Koska tietääkseni pääsiäiseen liittyy oleellisesti munaboomi niin ihan tiedoksi että näin Hesarissa Vepsäläisen mainoksen jossa mainostettiin Muna-tuolia. Hinta 5 375 euroa. Kohta hyppään autoon ja lähden myymälään ja ostan 2 kpl.
Pääsiäinen ovella.........................
12
216
Vastaukset
- siilenä
Minä en ostaisi turhanpäiväisyyksiä vaikka rahaa olisikin kuin roisoksella.
Aina tuota tyhjäönpäiväisetä :DD. - Ajaa.saman.melkein
Minä laitan tuolilleni kananmunan, jopa kaksi
ja istun munilleni. - Heikunkeikku
En minä muna-tuolia tahtoisi, mutta ohitkiitäviä hetkiä on tullut, joiden aikana oon miettinyt, josko kesän ajaksi ottas ittelle jonkun miehen.
Aika tarkka oon miesten suhteen, että en tiedä löytäisinkö Miestä jolla olisi tarpeeksi Munaa ruveta mun kaa kaveeraamaan:)- siilenä
Munamies kesämieheksi :). Laita kuitenkin löytökotiin sitten syskyllä kun et enää tarvitse.
- Heikunkeikku
siilenä kirjoitti:
Munamies kesämieheksi :). Laita kuitenkin löytökotiin sitten syskyllä kun et enää tarvitse.
En mä nyt Niiiin sydämetön olisi, että syksyllä nakkaisin munamiehen ojanpohjalle.
Yrittäisin kyllä etsiä hänelle uuden sopivan paikan.
Ainoastaan jos hän munais jotenkin, niin sitten en ole varma nakkaisinko vaan hushelkuttiin. :) - siilenä
Heikunkeikku kirjoitti:
En mä nyt Niiiin sydämetön olisi, että syksyllä nakkaisin munamiehen ojanpohjalle.
Yrittäisin kyllä etsiä hänelle uuden sopivan paikan.
Ainoastaan jos hän munais jotenkin, niin sitten en ole varma nakkaisinko vaan hushelkuttiin. :)Aivan. Eihän sitä semmoisella munattomalla mitään tee, sellaisella joka munailee :).
- tyhmäätouhua
Täällä on jo yksi pääsiäisaloitus. Älä kopioi.
- Heikunkeikku
"tyhmäätouhua"
Huomasin, että tuola tosiaan on yksi toinenkin aloitus. Pikku terroristeistä.
Mutta onhan täällä musiikkialoituksiakin samalla sivulla monin kappalein.
Miksi muuten et mennyt siihen toiseen aloitukseen knupisemaan, että "Täällä on jo yksi pääsiäisaloitus. Älä kopioi." Nimittäin se toinen on tehty tämän aloituksen jälkeen. Tarkkana tyttönä pistin merkille. Se aloitus oli tehty 40min myöhemmin, kuin tämä aloitus.
Minua ei pahemmin haittaa, vaikka on monta aloitusta. Eikä ne varmaan ihan-ihan samanmoisia ole. Saattaa olla pikkusen eri kanteilta katsottuna.
Tässä aloituksessa Munat on esillä ja siinä toisessa trullitetaan:)
- eppu2
Jumankekka, oot Sinä äveriäs, kun tuommoisia tuoleja ostat.
Täällä vaan köyhät saa istua vanhoilla narisevilla, keikkuvilla istuimillaan. :) Suklaamunia ostin kahta eri kokoa ja laitoin kauniit kirjavat munat kulhoihin odottamaan, että saan vaihtaa niitä huomenna kauniisiin virpomavitsoihin. Ilahduin, kun näin kaupassa vähän isompiakin täydestä suklaasta valmistettuja munia.
Muutamat aikuisetkin rientävät varmaan tänä pääsiäisenä etsimään kultamunia Helsingissä, kun yksi hotelliyritys mainosti piilottavansa niitä yhtenä aamuna pääsiäisen aikaan ja jakavansa palkintoja löytäjille.- suoneteikestä
Munakoisoa vaan.
- henrjii
Pakollinen pääsiäis muna Kissa ja kananmuna kävelivät rannalla. Kissa putosi veteen ja muna nauroi makeasti. Tarinan opetus: Missä märkä mirri siellä iloinen muna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1026167Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3445815Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie595079Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3273815Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42295Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1392247Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1081312- 111075
- 177961
- 56793