kuuleminen rikoksesta

vittuuntunutnuori

joo en muista oliko tolla nimellä mut joo oon 13v tyttö ja en vitus mee sinne. Siis mitä siel tapahtuis ja vittu en mee. ku jäin kiinni törkeestä varkaudesta nii mulle sanottii ett tulee johki sellane kutsu.
ett onks jollain kokemusta ja mitä mahtaa tapahtua jos/kun mä en sinne mee. unohtaako ne vaa mut tai sillee vai voiks siitki tulla jotai paskaa si taas
Ja joo anteeks kielenkäyttö mut fiilis ei oo mikää paras mahdollinen
ja sit en jaksais sellasii vitun kersa puheita ku niit oon kuullu vaik kuinka ett jos vaa joku vaa vois kertoo ett miten tuo mahtanee mennä.
kiitti asiallisista vastauksista jo nyt

15

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitun kersapelle ota vastuuta.

• vittuuntunutnuori

joo vois

• Ai että unohtaako? Kyllä ne kuule neitiseni tulevat sinut hakemaan, sossut ja poliisit yhdessä.

Jos lopettaisit tuon tuittuilun ja angstaamisen ja ryhdistäytyisit, niin saattaisit välttyä laitokseen sijoittamiselta. Jos siis et ole sellaisessa jo.

Mieti, mitä elämältäsi ja tulevaisuudeltasi haluat. Jos haluat "normaalin" elämän, niin nyt on aika alkaa ottaa vastuuta.

Sinä itse petaat oman elämäsi, niin hyvässä kuin pahassakin. Saatat tarvita asioiden parantamisessa apua, mutta ilman omaa panostasi se ei tule tapahtumaan.

Btw rosvojen tuleekin jäädä kiinni ja pahan saada palkkansa.

Onnea ja menestystä!

• vittuuntunutnuori

Joo koitan yrittää parantaa käytöstä kiitti asiallisesta vastauksesta

• vittuuntunutnuori kirjoitti:

Joo koitan yrittää parantaa käytöstä kiitti asiallisesta vastauksesta

Ole hyvä. Toivottavasti onnistut. Sinne kuulemiseen/kuulusteluun asiallisella asenteella meneminen olisi hyvä alku.

Onnentoivotukseni ei ollut vittuilua; tarkoitin, mitä sanoin.

Ai niin, apua voi myös pyytää, jos asiat tuntuu menevän päin veetä.

• Eivät ne sinua varmaan unohda, vaikka jättäisit menemättä. Kokemusta ei itselläni ole, mutta luulisin, että jos rikos on ilmoitettu poliisille, se myös tutkitaan loppuun asti....
      Positiivista on, että olet vasta 13. Et nimittäin ole vielä rikosoikeudellisessa vastuussa. Tosin lastensuojeluun varmaan menee jokin lähete.
      Luultavasti kannattaa vain mennä, vaikka se ei varmaan kivaa olekaan. Luultavasti pois jäämisestä ei ole kivoja seurauksia. :(
      Toivottavasti kaikki kääntyy jotenkuten hyvin. Ja kerro toki tännekin tilannepäivityksiä, niin voimme olla tukenasi.

• vittuuntunutnuori

Ei ole vielä tullut sitä "kutsua" mut varmaan pian tulee ja joo sossut sano ett jos viel tulee jotai nii mun on pakko mennä nuorisokotiin.
        kyl tää elämänvaihe on vähä helpottanu kun vaihdoin kouluu

• Fkdkbf

Siällä vain kysellään että miksi teit sen tms. Jos et mene niin teet asioista vain hankalempia.

• vittuuntunutnuori

kiitti tiedosta!

• AlexDeLarge

Joo, mee vaan. Törkeä varkaus ei oo semmonen rikos joka vaa unohdetaan tai jätetään selvittämättä ja vähän luulen, että yhteistyöhalukkuus on sun etuna.
      GL

• vittuuntunutnuori

en yleensä kauhean yhteistyöhalukas oo mut pitää ees yrittää

• utelias.dfgdfg

Mitä varastit?

• eräs.seksitauti-

Luultavasti varastit jotain sytkäriä isompaa?

Poliisit aina uhkailevat rikosrekisterimerkinnällä, vaikka sitä ei edes anneta ellei saa tuomiota.

Nuo sakotkin ovat helvetin naurettavia. Kaveri huijasi ilmaista ravintoa kaupasta, sai 12e sakkoa. Helvetti, poliisien palkka ja bensakulut varmaan maksavat enemmän.

• vittuuntunutnuori

omakotialueelta menin taloihin joita ei oltu lukittu päiväsaikaan
        mut satuin menemään taloon joku oli ihan pimeä mut siellä olikin asukkaat ja näin jäin kii
        säkä siinä etten ole vielä 15 sillä sitten tulis rikosrekisteri ja näin
        onko jollain tietoo ett näkyyks nää joskus sitten jos hakee töitä tulevaisuudessa, kun ei kummiskaan rikosrekisterissä

• eräs.seksitauti-
        vittuuntunutnuori kirjoitti:

omakotialueelta menin taloihin joita ei oltu lukittu päiväsaikaan
        mut satuin menemään taloon joku oli ihan pimeä mut siellä olikin asukkaat ja näin jäin kii
        säkä siinä etten ole vielä 15 sillä sitten tulis rikosrekisteri ja näin
        onko jollain tietoo ett näkyyks nää joskus sitten jos hakee töitä tulevaisuudessa, kun ei kummiskaan rikosrekisterissä

Töissä ei saa katsoa rekisteriä ilman syytä, että sen perusteella ei saa valita työntekijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1268
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      175
      1171
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      70
      946
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      274
      819
    5. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      787
    6. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      67
      776
    7. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      771
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      182
      739
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      695
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      678
    Aihe