ja pakasta voi vetää aina uuden, maailma on mahdollisuuksia täynnä.

• PienPippurinen

"eppu2"
        Kerroin vain, millainen olen. Totuuden sanominen ei ole kehumista. Lumesta tykkään.
        Pakasta et uutta korttia saa. Jos olet huijari, niin hihastasi löydät uusia kortteja.

• Minulla on kengännumero suurentunut kaksi pykälää. Normaalin puitteissa kengän koko on vieläkin.
      Kädet on tavalliset, en ole iso 159cm pitkä, painoa saisi olla viisi kiloa vähemmän.
      Tukkaa on paljon, ajattelin leikkuuttaa lyhyeksi kun menee aina silmille.
      Kai muut ihmiset suhtautuvat minuun samoin kuin muihinkin taviksiin.
      Olen tyytyväinen itseeni, vaikka en olisikaan niin minkäs mahtaisin.

• eppu2

Mulla on kanssa sitten nuoruuden päivien kengännumero suurentunut yhdellä.
        Saappaat ostan vielä yhtä numeroa isommat, että mahtuu villasukka.
        Pituus on laskenut sentin pari.

• eppu2 kirjoitti:

Olin taas kasvanut pituutta sentin entisestään, kun viimeksi mitattiin.

Alan melkein aavistella mistä se johtuukin, että pituuteni heittelee sillä sentillä edestakaisin.
        Olen ihmetellyt tuota oikean jalan nilkkaa, kun se vaivautuu aina, jos kävelen sellaiset toistakymmentä kilometriä tasaisella asfaltilla, maastossa ei.
        Sitten laitoin vasemman jalan kenkään sisälle sentin paksuisen korkkikannan, eikä sen jälkeen ole nilkka vaivautunut.

Minulla nähtävästi on oikea jalka sentin pitempi kuin vasen ja mitatessa olen seisonut välillä vasemman ja välillä oikean jalan varassa enemmän.

• mimmimum-..mi

No ..ei kai se sentti niin nokonnuukaa ole....olen ollut 168cm pitkä....vuosikausiin ei ole mitattu....aika jännä tuo kengän numeron lisäys...vai onko numerointi muuttunut...minullakin oli nuorena 37....ei tule kuuloonkaan että menisi jalkaan....joskus kun kenkäkauppiaalle tuli näitä näytepareja uutuuksista....ne olivat 4½ numeron kenkiä.. Gaborin...just minulle sopivia....

• eppu2 kirjoitti:

Minä olen lyhentynyt monta senttiä. Uskoisin sen johtuvan siitä kun nostelin ja kääntelin sata kiloista miestä yli kymmenen vuotta. Selkä kuvattiin, alimmat nikamat on painuneet kasaan. Selkä oli yhteen aikaan todella kipeä, nyt se on asettunut vaikka ei kestä raskaita nosteluja enää.
        Kyllä vanhemmiten lyhenee melkein kaikki, eivät sentään yhtä paljon kuin minä.
        Tellukalla on varmaan pituus pysynyt vakiona tuota sentin heittoa lukuun ottamatta.

• mielikki.mummo kirjoitti:

Minä olen lyhentynyt monta senttiä. Uskoisin sen johtuvan siitä kun nostelin ja kääntelin sata kiloista miestä yli kymmenen vuotta. Selkä kuvattiin, alimmat nikamat on painuneet kasaan. Selkä oli yhteen aikaan todella kipeä, nyt se on asettunut vaikka ei kestä raskaita nosteluja enää.
        Kyllä vanhemmiten lyhenee melkein kaikki, eivät sentään yhtä paljon kuin minä.
        Tellukalla on varmaan pituus pysynyt vakiona tuota sentin heittoa lukuun ottamatta.

Joo, aina minä olen ollut 161 koko aikuisiän. Nyt olen alkanut olla välillä 162 ja 162,5 senttiä. Minut mittaavat kerran vuodessa lääkärikontrollissa käydessäni.

• PienPippurinen
        mimmimum-..mi kirjoitti:

No ..ei kai se sentti niin nokonnuukaa ole....olen ollut 168cm pitkä....vuosikausiin ei ole mitattu....aika jännä tuo kengän numeron lisäys...vai onko numerointi muuttunut...minullakin oli nuorena 37....ei tule kuuloonkaan että menisi jalkaan....joskus kun kenkäkauppiaalle tuli näitä näytepareja uutuuksista....ne olivat 4½ numeron kenkiä.. Gaborin...just minulle sopivia....

Gaborin viininpunaiset nahkakengät koko 37 minulla. Olet melkein kuin minä, mutta on meissä erojakin: "hunksz" ei ole minun rakkauteni kohde, ei edes virtuaalissa.

• PienPippurinen

"mielikki.mummo"
        Sulaudut hyvin joukkoon kuin joukkoon tuolla tavis-asenteellasi.
        Annat itsestäsi fiksun vaikutelman pyrkyröimättä.
        Tuo on jo taitoa. Upeaa!

• PienPippurinen kirjoitti:

"mielikki.mummo"
        Sulaudut hyvin joukkoon kuin joukkoon tuolla tavis-asenteellasi.
        Annat itsestäsi fiksun vaikutelman pyrkyröimättä.
        Tuo on jo taitoa. Upeaa!

Kiitos :)

• siilenä
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Voi olla että numerointi on muuttunut. Kengät tehdään ulkomaalaisten oieniin jalkoihin niin suomineidon iso jalka vaatii isonumeroisen kengän :). Lisäksi jalkahovli laskeutuu iän myötä ja täten jalkaterä ikään kuin pitenee ja tämä näkyy suuremman kenkäkoon vaatimuksena. Lisäksi lesit on leveämpi iäkkäämpänä monellakin.

• siilenä
        Tellukka kirjoitti:

Joo, aina minä olen ollut 161 koko aikuisiän. Nyt olen alkanut olla välillä 162 ja 162,5 senttiä. Minut mittaavat kerran vuodessa lääkärikontrollissa käydessäni.

Jännä että aikuista mitataan vielä, siis pituutta. Eppäilevätkö jotta kasvat vielä :)?

• siilenä kirjoitti:

Jännä että aikuista mitataan vielä, siis pituutta. Eppäilevätkö jotta kasvat vielä :)?

Sitäpä en tiedä.
        Kai haluavat nähdä kuinka pitkäksi mummo vielä kasvaa. Pitäisiköhän yllättää niitä ja nousta seuraavalla kerralla vielä vähän varpailleen.

• Isot jalat ja kova ääni, ne ovat tehokkaat monessa kohtaa.
      Pieni ja pullea, en kaadu korkealta.
      Korttejani en kaikille näytä, miehille varsinkaan.

• siilenä

Mun kortit on avoimet.

• ElämäOnIhanaaJA

Olen aina ollut mallin mitoissa, pitkä viehättävä nainen, jolle on aina avattu ovia, välillä sellaisiakin, joista en ole välittänyt astua sisälle.
      Ryppyjä ei ole vieläkään, ei edes pepussa, eikä ole koskaan ollutkaan. Ei ole myöskään pelkoa, etten tulisi huomatuksi ja nähdyksi missä ikinä olenkin. En todellakaan huku massan sekaan.

Muistan miten jo nuorena kesätöissä ääneni herätti positiivista huomiota, ja työnantaja halusi "ottaa sen hyötykäyttöön". Olen saanut äänestäni paljon kiitosta, ja minua kannustettiin myös esiintymään. Ei ole pelkoa, etten saisi positiivista huomiota ja tilaa, missä ikäni olenkaan.

Olen aina ollut etuoikeutetussa asemassa; kaunis ja älykäs ovat määreitä, jotka mahdollistavat monenlaista mukavaa, myös haasteita ja vastuuta. Olen henkisesti vahva, eikä minun ole muuta voimaa tarvinnutkaan käyttää, koska miehet tekevät mielellään sen puolestani.

Ei ole pieniä käsiä eikä pieniä jalkoja, vaan pitkät ja sirot ovat määritelmiä, joilla niitä useinkin kuvataan. Huipputuloksia olen saanut sekä liikuntaan että älykkyyteen liittyvissä kilpailuissa ja testeissä.

En voi kieltää, etteivätkö kauneus, älykkyys, sivistys, kielitaito ym. positiiviset ominaisuudet olisi tarjonneet elämääni monenlaisia etuoikeuksia ja erilaista hyvää. Pilke silmäkulmassa ja ystävällinen, kohtelias käyttäytyminen ovat todellista rikkautta. Se ilahduttaa myös muita ihmisiä, ja muut ihmiset ilahduttavat minua.

• sama täällä
        ihan kun olisit minusta kirjoittanut :)

• Voi hurjaa, nyhämmää tulin hiukan kateelliseksi.

• mimmimum-..mi

Todellinen satuolento olet....kai miehesikin on aivan täydellinen....vaikka täydellisiä miehiä ei ole...ja jos on ne ovat satuolentoja....
        Toivotaan että täydellisyytesi tuottaa tyydytystä elämääsi.... Toivoo
        " Ainoa palstavirtuaali rakkaudesta ymmärtävä" .... elävä ...tunteva...epätäydellinen nainen.....

• nuormieli

"ElämäOnIhanaaJA" olipa ilo lukea itsetietoisen naisen kommentteja itsestään, me Suomalaiset naiset useasti aliarvioimme itsemme, juuri näin meidän pitäisi ajatella, elämä on ihanaa ja mielenkiintoista kun on sinut itsensä kanssa.

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Todellinen satuolento olet....kai miehesikin on aivan täydellinen....vaikka täydellisiä miehiä ei ole...ja jos on ne ovat satuolentoja....
        Toivotaan että täydellisyytesi tuottaa tyydytystä elämääsi.... Toivoo
        " Ainoa palstavirtuaali rakkaudesta ymmärtävä" .... elävä ...tunteva...epätäydellinen nainen.....

Hei mimmimummi, sanani olivat hunkszille ja koskivat vain palstaa.
        Enhän voi muusta ja kenenkään tunteista/tuntemisista mitään tietää ja siksi laitoin tuon "oikaisun".

Esim. minä olen rakastanut yhtä ja samaa miestä noin 38 vuotta, joten varmasti tiedän rakkaudesta jotakin.

Epätäydellinen olen minäkin.

• mimmimum-..mi
        Ancelina kirjoitti:

Enhän voi muusta ja kenenkään tunteista/tuntemisista mitään tietää ja siksi laitoin tuon "oikaisun".

Esim. minä olen rakastanut yhtä ja samaa miestä noin 38 vuotta, joten varmasti tiedän rakkaudesta jotakin.

Mutta se oli minulle kirjoitettu...sanottu...sinä käänsit sen sinulle sopivaan muotoon....aivankuin en olisi rakkautta elämässäni saanut kokea...kuin virtuaalisti.

Mutta se oli minulle kirjoitettu...sanottu...sinä käänsit sen sinulle sopivaan muotoon....aivankuin en olisi rakkautta elämässäni saanut kokea...kuin virtuaalisti.

Ei sinulle vaan hunkszille kirjoitin.
        Kyse on edelleen palstasta.

En tunne sinua, mutta varmasti olet rakkautta antanut ja saanut.

• mutta tää sadunkertoja on varmasti joku rekattu
        koska on käyny pistäässä itselleen peukun :D
        niitähän ei pysty kun rekatut laittaan.

• nuormieli kirjoitti:

"ElämäOnIhanaaJA" olipa ilo lukea itsetietoisen naisen kommentteja itsestään, me Suomalaiset naiset useasti aliarvioimme itsemme, juuri näin meidän pitäisi ajatella, elämä on ihanaa ja mielenkiintoista kun on sinut itsensä kanssa.

tää on nyt taas toi sama joka itteensä kehu missiksi :D

• tuttu.tyylinsä
        aina.i.ankeinen kirjoitti:

Niinhän friidulla on tapana tehdä 😅 komppaa ja kehuu itseään toisella nikillä 😂😂

• taas.se.nähtiin
        mimmimum-..mi kirjoitti:

mimmimummi
        Olet palstan helmi. Sanoja on mukava lukea ja monasti olet pelastanut päiväni.
        Harmi, että nyt jouduit nälvimisen kohteeksi .(

• tuttu.tyylinsä kirjoitti:

Niinhän friidulla on tapana tehdä 😅 komppaa ja kehuu itseään toisella nikillä 😂😂

ai niin tällä kertaa en muistanu koko friidua
        mutta kun rupee miettimään niin hyvin on hänen tyylistään
        pysyy tyylilleen uskollisena :D

• taas.se.nähtiin kirjoitti:

mimmimummi

hei mua rupes kiinnostaan kuka nälvi
        tätä palstan helmeä
        mulle jäi ketjusta sellanen kuva
        että taas tahallaan käsitettiin asia väärin
        että saadaan härdelli aikaiseksi.

mimmimummi

Jahas, puskasta taas nälvitään. Älä jaksa.

En ole nälvinyt ketään, hunkszin ketjussa kirjoitin hunkszille oikaisun tekstiinsä, käypä lukemassa se ja keljuile sitten jos aihetta on.
        Kun ollaan palstalla, kyse on palstajutuista, myös virtuaalisen rakkauden antamisesta ja saamisesta.

Pikkutarkkaa ehkä, mutta se nyt meni näin.

• eppu2
        nuormieli kirjoitti:

Kun luin tuota ylistystä itsestään, minua tuppasi naurattamaan. Eihän se totta ole, jos toinen puoli.
        Mutta minusta se oli loistava, näinhän sitä pitäisi ajatukset suunnata.
        Naiset tarvitsevat itseluottamusta enemmän, vain siten tasa-arvoakin on saavutetu.
        Minä olin se, joka sen vihreän peukun laittoi.

• aina.i.ankeinen kirjoitti:

hei mua rupes kiinnostaan kuka nälvi
        tätä palstan helmeä
        mulle jäi ketjusta sellanen kuva
        että taas tahallaan käsitettiin asia väärin
        että saadaan härdelli aikaiseksi.

Aina.i.ankeinen, sitähän se just on, tahallista väärinymmärrystä, että päästään puskasta keljuilemaan.

Eikä varmasti viimeinen kerta.
        Saat peukun :)

• Ancelina kirjoitti:

Aina.i.ankeinen, sitähän se just on, tahallista väärinymmärrystä, että päästään puskasta keljuilemaan.

Eikä varmasti viimeinen kerta.
        Saat peukun :)

kiitos peukusta
        tätähän tää täällä on
        luin noita juttuja eikä siinä ollu mitään
        minkä olis voinu väärin ymmärtää
        mutta kun ite ymmärtää väärin
        ja sit ite toisella nimimerkillä puolustaa itteensä
        niin se on siinä :D

• Heikunkeikku
        tuttu.tyylinsä kirjoitti:

Kannattaako sitä ruveta vetelemään joitakin vanhoja nimimerkkejä framille ja sitten ruveta siitä hirmuisesti keskustelemaan "viisaita".
        Eikö olisi mukavempaa vaan rupatella aloituksen aiheesta.
        Jaksaako sitä lukea kuka kenelle koskakin ja mitenkä kirjoitti ja onko se oikeesti totta vai valehteleeko se. Ja kuka ymmärsi mitenkäki vai eikö ymmärtänyt ollenkaan.
        Pieni hytinä on takaraivossa, että kohta mennään lujaa.
        Mut minä en mee, kun liukenen telkkarin ääreen.
        Kuhan tulin visertelemään.
        Yhen kerran.

• mimmimum-..mi
        taas.se.nähtiin kirjoitti:

mimmimummi

No kiitos...mutta en mikään helmi...jos helmi niin lasihelmi vain....en syvänmeren... mutta kommenttisi puhkaisi taas sen kuplan jota osasin odottaa.

• vertahyytää

Kävi kylmä tuulahdus. Onko hän, tuo usein mainittu friidu, poisvaiettu.

No kiitos...mutta en mikään helmi...jos helmi niin lasihelmi vain....en syvänmeren... mutta kommenttisi puhkaisi taas sen kuplan jota osasin odottaa.

Minkä kuplan?
        Eikö tämä juttu selvinnyt vieläkään.

En ole nälvinyt sinua, oikaisin hunkszin ketjussa hänen lausuntoaan.

• mimmimum-..mi

kiitos peukusta
        tätähän tää täällä on
        luin noita juttuja eikä siinä ollu mitään
        minkä olis voinu väärin ymmärtää
        mutta kun ite ymmärtää väärin
        ja sit ite toisella nimimerkillä puolustaa itteensä
        niin se on siinä :D

Minä pystyn kirjoittamaan tällä nimimerkillä....vaikka kuinka yrittäisitte toisin väittää.... kaiken sen sanomiseni jota minulla on..

• mimmimum-..mi
        Ancelina kirjoitti:

Minkä kuplan?
        Eikö tämä juttu selvinnyt vieläkään.

En ole nälvinyt sinua, oikaisin hunkszin ketjussa hänen lausuntoaan.

Ajattelepas asiaa uudelleen....minun näkökulmastani....niinkuin sanoin.

Minä pystyn kirjoittamaan tällä nimimerkillä....vaikka kuinka yrittäisitte toisin väittää.... kaiken sen sanomiseni jota minulla on..

En väitä sinun kirjoittavan muulla kuin tuolla nimimerkillä. Tämä puolustajasi on puskassa, vaihtuvin nimimerkein, kuten aina kun haluaa minua nälviä.

• taas.se.nähtiin
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Mutta, oikeasti olen tuota mieltä. Olin aavistavinani, että sinua pikkuisen harmitti ja se sai minut surulliseksi.
        En halunnut puhkaista mitään kuplaa, vaan osoittaa myötätuntoa.

• taas.se.nähtiin
        Ancelina kirjoitti:

Jahas, puskasta taas nälvitään. Älä jaksa.

En ole nälvinyt ketään, hunkszin ketjussa kirjoitin hunkszille oikaisun tekstiinsä, käypä lukemassa se ja keljuile sitten jos aihetta on.
        Kun ollaan palstalla, kyse on palstajutuista, myös virtuaalisen rakkauden antamisesta ja saamisesta.

Pikkutarkkaa ehkä, mutta se nyt meni näin.

Äläpä jaksa. Kyllä on luettu ja huomattu sun nälvimisesi.
        Kumma tuuli sinulla on loppukaneetiksi tokaista, että tämä on vain palsta. Odotamme sinultakin käytöstapoja täällä.Äläpä jaksa. Kyllä on luettu ja huomattu sun nälvimisesi.
        Kumma tyyli sinulla on loppukaneetiksi tokaista, että tämä on vain palsta. Odotamme silti sinultakin käytöstapoja täällä.

Ajattelepas asiaa uudelleen....minun näkökulmastani....niinkuin sanoin.

Kävipä tämä nyt vaikeaksi.
        Halusin vain osoittaa hunkszille, että palstalla näkyvä "rakkaus" on eri asia kuin oikean elämän rakkaus.
        Ettei hän yleistä ja yhdistä niitä samaan kastiin.

Sinusta ei ollut kyse ollenkaan, mutta pyydän anteeksi jos kuitenkin loukkaannuit tai ymmärsit minun sinua loukanneen.

Rauha maassa ja hyvää illan jatkumista.

tarkoitin ihan ton pitkän tarinan kirjoittajaa
        ja sit sit kirjoitusta missä sitä kehuttiin
        enkä mitään sun kirjoituksias.

Kumma tuuli sinulla on loppukaneetiksi tokaista, että tämä on vain palsta. Odotamme sinultakin käytöstapoja täällä.Äläpä jaksa. Kyllä on luettu ja huomattu sun nälvimisesi.
        Kumma tyyli sinulla on loppukaneetiksi tokaista, että tämä on vain palsta. Odotamme silti sinultakin käytöstapoja täällä.

Asia ainakin tuli selväksi.
        Vielä kun tietäisi missä kohtaa nälvin.
        Tämä juttu koski nimenomaan palstaa.

• taas.se.nähtiin
        Ancelina kirjoitti:

En väitä sinun kirjoittavan muulla kuin tuolla nimimerkillä. Tämä puolustajasi on puskassa, vaihtuvin nimimerkein, kuten aina kun haluaa minua nälviä.

Ilmeisesti meitä on sitten puskassa useampia, koska mainitsi tuon kuten aina. Minä en ole sinua nälvinyt vaan puolustanut mimmimummia.

Kännykkäni sekoilee siitä pahoitteluni teksti tulee mitn tulee.

miks koko ajan tarvii jotain rekattua kirjoittajaa
        nälviä ja kiusata minkälaisia kiksejä te siitä saatte
        minkä takia pitää kaikki kirjoitukset pitää aina kääntää jotain vastaan
        vaikka asia olis ihan ok niin kyllä te osaatte sen homman
        ja jotenkin rupee tuntumaan ettei teitä kieroutuneita
        oo kun yksi joka vaihtaa nimimerkkiä näyttääkseen että
        moni muukin on hänen puolellaan.

• Ancelina kirjoitti:

38 vuotta samaa miestä?
        Et maininnut mitään, että se rakastamasi mies olisi se nykyinen aviomiehesi.

• taas.se.nähtiin

miks koko ajan tarvii jotain rekattua kirjoittajaa
        nälviä ja kiusata minkälaisia kiksejä te siitä saatte
        minkä takia pitää kaikki kirjoitukset pitää aina kääntää jotain vastaan
        vaikka asia olis ihan ok niin kyllä te osaatte sen homman
        ja jotenkin rupee tuntumaan ettei teitä kieroutuneita
        oo kun yksi joka vaihtaa nimimerkkiä näyttääkseen että
        moni muukin on hänen puolellaan.

Mä nyt halusin puolustaa mimmimummia ja minulla on siihen oikeus. Vaikka tämä nyt on vain palsta. Minusta näytti, että mimmimummia nälvittiin ja tunsin häntä kohtaan myötätuntoa.
        Se varmasti tuli nyt selväksi, että antaa tämän nyt jäädä tähän.

• Tellukka kirjoitti:

38 vuotta samaa miestä?

oliks tossa sun kommentissa jotain järkeeeeeee
        samaa helskutin nälvintää niin kun tässä on saanu lukee
        ja joka tällä kertaa kohdistuu ancelinaan.

Mä nyt halusin puolustaa mimmimummia ja minulla on siihen oikeus. Vaikka tämä nyt on vain palsta. Minusta näytti, että mimmimummia nälvittiin ja tunsin häntä kohtaan myötätuntoa.
        Se varmasti tuli nyt selväksi, että antaa tämän nyt jäädä tähän.

voihan näitä vääntää loputtomiin
        mutta mitään puolustettavaa ei oo
        koska kukaan ei mimmimummia mollannu
        mutta tää oli nyt sit tässä :D

• Tellukka kirjoitti:

38 vuotta samaa miestä?

Pitäähän sinullekin Tellukka jotain pohtimisen ja kyselemisen aihetta jättää.
        Tähän samaan aina.i.ankeiselle, noin helposti halutessaan kärpäsestä tehdään härkänen.

• Ancelina kirjoitti:

Pitäähän sinullekin Tellukka jotain pohtimisen ja kyselemisen aihetta jättää.
        Tähän samaan aina.i.ankeiselle, noin helposti halutessaan kärpäsestä tehdään härkänen.

Ei minulla ole mitään syytä kysellä asiasta sen enempää, sillä johan tavallaan vastasit siihen, vaieten ...

oliks tossa sun kommentissa jotain järkeeeeeee
        samaa helskutin nälvintää niin kun tässä on saanu lukee
        ja joka tällä kertaa kohdistuu ancelinaan.

Oli siinä järkee.
        Onhan maailmassa paljon sellaisia, jotka eivät ole saaneet rakastamaansa miestä/naista ja ovat sitten menneet naimisiin rahan tai statuksen takia jonkun toisen kanssa.

Siksi halusin tietää, oliko hänellä ehkä yhtä traaginen kohtalo. Mutta johan hän vastasikin ...

• älyhoiälähänjätä

voihan näitä vääntää loputtomiin
        mutta mitään puolustettavaa ei oo
        koska kukaan ei mimmimummia mollannu
        mutta tää oli nyt sit tässä :D

Että olet nyt yksoikoinen. Anceli kerran peukuttaa sua ja sä olet hyvin vedätettävissä. Näkeehän tuon kaikki lukutaitoiset, että Anceli nälvi mimmimummia hunksin varjolla.

• Tellukka kirjoitti:

Oli siinä järkee.
        Onhan maailmassa paljon sellaisia, jotka eivät ole saaneet rakastamaansa miestä/naista ja ovat sitten menneet naimisiin rahan tai statuksen takia jonkun toisen kanssa.

Siksi halusin tietää, oliko hänellä ehkä yhtä traaginen kohtalo. Mutta johan hän vastasikin ...

Voi sinua pikku härnääjää..

No joo, kyllähän sata hehtaaria hyvää tukkimetsää yhden ruosteisen Carinan voittaa ;))

• älyhoiälähänjätä kirjoitti:

Että olet nyt yksoikoinen. Anceli kerran peukuttaa sua ja sä olet hyvin vedätettävissä. Näkeehän tuon kaikki lukutaitoiset, että Anceli nälvi mimmimummia hunksin varjolla.

Ja taas uusi puska pullahti esiin ;)
        Leikkikää keskenänne.

• Tellukka kirjoitti:

Oli siinä järkee.

mitä se itseasiassa sulle kuuluu kenenkään rakkaudet :o

• älyhoiälähänjätä kirjoitti:

ja sää älykääpiö nimimerkin vaihtaja
        sitä mukaan mitä mieltä oot
        kukaan ei haukkunu ketään varsinkaan kukaan rekattu
        te mustat ootte sieltä ja syvältä mistä sitä mustaa tulee :D

mitä se itseasiassa sulle kuuluu kenenkään rakkaudet :o

Itse hän siitä alkoi puhumaan.

• kylmätotuus
        eppu2 kirjoitti:

Kun luin tuota ylistystä itsestään, minua tuppasi naurattamaan. Eihän se totta ole, jos toinen puoli.
        Mutta minusta se oli loistava, näinhän sitä pitäisi ajatukset suunnata.
        Naiset tarvitsevat itseluottamusta enemmän, vain siten tasa-arvoakin on saavutetu.
        Minä olin se, joka sen vihreän peukun laittoi.

Kyllä minuakin nauratti makeasti nimimerkin "ElämäOnIhanaaJA" kuvaus itsestään ja elämästään.
        Harvoin täällä enää kukaan noin hauskasti kirjoittaa.
        Kirjoitus on piristävä poikkeus palstalla.

• älyhoiälähänjätä

ja sää älykääpiö nimimerkin vaihtaja
        sitä mukaan mitä mieltä oot
        kukaan ei haukkunu ketään varsinkaan kukaan rekattu
        te mustat ootte sieltä ja syvältä mistä sitä mustaa tulee :D

noh noh äläpä nimittele. Lueppa tarkkaan tämä rakas musta nimmarini.
        Sovitte hyvin pariksi jopa bestiksiksi :)))

• ElämäOnIhanaaJA

Enhän kehunut itseäni missiksi. En ole suostunut lähtemään edes kilpailuihin, kun ei ole kiinnostanut moinen. Sitäpaitsi en ole ihan täydellinen. Peppu voisi olla suurempi, vyötärö vähän pienempi ja ehkä rinnatkin hieman suuremmat, mutta hyvin olen näilläkin eväillä pärjännyt.

En viitsinyt esittää sinänsä rehellistä tekstiäni omaa nikkiä mainostaen. Anonyyminä on mukavampaa.

• ElämäOnIhanaaJA kirjoitti:

Enhän kehunut itseäni missiksi. En ole suostunut lähtemään edes kilpailuihin, kun ei ole kiinnostanut moinen. Sitäpaitsi en ole ihan täydellinen. Peppu voisi olla suurempi, vyötärö vähän pienempi ja ehkä rinnatkin hieman suuremmat, mutta hyvin olen näilläkin eväillä pärjännyt.

En viitsinyt esittää sinänsä rehellistä tekstiäni omaa nikkiä mainostaen. Anonyyminä on mukavampaa.

aa että oot kun minä
        myös tossa asiassa että viittit ettiä
        täältä typerien kommenttien viidakosta
        tän mun typerän kommentin
        ja vielä viittit vastata siihen
        ollaan me niin samanlaisia ulkonäöllisesti
        ja yhtä tyhmiä viittiäksemme jauhaa tällasta pashaa.

minkäslainen aparaatti sulla on
        kun toistaa kahteen kertaan saman tekstin
        samassa kirjoitutuksessa
        juu ja jos vielä tähän lisään oman mielipiteeni
        niin sää oot nälviä pahimmasta päästä
        ja tää ei oo aprillipila.

minkäslainen aparaatti sulla on
        kun toistaa kahteen kertaan saman tekstin
        samassa kirjoitutuksessa
        juu ja jos vielä tähän lisään oman mielipiteeni
        niin sää oot nälviä pahimmasta päästä
        ja tää ei oo aprillipila.

• mulla on iänikuisen vanha kone
        ja se pistää näitä kommentteja
        kahteen kertaan peräkkäin
        pitäs mennä vaikka giganttiin :D

• PienPippurinen

Sinä olet ihan niinkuin minä, itsetunto kohdallaan. Upea nainen! Kuten minäkin olen. Oma mies tykkää ja toisetkin miehet tykkäis, jos sais.

• siilenä

Iso vaalee altto, silimille ei ole hyppiminen. Isot jalat, pienet kädet, pottunokka ja leviänaama :D. Niillä on pärjätty ja sen verran miestäkinsaanut että kaksi mukulaa maailmaan oon saanu aikaiseksi, vaikkakaaan en synnyttäny. Keisarin ja keisarinnan olen saanut. Näillä korteilla on saanut ihan kohtuullisen elämän, toistaiseksi.

• Meissä on ehkä jotain yhteistä, olen pitkä vaalea altto, hyvä kuiskailemaan, mutta minua ei silmille hyppiminen haittoo, vikkelät jalat ja lämpimät hyvää tekevät näppärät kädet, kaks mukulaa ja liuta mukulanmukuloita rikastuttaa tätä elämän menoo.

Mitä hyötyä ominaisuuksistani, pituudesta vain hyötyä, harrastuksissani kuten joissakin hommissani herättää luottamusta, saattaahan se tosin olla vain kuvittelua.
        Monesti on hyvä ylettyä niin mitoissa kun muissakin ominaisuuksissa.

Kohtuullisen hyvillä korteilla olen elämän peliäni pelanut ja aina kuitenkin rehellisesti ja yhteispelillä, joten ei pahemmin valitettavaa. Joskus käteen jäävästä Mustasta Pekastakin olen selvinnyt ja selviän jatkossakin positiivisin elämänasentein.

• siilenä
        rosaliiin kirjoitti:

Meissä on ehkä jotain yhteistä, olen pitkä vaalea altto, hyvä kuiskailemaan, mutta minua ei silmille hyppiminen haittoo, vikkelät jalat ja lämpimät hyvää tekevät näppärät kädet, kaks mukulaa ja liuta mukulanmukuloita rikastuttaa tätä elämän menoo.

Mitä hyötyä ominaisuuksistani, pituudesta vain hyötyä, harrastuksissani kuten joissakin hommissani herättää luottamusta, saattaahan se tosin olla vain kuvittelua.

Kohtuullisen hyvillä korteilla olen elämän peliäni pelanut ja aina kuitenkin rehellisesti ja yhteispelillä, joten ei pahemmin valitettavaa. Joskus käteen jäävästä Mustasta Pekastakin olen selvinnyt ja selviän jatkossakin positiivisin elämänasentein.

Kiva kirjoitus.

• PienPippurinen
        rosaliiin kirjoitti:

Meissä on ehkä jotain yhteistä, olen pitkä vaalea altto, hyvä kuiskailemaan, mutta minua ei silmille hyppiminen haittoo, vikkelät jalat ja lämpimät hyvää tekevät näppärät kädet, kaks mukulaa ja liuta mukulanmukuloita rikastuttaa tätä elämän menoo.

Kaks isoa vaaleeta. Johan on upeeta.
        Harmi, kun tämä palsta ei ole kuin skype. Pärstän ja/tai koko immeisen näkeminen muuttaisi valtavasti mielikuvaa kirjoittajasta ja varmasti suhtautumistakin ja sitä, miten kommentoi hänelle.

• siilenä
        PienPippurinen kirjoitti:

Kaks isoa vaaleeta. Johan on upeeta.
        Harmi, kun tämä palsta ei ole kuin skype. Pärstän ja/tai koko immeisen näkeminen muuttaisi valtavasti mielikuvaa kirjoittajasta ja varmasti suhtautumistakin ja sitä, miten kommentoi hänelle.

Miten ulkonäkö vaikuttaa siihen miten ihmiseen suhtautudut? Ilmeet ja eleet ymmärrän mutta muu ulkonäkö?

• henrjii

musta suht koht terve ja huuomorintajuinen on kiva, mitoilla ei nyt ole
      niiin suurta merkitystä.
      kasvoiltaakin kun on semmoinen, ettei ihan pelota, niin se on ihan pelkkää plussaa

• siilenä

Miksi pitää olla musta?

• mäpämä

Mä olen pieni, mutta iso pieru tuli, kun söin omenan, päärynän ja kiivin.
        Vai oliko tää se suo kaasut -ketju.

• siilenä kirjoitti:

Miksi pitää olla musta?

Sama minulle tuli mieleen, mutta makunsa kullakin.

• PienPippurinen

Noilla kriteereillä sinulla "henrjii" on haaremi.

• Heikunkeikku

Minun mielestäni olen mukiin menevä. Siis Toooosi pieni, parikyt senttinen lillurainen:)
      Pienet kädet ja pienet jalat.
      Ja isoo Pää:)
      Hiuksista löytyy sekä pitkää, että pätkää.
      Pätkät valuu otsalla, hieman sivuun sutastu, muut valuu muihin suuntiin.
      Ääneni on rauhallinen, hivenen honottava. Heh heh hee, ei ei ottakaa pois toi honottava-sana.
      Ääneni ei honota.
      Kortit ovat ne jotka on annettu ja pärjään niillä. Mitäpä muuta voisin.
      Olen aina ollut miesten mieleen. Siis nuorempana, nyt tämmösenä rupsahtaneena, en ole aivan varma. En oikeen kehtaa/uskalla kysyä, etten saa epämiellyttäviä vastauksia.
      Olen minäkin lisääntynyt. En kuitenkaan aijo enempää lisääntyä.

• 1lesken

Heikun
        Onkohan kaikki nyt niin kuin kirjoitat. Olen alkanut funtsimaan että heikuttelet ja keikuttelet muilla nikeillä. Olet liian jotain, joka ei mene läpi. Miten olisi hölkyn kölkyn tai hetkun ketkun. Lesken

• korpinkraakuntaakuulu

Toi aijo paljasti heiku 😉

• Heikunkeikku
        1lesken kirjoitti:

Heikun
        Onkohan kaikki nyt niin kuin kirjoitat. Olen alkanut funtsimaan että heikuttelet ja keikuttelet muilla nikeillä. Olet liian jotain, joka ei mene läpi. Miten olisi hölkyn kölkyn tai hetkun ketkun. Lesken

Kaikki on aina niin, kuin kirjoitan.
        Lakkaa funtsimasta, ihan turhaa hommaa.
        Mutta JOS nyt kuitenkin tahdot funtsailla, niin en voi sitä estääkään.
        Olen ilmoittanut, millä nimimerkillä krapsuttelen tekstiä.
        Sanomiseni joko uskotaan tai sitten ei.

• Heikunkeikku
        korpinkraakuntaakuulu kirjoitti:

Toi aijo paljasti heiku 😉

Huomasin erheellisen j-kirjaimen lähetettyäni kommentin ja koska olen perfektionistisuuteen taipuvainen ihminen, joka kirjoittaa Täydellistä suomenkieltä, niin meinasin asian korjata. Vaan en sitten korjannut.
        Sinun nyt täytyy itseksesi pohtia, että olenko minä Korpikirjailija, Heikunkeikku, vai nuo molemmat.
        En jatka tästä aiheesta jutustelua enää.

• eräsjokuvaan
        Heikunkeikku kirjoitti:

Huomasin erheellisen j-kirjaimen lähetettyäni kommentin ja koska olen perfektionistisuuteen taipuvainen ihminen, joka kirjoittaa Täydellistä suomenkieltä, niin meinasin asian korjata. Vaan en sitten korjannut.
        Sinun nyt täytyy itseksesi pohtia, että olenko minä Korpikirjailija, Heikunkeikku, vai nuo molemmat.

Asiahan ei kuulu minulle mitenkään, mutta Heikun kirjoituksissa ei ole konsonanttivirheitä.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Huomenta Heikku, nämä ahaa ilmiöt ovat surkuhupaisia. Kirjoitusvirhe ja olet minä 😃

Ei näy palstalla mikään muuttuvan. Katkeruuden kalvamia ja menneeseen jumittuneita suurin osa.
        Iloista päivän jatkoa sinulle, terveiset sumuisesta Heemstedestä. Odottelen aurinkoa 😎

• PienPippurinen
        Heikunkeikku kirjoitti:

Pelastit päiväni kommenteillasi! Hyvä Heikku! Vaasan veri ei vapise!

• Heikunkeikku
        korppis kirjoitti:

Huomenta Heikku, nämä ahaa ilmiöt ovat surkuhupaisia. Kirjoitusvirhe ja olet minä 😃

Ei näy palstalla mikään muuttuvan. Katkeruuden kalvamia ja menneeseen jumittuneita suurin osa.
        Iloista päivän jatkoa sinulle, terveiset sumuisesta Heemstedestä. Odottelen aurinkoa 😎

Muakin nauratti, että kun yks kirjain ponnahtaa vahingossa tekstiin, niin olen heti joku muu:)
        Mä meinasin tehdä jekun, sopivasti, kun nyt on aprillipäivä. Olisi tullut mojovan hauska pila, jos olisin tunnustanut kaikille, että joo mä oonkin korppis ja nyt jäin kiinni:)
        Viittä vaille, etten lähtenyt lurittelemaan tekstiä.
        En sitten ehtinyt, kun täs on muita aamutouhuja ollut ja se, että olisi epäkohteliasta sinua kohtaan vetää sut aprillipilaan mukaan.

Maanmainiota lomaa sinulle sinne Heemstedeen. Kyllä se aurinko pian esiin putkahtaa ja vaikka ei putkahtaisikaan, niin on siellä satavarmasti mahtavampi ilma, kuin täällä. Lunta sadellut tänäänkin ihan urakalla. Maa valkea ja keväästä ei tietoakaan.

• eppu2

Kauheeta Heikku, Sinä kirjoitit ´´oonkin´´ ja ´´sut.´´
        Keneksihän ne nyt Sinua luuleekaan, ollenkaan. :)

• iisoiita

Pitkä, 15kg ylipainoa joka on suurin osa alaosassa vartaloa, jalka 41,42 pitkällä ukkovarpaalla, raajat pitkät, kädet normaalit, ääni miellyttävä nuorekas naisen ääni.
      Miehet pelkää!

• Huomenna minä EN halua lukea lasten loruja.
      Häpeää aiheuttavaa, väkinäistä kökköä.
      Jos jotain jekkua on pakko laittaa, pakottakaa itsenne aikuiseksi.
      Parasta olisi jos Heikku tekisi aloituksen Aprilliin.

H.

• siilenä

Kuka pakottaa, iso mies. Koita nyt jo kasvaa aikuiseksi.
        Pikkulaset sanoo että Minä En halua!

• hytinäx1
        siilenä kirjoitti:

Kuka pakottaa, iso mies. Koita nyt jo kasvaa aikuiseksi.
        Pikkulaset sanoo että Minä En halua!

Älä vastaa sille kun se taas yrittää saada jutun itseensä. Narsisti kun on....

• hytinäx1 kirjoitti:

Älä vastaa sille kun se taas yrittää saada jutun itseensä. Narsisti kun on....

Kyllä siili vastaa vain siksikin, koska hän on niin hyväsydäminen, ettei halua jättää ketään poisvaiennetuksi. Silleen säälistä, niinkuin heittäisi armopalan itseään huonommassa asemassa olevalle.

• siilenä
        Tellukka kirjoitti:

Kyllä siili vastaa vain siksikin, koska hän on niin hyväsydäminen, ettei halua jättää ketään poisvaiennetuksi. Silleen säälistä, niinkuin heittäisi armopalan itseään huonommassa asemassa olevalle.

"niinkuin heittäisi armopalan itseään huonommassa asemassa olevalle. "

Oho. Toi saa olla sun mielipide mutta itse en itsessäni tuollaista tunnista ja sitä paitsi Hunksz ei mielestäni edes ansaitsisi sääliä. Kohteensa monesti säälittää sen sijaan.

• siilenä kirjoitti:

"niinkuin heittäisi armopalan itseään huonommassa asemassa olevalle. "

Oho. Toi saa olla sun mielipide mutta itse en itsessäni tuollaista tunnista ja sitä paitsi Hunksz ei mielestäni edes ansaitsisi sääliä. Kohteensa monesti säälittää sen sijaan.

Kai tuohonkin jotain pitäisi vastata, ettet tuntisi itseäsi poisvaietuksi.
        Mutta mitäs tässä nyt?
        Minkäslaiset ne on ilmat teillä? Meillä vähän sateista, mutta nyt alkaa aurinko pilkistellä ...

• siilenä
        Tellukka kirjoitti:

Kai tuohonkin jotain pitäisi vastata, ettet tuntisi itseäsi poisvaietuksi.
        Mutta mitäs tässä nyt?
        Minkäslaiset ne on ilmat teillä? Meillä vähän sateista, mutta nyt alkaa aurinko pilkistellä ...

No hai sie kuule kintaankokoisia lumihiutaleita lopsii maahan asti :).

• hytinäx1

Keskenkasvuinen, en joutanut kasvamaan kun oli niin kiire.. Säkäkorkeus 160cm ja painoa liikaa, ääneni on nuorekas ja voi sitä pettymyksen määrää kun näkevät "livenä" tämän tehokkaan asiakaspalvelijan :)
      Sormeni ovat aika lyhyet, huomasin sen kun sujutin käteeni synttärilahjaksi saamani hansikkaat.

• PienPippurinen

Mies tykkää pienestä ja nuorekkaasta, vaikka vain ääneltään, ja ääntään voi vanhentaa, kun puhuu hitaasti.

• PienPippurinen

Kiitos mustille puskille kivoista naurattavista kommenteista!

Painukaa sininikkiset rekatut hevonkuuseen!!!!!!!
      Tehkää oma ketju luuloillenne ja väännöillenne!
      Tämä on määräys!

• Tuliko tuo nyt sillä pehmeällä ja erikoisella äänellä, mistä olet tottunut saamaan ihailua?

• PienPippurinen
        Tellukka kirjoitti:

Tuliko tuo nyt sillä pehmeällä ja erikoisella äänellä, mistä olet tottunut saamaan ihailua?

Tämä on määräys!

Tämä on määräys!

Ja ääni vain pehmenee ...

• hatsansaako siellä puskista toistelee
        ainakin tyyli on sama
        saa nähdä tullaanko lukemaan tota hokemaa
        vielä montkin viikkoa :D

• PienPippurinen
        Tellukka kirjoitti:

Ja ääni vain pehmenee ...

On se jollakin vaikeeta.

Tämä on määräys!

• känniskö

hatsansaako siellä puskista toistelee
        ainakin tyyli on sama

Oot sä rasittava tyyppi.

• PienPippurinen

hatsansaako siellä puskista toistelee
        ainakin tyyli on sama

saako hatsan? hatsan saa

Tämä on määräys!

• känniskö kirjoitti:

Oot sä rasittava tyyppi.

niin sääkin
        ja että vielä kännissäkin oot
        ei ois tarvinnu sanoo
        noi kirjoitukset puhuu puolestaan
        kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
        ikävä että sulla on ollu ankee lapsuus.

saako hatsan? hatsan saa

Tämä on määräys!

missäs ne kananriekaleet
        ja leipävänkappaleet on
        mitä tässä välillä toistelit :D

saako hatsan? hatsan saa

Tämä on määräys!

missäs ne kananriekaleet
        ja leipävänkappaleet on

• PienPippurinen

missäs ne kananriekaleet
        ja leipävänkappaleet on

toistelit toistelit

Tämä on määräys!

• PienPippurinen

missäs ne kananriekaleet
        ja leipävänkappaleet on

toistelit toistelit taas

Tämä on määräys!

• PienPippurinen

toistelit toistelit taas

Tämä on määräys!

Tämä on määräys!

toistelit toistelit taas

Tämä on määräys!

jää sää tänne raakkuun yksinäinen raukka
        mää lähden viihdyttään mun miestä
        tonne makuuhuoneen puolelle <3
        mulla sentäs on
        ketä viihdyttää :D

• PienPippurinen

jää sää tänne raakkuun yksinäinen raukka
        mää lähden viihdyttään mun miestä
        tonne makuuhuoneen puolelle <3
        mulla sentäs on
        ketä viihdyttää :D

Tämä on määräys!

• Pallinaamapaholainen

Pituus ja jalan pituus on kerrottu. Keskivrrrto.
        Tuhkimon lasikenkä on 5/5,5 valmistusmaasta riippuen SF/SF no.
        Luojan antama nahkahaalari istuu hyvin musta ainakin. Liika aurinko
        saa porsaan väriseksi esim. 1. viikkona aurinkorannalla -> keltti.
        Sänkykamariääni.
        Tunteikkaat silmät.
        Tukkaa sopivasti.
        Herkkä sykkivä sydän.
        Sisäsiisti.
        Hyvätapainen.
        Los temperamentos.
        Henkisesti h:tin vahva.
        Puvun sisältä löytyy uneksija.

• johan.lopahti

Tämä on määräys!

Pilasit sitte ketjusi tuolla idioottimaisella jankutuksella. Sillai. Pashaksi meni.

• johan.lopahti kirjoitti:

Pilasit sitte ketjusi tuolla idioottimaisella jankutuksella. Sillai. Pashaksi meni.

Totta, kiva aloitus ja kurja surkea lopetus.
        pienet pippurit pitää näköjään kiertää kaukaa.
        Voi hyvin, älä pelkää, että edes vilkaisen...

• New-age

Minusta tuntuu, että aloittaja on mies ja PienPippurinen on fictiota, kuten pallinaamapaholaisenikin. Osa on, osa ei - totta. Eihän tämä vakavaa ole. Joku ehkä utelias haluaa tietoa, että kertokaapa nyt itsestänne, kun on kevät ja kärpäset, jostain syystä. Omanlaistaan aprillipilailua. Jep.

Tämä on määräys!

ups tässähän kävi nyt niin että
        tämä pieni ja pippurinen vastas jo itselleen :D

• vauhtia-kuumia-suhteita
      • eppu2

Jos olisin mies tai lesbo, olisin ihastunut heti!

• Naisen ja vitun koko- miehen ja kyrvän koko on mielikuvitusta eläimet.

• Henkisesti-iso

Keskikokoinen, ei siis iso eikä pieni, sopusuhtainen, "käteen sopiva" sanoi siippa. Omat käteni ovat pienet, elämäntyönsä 'lapsen päästäjänä' tehnyt tätini sanoi että olisi tullut hyvä kätilö.

Harmi että ilmoitti liian myöhään, vauvat ovat ihania, vielä lähellä enkeleitä, jotka eivät arvioi eivätkä arvostele ihmisten ulkoista olemusta koska sillä ei ole mitään väliä jos on fyysisesti terve, tervehenkinen ja toimintakykyinen.

• PienPippurinen

""käteen sopiva" sanoi siippa"

Sinulla onni on.
        Kell' onni on, se onnen... unohdetaan, miten jatkuu, jookos

• Yritti-eionnistunut

Miten niin minulla? Eikö se ole sillä siipalla? Ja kyllä se olisi minut kätkenytkin jos olisi voinut.

• Tässähän minä itse, ei turhia kehumisia tänään otetussa kokovartalokuvassa. 😊

• PienPippurinen

Pääasiahan on, että kullallesi olet paras (minkä hän voi saada ;)

• Pääasia on, että on oma itsensä,
        että on tyytyväinen itseensä.

Minäkin linnunsiipikäsivarsineni olen kaunis, vartaloni sopusuhtainen.

Pääasioihin kuuluu, että osaamme tehdä elämästämme omanlaisemme.

Tie onnellisuuteen on yksinkertainen.
        Onnemme on kiinni itsestämme ei muista, ei "kullista". 😂

Tyytyväiset kullat nauttivat onnestamme.

Valinta on oltava aina vapaaehtoinen.

Jos tyytyy siihen, että hyväksyy rinnalleen jonkun vain koska parempaa ei voi saada, se on katastrofi ja johtaa epätäydelliseen elämään.

• Mäoonmikäoon

Hmmm...erikoinen vastakkain asettelu. En ole pieni hento enkä iso vahva, joskin ajattelen, että pienikin voi olla vahva ja iso hyvinkin voimaton.

Olen sopivan kokoinen, ääneni tavallinen, lisääntymien onnistunut halutulla lailla. Joskus olen tyytyväinen, toisinaan en. Luultavasti ihan peruskauraa ajatteluni on.

Hienoa, kun APkirjoittaja voi olla noin tyytyväinen ja ylenpalttisen ylpeä itsestään. Ja samalla osaa fiksusti ja kautta rantain hieman morkata toisenlaisia. Ehkä fiksu, ehkä ei.

• PienPippurinen

On APkirjoittaja fiksu, hyvin fiksu ja filmaattinenkin

• Amazoni jolla on sänkykamarisilmät. Voitinksmää?

Noh, pidempiä naisia löytyy, kauniimpiakin. Ja se sisäinen amazoonimaisuus lähinnä karkottaa miehet kuin kerää niitä.

• PienPippurinen

Voitit sää. Yksi mies, se sinulle tarkoitettu kohtalosi, Hän riittää, ja hän sinua, just sinua, jumaloi.

• PienPippurinen

💟 Hunksz voi vain unta nähdä tällaisesta onnesta, että alle vuorokaudessa aloitus saavuttaa sadan (100) ja jopa ylittää 💟

• taas.se.nähtiin

Sen mä sanon, että hunkilla vois olla sen verran "munaa", että puolustaisi nälvimisen kohteeksi hänen sanomisistaan joutunutta.

Hunkki itse on sanonut ettei hänen nimellään saa ratsastaa toista moittien. Ole kerrankin sanasi mittainen mies.

• "PienPippurinen"

Tunnustan.
        Minullehan laatu on aina tärkeintä.

H.

Sen mä sanon, että hunkilla vois olla sen verran "munaa", että puolustaisi nälvimisen kohteeksi hänen sanomisistaan joutunutta.

Hunkki itse on sanonut ettei hänen nimellään saa ratsastaa toista moittien. Ole kerrankin sanasi mittainen mies.

"taas.se.nähtiin", toivotaan että hunksz vastaa ja päästää sinut epätietoisuudesta.
        Hänen tekstiään ja mielipidettään kun kommentoin.

• pettynyt.olen
        taas.se.nähtiin kirjoitti:

Ei taida hunkin muna riittää vastaamaan ja puolustamaan.

• pettynyt.olen kirjoitti:

"pettynyt.olen"

Valitan.
        Koita selvitä.
        Tämä juttu on kaluttu loppuun jo ajat sitten.
        Turha yrittää vääntää väkisin minua.
        Minä olen aikuinen ja minulla on aikuisten jutut.

H.

• taas.se.nähtiin
        pettynyt.olen kirjoitti:

Ei riittänyt "munaa" ei :(

Tein johtopäätöksen ettei hän halunnut loukata Ancelinaa.
        Mun sympatiat ovat mimmimummin puolella ja olisin toivonut, että hunkki olisi sanonut Ancelinalle ettei hänen nikillään saa ratsastaa loukatakseen toista.

Mutta, enhän mä mikään valtakunnallinen palstasovittelija ole. Pettynyt vain.

Ei riittänyt "munaa" ei :(

Tein johtopäätöksen ettei hän halunnut loukata Ancelinaa.
        Mun sympatiat ovat mimmimummin puolella ja olisin toivonut, että hunkki olisi sanonut Ancelinalle ettei hänen nikillään saa ratsastaa loukatakseen toista.

Mutta, enhän mä mikään valtakunnallinen palstasovittelija ole. Pettynyt vain.

Minun sympatiani ovat teid

• Ancelina kirjoitti:

Minun sympatiani ovat teid

Lähti lapasesta, siis sympatiani ovat pettyneiden puolella.
        Minua saa loukata mielinmäärin, myös hunksz.
        Ei haukku haavaa tee.

• taas.se.nähtiin
        Ancelina kirjoitti:

Lähti lapasesta, siis sympatiani ovat pettyneiden puolella.
        Minua saa loukata mielinmäärin, myös hunksz.
        Ei haukku haavaa tee.

Hunkin(kin) pisteet tässä tipahti jos niitä nyt olikaan.
        Jospa pääsiäinen toisi hänelle munia.

Hunkin(kin) pisteet tässä tipahti jos niitä nyt olikaan.
        Jospa pääsiäinen toisi hänelle munia.

Toivotaan niin, saisi edes pari Rähinä-munaa.

Minä täytin lapsenlapsen toiveen ja ostin hänelle ison Kinder-pääsiäismunan.

• Ennenkin ihmetellyt sellaisia, joitten pitää kehua itseään ja ulkonäköään.

Eikö teitä kukaan muu kehu?
      Minä jätän minun kehumiseni toisille ja senkun vain hyväksyvästi aina nyökyttelen kaikille kehumisille.

• PienPippurinen

"Tellukka"

Totuuden sanominen ei ole kehumista 🐈

• eppu2

Eikös sitä nykyään misseiltäkin kysytä, että miksi juuri sinä olisit paras valinta.

"Tellukka"

Totuuden sanominen ei ole kehumista 🐈

Kuten Himmelsauge tuolla vastikään kirjoitti niin kivasti, että älkää uskoko mitä kirjoitatte, sillä ei se pidä paikkaansa.

• PienPippurinen
        Tellukka kirjoitti:

Kuten Himmelsauge tuolla vastikään kirjoitti niin kivasti, että älkää uskoko mitä kirjoitatte, sillä ei se pidä paikkaansa.

"Tellukka"

Mielenkiintoista.
        Omaa tekstiään ei saa uskoa 🐕
        Sinun kohdallasi on varmaankin niin, ettet usko itsekään suoltamaasi, koska innolla tuota neuvoa mainostat.

"Tellukka"

Mielenkiintoista.
        Omaa tekstiään ei saa uskoa 🐕
        Sinun kohdallasi on varmaankin niin, ettet usko itsekään suoltamaasi, koska innolla tuota neuvoa mainostat.

Nii.
        Älä usko itsekään mitä kirjoitat.
        Nytkään...

Kyllä minä jo uskon vähemmälläkin vouhottamisellasi, että sinulla on pahasti vääristynyt omakuva.

• PienPippurinen
        Tellukka kirjoitti:

Nii.
        Älä usko itsekään mitä kirjoitat.
        Nytkään...

Kyllä minä jo uskon vähemmälläkin vouhottamisellasi, että sinulla on pahasti vääristynyt omakuva.

"Tellukka"

Älä, älä, älämölö.

• eppu2 kirjoitti:

Eikös sitä nykyään misseiltäkin kysytä, että miksi juuri sinä olisit paras valinta.

En oikein tiedä, kun ole koskaan osallistunut missikisoihin.

Mutta muistelen ainakin sen viimeisimmän miss Helsingin sanoneen jotenkin silleen, että se on se sisäinen kauneus, mikä ratkaisee missikisoissa.

"Tellukka"

Älä, älä, älämölö.

Onko sinulla kolme rekattua nikkiä?

• liekösamatyyppi
        Tellukka kirjoitti:

Jos hän on se enkeksimillään joka kehui kolmea rekattuaan.

• PienPippurinen
        Tellukka kirjoitti:

"Tellukka"

Aloituksen aiheeseen liittyy, miten 🐈

Koitappa, jos "aina.i.ankeinen" kiinnostuisi nikeistä ja kuka on minkin takana.

"Tellukka"

Aloituksen aiheeseen liittyy, miten 🐈

Koitappa, jos "aina.i.ankeinen" kiinnostuisi nikeistä ja kuka on minkin takana.

No liittyyhän ne kaikki rekatut nikkisi aivan olennaisesti aloitukseen, missä kirjoitit:

"""Lisääntyminen onnistunut erinomaisest.""""

• tiaraton
        eppu2 kirjoitti:

Niin, ekkös sinä eppu ole missi? Joskus taisit mainita.

• eppu2
        tiaraton kirjoitti:

Niin, ekkös sinä eppu ole missi? Joskus taisit mainita.

En ole. Mutta,kun olin 17-vuoyias, sukulaiset uhkasi ilmoittaa minut missikilpailuihin.
        Sanoin, että ilmottakaa vaan, mutta minähän en sellaisiin lehmänäyttelyihin lähde.
        Se höpötys loppu siihen.

• tiaraton
        eppu2 kirjoitti:

En ole. Mutta,kun olin 17-vuoyias, sukulaiset uhkasi ilmoittaa minut missikilpailuihin.
        Sanoin, että ilmottakaa vaan, mutta minähän en sellaisiin lehmänäyttelyihin lähde.
        Se höpötys loppu siihen.

Sinä voisit sitten käyttää titteliliitettä:
        "lähes missi" :)

• eppu2
        tiaraton kirjoitti:

Sinä voisit sitten käyttää titteliliitettä:
        "lähes missi" :)

Ei taitais enää olla edes miss isöaidiksi. Aika tekee tehtävänsä, mutta mieli on vielä nuori.

• 1lesken

Heikunkeikulle/tai jotain
      Sinä epäilit minua mt-potilaaksi,joka täällä on kirjoitellut joskus. Törkeästi vain syytit ja heitit kevyttä läppää. Sinun on myös kestettävä omaan täydelisyyteesi koituva arvostelu. Kirjoituksesi muistuttavat lähinnä Anni Polvaa ja Enni Mustosta. Pelkkää teennäistä puppua. Lesken

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19397
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6382
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6026
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      96
      5850
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5699
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5584
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      5013
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4697
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      4046
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3665
    Aihe