Jeesukseen kannattaa uskoa. Jos elelee iisisti kuin Jeesus ja noudattaa kymmentä käskyä, joutuu korkeintaan ristille. Ja sitäpaitsi seurakunnan
kuoroissa ja kerhoissa on todella kivoja jätkiä
ja mimmejä, halukkaitakin, kun päästään läheisempiin väleihin.
Jeesukseen kannattaa uskoa
11
770
Vastaukset
- minä
Onneksi olen ateisti.
- Nimetön
Ateismi on todelisuuden kieltämistä synnin takia!
- eula
Nimetön kirjoitti:
Raamatustako luit? Uskovaiset vaan luulevat, että kaiken saa anteeksi kunhan vaan jaksaa pyytää ja rukoilla! Eikä kukaan ole kuulemassa! Saa remuta, räyhätä ja tehdä syntiä niin paljon kuin sielu sietää, kunhan vaan käy aika ajoin mussuttamassa helvetin PAHAA öylättiä ja lipittämässä jeesuksen verta!!! Eikä mistään ole todisteita! Ei mistään.
- Inquieto -86
Nimetön kirjoitti:
Tosiuskovainen on ihminen, joka ei kykene ottamaan vastuuta elämästään, vaan lykkää sen jollekin yliluonnolliselle hahmolle, kuten jumalalle tai jeesukselle...
Se on totuus, jota jeesustelijat eivät tietenkään myönnä.
- mooses saatana
työnnä sinä se jumala hanuriis vitun jeesustelija
Jumala ja jeesus varmaan nussii toisiaan siellä taivaassa! ei mulla uskovaisia vastaan ole mut kuhan pysyvät pois eestä dorkat. "varo jeesus tuo pilvi näyttää aika hataralta! voit vaikka tippuu"
- niinköhän
###¤¤¤¤
Hanuriin eli haitariinko? Mikähän täällä on tuo IKÄHANURI?!!!!! - Jari L.
"Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät."
Näin Sinun kohdalla on kun pilkkaat.
Sinä saat Kyllä anteeksi pilkan kun kadut ja käännyt synneistäsi ja otat Jeesuksen omaksesi.
Hän on Pyhän Henkensä kautta läsnä.
Rakastaa Sinua ja tahtoo pelastaa elämäsi ikuisuuteen, mutta ei voi tehdä sitä vasten tahtoasi.
Jari
Vsa - mä tunnen sut
Pole87 kirjoitti:
Jumala ja jeesus varmaan nussii toisiaan siellä taivaassa! ei mulla uskovaisia vastaan ole mut kuhan pysyvät pois eestä dorkat. "varo jeesus tuo pilvi näyttää aika hataralta! voit vaikka tippuu"
ajatteletpas sä aikasta kivasti siitä, ei voi muuta sanoa
- minä itse
tehköön ihmiset niinkuin haluavat. saavat uskoa tai olla uskomatta. ketä vituttaa se et naapuri uskoo jumalaan. ei voi tietää onko se olemassa. tehköön kukainenkin sillä tiedolla mitä itse haluavat. ja vielä yksityisesti jos mahd.
niin teen mieki. - Jari Vsa
Hei
Kyllä uskonnollisten riveissä syntiä tehdään ja rikotaan "älä te huorin ja älä himoitse" käskyä.
Kannattaa hakeutua tosi kristittyjen pariin, missä usko Jeesukseen ja 10 käskyt ovat pyhiä asioita.
Löydät todelliset kristityt jotka ovat Raamatun opetuksen mukaan pyhiä tästä osoitteesta:
"Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä. Niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesuksen."
(Ilm 14:12)
Kun tämän muistat et joudu uskonnollisuuteen, missä tunnustetaan uskoa, armoa ja Kristusta, mutta kielletään Jumalan laki ja pyhitys.
Nämä ohjeet voivat pelastaa elämäsi.
Puhut totta tuosta ristille joutumisesta, mutta ei lain noudattamisen vuoksi.
Ne jotka naulitsevat Jeesuksen uudelleen ristille, joutuvat kokemaan helvetin tuskissa
ristiinnaulitsemisen.
Sen jälkeen saa kyllä armollisesti kuolla lopullisesti pois ilman ylösnousemustoivoa.
Kannattaa tavoitella elämää joka on tajolla Sinullekin.
Jumala on rakkaus.
Hän pyytää vain vastarakkautta ja Sinun suostumuksesi. Kukaan ei pakota.
Katumuksen ja kääntymisen jälkeen voit olla armon alla ja onnellinen.
Ikuinen elämä uudesti luodussa paratiisimaassa.
voisi olla totta Sinunkin kohdallasi jos tahdot.
Ryhdy tutkimaan Raamatun totuuksia.
Siunausta elämällesi
Jari L.
Vsa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4633979Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181682- 1161506
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601365- 521296
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981219- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067