Jeesukseen kannattaa uskoa

velipekka~

Jeesukseen kannattaa uskoa. Jos elelee iisisti kuin Jeesus ja noudattaa kymmentä käskyä, joutuu korkeintaan ristille. Ja sitäpaitsi seurakunnan
kuoroissa ja kerhoissa on todella kivoja jätkiä
ja mimmejä, halukkaitakin, kun päästään läheisempiin väleihin.

11

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Onneksi olen ateisti.

      • Nimetön

        Ateismi on todelisuuden kieltämistä synnin takia!


      • eula
        Nimetön kirjoitti:

        Ateismi on todelisuuden kieltämistä synnin takia!

        Raamatustako luit? Uskovaiset vaan luulevat, että kaiken saa anteeksi kunhan vaan jaksaa pyytää ja rukoilla! Eikä kukaan ole kuulemassa! Saa remuta, räyhätä ja tehdä syntiä niin paljon kuin sielu sietää, kunhan vaan käy aika ajoin mussuttamassa helvetin PAHAA öylättiä ja lipittämässä jeesuksen verta!!! Eikä mistään ole todisteita! Ei mistään.


      • Inquieto -86
        Nimetön kirjoitti:

        Ateismi on todelisuuden kieltämistä synnin takia!

        Tosiuskovainen on ihminen, joka ei kykene ottamaan vastuuta elämästään, vaan lykkää sen jollekin yliluonnolliselle hahmolle, kuten jumalalle tai jeesukselle...
        Se on totuus, jota jeesustelijat eivät tietenkään myönnä.


    • mooses saatana

      työnnä sinä se jumala hanuriis vitun jeesustelija

      • Jumala ja jeesus varmaan nussii toisiaan siellä taivaassa! ei mulla uskovaisia vastaan ole mut kuhan pysyvät pois eestä dorkat. "varo jeesus tuo pilvi näyttää aika hataralta! voit vaikka tippuu"


      • niinköhän

        ###¤¤¤¤

        Hanuriin eli haitariinko? Mikähän täällä on tuo IKÄHANURI?!!!!!


      • Jari L.

        "Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät."

        Näin Sinun kohdalla on kun pilkkaat.
        Sinä saat Kyllä anteeksi pilkan kun kadut ja käännyt synneistäsi ja otat Jeesuksen omaksesi.
        Hän on Pyhän Henkensä kautta läsnä.
        Rakastaa Sinua ja tahtoo pelastaa elämäsi ikuisuuteen, mutta ei voi tehdä sitä vasten tahtoasi.

        Jari
        Vsa


      • mä tunnen sut
        Pole87 kirjoitti:

        Jumala ja jeesus varmaan nussii toisiaan siellä taivaassa! ei mulla uskovaisia vastaan ole mut kuhan pysyvät pois eestä dorkat. "varo jeesus tuo pilvi näyttää aika hataralta! voit vaikka tippuu"

        ajatteletpas sä aikasta kivasti siitä, ei voi muuta sanoa


    • minä itse

      tehköön ihmiset niinkuin haluavat. saavat uskoa tai olla uskomatta. ketä vituttaa se et naapuri uskoo jumalaan. ei voi tietää onko se olemassa. tehköön kukainenkin sillä tiedolla mitä itse haluavat. ja vielä yksityisesti jos mahd.
      niin teen mieki.

    • Jari Vsa

      Hei

      Kyllä uskonnollisten riveissä syntiä tehdään ja rikotaan "älä te huorin ja älä himoitse" käskyä.
      Kannattaa hakeutua tosi kristittyjen pariin, missä usko Jeesukseen ja 10 käskyt ovat pyhiä asioita.
      Löydät todelliset kristityt jotka ovat Raamatun opetuksen mukaan pyhiä tästä osoitteesta:
      "Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä. Niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesuksen."
      (Ilm 14:12)
      Kun tämän muistat et joudu uskonnollisuuteen, missä tunnustetaan uskoa, armoa ja Kristusta, mutta kielletään Jumalan laki ja pyhitys.

      Nämä ohjeet voivat pelastaa elämäsi.

      Puhut totta tuosta ristille joutumisesta, mutta ei lain noudattamisen vuoksi.
      Ne jotka naulitsevat Jeesuksen uudelleen ristille, joutuvat kokemaan helvetin tuskissa
      ristiinnaulitsemisen.
      Sen jälkeen saa kyllä armollisesti kuolla lopullisesti pois ilman ylösnousemustoivoa.
      Kannattaa tavoitella elämää joka on tajolla Sinullekin.

      Jumala on rakkaus.
      Hän pyytää vain vastarakkautta ja Sinun suostumuksesi. Kukaan ei pakota.
      Katumuksen ja kääntymisen jälkeen voit olla armon alla ja onnellinen.

      Ikuinen elämä uudesti luodussa paratiisimaassa.
      voisi olla totta Sinunkin kohdallasi jos tahdot.
      Ryhdy tutkimaan Raamatun totuuksia.

      Siunausta elämällesi
      Jari L.
      Vsa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe