Oon 12, melkein 13 ja finnejä nenän alueella, leuassa ja ohimoilla. Miten ne saa pois nopeesti? Mä alan olla jo epätoivoinen ja mun kavereilla ei oo viel näin paljoo finnejä nii en tiedä mitä voin tehä. Ja haluisin ne nopeesti pois
Miten finnit pois?!
mariaeva
2
88
Vastaukset
Mattoveitsellä itse suoritettu kirurginen operaatio on toimiva tapa.
- 02jannu
ÄLÄ PURISTELE NIITÄ, tekee vaan paljon pahemmat jäljet. Itse käytän iltaisin semmosta voidetta mikä kuivattaa ne finnit ja sitten aamulla jotain kasvorasvaa tms.
kokonaan finnit häipyvät vain ajan kanssa, mutta tämä tekee niistä vähemmän huomattavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752873- 592841
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172753- 412082
- 532061
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792057Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31124Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019